Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Има маншони за GSPто. Взимал съм от евро 07, от някакъв малък хюндай май че бяха и пасваха идеално. Уж японски ми ги продадоха , но май и на тях пишеше че са правени там.
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Има маншони за GSPто. Взимал съм от евро 07, от някакъв малък хюндай май че бяха и пасваха идеално. Уж японски ми ги продадоха , но май и на тях пишеше че са правени там.
Извинявам се за off-a, но някой знае ли каква е причината за ежемесечното късане на маншони, бях сменил повече маншони отколкото масло...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
NGneer4eto написа:Kurtov написа:Здравейте.
Имам въпрос относно предни полуоски.
Колата е е46 330xd 184 к.с.
Преди време на моменти усещах леко поклащане настрани, но беше доста слабо и спря.
В момента колата има не много силни вибрации при по-висока скорост, например 120км/ч, но имам 2 криви джанти та и това оказва влияние със сигурност.
Как да разбера, дали наистина полуоските са приключили курса ?
Не мога да чакам да се скъса полуоска, защото не искам колата да ме остави на пътя, особено в друга държава, както се налага да пътувам след няколко дни.
Имам и друг въпрос, има ли вариант колата да продължи да върви със скъсана полуоска ?
До колкото си спомням остава на място, но знам ли.
Някой късал ли е полуоска до сега ?
Поздрави!
Колега, не съм късал полуоска, но съм имал луфт във вътрешното каре и беше почти закъсване. Характерното е сеене на предницата при подаване на газ. Без газ няма сеене или е почти незабележимо. Също се появява и при отнемане на газ, но по-слабо. Това е характерно за вътрешно каре на полуоската. Засилва се постепенно, затова ако е леко, може и да изкара няколко хиляди км. Но ако сее много, готви се да закъсаш. Идва момент, в който колата просто така се лашка, че не можеш да караш с над 10 км/ч. Чувството е, че все едно нещо се е откачило по окачването на предницата. Мисля. че вибрациите при 110-120 също са симптом, но при подаване на газ.
Ако външното е проблемно ще има щракане в завой на пълен ляв/десен. Ако го няма, не би трябвало да имаш проблем. Въпреки това ако обичаш да даваш пълна газ в завой при потегляне или просто при напълно навит волан, винаги можеш да скъсаш полуоска или да и скъсиш значително живота.
Всичко описано съм го изпитал с прецакани оригинални полуоски. Ако си сложил GSP, не знам кави са симптомите. Аз не съм прецаквал такава, защото маншоните се предадоха доста преди да има наченки на износване в полуоската. А вътрешни маншони за тях НЯМА.
Благодаря!
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Имам питане. Поради, съмнение за леко виене от задния диф се чудя дали да търся друг втора употреба. Колата ми е 325xi ръчна ск.кутия , а диференциала е с предавателно число 3.23. Ако реша да търся от друга кола на задно ще стане ли дифа? Видях ,че с предавателно число 3.23 е 325I автомaт?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте и за много турбини !
Присъединявам се към темата след най-новата покупка
Иска ми се да сменя всичките масла.
Имам аутодата, в която обаче не конфигурира 325xi и нямам представа какво и колко да взема.
За скоростите (ръчка) разбрах, че са няколко вида - оранжева, зелена и жълта лепенка, та с коя точно съм ще го разбера утре.
През това време ще бъда благодарен ако кажете вида и количествата масла за преден диф и раздатка - за задния разбрах, че ми трябва литър от стандартното 75w90.
Присъединявам се към темата след най-новата покупка
Иска ми се да сменя всичките масла.
Имам аутодата, в която обаче не конфигурира 325xi и нямам представа какво и колко да взема.
За скоростите (ръчка) разбрах, че са няколко вида - оранжева, зелена и жълта лепенка, та с коя точно съм ще го разбера утре.
През това време ще бъда благодарен ако кажете вида и количествата масла за преден диф и раздатка - за задния разбрах, че ми трябва литър от стандартното 75w90.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
txl написа:За маслата: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5#p4473219
Благодарско, всички масла са сменени. Днес бях на стенд и присъдата е 4 доста спекли кормилни накрайници и шарнир на носач (не на купето).
Шарнирите не са за смяна, но не може да се направи реглаж, за това ще ги бутна и ще сложа нови.
Въпрос 1 : Има един популярен мод за е30/6/46 при който се подлагат 4мм шайби между вътрешните накрайници и рейката. Ефекта е по-голям ъгъл и по-маневрен автомобил. Тва ако го направя тука няма ли на каретата на полуоските или маншоните да им става по-лошичко от обичайното ?
Въпрос 2 : Шарнира различен ли е от този на обикновенните е46-ци. Този никъде не го дават, че пасва на XI моделите, а уж е видимо същият.
Тоест има ли шанс тва да влезе тука или съм за нов носач/рециклиран шарнир ?
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ogata написа:txl написа:За маслата: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5#p4473219
Благодарско, всички масла са сменени. Днес бях на стенд и присъдата е 4 доста спекли кормилни накрайници и шарнир на носач (не на купето).
Шарнирите не са за смяна, но не може да се направи реглаж, за това ще ги бутна и ще сложа нови.
Въпрос 1 : Има един популярен мод за е30/6/46 при който се подлагат 4мм шайби между вътрешните накрайници и рейката. Ефекта е по-голям ъгъл и по-маневрен автомобил. Тва ако го направя тука няма ли на каретата на полуоските или маншоните да им става по-лошичко от обичайното ?
Въпрос 2 : Шарнира различен ли е от този на обикновенните е46-ци. Този никъде не го дават, че пасва на XI моделите, а уж е видимо същият.
Тоест има ли шанс тва да влезе тука или съм за нов носач/рециклиран шарнир ?
1. Това не съм и не бих го правил точно на awd кола.
2. До колкото знам е46 на задно носачите са му алуминиеви и са с капсуловани шарнири, освен някакви носачи на Meyle, които са със сменяеми.
На XI/XD носачите са от друг метал и единия шарнир, мисля външния е капсулован, а другия е със стойка и е сменяем.
Ако греша, моля колегите да ме поправят.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Рециклирай носачите...
Аз съм доволен вече 5000км обаче не е сигурно, че гумите ще ти се съвземат ако дълго са карани на разбити шарнири.
С нови гуми при мен върви добре...
Аз съм доволен вече 5000км обаче не е сигурно, че гумите ще ти се съвземат ако дълго са карани на разбити шарнири.
С нови гуми при мен върви добре...
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:1. Това не съм и не бих го правил точно на awd кола.
2. До колкото знам е46 на задно носачите са му алуминиеви и са с капсуловани шарнири, освен някакви носачи на Meyle, които са със сменяеми.
На XI/XD носачите са от друг метал и единия шарнир, мисля външния е капсулован, а другия е със стойка и е сменяем.
Ако греша, моля колегите да ме поправят.
То това не важи ли за всички 330ки? Аз до колкото съм чел има разлика в амортисьорите.
Последна промяна SuSaMeCa на 09 Яну 2020, 0:30, променена общо 1 път
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На x-са носачите са черни, а на другите бели и алуминиеви.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На Х предните носачи са железни.
Не съм го правил, но в чуждите форуми твърдят, че външният шарнир се избива и се набива шарнир от Е36 не-М3.
Вътрешните шарнири са на болтове към моста и конус в носача, но твърдят, че трудно се износват. И нищо чудно, те са от Е34 Х.
Тампона на носача също е от Е34 Х, хидравличен, някои хора се оплакват, че бързо се късал. Моите на 280000км не се бяха скъсали и си държаха маслото. Вместо тях може да се сложат тампони от Е36 М3 след 96-та - гумени плътни концентрични. Или полиуретан за Е36.
Не съм го правил, но в чуждите форуми твърдят, че външният шарнир се избива и се набива шарнир от Е36 не-М3.
Вътрешните шарнири са на болтове към моста и конус в носача, но твърдят, че трудно се износват. И нищо чудно, те са от Е34 Х.
Тампона на носача също е от Е34 Х, хидравличен, някои хора се оплакват, че бързо се късал. Моите на 280000км не се бяха скъсали и си държаха маслото. Вместо тях може да се сложат тампони от Е36 М3 след 96-та - гумени плътни концентрични. Или полиуретан за Е36.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Значи аз си викнах 2 лемфьордер носача + тампони и шарнирите към купето. Доволен съм защото взех всичко за 800 лв, а само единият носач е 400 без отстъпка.
Викнах си и 2 SKF полуоски заради скъсаният маншон на дясната, както и нови 4бр. накрайници и биалетки.
Нямам време да се занимавам с глупости, за това ще сменя всичко и старите железа да си ги запазя. На полуоските ще сменя маншоните, които са тръгнали, а носачите ще ги рециклирам, за да може ако стане мяу след време само да ги разопаковам от стреча и да ги мятам, че не знаех, че е такава брада с частите за X-a.
Като цяло колата се очертава интересен проект, защото ще е Мково 4x4 комби, но се чудя дали има смисъл да започвам тема. Ако на някой би му представлявал интерес - с удоволствие ще пиша от време на време
Викнах си и 2 SKF полуоски заради скъсаният маншон на дясната, както и нови 4бр. накрайници и биалетки.
Нямам време да се занимавам с глупости, за това ще сменя всичко и старите железа да си ги запазя. На полуоските ще сменя маншоните, които са тръгнали, а носачите ще ги рециклирам, за да може ако стане мяу след време само да ги разопаковам от стреча и да ги мятам, че не знаех, че е такава брада с частите за X-a.
Като цяло колата се очертава интересен проект, защото ще е Мково 4x4 комби, но се чудя дали има смисъл да започвам тема. Ако на някой би му представлявал интерес - с удоволствие ще пиша от време на време
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ogata написа:Значи аз си викнах 2 лемфьордер носача + тампони и шарнирите към купето. Доволен съм защото взех всичко за 800 лв, а само единият носач е 400 без отстъпка.
Викнах си и 2 SKF полуоски заради скъсаният маншон на дясната, както и нови 4бр. накрайници и биалетки.
Нямам време да се занимавам с глупости, за това ще сменя всичко и старите железа да си ги запазя. На полуоските ще сменя маншоните, които са тръгнали, а носачите ще ги рециклирам, за да може ако стане мяу след време само да ги разопаковам от стреча и да ги мятам, че не знаех, че е такава брада с частите за X-a.
Като цяло колата се очертава интересен проект, защото ще е Мково 4x4 комби, но се чудя дали има смисъл да започвам тема. Ако на някой би му представлявал интерес - с удоволствие ще пиша от време на време
Аз лично ще се радвам да драскаш по някой ред, когато имаш време.
Успех!
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ogata написа:Значи аз си викнах 2 лемфьордер носача + тампони и шарнирите към купето. Доволен съм защото взех всичко за 800 лв, а само единият носач е 400 без отстъпка.
Викнах си и 2 SKF полуоски заради скъсаният маншон на дясната, както и нови 4бр. накрайници и биалетки.
Нямам време да се занимавам с глупости, за това ще сменя всичко и старите железа да си ги запазя. На полуоските ще сменя маншоните, които са тръгнали, а носачите ще ги рециклирам, за да може ако стане мяу след време само да ги разопаковам от стреча и да ги мятам, че не знаех, че е такава брада с частите за X-a.
Като цяло колата се очертава интересен проект, защото ще е Мково 4x4 комби, но се чудя дали има смисъл да започвам тема. Ако на някой би му представлявал интерес - с удоволствие ще пиша от време на време
Колега на мен също ще ми е интересна темата. Дай отзиви за полуоските SKF. Аз от около 50хкм карам с GSP полуоски и видях , че на лявата единият маншон е скъсан. Сега се чудя дали да рециклирам старите оригинални или да си купя нови неоригинални. За рециклиране на оригиналните ми искат 250лв. на брой, но не знам какво да очаквам от подобен ремонт. За сега съм се насочил точно към SKF.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани