бмв е46 тресе волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: бмв е46 тресе волана
dido_dulgiq написа: При мен за нови дискове със стари накладки се изкривиха и нацепиха за около 2000км.
Пиши го по-често това, защото е често срещана грешка.
Never mistake motion for action...
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: бмв е46 тресе волана
milenkata написа:оргинални тампони
ще проверя дисковета та да видим
мерси на всички за отговорите
Тампоните с планките ли ги взе или ги набивахте ?
Re: бмв е46 тресе волана
тресенето изчезна от смяна на гуми
проблема е решен с нови гуми
следете си гумите и джантите
проблема е решен с нови гуми
следете си гумите и джантите
Re: бмв е46 тресе волана
моята е е46 320д 150 кончета ;-)
при мен тресеше като натисках спира4ките ама здраво-смених задните дискове и носа4ите(нови)предните -комплект с биалетки и тампони ,
вси4ко добре-няма хлопане тресенето из4езна при натискане на спира4ките,но се появиха някакви вибрации ама здрави след 130 км в час?????????????помагайте
при мен тресеше като натисках спира4ките ама здраво-смених задните дискове и носа4ите(нови)предните -комплект с биалетки и тампони ,
вси4ко добре-няма хлопане тресенето из4езна при натискане на спира4ките,но се появиха някакви вибрации ама здрави след 130 км в час?????????????помагайте
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: бмв е46 тресе волана
Наскоро и аз имах подобен филм. Свалих предните колелета за проверка на шарнирите и след като ги качих се появи адско тресене след 120км.ч. Свалих ги отново и почистих с телена четка джантите където лежат на дисковете и самите дискове. След тази интервенция тресенето изчезна. То хората в сервизните инструкции, не напразно пишат че при всеки демонтаж е необходимо да се бележи дори и положението на джантата спрямо диска.
- smirko
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: 328 i
- Мечтае да кара: Камион на БМВ
Re: бмв е46 тресе волана
milenkata написа:не се знае от какво тресе
всичко по колата е стегнато и проверено
дайте варианти от 80 до 100 тресе яко и най-жече като набивам спирачки
сащия проблем го имах.Провери си спирачните апарати, някои задаржа.
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Здравейте.
Имаме голям проблем и не можем да разберем от къде е. Колата е 330i, автомат,
Появява се и изчезва когато си иска.
Тресе волана при скорост 20-30-40 км. в час, че и над 120 е ужас. задържа десен спирачен апарат, нагрява и пуши. Спираме, оправя се, може да не задържи и 3 часа, върви си нормално със скорост 80-100-160, и натискане на спирачка, после като си реши -пак започва да задържа вдясно, пуши диска и накладките и тресе волана. Дори БЕЗ да натискам спирачка!
Сменихме спирачния апарат с друг - втора ръка от английска кола и пак така. Ту тресе, ту спира, може ден-два да няма никакви проблеми...
Какво ще ме посъветвате да правим, защото всеки "майстор" смени това, смени онова, проблема е в запушени магистрали, проблема е в апарата, или маркуч. Апарата е сменен с друг втора употреба, но продължава да задържа вдясно и да тресе ужасно, ако малко повече натискам спирачките и пуши страшна работа и миризма.
Моля ви, помогнете.
Имаме голям проблем и не можем да разберем от къде е. Колата е 330i, автомат,
Появява се и изчезва когато си иска.
Тресе волана при скорост 20-30-40 км. в час, че и над 120 е ужас. задържа десен спирачен апарат, нагрява и пуши. Спираме, оправя се, може да не задържи и 3 часа, върви си нормално със скорост 80-100-160, и натискане на спирачка, после като си реши -пак започва да задържа вдясно, пуши диска и накладките и тресе волана. Дори БЕЗ да натискам спирачка!
Сменихме спирачния апарат с друг - втора ръка от английска кола и пак така. Ту тресе, ту спира, може ден-два да няма никакви проблеми...
Какво ще ме посъветвате да правим, защото всеки "майстор" смени това, смени онова, проблема е в запушени магистрали, проблема е в апарата, или маркуч. Апарата е сменен с друг втора употреба, но продължава да задържа вдясно и да тресе ужасно, ако малко повече натискам спирачките и пуши страшна работа и миризма.
Моля ви, помогнете.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: бмв е46 тресе волана
+1. Обаче ги смени всичките + промивка на спирачната система и нова течност.
Never mistake motion for action...
- pavkata24
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E61
- Мечтае да кара: SU-35
- Детайли за колата: N52B25
Re: бмв е46 тресе волана
Колеги за да не отварям нова тема бих искал да ви попитам за мнение относно следното.
При скорост над 100км/ч при натискане на спирачката не усещам да тресе, но когато спирам примерно от 20-30км/ч плавно по прав път с хубава настилка с леко натисната спирачка, спирането е все едно помпа на спирачката.
Та въпроса ми е от какво може да е? Дискове,накладки, апарати,маркучи,помпа?
Колата е Е46 2.0д 150к.
Sent from my Galaxy Note 4
При скорост над 100км/ч при натискане на спирачката не усещам да тресе, но когато спирам примерно от 20-30км/ч плавно по прав път с хубава настилка с леко натисната спирачка, спирането е все едно помпа на спирачката.
Та въпроса ми е от какво може да е? Дискове,накладки, апарати,маркучи,помпа?
Колата е Е46 2.0д 150к.
Sent from my Galaxy Note 4
- xenolith
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
Re: бмв е46 тресе волана
MMG написа:За да продължава да задържа може да е от спирачния маркуч.
На Е36-цата при мен беше обратно - той изобщо не пускаше течност до апарата.
Относно тресенето и отстраняване му след смяна на гуми - може да е имало крива гума, а също така и може да ги износва неправилно (а дано не).
Дисковете на Е39 - преди 5 години един колега ги смени, понеже бяха криви. Сложи нови, след 2 месеца същата работа. Поръча някакви от Германия, сума пара даде... 3 месеца - същата работа. Предполагам се сещата, че още с тези от Германия
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: бмв е46 тресе волана
При мен се появи тресене на колата и волана над 120 преди около 2 месеца. Сега като слагах летните гуми, видяхме, че има една крива джанта. Изправиха я и сега до 160км/ч волана не трепва. Джантите ги бях изправял преди година, като имаше 3 криви. Явно материалът наистина отслабва с времето и с всяко изправяне и започват много по-често да се кривят.
Какво трябва да значи "...спирането е все едно помпа на спирачката."???
pavkata24 написа:Колеги за да не отварям нова тема бих искал да ви попитам за мнение относно следното.
При скорост над 100км/ч при натискане на спирачката не усещам да тресе, но когато спирам примерно от 20-30км/ч плавно по прав път с хубава настилка с леко натисната спирачка, спирането е все едно помпа на спирачката.
Та въпроса ми е от какво може да е? Дискове,накладки, апарати,маркучи,помпа?
Колата е Е46 2.0д 150к.
Какво трябва да значи "...спирането е все едно помпа на спирачката."???
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Оказа се блокирал спирачен апарат и ужасна спирачна течност.
Благодаря ви за съветите.
Благодаря ви за съветите.
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Колеги, помагайте. (Днес, след поста снощи сменихме чисто нови дискове, нови накладки, другия стар амортесьор с нов - и двата са чисто нови вече и колата продължава да тресе, когато си поиска след 70-80 км. ч, въртени са гумите, предни с задни, други гуми с джанти от друго е46, чисто нови гуми и колата пак тресе)
Преди време ми задържаше и пушеше дясното колело, оказа се, блокирал спирачен апарат.
Оправиха апарата, сложих други дискове от Английско Е46 нов внос , започна леко тресене при скорост над 70-80 км с и без натисната спирачка. Ходих на баланс - перфектен, казаха ми криви гуми, смених гумите с чисто нови, преди това с гуми и джанти от други перфектно Е46, там също имаше леки вибрации.
Та с новите гуми и перфектен баланс, предни 2.4, заедни 2.2 че в момента са различни шарките и твърдостта на гумите пак тресе и то, когато си поиска. Може да тресе, може да не тресе. Тресе при скорост без натисната спирачка, тресе и като натисна спирачка при 70-80-100-120 и то доста яко във волана.
Сменена е спирачна течност, нови гуми, ремонтирани са двата апарата, накладките са почти чисто нови, 2 пъти оправяме 2 различни комплекта дискове и пак си тресе, когато поиска.
По предницата имам сменен ляв амортесьор, че много гадно тропаше на паваж, цял ляв носач със сменяемите шарнири (Мейле HD), от дясно видимо всичко е здраво и перфектно и ми казаха, да не пипам там.
Как мога да разбера от какво тресе?
Баланс - перфектен 0, гуми нови, със старите гуми същата работа, 2 комплекта дискове 2-ра употреба са ремонтирани, понеже ми казаха, че новите всички са ментета, 2-та апарата са ремонтирани, престъргани са новите накладки, маркучите ми казаха, че са идеални, сменена е спирачна течност.
Възможно ли е да е от криви главини, лагери и как да разбера?
Отново от криви дискове? (Но защо тресе и без спирачка, ако е от крив диск не тресе ли само като спирам)
Възможно ли е да е от десен амортесьор, който е здрав, но не е сменен, а ми смениха само левия, защото тропаше
От маркучи, макар да казват, че са перфектни и течността си минавала отлично
От помпата на спирачките?
От сменен ляв амортесьор и ляв носач, а от дясна страна не са сменяни.
Според вас от какво го прави това тресене, когато си поиска? Не искам да купувам само части и да не се оправя, или да става още по-зле.
Преди време ми задържаше и пушеше дясното колело, оказа се, блокирал спирачен апарат.
Оправиха апарата, сложих други дискове от Английско Е46 нов внос , започна леко тресене при скорост над 70-80 км с и без натисната спирачка. Ходих на баланс - перфектен, казаха ми криви гуми, смених гумите с чисто нови, преди това с гуми и джанти от други перфектно Е46, там също имаше леки вибрации.
Та с новите гуми и перфектен баланс, предни 2.4, заедни 2.2 че в момента са различни шарките и твърдостта на гумите пак тресе и то, когато си поиска. Може да тресе, може да не тресе. Тресе при скорост без натисната спирачка, тресе и като натисна спирачка при 70-80-100-120 и то доста яко във волана.
Сменена е спирачна течност, нови гуми, ремонтирани са двата апарата, накладките са почти чисто нови, 2 пъти оправяме 2 различни комплекта дискове и пак си тресе, когато поиска.
По предницата имам сменен ляв амортесьор, че много гадно тропаше на паваж, цял ляв носач със сменяемите шарнири (Мейле HD), от дясно видимо всичко е здраво и перфектно и ми казаха, да не пипам там.
Как мога да разбера от какво тресе?
Баланс - перфектен 0, гуми нови, със старите гуми същата работа, 2 комплекта дискове 2-ра употреба са ремонтирани, понеже ми казаха, че новите всички са ментета, 2-та апарата са ремонтирани, престъргани са новите накладки, маркучите ми казаха, че са идеални, сменена е спирачна течност.
Възможно ли е да е от криви главини, лагери и как да разбера?
Отново от криви дискове? (Но защо тресе и без спирачка, ако е от крив диск не тресе ли само като спирам)
Възможно ли е да е от десен амортесьор, който е здрав, но не е сменен, а ми смениха само левия, защото тропаше
От маркучи, макар да казват, че са перфектни и течността си минавала отлично
От помпата на спирачките?
От сменен ляв амортесьор и ляв носач, а от дясна страна не са сменяни.
Според вас от какво го прави това тресене, когато си поиска? Не искам да купувам само части и да не се оправя, или да става още по-зле.
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани