318i тресе студена свети чек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: 318i тресе студена свети чек
Важното е че си си решил проблема колко пари ти излезе всичко ако не е тайна
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: 318i тресе студена свети чек
Колега,може ли една симка на вала за да видим,къде се е износил?
Re: 318i тресе студена свети чек
извинявам се за качеството но нямаше с друго какво да снимам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: 318i тресе студена свети чек
колега пружината която е на снимките сущо е доста износена и работи със иносената част на вала ( там кадето сум посочил)
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: 318i тресе студена свети чек
Така като гледам,като че ли самата пружина е износила вала!Може би не е стояла както трябва,поради някаква причина!
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: 318i тресе студена свети чек
колеги в голяма грешка сте.Пружините не контактуват с вала.Има едни пети които контактуват с тази част на вала която си показал.Пружините притискат тези пети към вала.Те лежат в едни жлебове на петите.Другото което е много странно-с откачен валветроник колата върви.Пробвайте да откачите буксата и ще се убедите.Мисълта ми е ,че ако е износен този вал колата върви но няма тяга.Защото клапаните не отварят достатъчно.Нещо са та замотали май ми се струва.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: 318i тресе студена свети чек
колеги в голяма грешка сте.Пружините не контактуват с вала.Има едни пети които контактуват с тази част на вала която си показал.Пружините притискат тези пети към вала.Те лежат в едни жлебове на петите.Другото което е много странно-с откачен валветроник колата върви.Пробвайте да откачите буксата и ще се убедите.Мисълта ми е ,че ако е износен този вал колата върви но няма тяга.Защото клапаните не отварят достатъчно.Нещо са та замотали май ми се струва.
http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... &start=150
http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... &start=150
Re: 318i тресе студена свети чек
Здравейте , не съм нов в форума но не съм писал досега. Имам същия или донякъде същия проблем с N42B20AB. Купих колата с проблем , светеше чека и прекъсва. На диагностика ,misfire cyl. 1 От там се почна . Зминал беше датчика на разпределителен вал входящи. Сменен е със датчик Hella 120лв.Смяна на клапа картерни газове. Отваряне на мотора.Смяна на верига и обтегач.Смяна на свещи и бобини. Смяна гумички на главата и шлайфане. Смяна на сегменти , смяна на биелни лагери , смяна датчик за ниво на масло . Смяна масло , маслени и всчики филтри + бензинов. Зацепване с инструмента.Мерене компресия , перфектна. Колата пак прекъсва , след дълго ровене открих прекъснат кабел на дюзата на 1ви цилиндър.Оправих го. Палиш вдига грешка за датчик на разпределителен вал входящи и след по малко от минута се оправя тресенето , чека вече не свети но грешката си стои. Имаше и заминала ламбда сонда преди катализатора, сменена. Закарах я майстор в Бургас който каза , че не е зацепена правилно. На Inpa на входящия вал показваше 118 . След новото зацепване сега показва 113. Колата сега върви малко повече. Като изключа мотора на валвотроника пали без да тресе ,просто няма мощност. Забелязах също , че като беше студено едвам запалва , пали тресе и гасне . На второ трето палене се оправя. Другото странно , че след като запаля и изтрия грешката повече не се появява до следващото палене.Когато е топла и не е трита грешката почти не претриса при палене. Търсих паразитен въздух но няма , като запуша дроселовата клапа колата изгасва.Като извадя маркуча на картерните газове горе на капака изгасва, но като отворя капачката за маслото няма промяна в работата на мотора , което е странно. Соленоидите са сменени. Софтуера вече 3 пъти е сменян даже с последния ми дава грешка за термостат , но на моя няма датчик за термостат. Датчика който е вътре на в главата на вала на валвотроника е сменен. Това за вала ми се струва странно понеже всичко е с лагери. Пък и защо само при палене вдига грешка а иначе върви.След дълго каране без триене на грешката се появява пак mysfire cyl.1 както и camshaft inlet,camshaft outlet (датчик входящи и изходящи ) и master camshaft.Моля ви за идеи.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: 318i тресе студена свети чек
Смени компа с друг втора употреба и тогава преинсталирай.На мен ми записваше грешка в датчик изходящ р.в. и грешка във вануса.Триеха се само когато е на контакт.Като запаля нямат триене.Колата тресеше на обороти.Иначе си вървеше добре.Смених сумати неща.Датчици,презацепвах и т.н нищо.
Нов комп с преинсталиране и всичко заспа.Грешките се изтриха и нямаше тресене вече.В компа беше укъсило нещо
Нов комп с преинсталиране и всичко заспа.Грешките се изтриха и нямаше тресене вече.В компа беше укъсило нещо
Re: 318i тресе студена свети чек
Благодаря за мнението, ще пробвам с нов комп. Инче намерих цяла глава , ще мъча и вала да сменя ако не стане с компа.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани