Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 12 Апр 2019, 21:53

Здравейте колеги.
Пиша по запитване на колега от форума, но и за да споделя с вас как съм решил проблема с моята раздатка.

Основния проблем с раздатката, както мисля на всички с Е46х е известно, е получаване на луфт в изхода към предния кардан. Както повечето от вас, аз също съм гледал доста клипчета в интернет и съм чел в чуждестранните форуми, единственото което се споменава като проблем е игления лагер (NK47/20) в задния край на зъбчатката задвижваща предния кардан. При мен обаче подмяната на този лагер не даде особен резултат, скоро последва повторното сваляна на раздатката и по подробен анализ на детайлите вътре и тяхното състояние. Крайното заключение за проблема е следното- сравнително мекия алуминиев корпус на раздатката, както и вероятно фабрично недостатъчна стегнатост между корпуса и лагерите вътре, в следствие на отблъскващите сили между зъбните колела и макар и \предполагаемо\малкото въртене на лагерите в леглата им, води до износване и разширяване на последните. Това води до "хлопане" на лагера в леглото му, а заедно с лагера и зъбчатката набита в него. Допълнително за прогресивното увеличаване на луфта в леглата спомага и факта че лагерите не са добре аксиално фиксирани в леглата си, използвани са вътрешни зегерки позволяващи доста аксиална хлабина \или поне налична такава към момента на огледа\, а това съчетано с наклонената форма на зъбите по колелата вътре води до постоянно аксиално натоварване както в едната така и в другата посока \при движение напред или назад\, което допълнително ускорява износването. Използването на тези вътрешни зегерки допълнително намалява контактната повърхност на лагера с леглото му и позволява по бързото износнване.
Обобщено - луфта към предния кардан е резултат от износено легло на предния лагер\съчмения 6011\ на задвижващата зъбчатка.
Решението - най-стандартното при разбито легло на лагер - смених лагера с нов и го залепих с лепило за лагери в леглото му. Също смених и залепих големия съчмен лагер на входа на раздатката откъм скоростната кутия - там се наблюдаваше подобно износване на леглото. Смених отново и задния NK47\20, тъй като големия луфт в предния лагер води до непредвиденото му натоварване и въпреки краткия пробег не исках да рискувам.
Резултата - вече над 70000км изхода на раздатката към предния кардан е все така стабилен.

За лепене на лагерите използвах най-силното лепило на Locktite, 636 мисля беше, като предварително замерихме хлабината и тя беше в допуска за използваното лепило \всяко лепило има максимална хлабина при която е ефективно\.

Това е в общи линии, иначе покрай този ремонт смених и семерингите към скоростите и към предния кардан \ако преди да ги сваля бях проверил цената им можеше и да не ги сменям :bang: \, бяха започнали съвсееем леко да омасляват. Към задния кардан не съм пипал нищо, там не успях да го разглобя, не видях как е точно, май някаква вътрешна зегерка, но нямаше как да бръкна, а и хич не ми се натискаше, но и там всичко изглеждаше наред и нямаше никакви луфтове.

Надявам се да е полезно.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.10.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от livz » 13 Апр 2019, 14:52

Здравейте колеги,
Собственик съм на 325 ix, 2001г. и имам следните проблем, които може би са навързани:
1.доста силни вибрации в купето. Появяват се САМО когато съм на D или R + спирачка. Тоест на светофар примерно. А в движение, на P и на N няма никакви вибрации.Сменени са тампоните на двигателя, но проблема продължава. Проблемът с тази вибрация е постоянен и се появява след като колата загрее.
2. Когато е на място се получава "блъскане", когато се превклячва на D или R. Отново когато колата е загряла. Прави го само като е на място и например- като паркирам и сменям D и R. Толкова блъска понякога, че колата все едно подскача...
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 14 Апр 2019, 15:06

stefan_suny написа:205/50/17 е висока точно 102,5мм а 225/45/17 e висока 101,25мм , или като дръпнеш чертата е все тя..... За джанти 16 от е60 съм чувал че може да влязат, но те са с друго ЕТ и там май използването на по високи гуми е още по под въпрос. Както бях писал сега съм с 225\50\17 и онзи ден гледах като въртя волана гумата минава в някои моменти на около сантиметър от подкалника. Също и зимните гуми с които съм в момента са с малко по скосен балон и вероятно с летните ми ще е още по близо, но и толкова да е, варианта с 225\55\17 отпадна защото и да не опре ще е точно на косъм а и при неравности не е ясно какво ще се получи.


Аз днес видях един приятел с е60 и неговите са точно тези 16-ки.
16/225/55, дали реално ще станат на е46-та не зная, но ако станат, мисля че е добър вариант.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от dukov » 14 Апр 2019, 16:14

stefan_suny написа:Здравейте колеги.
Пиша по запитване на колега от форума, но и за да споделя с вас как съм решил проблема с моята раздатка.

Основния проблем с раздатката, както мисля на всички с Е46х е известно, е получаване на луфт в изхода към предния кардан. Както повечето от вас, аз също съм гледал доста клипчета в интернет и съм чел в чуждестранните форуми, единственото което се споменава като проблем е игления лагер (NK47/20) в задния край на зъбчатката задвижваща предния кардан. При мен обаче подмяната на този лагер не даде особен резултат, скоро последва повторното сваляна на раздатката и по подробен анализ на детайлите вътре и тяхното състояние. Крайното заключение за проблема е следното- сравнително мекия алуминиев корпус на раздатката, както и вероятно фабрично недостатъчна стегнатост между корпуса и лагерите вътре, в следствие на отблъскващите сили между зъбните колела и макар и \предполагаемо\малкото въртене на лагерите в леглата им, води до износване и разширяване на последните. Това води до "хлопане" на лагера в леглото му, а заедно с лагера и зъбчатката набита в него. Допълнително за прогресивното увеличаване на луфта в леглата спомага и факта че лагерите не са добре аксиално фиксирани в леглата си, използвани са вътрешни зегерки позволяващи доста аксиална хлабина \или поне налична такава към момента на огледа\, а това съчетано с наклонената форма на зъбите по колелата вътре води до постоянно аксиално натоварване както в едната така и в другата посока \при движение напред или назад\, което допълнително ускорява износването. Използването на тези вътрешни зегерки допълнително намалява контактната повърхност на лагера с леглото му и позволява по бързото износнване.
Обобщено - луфта към предния кардан е резултат от износено легло на предния лагер\съчмения 6011\ на задвижващата зъбчатка.
Решението - най-стандартното при разбито легло на лагер - смених лагера с нов и го залепих с лепило за лагери в леглото му. Също смених и залепих големия съчмен лагер на входа на раздатката откъм скоростната кутия - там се наблюдаваше подобно износване на леглото. Смених отново и задния NK47\20, тъй като големия луфт в предния лагер води до непредвиденото му натоварване и въпреки краткия пробег не исках да рискувам.
Резултата - вече над 70000км изхода на раздатката към предния кардан е все така стабилен.

За лепене на лагерите използвах най-силното лепило на Locktite, 636 мисля беше, като предварително замерихме хлабината и тя беше в допуска за използваното лепило \всяко лепило има максимална хлабина при която е ефективно\.

Това е в общи линии, иначе покрай този ремонт смених и семерингите към скоростите и към предния кардан \ако преди да ги сваля бях проверил цената им можеше и да не ги сменям :bang: \, бяха започнали съвсееем леко да омасляват. Към задния кардан не съм пипал нищо, там не успях да го разглобя, не видях как е точно, май някаква вътрешна зегерка, но нямаше как да бръкна, а и хич не ми се натискаше, но и там всичко изглеждаше наред и нямаше никакви луфтове.

Надявам се да е полезно.
Благодаря за изчерпателното обяснение на този е46 проблем.
Би ли споделил колко време ти отне ремонтът и прилежащите разходи?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от bobreti » 14 Апр 2019, 20:09

Здравейте колеги,да се похваля станах собственик на BMW 330xd 2004 г. 204 коня. Имам няколко питания.
1.Като включа на директна и се появяват вибрации в купето.
2.При потегляне отзад има някакво чукане до достигане на 40-50км
3.Изолиран ми е АГР охладителя. Днес смених малкия термостат навързах маркучите както трябва и колата започна да изхвърля водата и да пуши бяло. Върнах маркучите както бяха направени в Италия. Пушаци няма :banghead: .
4. Имам два скъсани маншона на предните полуоски, на външните карета.
Дайте мнения от къде да я започна.
Ще съм благодарен на всеки да сподели мнение. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 14 Апр 2019, 20:47

stefan_suny написа:...


Ето как изглежда 215/55/17. Не мисля, че ще промени кой знае колко визията на колата, така че това няма да е проблем. Освен това и Х-овете са по високи с около 2 см спрямо стандартните 3-ки, така че ако си с оригиналните джанти с правилното ЕТ не би трябвало да опира никъде. Може да опре ако примерно удариш голяма дупка докато завиваш и пружината се сгъне много, но едва ли би карал толкова бързо в завой, така че според мен можеш да слагаш смело. А разликата във возията между 225/45/17 и 215/55/17 е наистина огромна! Толкова е голяма, че чак ме накара да си остана на 17ки, макар че адски много държа на външния вид и много исках да мина на 225/45/18. ИзображениеИзображение

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: ЛяуЛИН
Пол: Мъж
Кара: ше M54 , сега N53
Мечтае да кара: нормално
Детайли за колата: M54 сега N53

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Stoqnchev » 15 Апр 2019, 11:59

livz написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на 325 ix, 2001г. и имам следните проблем, които може би са навързани:
1.доста силни вибрации в купето. Появяват се САМО когато съм на D или R + спирачка. Тоест на светофар примерно. А в движение, на P и на N няма никакви вибрации.Сменени са тампоните на двигателя, но проблема продължава. Проблемът с тази вибрация е постоянен и се появява след като колата загрее.
2. Когато е на място се получава "блъскане", когато се превклячва на D или R. Отново когато колата е загряла. Прави го само като е на място и например- като паркирам и сменям D и R. Толкова блъска понякога, че колата все едно подскача...
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети!


bobreti написа:Здравейте колеги,да се похваля станах собственик на BMW 330xd 2004 г. 204 коня. Имам няколко питания.
1.Като включа на директна и се появяват вибрации в купето.
2.При потегляне отзад има някакво чукане до достигане на 40-50км
3.Изолиран ми е АГР охладителя. Днес смених малкия термостат навързах маркучите както трябва и колата започна да изхвърля водата и да пуши бяло. Върнах маркучите както бяха направени в Италия. Пушаци няма :banghead: .
4. Имам два скъсани маншона на предните полуоски, на външните карета.
Дайте мнения от къде да я започна.
Ще съм благодарен на всеки да сподели мнение. :bchug:



НЕоригинални предни полуоски , там Ви е проблема и се получава само при АСК за съжаление.
търсите оригинални ( втора ръка , иначе 1200 лв на брой от Дарукар ) + един рециклаж и ще Ви изчезнат вибрациите ( пак ще има , НО те ще са минимални и леко доловими ) цялата процедура е около 500-550 лв + труда.

Лично съм я минал тази процедура.

П.п Няма смисъл от рециклиране на НЕоригинални пак ще е същото положение , те са по къси от оригиналните и там се крие проблема с вибрациите.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от bobreti » 16 Апр 2019, 8:34

Stoqnchev написа:
livz написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на 325 ix, 2001г. и имам следните проблем, които може би са навързани:
1.доста силни вибрации в купето. Появяват се САМО когато съм на D или R + спирачка. Тоест на светофар примерно. А в движение, на P и на N няма никакви вибрации.Сменени са тампоните на двигателя, но проблема продължава. Проблемът с тази вибрация е постоянен и се появява след като колата загрее.
2. Когато е на място се получава "блъскане", когато се превклячва на D или R. Отново когато колата е загряла. Прави го само като е на място и например- като паркирам и сменям D и R. Толкова блъска понякога, че колата все едно подскача...
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети!


bobreti написа:Здравейте колеги,да се похваля станах собственик на BMW 330xd 2004 г. 204 коня. Имам няколко питания.
1.Като включа на директна и се появяват вибрации в купето.
2.При потегляне отзад има някакво чукане до достигане на 40-50км
3.Изолиран ми е АГР охладителя. Днес смених малкия термостат навързах маркучите както трябва и колата започна да изхвърля водата и да пуши бяло. Върнах маркучите както бяха направени в Италия. Пушаци няма :banghead: .
4. Имам два скъсани маншона на предните полуоски, на външните карета.
Дайте мнения от къде да я започна.
Ще съм благодарен на всеки да сподели мнение. :bchug:



НЕоригинални предни полуоски , там Ви е проблема и се получава само при АСК за съжаление.
търсите оригинални ( втора ръка , иначе 1200 лв на брой от Дарукар ) + един рециклаж и ще Ви изчезнат вибрациите ( пак ще има , НО те ще са минимални и леко доловими ) цялата процедура е около 500-550 лв + труда.

Лично съм я минал тази процедура.

П.п Няма смисъл от рециклиране на НЕоригинални пак ще е същото положение , те са по къси от оригиналните и там се крие проблема с вибрациите.

Колата е в покой какво общо имат полуоските?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: ЛяуЛИН
Пол: Мъж
Кара: ше M54 , сега N53
Мечтае да кара: нормално
Детайли за колата: M54 сега N53

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Stoqnchev » 16 Апр 2019, 16:45

bobreti написа:
Stoqnchev написа:
livz написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на 325 ix, 2001г. и имам следните проблем, които може би са навързани:
1.доста силни вибрации в купето. Появяват се САМО когато съм на D или R + спирачка. Тоест на светофар примерно. А в движение, на P и на N няма никакви вибрации.Сменени са тампоните на двигателя, но проблема продължава. Проблемът с тази вибрация е постоянен и се появява след като колата загрее.
2. Когато е на място се получава "блъскане", когато се превклячва на D или R. Отново когато колата е загряла. Прави го само като е на място и например- като паркирам и сменям D и R. Толкова блъска понякога, че колата все едно подскача...
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети!


bobreti написа:Здравейте колеги,да се похваля станах собственик на BMW 330xd 2004 г. 204 коня. Имам няколко питания.
1.Като включа на директна и се появяват вибрации в купето.
2.При потегляне отзад има някакво чукане до достигане на 40-50км
3.Изолиран ми е АГР охладителя. Днес смених малкия термостат навързах маркучите както трябва и колата започна да изхвърля водата и да пуши бяло. Върнах маркучите както бяха направени в Италия. Пушаци няма :banghead: .
4. Имам два скъсани маншона на предните полуоски, на външните карета.
Дайте мнения от къде да я започна.
Ще съм благодарен на всеки да сподели мнение. :bchug:



НЕоригинални предни полуоски , там Ви е проблема и се получава само при АСК за съжаление.
търсите оригинални ( втора ръка , иначе 1200 лв на брой от Дарукар ) + един рециклаж и ще Ви изчезнат вибрациите ( пак ще има , НО те ще са минимални и леко доловими ) цялата процедура е около 500-550 лв + труда.

Лично съм я минал тази процедура.

П.п Няма смисъл от рециклиране на НЕоригинални пак ще е същото положение , те са по къси от оригиналните и там се крие проблема с вибрациите.

Колата е в покой какво общо имат полуоските?


Това е малко като израза Магаре и космос ......... двамата моите майстори ( приятели ) преди да направа това с полуоските , ми викаха че няма нищо общо и проблема е другаде :mhihi: :mhihi: , прегледаха какво ли не по колата , но аз тъпо и упорито им казвах , че е от полуоските ( имам две чисто нови GSP и една SKF ) , и след като се убедиха сами , казаха че има нещо сбъркано при Х-моделите :kuku: :kuku:

Но това е само коли с АСК , при ръчка го няма този проблем там може с каквито имате здрави.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 20 Апр 2019, 14:47

Здравейте.
От известно време започнах да усещам, че нещо вие на ляв завой.
С времето виенето се увиличи доста и в момента дори, когато се престроявам на магистралата и завивам наляво се усеща.
Веднага си помислих, че е лагер главина отпред отдясно, но се зачетох и някои хора казват, че е възможно да вие от лагер на полуоска :| .
Може ли някой да помогне как да диагностицирам кой от двата лагера е, и на кое колело :lol: ?
Ако вдигна колата на крик и завъртя на ръка колелото, дали ще усетя, ако имам проблем с лагер главина ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 20 Апр 2019, 14:59

Ако имаш износен лагер главина ще имаш осезаем луфт в него като разклатиш гумата и най-вероятно ще се чува шум и като завъртиш гумата на ръка. Ако не е много износен обаче може и да не го усетиш.
Обикновено износен лагер главина вие по всяко време, не само в завой. Щом при теб е само при завиване може да е и нещо друго.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от SuSaMeCa » 21 Апр 2019, 10:44

Stoqnchev написа:
bobreti написа:
Stoqnchev написа:
livz написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на 325 ix, 2001г. и имам следните проблем, които може би са навързани:
1.доста силни вибрации в купето. Появяват се САМО когато съм на D или R + спирачка. Тоест на светофар примерно. А в движение, на P и на N няма никакви вибрации.Сменени са тампоните на двигателя, но проблема продължава. Проблемът с тази вибрация е постоянен и се появява след като колата загрее.
2. Когато е на място се получава "блъскане", когато се превклячва на D или R. Отново когато колата е загряла. Прави го само като е на място и например- като паркирам и сменям D и R. Толкова блъска понякога, че колата все едно подскача...
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети!


bobreti написа:Здравейте колеги,да се похваля станах собственик на BMW 330xd 2004 г. 204 коня. Имам няколко питания.
1.Като включа на директна и се появяват вибрации в купето.
2.При потегляне отзад има някакво чукане до достигане на 40-50км
3.Изолиран ми е АГР охладителя. Днес смених малкия термостат навързах маркучите както трябва и колата започна да изхвърля водата и да пуши бяло. Върнах маркучите както бяха направени в Италия. Пушаци няма :banghead: .
4. Имам два скъсани маншона на предните полуоски, на външните карета.
Дайте мнения от къде да я започна.
Ще съм благодарен на всеки да сподели мнение. :bchug:



НЕоригинални предни полуоски , там Ви е проблема и се получава само при АСК за съжаление.
търсите оригинални ( втора ръка , иначе 1200 лв на брой от Дарукар ) + един рециклаж и ще Ви изчезнат вибрациите ( пак ще има , НО те ще са минимални и леко доловими ) цялата процедура е около 500-550 лв + труда.

Лично съм я минал тази процедура.

П.п Няма смисъл от рециклиране на НЕоригинални пак ще е същото положение , те са по къси от оригиналните и там се крие проблема с вибрациите.

Колата е в покой какво общо имат полуоските?


Това е малко като израза Магаре и космос ......... двамата моите майстори ( приятели ) преди да направа това с полуоските , ми викаха че няма нищо общо и проблема е другаде :mhihi: :mhihi: , прегледаха какво ли не по колата , но аз тъпо и упорито им казвах , че е от полуоските ( имам две чисто нови GSP и една SKF ) , и след като се убедиха сами , казаха че има нещо сбъркано при Х-моделите :kuku: :kuku:

Но това е само коли с АСК , при ръчка го няма този проблем там може с каквито имате здрави.


Късата ми полуоска е ГСП дългата СКФ. Нямам такива проблеми... и е автомат... А до колкото знам Х със АСК няма... ДСЦ-то си е заложено в Х моделите и е малко по-добро от това в обикновенните модели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 21 Апр 2019, 16:08

Колегата под АСК май има предвид автоматична скоростна кутия, или поне аз така го разбирам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: ЛяуЛИН
Пол: Мъж
Кара: ше M54 , сега N53
Мечтае да кара: нормално
Детайли за колата: M54 сега N53

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Stoqnchev » 21 Апр 2019, 17:11

Kurtov написа:Колегата под АСК май има предвид автоматична скоростна кутия, или поне аз така го разбирам.


:yes:

Странно че при колегата е така с афтърмаркет полуоски , при мен нямаше ефект така и си рециклирах оригиналните и проблема изчезна.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от NGneer4eto » 21 Апр 2019, 21:47

Има полуоски Spidan рециклаж от чужбина за около 400-450 лв. Дължината им са почти като на оригиналните (може и да е същата) и разликата в поведението на колата е осезаема в сравнение с GSP. Не ме питайте от къде ги намирам, намериха ми ги. Някой от магазините е предполагам или доставчиците. Вече карам година и половина с такава полуоска и няма грешка. Зa GSP няма резервен маншон-вътрешно каре и скъса ли се, трябва нова полуоска. И незнайно защо при мен на лява полуоска късах един път външен - намерихме, сменихме го и после вътрешния-греда. Полуоската изкара година и половина, а като я гледам поне още толкова можеше да кара. Предполагам, че защото лявата е доста по-къса от оригиналната, затова има склонност към претрисане и цепене на маншоните.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook