Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kirilros написа:Здравейте. Появи се следния проблем: при превключване (автомат) напред - назад на скоростите има едно "чукане" като метал в метал в областта на кардана и при подаване и отпускане на газта има удар в задната част в купето. Също така има и вибрации и шум в колата на определена скорост. мисля си за каре на кардан.. Моля за съвет. 330 хд е модела
Абсолютно същото е и при мен! Притесних се за кутията и веднага на проверка, за щастие не е от нея а е от дифовете
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Износването на вътрешните карета на полуоските играе голяма роля за това удряне. Със сигурност има луфтвое и по-дифове,раздатка,скорости и т.н. но предините полуоски са доста слаби.
- nappyboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги. Търся четири броя понижаващи(спортни) за БМВ е46 330хи. Някой ако има нещо в излишък, да казва
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги, ако някой си е сложил нарязани предни дискове АТЕ Power и е НЕДОВОЛЕН, че бързо му ядат накладките с радост бих го отървал от тях. Предлагам бартер за почти нови и идеално прави дискове Zimmerman Coat-Z в комплект с накладки АТЕ. Много ми хареса как стоят тия нарязаните задни дискове с "отворените" джанти 313-ки и сега искам такива дискове и за отпред, ама как да махна почти нови дискове и пак да дам още 300 лв за нови. Затова предлагам бартер.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги някой от вас налагало ли му се е да сваля изпускателния колектор на xi? Интересува ме нещо по различно от при не х има ли? Ясно е че ще сваля в повече дясната полуоска и стойката й, но предния мост е различен и дали не пречи и той? или някоя друга щуротия?
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Колеги някой от вас налагало ли му се е да сваля изпускателния колектор на xi? Интересува ме нещо по различно от при не х има ли? Ясно е че ще сваля в повече дясната полуоска и стойката й, но предния мост е различен и дали не пречи и той? или някоя друга щуротия?
Ако потърсиш клипче в YouTube сигурно ще намериш. Американците качват клипчета от типа DIY за какво ли не. Аз често намирам там клипове за неща, които смятам да направя сам по колата, компютъра, телефона и какво ли още не.
- kokok0
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Моят катализатор в спукан и пораПитвах тук там за сваляне и ремонт.
Говори се че излизат само двата едновременно и е мъка страшна.
Ти за какво искаш да ги сваляш.
Говори се че излизат само двата едновременно и е мъка страшна.
Ти за какво искаш да ги сваляш.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Човека май питаше за всмукателен колектор.
Иначе съм виждал на Х-ово е46 дизел как се кормят катализаторите и не е нещо сложно.
За бензиновите мотори съм чувал, че има ламбди сонди, които не работят добре след премахване на катализатори.
Иначе съм виждал на Х-ово е46 дизел как се кормят катализаторите и не е нещо сложно.
За бензиновите мотори съм чувал, че има ламбди сонди, които не работят добре след премахване на катализатори.
- kokok0
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Човека май питаше за всмукателен колектор.
Иначе съм виждал на Х-ово е46 дизел как се кормят катализаторите и не е нещо сложно.
За бензиновите мотори съм чувал, че има ламбди сонди, които не работят добре след премахване на катализатори.
Не четеш - баш за изпускателен пита.
Печките няма нищо общо с бензиновите. Там тръбата е една и влиза в катализатор.
А при бензиновите има два катализатора с по три тръби отгоре + една отдолу всеки с по 2бр. ламбда сонди.
И вторите сонди са за екология. Подлагат се втулки или се добавят емулатори. Не са болка.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Свалих ги изпускателите снощи. 6 часа. Сваля се десния тампон на мотора с лапата. Свалих и перката с дифузьора и въздушния филтър и корпуса на филтъра за парното, за да може да мърда двигателя нагоре-надолу за да се освободи пространство. И двата трябва да се свалят едновременно да, и наистина е супер куца работа, няма къде да бръкнеш буквално за гинеколог е.
При мен се стигна до сваляне защото взе да подрънква около катализаторите и се притесних да не се разпаднат и задръстят назад. Сега като са долу ми се струва че е от термощита по едната тръба, но може и при мен да има нещо пукнато, защото напоследък имах доста шум от двигателния отсек в дясно. Така или иначе няма да ги качвам пак тия изпускатели\катализатори, то ще е 2 пъти по куцо от свалянето, а съм си взел изпускатели май от деснячка М52 и с малко удължаване до оригиналните фланци изглежда че ще паснат идеално и в пъти по лесно и удобно за монтаж.
Относно вторите сонди - слага се евро2 софтуер и всичко приключва. Сложих си такъв преди повече от година, защото на едната сонда се беше скапало подгряването, и никакви грижи няма, всичко си бачка, даже съм изрязал кабелите чак от ЕКУто.
При мен се стигна до сваляне защото взе да подрънква около катализаторите и се притесних да не се разпаднат и задръстят назад. Сега като са долу ми се струва че е от термощита по едната тръба, но може и при мен да има нещо пукнато, защото напоследък имах доста шум от двигателния отсек в дясно. Така или иначе няма да ги качвам пак тия изпускатели\катализатори, то ще е 2 пъти по куцо от свалянето, а съм си взел изпускатели май от деснячка М52 и с малко удължаване до оригиналните фланци изглежда че ще паснат идеално и в пъти по лесно и удобно за монтаж.
Относно вторите сонди - слага се евро2 софтуер и всичко приключва. Сложих си такъв преди повече от година, защото на едната сонда се беше скапало подгряването, и никакви грижи няма, всичко си бачка, даже съм изрязал кабелите чак от ЕКУто.
- bat_zlat
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD 204PS
- Мечтае да кара: BMW M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,
Някой от вас случайно да е сменял някои от тампоните (или най-добре всички) по 330XD с полиуретанови? Да ми кажете мнения за тампоните на момчетата от Стара Загора (SteroidX) както и за цялостното поведение на автомобила дали и до каква степен се променя.
Аз смятам да сменя всички тампони, но колата ми е ежедневка а и е дизел, все пак, та как стоят нещата с друсане, вибрации и т.н.
Дори възнамерявам да поръчам да ми изработят тампона за захващането на скоростите от черен полиуретан (80-ка), ако имат възможност, да видим как това ще се отрази.
Някой от вас случайно да е сменял някои от тампоните (или най-добре всички) по 330XD с полиуретанови? Да ми кажете мнения за тампоните на момчетата от Стара Загора (SteroidX) както и за цялостното поведение на автомобила дали и до каква степен се променя.
Аз смятам да сменя всички тампони, но колата ми е ежедневка а и е дизел, все пак, та как стоят нещата с друсане, вибрации и т.н.
Дори възнамерявам да поръчам да ми изработят тампона за захващането на скоростите от черен полиуретан (80-ка), ако имат възможност, да видим как това ще се отрази.
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
BobbyD написа:kirilros написа:Здравейте. Появи се следния проблем: при превключване (автомат) напред - назад на скоростите има едно "чукане" като метал в метал в областта на кардана и при подаване и отпускане на газта има удар в задната част в купето. Също така има и вибрации и шум в колата на определена скорост. мисля си за каре на кардан.. Моля за съвет. 330 хд е модела
Абсолютно същото е и при мен! Притесних се за кутията и веднага на проверка, за щастие не е от нея а е от дифовете
Ако някой все още има същия проблем, нека си провери карето на кардана, в моят случай това е болката
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
BobbyD написа:BobbyD написа:kirilros написа:Здравейте. Появи се следния проблем: при превключване (автомат) напред - назад на скоростите има едно "чукане" като метал в метал в областта на кардана и при подаване и отпускане на газта има удар в задната част в купето. Също така има и вибрации и шум в колата на определена скорост. мисля си за каре на кардан.. Моля за съвет. 330 хд е модела
Абсолютно същото е и при мен! Притесних се за кутията и веднага на проверка, за щастие не е от нея а е от дифовете
Ако някой все още има същия проблем, нека си провери карето на кардана, в моят случай това е болката
Здравейте и аз имах същия проблем,при мен бяха предните полуоски след смяната изчезна това чукане като дам напред назад,остана едно леко тупкане отзад,но не съм търсил от къде идва имах и една доста сериозна вибрация при голяма скорост и едно чукане като мина през неравност и като я качих на канала забелязахме че болта на тампона на разадката беше тръгнал да излиза и гайката я нямаше,сложихме нова гайка и всичко заспа.На скоро си смених предните амортисъори...и днес минах през един магазин да попитам за задни и разбрах че са еднакви с другите е46 задни на Билщайн за 66лв за под 200лв ще излезне смяната на задни амортисьори тампони и прахоуловители което е добре,като се има предвид че предния парчето е 200лв
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега доколото знам и предни и задни амортисьори на х-вете са различни от останалите Е46-ци. Има вероятност в магазина да не знаят.
Последна промяна Драгослав на 18 Апр 2017, 13:09, променена общо 1 път
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Зависи каква програма ползват. И на мен тампоните ми излизаха същите като на 330д, ама на практика единия няма нищо общо с не X-овете. Амортисьорите са си различни и седан и комби също са различни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани