Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
А това набиване само еднократно ли е ?
След това нов носач ?
След това нов носач ?
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:А това набиване само еднократно ли е ?
След това нов носач ?
Не колега, носача е железен, а не като на Е46 само на задно където е алуминиев, и може да си ги сменяш колкото искаш. Не че умират толкова лесно... аз съм от 30-35к с такива и за сега всичко още е ок. Единствената разлика която се получава е че предните гуми се изместват около 5мм напред, поради факта че оригиналните шарнири са с изместен назад център, но това не е проблем и ако не знаеш и да погледнеш нарочно няма да забележиш.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги споделям малко опит относно поддръжката. Много е говорено за тупкането,проблема го имат и бмв-тата на задно, Х-вете го имат малко повече. След акцията за смяна на беговете в дару кар ми казаха ,че тампона на раздатака е напукан и е за смяна. Днес го смениха. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0059
Номер 2. Така изглежда стария тампон.
Вижда се ,че е тампона е напукан,но не се е предал тотално. От процедурата има малко ефект,тупкането малко намаля. Тампона струва 169лв,смяната 70лв. Наложи се покрай смяната му да се сменят и няколко болта и скоби по генерацията ,че ги скъсали, което оскъпи с 100лв нещата.
Номер 2. Така изглежда стария тампон.
Вижда се ,че е тампона е напукан,но не се е предал тотално. От процедурата има малко ефект,тупкането малко намаля. Тампона струва 169лв,смяната 70лв. Наложи се покрай смяната му да се сменят и няколко болта и скоби по генерацията ,че ги скъсали, което оскъпи с 100лв нещата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Колеги споделям малко опит относно поддръжката. Много е говорено за тупкането,проблема го имат и бмв-тата на задно, Х-вете го имат малко повече. След акцията за смяна на беговете в дару кар ми казаха ,че тампона на раздатака е напукан и е за смяна. Днес го смениха. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0059
Номер 2. Така изглежда стария тампон.
Вижда се ,че е тампона е напукан,но не се е предал тотално. От процедурата има малко ефект,тупкането малко намаля. Тампона струва 169лв,смяната 70лв. Наложи се покрай смяната му да се сменят и няколко болта и скоби по генерацията ,че ги скъсали, което оскъпи с 100лв нещата.
Радвай се, че покрай болтовете не са счупили и нещо по раздатката, че леко да се оскъпи около 4000 лв ремонта. Ама как им се вързвате на тия мошеници не знам. Като го е скъсал, да си го плаща. Мен защо майсторът ми 3 пъти сваля генерацията и не скъса болт? И да е скъсал не съм ги плащал и даже дума не е ставало. Дори не се е наожило тия некадърници да излезнат с прословутото "От завода казват, че трябва да сменим болтовете с нови, защото иначе не важи гаранцията" или подобна друга глупост. Но обикновено това се казва, когато първият номер не мине.
Ама така е, като има хора да се връзват. Защо да не изкарат едни чисти 100 лв?
За съжаление доста скоро ще разбереш, че ефектът с подобряването на тупкането е чисто психологически и след една седмица всичко ще бъде като преди. Играл съм го това хоро с тампоните (не казвам, че не е трябвало да се сменя). Аз така смених и на диференциала, висящ лагер и какво ли още не и аха да понамалее това тупкане и си остане както преди. Няма оправяне.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега има положителен ефект от смяната на този тампон. Смених гуменото каре и висящия лагер без да има никакъв ефект. Положителен ефект имаше от смяната на предните полуоски и тампона на раздатката. Не казвам ,че тупкането изчезна,но намаля. В никакъв случай не им правя реклама , напълно съм съгласен ,че взимат много пари за труд,но ако искаш,.,в оторизирания сервиз е така. Колата дали е 15 годишна или 5г няма особено значение. Остана да сменя тампоните на задния диф,въпреки,че основния изглежда напълно здрав,но ще ги подменя всичките. Ще пиша ако има ефект. Надявам се да бъда полезен.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Проблемът е, че тупането идва в повечето случаи от самия диференциал и от раздатката. Кофти материали и некачествена изработка. Не е от тормоз, защото на 4х4 няма как да изтормозиш така задния диф, както на чисто задно и въпреки това - същия кенеф. Жалко само, че струват толкова много пари.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Въпрос: Задните пружини на х-вете еднакви ли са? Интересува ме за 325хи мога ли да ползвам пружини от 330хи или хд?
Също каква е дължината на пружината? В realoem. com нищо не пише за пружините.
Също каква е дължината на пружината? В realoem. com нищо не пише за пружините.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Само знам, че на комбитата задните пружини са различни от на седана.
Вчера разбрах, че предните биалети са различни от тези на Е46 със задно.
Вчера разбрах, че предните биалети са различни от тези на Е46 със задно.
- Petk0FF
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Въпрос: Задните пружини на х-вете еднакви ли са? Интересува ме за 325хи мога ли да ползвам пружини от 330хи или хд?
Също каква е дължината на пружината? В realoem. com нищо не пише за пружините.
Ето как изглеждат спортни пружини Айбах за 330ХД. Малко са мръсни ама ... Иначе мисля, че за Х са еднакви.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
За комби са с по-дълга задна пружина поне при H&R.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
В дарукар ми казаха ,че едната пружина е счупена точно при подложката където стъпва. Колата си стои перфектно изправена и равна.Поведението на пътя също е перфектно. Но ако наистина пружината е счупена ще търся други. Разбрах със сигурност ,че пружините за XI седан са еднакви. От никой друг модел не стават. Тоест втора ръка да се намери е невъзможно. Нови от бмв са 228лв бройката. В краен случай ще ги поръчам оттам. Ако някой знае алтернатива да каже.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kолеги някой купувал ли е предни ОРИГИНАЛНИ дискове и накладки днес търсих и най евтиното е 580лв. с доставка 10-12дни това нормална цена ли е понеже до сега не съм купувал дискови говоря за ОРИГИНАЛНИ моята кола не знам с какви е но имат още доста живот в тях имат минимален ръб но са криви и като натисна спирачката волана ми почва да се тресе...за това търся ОРИГИНАЛНИ>
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Това е само за един преден диск:
Номенклатурен номер : 34116864047
Описание : ДИСК СПИРАЧЕН ПРЕДЕН E46
Ед.цена (с ДДС) : 309.96 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 34116864047
Описание : ДИСК СПИРАЧЕН ПРЕДЕН E46
Ед.цена (с ДДС) : 309.96 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ned330xd написа:Kолеги някой купувал ли е предни ОРИГИНАЛНИ дискове и накладки днес търсих и най евтиното е 580лв. с доставка 10-12дни това нормална цена ли е понеже до сега не съм купувал дискови говоря за ОРИГИНАЛНИ моята кола не знам с какви е но имат още доста живот в тях имат минимален ръб но са криви и като натисна спирачката волана ми почва да се тресе...за това търся ОРИГИНАЛНИ>
Аз съм купувал преди около година и още бяха по около 260 лв/бр. Сега гледам са 310 лв/бр. Купих ги от МКар. Обикновено нещата ги доставят 3-5 дни. Около 20 000 км и нямам никакви проблеми с тресене с новите дискове. Не купувай от други прекупвачи, освен официалните дилъри , защото може да съжаляваш. Още повече цените, които предлагат са почти същите.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Това тресене във волана като натисна спирачките се получава при по висока скорост и особенно като ги използвам по интензивно,възможно ли причината да идва от някаде другаде тампон на носач или шарнир
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани