Реле подгревни свещи 150 к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от unikalen88 » 29 Дек 2013, 19:42

Edifice написа:
MORSKIa написа:Странно...имах и имам същия проблем
Същата грешка (подгревна свещ на 1ви цилиндър), сложих нова, същата работа.
Сложих друго реле, пак същата работа....и така си карам сега, пали без проблем (поне за сега)....
Явно не е единичен случай


Моята с 4 изгорели си палеше без проблем, но като видях че са изгорели почна да ме човърка, така изкарах няколко месеца и при първия удобен случаи ги смених и се вкарах в приключението на "грешка първи цилиндър" :banghead: :mhihi:

ако е лятото на 30 градуса може,ама на 0 градуса или по надолу ме съмнява,и аз бях слушал че пали на една свещ но не е така.на -2 пали много зор от 15 секунди въртене,а като ми изгоря релето на -4-5 няма палене
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 16.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46d 150hp

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от Edifice » 30 Дек 2013, 10:09

unikalen88 написа:
Edifice написа:
MORSKIa написа:Странно...имах и имам същия проблем
Същата грешка (подгревна свещ на 1ви цилиндър), сложих нова, същата работа.
Сложих друго реле, пак същата работа....и така си карам сега, пали без проблем (поне за сега)....
Явно не е единичен случай


Моята с 4 изгорели си палеше без проблем, но като видях че са изгорели почна да ме човърка, така изкарах няколко месеца и при първия удобен случаи ги смених и се вкарах в приключението на "грешка първи цилиндър" :banghead: :mhihi:

ако е лятото на 30 градуса може,ама на 0 градуса или по надолу ме съмнява,и аз бях слушал че пали на една свещ но не е така.на -2 пали много зор от 15 секунди въртене,а като ми изгоря релето на -4-5 няма палене


Купих си колата Януари 2013г. Цялата зима изкарах с 1 работеща и 3 изгорели, без проблеми си палеше, а миналата зима стигаше до -20градоса. Тази есен като я закачих показваше ту една работи, ту 4 не работят и пак си палеше без проблем. Като ги свалих и ги пробвах 3 не работеха, 1 работеше и релето не работеше(това значи че и до четирите не е достигало напрежения и четирите не са работили) в този случай завърташе веднъж, понякога два пъти и палеше, сега с три работещи пали от четвърт при -6,-7 градуса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от unikalen88 » 04 Яну 2014, 20:13

съгласен съм ,ако колата е в гараш с парно може и да запали.Остави я вън на -20 да не може да отвориш братите и после пробваи да запалиш.Какво означава пали без проблем.Като запали работи ли равномерно или работи като москвиш с 2 избили свещи.То е много относително
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от SaRsEmA » 04 Яну 2014, 20:52

А я ми кажете със ДИС ли гледате колко свещи има изгорели и каде точно влизате.Сигорно и моята няма много здрави свещи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 16.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46d 150hp

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от Edifice » 04 Яну 2014, 22:46

Няма да споря как ми е палила колата на -20, само аз си знам и си палеше сравнително добре и не е работила като москвич....
SaRsEmA написа:А я ми кажете със ДИС ли гледате колко свещи има изгорели и каде точно влизате.Сигорно и моята няма много здрави свещи :mhihi:
С Inpa я гледам моята за подгревните свещи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от bobi_81xx » 05 Яну 2014, 14:51

SaRsEmA написа:А я ми кажете със ДИС ли гледате колко свещи има изгорели и каде точно влизате.Сигорно и моята няма много здрави свещи :mhihi:

с DIS да като пуснеш диагностика на DDE ако има проблем с релето или свещите то излиза (X) и след това следваш менюто,то си те води.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1020
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от NGneer4eto » 19 Ное 2016, 21:25

Да събудя малко темата за изгорялата свещ на първи цилиндър.
Колата е 330xD. От няколко месеца ми излиза упорита грешка за изгоряла подгревна свещ на първи цилиндър. Преди месец сменихме свещта с чисто нова. Старата беше черничка, но работеше. Грешката продължава да излиза и с новата свещ, въпреки че я трия всеки път. Някой от колегите, сблъсквал се с проблема може ли да сподели къде да търся проблема? Прочетох, че на доста коли дава тази грешка на първи цилиндър, въпреки, че са сменяли и реле и свещи.
При мен бяха сменени 4,5 и 6-та преди две години и нямаше никакви грешки до преди 3-4 месеца. Знам, че проблемът не е толкова сериозен, но на същия този 1-ви цилиндър ми дава малко висока корекция +1,5-+2.0 на студен двигател и започвам да си въобразявам, че има нещо общо с подгряването. На топъл двигател корекцията пада на +0.3. Има разни теории, че свещите продължават да подгряват и след старта и т.н. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от choio » 19 Ное 2016, 23:08

NGneer4eto написа:Да събудя малко темата за изгорялата свещ на първи цилиндър.
Колата е 330xD. От няколко месеца ми излиза упорита грешка за изгоряла подгревна свещ на първи цилиндър. Преди месец сменихме свещта с чисто нова. Старата беше черничка, но работеше. Грешката продължава да излиза и с новата свещ, въпреки че я трия всеки път. Някой от колегите, сблъсквал се с проблема може ли да сподели къде да търся проблема? Прочетох, че на доста коли дава тази грешка на първи цилиндър, въпреки, че са сменяли и реле и свещи.
При мен бяха сменени 4,5 и 6-та преди две години и нямаше никакви грешки до преди 3-4 месеца. Знам, че проблемът не е толкова сериозен, но на същия този 1-ви цилиндър ми дава малко висока корекция +1,5-+2.0 на студен двигател и започвам да си въобразявам, че има нещо общо с подгряването. На топъл двигател корекцията пада на +0.3. Има разни теории, че свещите продължават да подгряват и след старта и т.н. :dunno:


Не е само теория...греят си и след старта и то бая време,може би имаш проблем с релето или самия кабел към първа свещ,проверяван ли е? При мен се е случвало да ми дава 3 от 6 изгоряли...сменихме всички свещи ...почна да дава 5 от 6...сменихме релето и нещата заспаха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от swetlioo » 25 Юли 2018, 14:11

И аз да поразбутам темата с подобен проблем. Дава ми непрестанно грешка в свещта на 1-ви цилиндър. Трия я и веднага излиза. Свещите са сменяни с нови и 4-те, именно заради тази грешка, но не се оправи.
Колата е Е46 150 к.с. 2005г. Чета за релето, но не ми се вярва да е то. Не ми дава грешка за него. Но пък упорито (като за свещта), ми дава грешка за Ламбда сондата - P2243 O2 Sensor Reference Voltage Circuit/ Open (Bank 1 Sensor1) и P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor1)
Някой с някакви идеи?
Някой, разбра ли какво точно е решението, с този чест проблем, на подгряващата свещ на 1-ви циллиндър?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1020
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от NGneer4eto » 27 Юли 2018, 18:50

swetlioo написа:И аз да поразбутам темата с подобен проблем. Дава ми непрестанно грешка в свещта на 1-ви цилиндър. Трия я и веднага излиза. Свещите са сменяни с нови и 4-те, именно заради тази грешка, но не се оправи.
Колата е Е46 150 к.с. 2005г. Чета за релето, но не ми се вярва да е то. Не ми дава грешка за него. Но пък упорито (като за свещта), ми дава грешка за Ламбда сондата - P2243 O2 Sensor Reference Voltage Circuit/ Open (Bank 1 Sensor1) и P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor1)
Някой с някакви идеи?
Някой, разбра ли какво точно е решението, с този чест проблем, на подгряващата свещ на 1-ви циллиндър?

Да, решението е смяна или рециклаж на релето. Ланда сонда не знам да има на дизелите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от swetlioo » 27 Юли 2018, 23:23

Е може да не е ламбда сонда, на грешките пише някакво О2 сензор.
Какво му се рециклира? Мога ли и сам или се иска специализирана техника?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от kkrumov » 28 Юли 2018, 6:43

swetlioo написа:Е може да не е ламбда сонда, на грешките пише някакво О2 сензор.
Какво му се рециклира? Мога ли и сам или се иска специализирана техника?


Най- добре си купи ново.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от swetlioo » 28 Юли 2018, 7:01

Да, ама ме е страх да не стане като при колегата, от първия пост, щото ми се струва като характер3н проблем, със свещта на 1-ви цилиндър. А именно грешка там, смяна на всички свещи, смяна на реле и накрая грешката си остава.
Та за това ме интересуваше дали случайно няма друга причина за грешка в цилиндър 1 и каква би била?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1020
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от NGneer4eto » 30 Юли 2018, 20:36

swetlioo написа:Да, ама ме е страх да не стане като при колегата, от първия пост, щото ми се струва като характер3н проблем, със свещта на 1-ви цилиндър. А именно грешка там, смяна на всички свещи, смяна на реле и накрая грешката си остава.
Та за това ме интересуваше дали случайно няма друга причина за грешка в цилиндър 1 и каква би била?


Едва ли има друга причина. Ако искаш чакай, има време до зимата. Ако се появи грешка и в цилиндър 2, значи е релето. Аз така чаках до 3-ти цилиндър. Преди това, разбира се смених всички свещи, защото трябваше да пробвам. На 1-3-ти цилиндър бяха здрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Реле подгревни свещи 150 к.с.

Мнение от swetlioo » 30 Юли 2018, 21:08

А къде се намира това пусто реле? Как се стига до него?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook