Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.11.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330XD 04'

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Ilievruse » 18 Фев 2017, 6:44

Здравейте колеги, след като смених двете предни полуоски (от ebay) се получи една вибрация при ускорение от 100 до 140км. Ако при някой се е получило подобно съвпадение след тази смяна нека сподели. Надявам се да е от мрасотия по джантите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 01 Мар 2017, 0:50

Здравейте колеги,
Наскоро за пореден път съм скъсал маншон на предна дясна полуоска и съм карал така 600 км до Трявна и обратно и кой знае още колко преди това. Резултата - на връщане по магистралата пак се появиха вибрации като вдигна над 130. Явно карето е прецакано вече и няма да се размина само с нов маншон.
Някой може ли да изрази лични впечатления от предните полуоски на GSP. След като не останах доволен от английските полуоски заради честото късане на маншони (поне по 1 на година) сега се чудя дали да пробвам с нови полуоски на GSP, за които съм чувал, че май били читави или да дам да ми рециклират оригиналните полуоски и да им сложа нови оригинални маншони? Според вас кой вариант е по-добър?

Някой знае ли къде рециклират полуоски качествено и каква е цената? За предпочитане да е във Варна, но може да е и другаде, стига да работят с куриери.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 01 Мар 2017, 10:34

Относно полуоските:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 20d5d8c00f

2 години и около 25000км. Марката е JR.

Относно разхода:

в София 10км без светофар можеш да караш само по северната дъга и по Цариградско шосе след входа за Враня посока Пловдив.
Колега, преувеличи малко. От работа до вкъщи са ми 14км. Минавам през 17 светофара.
Разход на газ от пълна бутилка до превключване на бензин - 14-15/100 газ - 330xi, автомат, комби.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 01 Мар 2017, 11:04

kokok0 написа:Относно полуоските:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 20d5d8c00f

2 години и около 25000км. Марката е JR.


Именно от JR съм много НЕдоволен. За тия 3 години и около 20-22к които навъртях с тях вече загубих бройката на скъсаните маншони, които съм сменил, но определено съм дал пари поне колкото за още едни такива полуоски. За съжаление този път много късно разбрах че имам скъсан маншон и дясната полуоска вече е за смяна. Сега дилемата е рециклиране на оригиналните полуоски или смяна с други заместители - GSP или нещо по-скъпо - вероятно SKF. Някой слагал ли е полуоски на SKF или някоя от другите по-скъпи марки и може ли да каже как са?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 01 Мар 2017, 11:28

Aко проблема са ти маншоните, сложи полиуретанови български и няма да имаш проблем.
Мен също ми писна да сменям оригинални маншони всяка година. Сега съм с полиуретанови и е ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 01 Мар 2017, 11:38

A откъде ги взимаш тия полиуретановите маншони?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 01 Мар 2017, 11:45

insane_v написа:A откъде ги взимаш тия полиуретановите маншони?


От тук:
https://duraflex-bg.com/

Единия размер е с мм по-голям, но с повечко натягане не мърда!

Това са размерите, които поръчах:
060-2 с размери 90мм височина, d1 93mm,
d2 25mm


Това са стандартните размери:
височина: 125mm
d1 96mm
d2 27mm

височина: 88mm
d1 92mm
d2 24mm

:wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 01 Мар 2017, 20:03

Маншоните които слагате разтегливи ли са или разглобявате карето?
Тези които аз слагам и нямам никакви оплаквания към тях са Duraboot - английски.
Цялата дандания ми коства около час, с бира и цигара - час и половина на каре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 01 Мар 2017, 22:04

Колеги то за английските полуоски си се знае че са с калпави маншони. За GSP не мисля че е по различна ситуацията, но някой дето е пробвал да каже. Лично аз карам с английски, не съм усетил да има някакви вибрации. Преди да ги монтирам обаче им смених маншоните. Сложих SPIDAN, на външните карета пасва оригиналния размер, а на вътрешните стават някакви от Хонда, каталожния им номер е 21530. Засега 40000км няма проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 02 Мар 2017, 10:21

От около 10-11 месеца и 13-14х км съм с полуоски GSP и маншоните за сега са здрави.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 28.08.2016
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Ned330xd » 03 Мар 2017, 0:46

Здравейте,аз също съм с GSP в момента съм с трети маншон на дясно вънкашно каре незнам каква е причината да се късат при мен се получава направо дупка широка колкото показалец.Когато вземах колата имаше тупкане на желязо около скоростната кутия се чуваше когато мина през неравност или по бързо през някоя дупка,къде ли не гледах и се чудех от къде идва това и днес го разбрах от болта на тампона на раздатката се беше разхлабил то гайката си я нямаше и болта беше излезнал с 2см.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 03 Мар 2017, 10:09

Ned330xd написа:Здравейте,аз също съм с GSP в момента съм с трети маншон на дясно вънкашно каре незнам каква е причината да се късат при мен се получава направо дупка широка колкото показалец.Когато вземах колата имаше тупкане на желязо около скоростната кутия се чуваше когато мина през неравност или по бързо през някоя дупка,къде ли не гледах и се чудех от къде идва това и днес го разбрах от болта на тампона на раздатката се беше разхлабил то гайката си я нямаше и болта беше излезнал с 2см.


И при мен с полуоските на JR положението е същото. Монтирани са на 15.10.2014 и за 2,5 години и точно 20к км съм сменял всички маншони поне по веднъж, и също като теб точно десния външен маншон съм го сменял 3 или 4 пъти. Вече загубих бройката... За щастие и този път се разминах със смяна на полуоска. Оказа се, че вибрациите са били от спукана и съответно мека гума. Като я залепих излязах пак на магистралата и до 190 не трепна :) Сега и аз като колегата ще пробвам с тия полиуретановите маншони.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2017
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от anrydisappear » 03 Мар 2017, 11:52

Здравейте колеги,от 3 седмици имам bmw325xi(Г.И.тамона) 2000год.да ви кажа честно доволен от машинката,естествено не върви като 330xi но аз нямам тежък крак.Обслужих я при според мен читав майстор(масло и накладки),нарочно наблегнах на да види отдоло по предница за полуоските и всичко свързано с преден и заден мост,каза ми споко човек добре е.Преди 2 дена отидох в найси кар просто за да видя действително на колко км.е закачиха я на диагностика........поствам снимки без коментаp
Карах я близо над 2000км.нито трака нито хлопа нещо,относно вануса който според запознатите от найси кар смучи въздух,някой който е минал през този проблем да сподели признаците,като премина на газ нормално е да не върви като на безнзин,но като е на бензин си върви
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна anrydisappear на 03 Мар 2017, 14:19, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 03 Мар 2017, 11:57

И на мен ми предлагаха от разтегливите маншони, понеже е по-лесен монтажа, но аз си карам по трудния и скъп начин с полиуретанивите ... :)
Може и да са добри :dunno:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 03 Мар 2017, 14:26

Добри са. 13лв. + лесна смяна.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook