Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Проблема е ,че след няколко дена престои се получава тека ,че не успява да завърти. И това е да речем веднъж в месеца. След изминаване на 50км след 2/3 дена ми очита 12.35 на престои .След замерване от майстора с някакво уред че там очита 80% състояние на акумулатора демек бил в добро .След зареждане и замерване след няколко дни акумулатора показва 12.65 не си спомням точно ,но е над 12.50 .
Случвало се е да речем и повечко дни да е неподвижна, но имам чувството ,че ако остава за около седмица и нещо неподвижна въобще нямам да бъде в рамките на 12в .Както и да е приемаме ,че акумулатора е в добро състояние и сега се чуда дали причината е някъде другаде .
Заряд ми дава там някъде ако не се лъжа около 14.5 /10 нещо такова беше .Консумация нямам на изваден ключ 0.00.
И тека ..
Случвало се е да речем и повечко дни да е неподвижна, но имам чувството ,че ако остава за около седмица и нещо неподвижна въобще нямам да бъде в рамките на 12в .Както и да е приемаме ,че акумулатора е в добро състояние и сега се чуда дали причината е някъде другаде .
Заряд ми дава там някъде ако не се лъжа около 14.5 /10 нещо такова беше .Консумация нямам на изваден ключ 0.00.
И тека ..
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Щях да ти пиша да провериш дали нямаш утечка, но казваш, че нямаш и утечка. Единственото нещо, което ми идва на ум, е че или някое от измерванията не е вярно, или може да имаш слаба връзка някъде. Слаба връзка води до повишено съпротивление, а то - до понижено напрежение. Пипни клемите на акумулатора преди и след палене. Ако имаш слаба връзка в някоя от тях, тя ще се нагрее при палене.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- Venko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Цеко, абсолютно същия проблем имам. След 36ч престой едвам завърта, но не успява да запали.
Няма течки няма нищо... видел съм се в чудо.
Няма течки няма нищо... видел съм се в чудо.
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Тая работа малко намирисва на грешни измервания. Няма как всичко да е наред и в същото време да имате проблем. "Майсторите" ви да не правят измерванията с ония мултицети, които се падат от Зрънчо?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
insane_v написа:Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.
Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
insane_v » 23 Окт 2018, 6:58
Щях да ти пиша да провериш дали нямаш утечка, но казваш, че нямаш и утечка. Единственото нещо, което ми идва на ум, е че или някое от измерванията не е вярно, или може да имаш слаба връзка някъде. Слаба връзка води до повишено съпротивление, а то - до понижено напрежение. Пипни клемите на акумулатора преди и след палене. Ако имаш слаба връзка в някоя от тях, тя ще се нагрее при палене.
Колкото до замерванията правени са с тестер и товарна вилка .При измерването с тестера показа ,че акумулатора е около 70/80% състояние зареден не си спомням точния волтаж ,но не беше под 12в стартов ток около 700 и няколко ампера прии искани 900 по надпис на акумулатора . На място с изгасен двигател не е откачван от клемите . Колкото до вилката беше доста стара може би е била около 100/200А не знам точно така и не попитах, при теста с нея по мултицет показваше около 11.5 нещо подобно. На зареден акумулатор престой 5/6 дни без да има консумация от някъде .По мултицет малко над 12.6 в зареден режим .Но по негови думи не е бил даже зареден изцяло .
Колкото до слабата връзка пипал съм клемите след неуспешен опит за запалване и не са били загрели, връзката е здрава няма хлабина между клемата и оловната пъпка .
Ако намекваш за предпазния бушон до клемата не е гърмер.
Като цяло симптомите ми напомнят да стария ми акумулатор които през зимата не успявах да запаля .Тека той като нямаше нужния заряд премигваха фаровете и таблото един път и до там даже горивната помпа под купето я чувах как изнемогва след няколко секунди .
Сега има и друг вариант , но не зная той дали е фактор .Колкото и да е понякога отключвам заключвам светят плафони свири cd като цяло ръчкам по някои път нещо по колата и започвам да се чудя възможно ли е за няколко часа да падне до толкова ниска граница ,че да не може да стартира .
И затова въпросът ми беше има ли някаква граница която по борд ком. да отчита ,че акумулатора е изтощен ,но всъщност да е здрав .
txl » 23 Окт 2018, 9:52
insane_v написа:
Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.
Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?
Ще се опитам щом остане по дълго време на престои колко ще покаже .Иначе в момента не е палена от вчера в заредено състояние по думите на майстора показва 12.5/6 на 9.0 на останалите 9.1 и т.н не мога да ги разчета .
Но като цяло времето ще покаже рано или късно какво се случва .
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
txl написа:insane_v написа:Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.
Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?
При мене от скритото меню като паля пада по 11 със сигурност.
Зимата от скритото меню на 12,2-12-3 си паля без проблем.
- disappear
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,задният кардан(големият 330хd sedan ръчка)ми замина,намерих 1 пободен кардан но на 330хi комби(автоматична скоростна кутия),въможно ли да е същият,или има доста разлика?
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Според мен трябва да са еднакви карданите на ръчна и автоматик X.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Всички кардани от Х са еднакви.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxr ... series=E46
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxr ... series=E46
- disappear
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Благодаря за отговорите колеги,смених го вече с на 330xd(ръчка комби),засега оплаквания нямам.Да ви попитам нещо,като натисна спирачка,дърпа надясно,докато наляво не се усеща нищо.Смених предният десен спирачен апарат(втора ръка)проблема остана.Не знам дали със стенд
ще отшуми или има проблем с разпределението на спирачното усилие на abs.Сменях накладки преди месец.
ще отшуми или има проблем с разпределението на спирачното усилие на abs.Сменях накладки преди месец.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега ако дърпа надясно докато натискаш спирачката, то по скоро трябва да смениш ляв а не десен апарат. Ако дърпа след като пуснеш спирачката тогава десния.... А като си сменил накладките те улегнали ли са вече? Като погледнеш дисковете равномерно ли търкат накладките по повърхността?
- tihomirhristina
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.11.2018
- Пол: Жена
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, искам да попитам някой знае ли размера на каре-кръстачка карданов вал 330 xd, 184 коня. Благодаря Ви !
- joreto21
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330XD 204hp touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги.
Тъй като нямам време да изчета всички теми,и във връзка с това искам да задам един въпрос,свързан с автоматична скоростна кутия нa BMW E46 330XD touring face.
След обслужване на скоростите,ъпдейт на софтуера и адаптация на кутията,започна да се форсира до 4500об.бие шут и влиза предавкатa.(проблема е само м/у 4 и 5-та предавка,отчита грешка в пакетите ).Та въпроса ми е за съвет,понеже рециклирането на тези кутии е колкото половината кола, и не бих дал тези пари за рециклиране.Майстора ми каза че по-добре на намеря от англичанка скороти(като се предполага че са на по-малко хиляди км.)Заслужава ли си риска от втора употреба или сигурното е с рециклирането?
Тъй като нямам време да изчета всички теми,и във връзка с това искам да задам един въпрос,свързан с автоматична скоростна кутия нa BMW E46 330XD touring face.
След обслужване на скоростите,ъпдейт на софтуера и адаптация на кутията,започна да се форсира до 4500об.бие шут и влиза предавкатa.(проблема е само м/у 4 и 5-та предавка,отчита грешка в пакетите ).Та въпроса ми е за съвет,понеже рециклирането на тези кутии е колкото половината кола, и не бих дал тези пари за рециклиране.Майстора ми каза че по-добре на намеря от англичанка скороти(като се предполага че са на по-малко хиляди км.)Заслужава ли си риска от втора употреба или сигурното е с рециклирането?
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На 330хд фейс дори чисто нова кутията идва слаба. Представи си с втора ръка. Най сигурно си е качественото рециклиране. Също ако беше моята то първо щях да сваля хидравличния блок( без да се сваля кутията), да го разглобя почистя и събера с нови гарнитури, като същевременно сменя соленоида за превключване на 4/5. При първа рециклиране така или иначе е добре да се направи това, а и не е толкова скъпо, и най важното може да ти реши проблема. Дори бих казал че проблема ти е точно от хидравличния блок и ако не се е опекъл вече пакета със съединителите може да се оправи. Предполагам не си я карал много така.... Разбира се винаги може да си изтеглил късата клечка, но не може да се набута много така - гарнитура картер евентуално, гарнитури хидр блок, и един соленоид.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани