Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- joreto21
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330XD 204hp touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Благодаря за инфото,ще я карам на друг майстор да види за какво иде реч.Чесно казано си я карам от няколко месеца така,но вече не се издържа с това ритане форсиране.
Благодаря за отговора.
П.с. Кутията е GM
Благодаря за отговора.
П.с. Кутията е GM
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте на всички с 4х4 е46ци . Върти ми се в главата нещо от рода на 4х4 от е46 във е39 или е38 . Някой знае ли дали е правено , дали е възможно ? По принцип невъзможни неща няма , въпроса е дали може да стане надеждно , с не огромни преправяния и тн . Имам предвид примерно ако се вземе една е46 330хд 184кс за донор и се пренесе всичко необходимо в е38/9 пак 3.0д 184кс .
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
whatdaf написа:Здравейте на всички с 4х4 е46ци . Върти ми се в главата нещо от рода на 4х4 от е46 във е39 или е38 . Някой знае ли дали е правено , дали е възможно ? По принцип невъзможни неща няма , въпроса е дали може да стане надеждно , с не огромни преправяния и тн . Имам предвид примерно ако се вземе една е46 330хд 184кс за донор и се пренесе всичко необходимо в е38/9 пак 3.0д 184кс .
По-дълги и по-широки са другите две.
Според мен по-лесно ще е е60xdrive, ако искаш awd кола на тая цена.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте. От известно време започнаха да играят оборотите на празен ход, когато колата е студена. Става за около 10 сек. Прави го само когато не е карана цяла нощ и сутрин при първо палене. После няма проблем дори и да не е палена няколко часа. Съвети ? 330 хд, 184 кс. Благодаря
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Подгревни свещи, реле за подгрева, или дюзи.
Дюзите е хубаво да ги знаеш в какво състояние са, а подгрева не е толкова спешен, но е хубаво да го видиш и него.
Успех.
Дюзите е хубаво да ги знаеш в какво състояние са, а подгрева не е толкова спешен, но е хубаво да го видиш и него.
Успех.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги някой може ли да ми каже със сигурност на оригинални предни полуоски дали могат да се избиват външните карета? На повечето места пише че не става, но намирам един клип в тубата как един ги е избил уж и обяснява как става...….то в крайна сметка зависи от канала на вътрешната зегерка там дали е скосен или не, но предпочитам ако някой вече е пробвал да знам и да не блъскам излишно по моите.
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Какво масло се сипва в раздатката? Тънкости при смяната му има ли? Ще сменявам на диференциалите маслото, но не откривам конкретна информация за раздатката.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Mpower84 написа:Какво масло се сипва в раздатката? Тънкости при смяната му има ли? Ще сменявам на диференциалите маслото, но не откривам конкретна информация за раздатката.
Същото като на ръчната скоростна кутия е (по спомен мисля, че е 75в80).
Събира има няма 300гр.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Mpower84 написа:Какво масло се сипва в раздатката? Тънкости при смяната му има ли? Ще сменявам на диференциалите маслото, но не откривам конкретна информация за раздатката.
75w-90 gl-5 на дифовете и 75w-80 mtf lt 1 за раздатката.
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ето какво взех. За раздатката е 75w80 1л., а за дифовете 75w90 GL-4+ 3л.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
240мл събира раздатката. Понеже е много малко, може да налееш веднъж, да го източиш и да налееш пак - нещо като промивка. Че обикновено май голяма чернилка изтича от нея. Ако вземеш 2л 75w80 ти стига за да направиш тази операция и да смениш маслото и на скоростната кутия - ръчна 5 степенна (ZF 320Z) побира 1.3л.
За диференциалите 2л 75w90 стига - предният побира 0.7л, задният - 1.1л.
За диференциалите 2л 75w90 стига - предният побира 0.7л, задният - 1.1л.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги установих,че при спиране от над 80-90км колата дърпа наляво. Видях,че има доста теми по-въпроса ама до конкретно решение не видях да се е стигнало. Януари минавах технически преглед и на валовете десния апарат даде над два пъти по-малко спирачно усилие,което естествено е проблем,а работникът ми каза,че на всички коли така показвало,защото от студа машината не работела нормално . Сменил съм предни+задни дискове със скъпата сериа на ате+всички накладни,датчици,спирачни маркучи. Наскоро сменявах маншони на накрайници и е правен реглаж на преден мост. Спирачна тченост също купих,но майстора по нясни за мен причини не беше сменил. Какво ще ме посъветвата на направя? Да започна със смяна на спирачна течност в бмв примерно или да ми предложите сервиз,който ще ревизира спирачният апарат?
пс.колата 325xi ръчни скорости.
пс.колата 325xi ръчни скорости.
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Най-сигурното решение е да смениш десния спирачен апарат. При мен рециклирането с ремонтен комплект с ново бутало имаше временен ефект. Човека, който купи колата, каза че малко след това го е сменил.Драгослав написа:Колеги установих,че при спиране от над 80-90км колата дърпа наляво. Видях,че има доста теми по-въпроса ама до конкретно решение не видях да се е стигнало. Януари минавах технически преглед и на валовете десния апарат даде над два пъти по-малко спирачно усилие,което естествено е проблем,а работникът ми каза,че на всички коли така показвало,защото от студа машината не работела нормално . Сменил съм предни+задни дискове със скъпата сериа на ате+всички накладни,датчици,спирачни маркучи. Наскоро сменявах маншони на накрайници и е правен реглаж на преден мост. Спирачна тченост също купих,но майстора по нясни за мен причини не беше сменил. Какво ще ме посъветвата на направя? Да започна със смяна на спирачна течност в бмв примерно или да ми предложите сервиз,който ще ревизира спирачният апарат?
пс.колата 325xi ръчни скорости.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някой да знае дали 19ки от м3 ( яките от цсл ) биха създавали проблем на 330xi автомат?
- dukov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
И при мен смяната на апаратите помогна. С рециклиране не помогна.insane_v написа:Най-сигурното решение е да смениш десния спирачен апарат. При мен рециклирането с ремонтен комплект с ново бутало имаше временен ефект. Човека, който купи колата, каза че малко след това го е сменил.Драгослав написа:Колеги установих,че при спиране от над 80-90км колата дърпа наляво. Видях,че има доста теми по-въпроса ама до конкретно решение не видях да се е стигнало. Януари минавах технически преглед и на валовете десния апарат даде над два пъти по-малко спирачно усилие,което естествено е проблем,а работникът ми каза,че на всички коли така показвало,защото от студа машината не работела нормално . Сменил съм предни+задни дискове със скъпата сериа на ате+всички накладни,датчици,спирачни маркучи. Наскоро сменявах маншони на накрайници и е правен реглаж на преден мост. Спирачна тченост също купих,но майстора по нясни за мен причини не беше сменил. Какво ще ме посъветвата на направя? Да започна със смяна на спирачна течност в бмв примерно или да ми предложите сервиз,който ще ревизира спирачният апарат?
пс.колата 325xi ръчни скорости.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани