Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Купих си ремонтен комплет с буталото и всички гумички. Другата седмица ще ходя в сервиз и ще видя дали ще се оправи. Спирачен апарат втора ръка си мисля ,че ще е късмет ако е наред , нов е 600лв oт бмв,разните неоригинални не знам надеждни ли са?
- dukov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Купих, фабрично рециклирани от Auto Plus. За сега е ОК.Драгослав написа:Купих си ремонтен комплет с буталото и всички гумички. Другата седмица ще ходя в сервиз и ще видя дали ще се оправи. Спирачен апарат втора ръка си мисля ,че ще е късмет ако е наред , нов е 600лв oт бмв,разните неоригинални не знам надеждни ли са?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги!
Изчетох доста теми във форума и прегледах доста неща в РеалОЕМ( там номера на датчика го има на схемата, но го няма като позиция в описанието), но не мога да намеря информация за датчика за температура на входящия въздух! Дали е вграден в дебитомера? Колата е 330xd, 184 к.с. седан,10/2002 г.!
Благодаря Ви!
Изчетох доста теми във форума и прегледах доста неща в РеалОЕМ( там номера на датчика го има на схемата, но го няма като позиция в описанието), но не мога да намеря информация за датчика за температура на входящия въздух! Дали е вграден в дебитомера? Колата е 330xd, 184 к.с. седан,10/2002 г.!
Благодаря Ви!
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На тръбата до интеркулера е датчика при мен...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Да, колега, но ти си с 204 к.с. При теб и на схемата в RealOEM си е дадено, че е там! Но при мен има разлика!
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Купих си ремонтен комплет с буталото и всички гумички. Другата седмица ще ходя в сервиз и ще видя дали ще се оправи. Спирачен апарат втора ръка си мисля ,че ще е късмет ако е наред , нов е 600лв oт бмв,разните неоригинални не знам надеждни ли са?
Ремонтът е успешен за сега,колата спира много добре,не дърпа наляво. На старото бутало на апарата имаше малко корозия или по-скоро замърсяване,също майстора ми обясни,че от времето се получават малки язви ,което не позволява правилно движение на буталото. Ново бутало със всички гумички струва 18лв.,майстора се позанимава 30мин.,резултатът е супер.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги от скоро съм собственик на Е46 330xd 204 к.с но започна да се проявява проблем с паленето като е загряла. Четох най-различни форуми български и чуждестранни и не намерих решение засега. Та проблема е следния когато е загрял двигателя и я изгася ако реша да паля веднага или до 1 минута някъде пали но поседи ли 10-15 мин започва да върти 10-15 секунди стартера за да запали но не го прави винаги. Четох че можело да бъде от датчик разпределителен вал но още не съм опитвал да го сменя. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм много благодарен да сподели какво е решението.
П.С - когато върти повече време да запали записва грешка 4B90 - rail pressure monitoring at engine-start проверих подкачващите помпи, смених горивния филтър и проблема си остана
П.С - когато върти повече време да запали записва грешка 4B90 - rail pressure monitoring at engine-start проверих подкачващите помпи, смених горивния филтър и проблема си остана
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги маркуча за виското налягане на хидравликата при 330хд и 330д еднакъв ли е?Понеже в realoem ги дават различни номера...
защо ги дават различни?
защо ги дават различни?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,
Някой пробвал ли е да слага на Х-са гуми 225\55\17 ? И ако да, моля за някакви впечатления, поведение, започват ли да опират в калниците по някое време.....? Визията не е особен фактор, но ако има и снимка не е лошо
Някой пробвал ли е да слага на Х-са гуми 225\55\17 ? И ако да, моля за някакви впечатления, поведение, започват ли да опират в калниците по някое време.....? Визията не е особен фактор, но ако има и снимка не е лошо
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Това е шега, надявам се...
Never mistake motion for action...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Доста голяма разлика от към диаметър ще има с 225/55 - към 6 сантиметра по-високи ти стават гумите. По-добре не.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Калкулатора дава разлика от 45 милиметра между 225/55/17 и 225/45/17.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Weiss48 написа:Доста голяма разлика от към диаметър ще има с 225/55 - към 6 сантиметра по-високи ти стават гумите. По-добре не.
От оригиналните 225\45\17 до 225\55\17 разликата е малко над 2см по радиуса, или малко над 4 по диаметъра.
Leon написа:Това е шега, надявам се...
Те да се съберат в калниците и да не опират пък гледай дали се шегувам само...….. Предполагам нито си ми на километрите които въртя, нито на "качествените" пътища по които го правя, но повярвай ми във всяко едно нещо което правя влагам умисъл. Като взех колата оригиналното 225\45\17 го изтраях съвсем малко с незнайно колко изправени джанти, сега карам с 225\50\17 от доста време и нищо общо няма с предишните. Ако разликата във возията от 225\45\17 до 225\50\17 е колкото от 225\50\17 до 225\5517, то и секунда няма да се колебая дали да ги сложа стига да не опират в калниците \особено предните\. А относно вървеж и другите там неща, за всичко си има лек.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Съгласен съм с колегата, че има голямо значение по какви пътища караш.
На моята кола има табелка за 205/50/17, но за 55 няма и реално, ако може да се сложи 55-ци и аз бих си взел.
Мисля, че има и друг вариант.
Слагаш 16-ки джанти от е60 и там вече не би трябвало да има проблем с 55 височина.
На моята кола има табелка за 205/50/17, но за 55 няма и реално, ако може да се сложи 55-ци и аз бих си взел.
Мисля, че има и друг вариант.
Слагаш 16-ки джанти от е60 и там вече не би трябвало да има проблем с 55 височина.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
205/50/17 е висока точно 102,5мм а 225/45/17 e висока 101,25мм , или като дръпнеш чертата е все тя..... За джанти 16 от е60 съм чувал че може да влязат, но те са с друго ЕТ и там май използването на по високи гуми е още по под въпрос. Както бях писал сега съм с 225\50\17 и онзи ден гледах като въртя волана гумата минава в някои моменти на около сантиметър от подкалника. Също и зимните гуми с които съм в момента са с малко по скосен балон и вероятно с летните ми ще е още по близо, но и толкова да е, варианта с 225\55\17 отпадна защото и да не опре ще е точно на косъм а и при неравности не е ясно какво ще се получи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани