Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- chudomir
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Съжалявам, но нямам снимки. Забравих да снимам, а и тела ми все още е на ремонт. Точно така. Всички искат да ни продадт носачи за по 200 лв бройката, но аз предпочитам да давам по 60лв на 2 години от колкото по 400 може би горе долу на 4 години. Това условно, никой не знае коя част колко е истинска.
Дано съм се справил със снимките, само тези имам. Вече сложени новите шарнири на носачите. След това минах един преден мост и всичко е ОК.
Дано съм се справил със снимките, само тези имам. Вече сложени новите шарнири на носачите. След това минах един преден мост и всичко е ОК.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Има ли някаква разлика с новите шарнири имам една лека вибрация м/у 80-100км/ч възможно ли е да е от тези разбити шарнири.Колега кажи какви точно шарнири си си земал за кой модел е36 или те всички са еднакви.
- chudomir
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Я сега да видим със снимки
316 010 0003/HD на MEYLE е номера.
https://photos.app.goo.gl/v8LfkYxR54b0MXTf2
316 010 0003/HD на MEYLE е номера.
https://photos.app.goo.gl/v8LfkYxR54b0MXTf2
- kokok0
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Пичове давайте точен човек за рециклиране на хидр. рейка, че го закъсах. За София по възможност.
- Rezashki
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46/330xd
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Пичове давайте точен човек за рециклиране на хидр. рейка, че го закъсах. За София по възможност.
Можеш да провериш в Жизет, намират се в Младост. Мисля, че съм срещал тема във форума, но сега не я намирам.
Темата е тази- http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=378274.
Успех и пиши за развитие по въпроса.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Изчетох темата но някои неща за маслата на диференциалите, раздатката и автоматичната скоростна кутия не ми станаха ясни защото имаше противоричиви мнения. За диференциалите разбрах, че са еднакви, но не разбрах имали значение какъв GL ще бъде. Дали 4, 4,5, или 5 и кое масло е по подходящо Castrol Syntrax trans 75W90 или Castrol Syntrax Universal Plus 75W90. За раздатката разбрах, че е GL4 75W80 ( но някои беше казал и че 75W90 на Castrol Syntrax Transaxle не е проблем стига да е за ръчна кутия и да е GL4 - това вярно ли е ?) Също така за раздатката на този код 83222339219 които е и кода за маслото на ръчната скоростна кутия излиза 75W80 на Febi ( жълто - такова ли трябва да е ?) което е GL5 и покрива MTF LT 2 и MTF LT 3 ( това проблем ли е, че не е GL 4 а е GL5 и за автоматичната скоростна кутия знам, че е ATF Dextron 2, но той бил заместен с Dextron 6 и пак е на Febi с номер 32600, но когато въведа оригиналния номер на маслото на автоматичната скоростна кутия които е 83222305396 ми излиза друго масло на Febi с номер 34608 ZF ATF (а аз съм с GM или поне така си знам. Колата е 330xi.) и пак жълто на цвят а до колкото знам ATF Dextron 2 и 3 са червени на цвят. Ще бъда много благодарен на някои, които разбира да ми изясни нещата. И още нещо ако бензиновите са с ZF а дизеловите са с GM автоматични скоростни кутии възможно ли е някои преди мен да е сложил GM вместо ZF и ако да друго освен кутията сменя ли се , различни ли са на размер и има ли някакво програмиране което се прави?
БМВ - Радостта от дрифта :d
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз сипах на моята Castrol Syntrans Multivehicle 75W90 на скоростната + раздатката и Castrol Syntrax LongLife 75W-90 за диференциалите. Минал съм вече към 30 000 км без проблеми. Не очаквай някаква промяна в поведението на раздатката или диференциалите!
За автоматик не знам какво масло се слага, само знам, че задължително да е ATF.
За автоматик не знам какво масло се слага, само знам, че задължително да е ATF.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Има си табелка на кутията. Погледни я и ще стане ясно каква е.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз вече три пъти сменям маслото на автомата \GM\ с Motul Multi ATF. Първия път много четох и се притеснявах да не ги оплескаме нещата, но повече от 80к всичко е ОК
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Аз вече три пъти сменям маслото на автомата \GM\ с Motul Multi ATF. Първия път много четох и се притеснявах да не ги оплескаме нещата, но повече от 80к всичко е ОК
А маслото от къде го купи понеже аз гледах и един от официалните вносители за България на Motul е AutoStar а колко е качествено незная.
БМВ - Радостта от дрифта :d
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Точно от там го купих колега, за качеството не мога да кажа спрямо това което би трябвало да е, но нямам проблем никакъв с кутията. Затова слагам от него всеки път, явно се разбират. На двигателя също съм слагал Motul 5w40 и 5w30 пак от там, но сега съм с Кастрол едж и мисля че е по добре, в смисъл сутрин като паля не изтраква, докато с мотула се обаждаше някой повдигач.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Точно от там го купих колега, за качеството не мога да кажа спрямо това което би трябвало да е, но нямам проблем никакъв с кутията. Затова слагам от него всеки път, явно се разбират. На двигателя също съм слагал Motul 5w40 и 5w30 пак от там, но сега съм с Кастрол едж и мисля че е по добре, в смисъл сутрин като паля не изтраква, докато с мотула се обаждаше някой повдигач.
Благодаря колега за ценните съвети. Ще са ми от полза
БМВ - Радостта от дрифта :d
- Rezashki
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46/330xd
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Аз вече три пъти сменям маслото на автомата \GM\ с Motul Multi ATF. Първия път много четох и се притеснявах да не ги оплескаме нещата, но повече от 80к всичко е ОК
Колега, поправи ме, ако греша.
За 80к си сменил три пъти маслото на автомата? Колко са препоръчителните км, за смяна на маслото, че ми се струва често?!
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ами то при мен се получи малко не по учебник първите два пъти, реално беше като за веднъж. На A5S390R (GM5L40E) като се сменя филтъра, в смисъл сваля се картера на кутията, и не се ползва специална машинка за смяна на маслото, после събира точно 6 литра. Първия път не го знаех това и в магазина ми казаха че събира 4литра (и в аутодатата пише така), затова бях принуден като я отворих после да върна част от старото масло. Затова 10к км по късно източих само от пробката и налях ново. Това като я взех преди две години. Наскоро пак го смених - картера и филтъра долу + 6литра масло. По тази технология не се изкарва цялото масло , което до колкото знам е към 9литра, но пък става лесно и евтино, и всичко е ок. Иначе относно смяната има различни мнения. От БМВ казват че не се сменя, на другите места от 60к км до 80к мили.
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stefan_suny написа:Точно от там го купих колега, за качеството не мога да кажа спрямо това което би трябвало да е, но нямам проблем никакъв с кутията. Затова слагам от него всеки път, явно се разбират. На двигателя също съм слагал Motul 5w40 и 5w30 пак от там, но сега съм с Кастрол едж и мисля че е по добре, в смисъл сутрин като паля не изтраква, докато с мотула се обаждаше някой повдигач.
По въпроса с маслата да споделя и моя опит:
С оригиналното на БМВ 5В30 изкарах няма и 3к и почнаха да тракат повдигачите сутрин на студено. Повече масло с индекс 30 няма да сложа на мотора!
След него сложих Тотал 5в40. Приятел, който е управител на известна верига магазини за авточасти каза, че от всички масла, които продават от това лично той е най-доволен. С него изкарах 8к и го смених, защото стана на 1 година. Иначе можеше да изкара още доста.
След това пробвах Кастрол Едж 5В 40 и с него изкарах най-много - 12к.
Сега съм с Бардал 5в40 с прочутата им филеринова добавка, но и с него преди няколко дни сякаш ми притрака някой повдигач при палене сутринта на стидено, а е още на 3,5к.
Следващото масло, което смятам да пробвам ще е Кастрол Едж 10в60. Доста колеги са адски доволни от него и смятам и аз да го пробвам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани