Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Petk0FF » 27 Юли 2019, 2:02

Нямаше пушек. Пеперудите са премахнати. Общо взето болежките по нея са отстранени. Има съмнения за бутало от хубавата ни нафта и затова исках да чуя и други мнения. Просто ако е бутало ... не знам ... пак ли ремонти по двигател? Преди 3 години смених двигателя и сложих този, който беше на има-няма 100 000км. Докарах си го отвънка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 27 Юли 2019, 14:12

Petk0FF написа:Нямаше пушек. Пеперудите са премахнати. Общо взето болежките по нея са отстранени. Има съмнения за бутало от хубавата ни нафта и затова исках да чуя и други мнения. Просто ако е бутало ... не знам ... пак ли ремонти по двигател? Преди 3 години смених двигателя и сложих този, който беше на има-няма 100 000км. Докарах си го отвънка.


Какво му беше на стария двигател ?
А иначе бутало се разваля от дюзи до колкото знам.
На мен не ми се вярва да е от дюза, защото преди това двигателя трябва да не е работил равномерно, пушене и такива неща.
Закачи колата с една INPA ако имаш и виж разликата в оборотите на отделните цилиндри. Както и стойности на дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 27 Юли 2019, 16:13

Бутало или турбина няма как да са без да пуши. Щом не пуши значи нафтата е малко. Следователно проверете \на компютър\ показанията на датчика за налягане в рейла, показанието на мап сензора и за финал евентуално дебитомера, въпреки че не знам да се скапва толкова рязко. Малка вероятност и да има проблем с проходимостта на гърнетата, също трудно да стане изведнъж.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от NGneer4eto » 28 Юли 2019, 11:21

Колега, би ли описал тресенето. Как се усеща? Тресе напред-назад или наляво-надясно.
Когато подаваш газ повече ли тресе или няма разлика? Пробвал ли си на ръчна смяна на скоростите да пробваш на една и съща предавка и скорост да караш- има ли разлика?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Petk0FF » 29 Юли 2019, 11:50

Благодаря за отговорите. Оказа се прекъснал кабел на дюзата на 3-ти цилиндър. Сега отивам да си я прибера и съм адски щастлив :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 30 Юли 2019, 14:05

Здравейте колеги.
От няколко дена забелязах, че колата се клати настрани от време на време когато давам газ, но не мога да определя при какви условия.
Днес на магистралата колата толко много започна да лашка, дори и с 50 км/ч :shock: .
Спрях, чудих се от какво може да е, тръгнах пак и постопенно лашкането намаля и започнах да си се движа с 120 км/ч.
Както и да е прибрах се.
Предполагам това са предните полуоски, дали има начин да проверя и да съм сигурен, че е от тях преди да поръчам други ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 30 Юли 2019, 16:51

Въпроса е коя от двете е?
И аз имах този проблем и смених лявата.
Километража ми се лашкаше хоризонтално на околоо 60 км/h понякога след дъжд ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 30 Юли 2019, 17:16

Не умират ли двете по едно и също време и да се сменят заедно ?
Смисъл както е с амортисьори и т.н. ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 30 Юли 2019, 17:21

Явно не...
При мен така беше

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от NGneer4eto » 31 Юли 2019, 19:38

Kurtov написа:Здравейте колеги.
От няколко дена забелязах, че колата се клати настрани от време на време когато давам газ, но не мога да определя при какви условия.
Днес на магистралата колата толко много започна да лашка, дори и с 50 км/ч :shock: .
Спрях, чудих се от какво може да е, тръгнах пак и постопенно лашкането намаля и започнах да си се движа с 120 км/ч.
Както и да е прибрах се.
Предполагам това са предните полуоски, дали има начин да проверя и да съм сигурен, че е от тях преди да поръчам други ?


Вътрешно каре на някоя от предните полуоски - 100%.
Изпитал съм го на себе си и е ужасно. Имаш чувството, че предницата ще се разпадне. Може да се оправи временно, но после пак може да почне на случаен принцип. При мен на скорост над 5 км/ч така лашкаше, че не можех да вдигн аповече от 10 км/ч. И тъй като имах асистанс, се възползвах и направо в сервиза.
СЪвет: Ако можеш да си го позволиш дай 400-500лв за Spidan - рециклаж. Иначе китайската GSP ще ти върши работа, но е по-къса и пак може да усещаш леко клатене. Отделно вътрешния маншон го няма като резервен и се сменя цялата полуоска, акко се скъса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 01 Авг 2019, 10:48

Когато сменяте полуоската се сменя и уплътнение към дифа.
То не се включвало в гаранцията на bmw дилъра след смяната на цялата полуоска и се разтича дифа след това.
И хайде пак да смъкваме полуоската.... :ranting:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 01 Авг 2019, 18:14

Благодаря колеги.
Може би ще поръчам GSP, защото в момента не мога да отделя парички за Спидан, при положение, че ударих колата на скоро и ще имам и разходи при тенекеджия.
Толко ли е зле GSP-то ?
Някой, който е карал с GSP а сподели мнение колко км е минал с тях ?
Всъщност в момента колата не знам с какви полуоски е, не съм ги сменял до сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от NGneer4eto » 01 Авг 2019, 20:31

Kurtov написа:Благодаря колеги.
Може би ще поръчам GSP, защото в момента не мога да отделя парички за Спидан, при положение, че ударих колата на скоро и ще имам и разходи при тенекеджия.
Толко ли е зле GSP-то ?
Някой, който е карал с GSP а сподели мнение колко км е минал с тях ?
Всъщност в момента колата не знам с какви полуоски е, не съм ги сменял до сега.


Абе не е толкова зле GSP-то при условие че струва малко над 100 лв, но си има кусури. Аз ги смених преди 4 години и двете. За 60 000 км на дясната съм сменил маншон на външно каре. На лявата маншон външно каре и преди година и половина маншона на вътрешното се беше скъсал. Както вече споделих не се продава такъв маншон, който може да се монтира на това каре. Пробвахме около 2-3, които изглеждаха най-близки, но всички изплюват греста. ТОгава ме хвана яд и викам GSP никога повече и ми намериха от Чехия май Spidan рециклаж. Мога да кажа, че усещането определено се подобри. При GSP имах при подаване на много газ леко поклащане настрани на предницата, но с новата като, че ли това почти изчезна. Отдавам остатъчното поклащане на това, че дясната е още GSP. Иначе свалената полуоска нямаше особени следи от износване. Имаше леко луфт в каретата, но е можела да кара още доста.
Имай предвид, че GSP-тата са по-къси от оригиналните. Лявата е повече от дясната и може би затова повече страда. Помня, че когато погледнех лявата винаги единия маншон беше примачкан. Вероятно затова се и късат повече.
Колеги от форума назаде в темата писаха че са късали GSP, но аз лично не познавам хора с такова преживяване.
Запомни: каквато и полуоска да сложиш НИКОГА НЕ давай много газ на първа с много навит волан. Така направо разказваш играта на полуоските. Ако спазваш това може и да те изкарат над 100К без проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 02 Авг 2019, 0:13

Вече не помня кои и колко маншони съм скъсал, но определено и на GSP-тата късах маншони. Не бих казал, че съм много доволен и от тях. За няма и 30к, които навъртях с колата преди да я продам унищожих първо един комплект от китайските, а след това и едната от GSP-тата май пак беше взела да се предава след като и тя скъса маншон и явно не го бях хванал навреме. Ако не се лъжа точно един от вътрешните маншони май беше скъсала. Определени НЕ препоръчвам GSP! По-добре си рециклирай твоите ако си още с оригиналните. Сложи им оригинални маншони и си карай с тях. В мазата май имам останали 2 маншона за оригинални полуоски, които така и не ми влязоха в употреба. Ако на някой му трябват мога да му ги подаря. Мисля че бяха на СВАГ.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 02 Авг 2019, 8:15

Здравейте.
Ще сваля моите полуоски и тогава сигурно ще реша какво да правя.
Ще пиша, ако има развитие.
За сега карам колата така на много къси разстояния, просто защото нямам време да се занимавам с това в момента.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook