Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- chudomir
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз просто смених само карето и всичко заспа. Не мога да разбера защо всеки се хвърля на цели полулоски, като има само карета. За външните говоря. 3 дена доставка и 150лв. За е46 говоря.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ами вероятно защото се скапват предимно вътрешните........ ,а за там не знам да има заместител.
Мерих ги преди няколко дни, защото и аз се усъмних, пък и наскоро сменях лагери... обаче всичко е ок с главините - часовника не мърда с повече от 1 стотна
От Елиткар ги взех, и всичко е както го описваш с кутийка и картинка, също има и дата на производство щампована до емблемата и минималната дебелина.
И сега накрая май проблема ми се реши - след усилено настояване \съответно и доплащане\ смених чисто новите Fulda SportControl с Michelin Primacy3 и ефектите са повече от положителни:
- изчезнаха вибрациите между 80-110км\ч
- изчезнаха вибрациите при спиране
- подобри се осезаемо чувството за контрол върху автомобила
На старите нови гуми видимо нищо им нямаше, стоял съм до баланс-машината и нито трепват нито нищо, но създаваха усещане че са доста меки и колата леко плаваше с тях. Настоявах да ги сменя заради вибрациите около 90. Лично аз предполагам заради мекотата при натоварване\спиране се деформират и се получава дисбаланс. Естествено имам и подозрение че колата е прекалено чувствителна към гумите, може би и заради тези плаващи тампони на носачите, ако се сменят с полиуретанови може и да помогне, но засега замразявам нещата така.
Много вероятно е да имате изкривени главини. Повечето хора си мислят дискове, но не са.
Мерих ги преди няколко дни, защото и аз се усъмних, пък и наскоро сменях лагери... обаче всичко е ок с главините - часовника не мърда с повече от 1 стотна
А от къде купи оригиналните дискове? От сервиза на БМВ в Стара Загора, който беше към Мкар или от някакъв друг магазин?Моите пристигнаха в запечатана картонена опаковка със всичките му етикети и номера по нея. На дисковете с щампа БМВ - не много красива, но приличаше
От Елиткар ги взех, и всичко е както го описваш с кутийка и картинка, също има и дата на производство щампована до емблемата и минималната дебелина.
И сега накрая май проблема ми се реши - след усилено настояване \съответно и доплащане\ смених чисто новите Fulda SportControl с Michelin Primacy3 и ефектите са повече от положителни:
- изчезнаха вибрациите между 80-110км\ч
- изчезнаха вибрациите при спиране
- подобри се осезаемо чувството за контрол върху автомобила
На старите нови гуми видимо нищо им нямаше, стоял съм до баланс-машината и нито трепват нито нищо, но създаваха усещане че са доста меки и колата леко плаваше с тях. Настоявах да ги сменя заради вибрациите около 90. Лично аз предполагам заради мекотата при натоварване\спиране се деформират и се получава дисбаланс. Естествено имам и подозрение че колата е прекалено чувствителна към гумите, може би и заради тези плаващи тампони на носачите, ако се сменят с полиуретанови може и да помогне, но засега замразявам нещата така.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
chudomir написа:Аз просто смених само карето и всичко заспа. Не мога да разбера защо всеки се хвърля на цели полулоски, като има само карета. За външните говоря. 3 дена доставка и 150лв. За е46 говоря.
От къде го поръчваш да проверя и за мойта кола?
Ако е от ибей.. от там не съм поръчвал никога и винаги съм си мислил че доставката до бг ще е по-скъпа от поръчаната част
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги другата седмица ще сменям предни дискове с накладки+тампони на носача и задни накладки...предните дискове са Зимерман перфорирани с накладки АТЕ керамик,тампони Лемфюдер и задни накладки АТЕ...има ли някой със същите дискове и накладки да сподели как е...причината за смяната е невъзможността да използвам спирачките тресе и то яко като натисна спирачките особено като загреят малко, пък то не им трябва много за да загреят един два пъти да я натисна и вече са загрели
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте на всички, не съм колега, но се надявам скоро да стана. Насочил съм се към е46 325xi комби. Доколкото разбрах се води М54 този мотор(много объркано с тези кодове), прочетох доста теми за слаби места, плюсове и минуси и т.н. Прерових чрез търсачката нещо, което силно ме интересува, но ми излизат толкова много отговори, че станах разноглед. Затова и пиша това мнение, с молба понеже съм сигурен, че е обсъждано и има някъде писано, да не ми се карате, а да помогнете с мнение или линк към тема. Решил съм че искам да е ръчка колата, но това което не разбрах дали тези модели с този мотор имат демпферен маховик и какви пари е ремонта там. В момента имам Тойота, която ме заболя сърцето като ми обявиха цената за такъв ремонт и гледам да бягам от такова нещо. Благодаря предварително и се извинявам още веднъж!
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Не съм напълно сигурен, ама май всички по-новички коли вече са с демпферни маховици. Дори Голф 4 е с демпферен маховик струващ над 1000лв.
Последния мотор на БМВ с обикновен маховик който съм карал беше М40Б18 (в ранните е36), а 318is-ката от 96та беше вече с двумасов.
Ако парите са сериозен проблем по-добре стои далеч от Х-овете.
Последния мотор на БМВ с обикновен маховик който съм карал беше М40Б18 (в ранните е36), а 318is-ката от 96та беше вече с двумасов.
Ако парите са сериозен проблем по-добре стои далеч от Х-овете.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Не знам какво се разбира под сериозен проблем и колко е скъпа поддръжката на Х-са. В моя случай ми искаха около 2000лв за Тойотата. Четейки форума и по точно тази тема не видях нещо фрапантно като сума. В крайна сметка всяка кола има някоя част, която е по-скъпа в сравнение с друга. Ако мислиш че има нещо което пропускам сподели!
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
chokos написа:Не знам какво се разбира под сериозен проблем и колко е скъпа поддръжката на Х-са. В моя случай ми искаха около 2000лв за Тойотата. Четейки форума и по точно тази тема не видях нещо фрапантно като сума. В крайна сметка всяка кола има някоя част, която е по-скъпа в сравнение с друга. Ако мислиш че има нещо което пропускам сподели!
Е, ако си свикнал да приемаш спокойно подобни суми, значи може да скачаш смело в някой Х. Иначе ако си свикнал на поддръжка като на голф ще те заболи сърцето още при първото посещение на магазина. Просто няма как да знаем какви разходи би понесъл. Един вътрешен шарнир за предните носачи на Х е 170 лв, а на някои коли можеш да смениш целия мотор с "нов" от моргата за същите пари. Така че всичко е относително.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги вече съм с новите дискове и накладки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chudomir
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги. Онзи ден качих колата на кантар и каква изненада. Показа 2040кг. В колата бяхме трима души с общо тегло 270кг. Нафта около 20л. И да допълня, че багажника ми никога не е празен. Лято е. Слагам общо нафтата с багажа в колата да са не повече от 70кг и простата сметка показва: 2040 - 340=1700 кг. Не е зле. И да добавя, че съм ръчка 5ск 184кс комби. Някой друг да е теглил колицата? Не съм очаквал, че постоянно съм над 1850кг. Изненадах се. Много тежки тези наще колици.
- dukov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, искам да сменя задните пружини и амортисьори на 330xd turing, но знам от всички алтернативи, коя да избера.
Вие от кои сте доволни?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Вие от кои сте доволни?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Мойта е46 330xd 184 коня седан съм я гледал по някои сайтове 1620 кг.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Моята съм я теглил понеже имам кантар под ръка 1760кг с около половин резервоар автомат...
- chudomir
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
И така, малко да споделя с вас едно ремонтче. Правя го за втори път и тук там има писано в темата за носачите и шарнирите. За който не знае или се чуди за разбитите шарнири на нашите колици. Говоря за външния шарнир, който се захваща на шенкела. Ако сте с железните носачи, които мисля са си оригиналните, шарнира се избива на преса и се сменя с такъв от е36. Става идеално. Предните, единия изкара 30к километра, другия още беше здрав. Бяха различна марка и предполагам за това единия даде фира по-рано. Сега взех два нови на mayle. Водят се усилени/ Мейле HD, heavy duty/. По чуждите форуми изкарват, че тези били по-здрави. Времето ще покаже. Но при цена на два броя от 58лв., за мен е без значение. Ремонт на шарнири на носачи отпред - 60лв. Сам си ги свалям, все пак се държат на 4 болта и 1 гайка на самия шарнир. Дано съм бил полезен. Мога да намеря и номера на шарнирите при интерес. Поздрави за сега.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
chudomir написа:И така, малко да споделя с вас едно ремонтче. Правя го за втори път и тук там има писано в темата за носачите и шарнирите. За който не знае или се чуди за разбитите шарнири на нашите колици. Говоря за външния шарнир, който се захваща на шенкела. Ако сте с железните носачи, които мисля са си оригиналните, шарнира се избива на преса и се сменя с такъв от е36. Става идеално. Предните, единия изкара 30к километра, другия още беше здрав. Бяха различна марка и предполагам за това единия даде фира по-рано. Сега взех два нови на mayle. Водят се усилени/ Мейле HD, heavy duty/. По чуждите форуми изкарват, че тези били по-здрави. Времето ще покаже. Но при цена на два броя от 58лв., за мен е без значение. Ремонт на шарнири на носачи отпред - 60лв. Сам си ги свалям, все пак се държат на 4 болта и 1 гайка на самия шарнир. Дано съм бил полезен. Мога да намеря и номера на шарнирите при интерес. Поздрави за сега.
Колега след последното излизане от сервиза ми казаха че шарнирите са ми за смяна,тези които вървят с носача...цена на носач 200лв Лемф.
до колкото разбрах ти си избил тези шарнири и и сложил от е36 за 60лв. ако имаш някакъв снимков материал качи да видим...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани