Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 23 Окт 2018, 0:05

Проблема е ,че след няколко дена престои се получава тека ,че не успява да завърти. И това е да речем веднъж в месеца. След изминаване на 50км след 2/3 дена ми очита 12.35 на престои .След замерване от майстора с някакво уред че там очита 80% състояние на акумулатора демек бил в добро .След зареждане и замерване след няколко дни акумулатора показва 12.65 не си спомням точно ,но е над 12.50 .
Случвало се е да речем и повечко дни да е неподвижна, но имам чувството ,че ако остава за около седмица и нещо неподвижна въобще нямам да бъде в рамките на 12в .Както и да е приемаме ,че акумулатора е в добро състояние и сега се чуда дали причината е някъде другаде .
Заряд ми дава там някъде ако не се лъжа около 14.5 /10 нещо такова беше .Консумация нямам на изваден ключ 0.00.
И тека ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 23 Окт 2018, 6:58

Щях да ти пиша да провериш дали нямаш утечка, но казваш, че нямаш и утечка. Единственото нещо, което ми идва на ум, е че или някое от измерванията не е вярно, или може да имаш слаба връзка някъде. Слаба връзка води до повишено съпротивление, а то - до понижено напрежение. Пипни клемите на акумулатора преди и след палене. Ако имаш слаба връзка в някоя от тях, тя ще се нагрее при палене.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Иваняне
Кара: корав барутарник
Мечтае да кара: по-корав барутарник

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Venko » 23 Окт 2018, 9:07

Цеко, абсолютно същия проблем имам. След 36ч престой едвам завърта, но не успява да запали.
Няма течки няма нищо... видел съм се в чудо. :dunno:
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 23 Окт 2018, 9:19

Тая работа малко намирисва на грешни измервания. Няма как всичко да е наред и в същото време да имате проблем. "Майсторите" ви да не правят измерванията с ония мултицети, които се падат от Зрънчо? :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от txl » 23 Окт 2018, 9:52

insane_v написа:Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.


Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 23 Окт 2018, 12:44

insane_v » 23 Окт 2018, 6:58
Щях да ти пиша да провериш дали нямаш утечка, но казваш, че нямаш и утечка. Единственото нещо, което ми идва на ум, е че или някое от измерванията не е вярно, или може да имаш слаба връзка някъде. Слаба връзка води до повишено съпротивление, а то - до понижено напрежение. Пипни клемите на акумулатора преди и след палене. Ако имаш слаба връзка в някоя от тях, тя ще се нагрее при палене.


Колкото до замерванията правени са с тестер и товарна вилка .При измерването с тестера показа ,че акумулатора е около 70/80% състояние зареден не си спомням точния волтаж ,но не беше под 12в стартов ток около 700 и няколко ампера прии искани 900 по надпис на акумулатора . На място с изгасен двигател не е откачван от клемите . Колкото до вилката беше доста стара може би е била около 100/200А не знам точно така и не попитах, при теста с нея по мултицет показваше около 11.5 нещо подобно. На зареден акумулатор престой 5/6 дни без да има консумация от някъде .По мултицет малко над 12.6 в зареден режим .Но по негови думи не е бил даже зареден изцяло .
Колкото до слабата връзка пипал съм клемите след неуспешен опит за запалване и не са били загрели, връзката е здрава няма хлабина между клемата и оловната пъпка .
Ако намекваш за предпазния бушон до клемата не е гърмер. :D
Като цяло симптомите ми напомнят да стария ми акумулатор които през зимата не успявах да запаля .Тека той като нямаше нужния заряд премигваха фаровете и таблото един път и до там даже горивната помпа под купето я чувах как изнемогва след няколко секунди .
Сега има и друг вариант , но не зная той дали е фактор .Колкото и да е понякога отключвам заключвам светят плафони свири cd като цяло ръчкам по някои път нещо по колата и започвам да се чудя възможно ли е за няколко часа да падне до толкова ниска граница ,че да не може да стартира .
И затова въпросът ми беше има ли някаква граница която по борд ком. да отчита ,че акумулатора е изтощен ,но всъщност да е здрав .

txl » 23 Окт 2018, 9:52

insane_v написа:
Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.



Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?


Ще се опитам щом остане по дълго време на престои колко ще покаже .Иначе в момента не е палена от вчера в заредено състояние по думите на майстора показва 12.5/6 на 9.0 на останалите 9.1 и т.н не мога да ги разчета .
Но като цяло времето ще покаже рано или късно какво се случва .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 23 Окт 2018, 13:05

txl написа:
insane_v написа:Ако при палене напрежението ти пада под 12 волта ще имаш големи ядове.


Показваш напрежението на скритото меню, палиш и напрежението ти не пада под 12V?


При мене от скритото меню като паля пада по 11 със сигурност.
Зимата от скритото меню на 12,2-12-3 си паля без проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd e61 530xi
Мечтае да кара: E39 m5

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от disappear » 07 Ное 2018, 9:44

Здравейте колеги,задният кардан(големият 330хd sedan ръчка)ми замина,намерих 1 пободен кардан но на 330хi комби(автоматична скоростна кутия),въможно ли да е същият,или има доста разлика?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 07 Ное 2018, 13:02

Според мен трябва да са еднакви карданите на ръчна и автоматик X.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 07 Ное 2018, 14:18

Всички кардани от Х са еднакви.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxr ... series=E46

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd e61 530xi
Мечтае да кара: E39 m5

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от disappear » 11 Ное 2018, 10:15

Благодаря за отговорите колеги,смених го вече с на 330xd(ръчка комби),засега оплаквания нямам.Да ви попитам нещо,като натисна спирачка,дърпа надясно,докато наляво не се усеща нищо.Смених предният десен спирачен апарат(втора ръка)проблема остана.Не знам дали със стенд
ще отшуми или има проблем с разпределението на спирачното усилие на abs.Сменях накладки преди месец.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 12 Ное 2018, 10:35

Колега ако дърпа надясно докато натискаш спирачката, то по скоро трябва да смениш ляв а не десен апарат. Ако дърпа след като пуснеш спирачката тогава десния.... А като си сменил накладките те улегнали ли са вече? Като погледнеш дисковете равномерно ли търкат накладките по повърхността?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.11.2018
Пол: Жена

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от tihomirhristina » 28 Ное 2018, 21:48

Здравейте, искам да попитам някой знае ли размера на каре-кръстачка карданов вал 330 xd, 184 коня. Благодаря Ви !

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.04.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330XD 204hp touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от joreto21 » 11 Дек 2018, 14:00

Здравейте колеги.

Тъй като нямам време да изчета всички теми,и във връзка с това искам да задам един въпрос,свързан с автоматична скоростна кутия нa BMW E46 330XD touring face.

След обслужване на скоростите,ъпдейт на софтуера и адаптация на кутията,започна да се форсира до 4500об.бие шут и влиза предавкатa.(проблема е само м/у 4 и 5-та предавка,отчита грешка в пакетите ).Та въпроса ми е за съвет,понеже рециклирането на тези кутии е колкото половината кола, и не бих дал тези пари за рециклиране.Майстора ми каза че по-добре на намеря от англичанка скороти(като се предполага че са на по-малко хиляди км.)Заслужава ли си риска от втора употреба или сигурното е с рециклирането?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 12 Дек 2018, 16:08

На 330хд фейс дори чисто нова кутията идва слаба. Представи си с втора ръка. Най сигурно си е качественото рециклиране. Също ако беше моята то първо щях да сваля хидравличния блок( без да се сваля кутията), да го разглобя почистя и събера с нови гарнитури, като същевременно сменя соленоида за превключване на 4/5. При първа рециклиране така или иначе е добре да се направи това, а и не е толкова скъпо, и най важното може да ти реши проблема. Дори бих казал че проблема ти е точно от хидравличния блок и ако не се е опекъл вече пакета със съединителите може да се оправи. Предполагам не си я карал много така.... Разбира се винаги може да си изтеглил късата клечка, но не може да се набута много така - гарнитура картер евентуално, гарнитури хидр блок, и един соленоид.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook