Ел. печка на дизел - въпроси
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
bochogogogo написа:Колеги така и не ми работи печката.Буксите са добре.Онзи ден на -2 градуса половин час не мога да се стопля и да отмразя колата.От какво може да е?Как мога да я тествам тази печка дали работи
Диагностика!Аз моята така я тествах дали работи и тя си е работила.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
JTD написа:В края на краищата някой мерил ли колко вата е въпросния бойлер?
Че аз си дадох ампер клещите на "приятел" и сега няма с какво да измеря консумацията, а не е като да са евтини тия клещи да го...
Ето аз го мерих защото ме съмняваше ,че не работи.но показа доста ампери.знави работи.
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
bobi_81xx написа:JTD написа:В края на краищата някой мерил ли колко вата е въпросния бойлер?
Че аз си дадох ампер клещите на "приятел" и сега няма с какво да измеря консумацията, а не е като да са евтини тия клещи да го...
Ето аз го мерих защото ме съмняваше ,че не работи.но показа доста ампери.знави работи.
Супер.
Но ме съмнява да е само 6.7А целия нагревател.
Все пак той нали се управлява от ЕКУ-та за мощността си. Демек не е само он-офф, а се управлява с ШИМ, за да се регулира съответно и мощността му.
Защото за тези 6.7А според мен не биха сложили 20 квадрата кабел.
Иначе с този ток, това излиза, че е под 100 вата, което е много безсмислено, според мен.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
JTD написа:bobi_81xx написа:JTD написа:В края на краищата някой мерил ли колко вата е въпросния бойлер?
Че аз си дадох ампер клещите на "приятел" и сега няма с какво да измеря консумацията, а не е като да са евтини тия клещи да го...
Ето аз го мерих защото ме съмняваше ,че не работи.но показа доста ампери.знави работи.
Супер.
Но ме съмнява да е само 6.7А целия нагревател.
Все пак той нали се управлява от ЕКУ-та за мощността си. Демек не е само он-офф, а се управлява с ШИМ, за да се регулира съответно и мощността му.
Защото за тези 6.7А според мен не биха сложили 20 квадрата кабел.
Иначе с този ток, това излиза, че е под 100 вата, което е много безсмислено, според мен.
Колега,аз го мерих закратко просто да проверя дали самият нагревател работи.В момента ми показа тези стойности а после падна и на по-малко.Може и да стига и съвсем по-големи стойност но това зависи и от температурата на околната среда и от темпратурата на самата охладителна течност.Явно се регулира по напрежение защото ето какво напрежение ми показа на буксата от която се оправлява самият нагревател: Незнам дли е нормално но така ми показа при измерването
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Този допълнителен подгревател не е елементарен.Подобно е положението както при перката пред радиатора на колата.Консумацията е най-голяма в началото след това подобно на зареждането на АБ спада.
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
При мен /320 d 136 к./този нагревател променя оборотите на двигателя докато колата не дистигне 75 градуса на охладителната течност, НО само при пуснато парно. Доколко това е нормално? Не знам дали работи, но като му откача буксата промяна в оборотите няма, независимо дали пускам парното.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Тази печка има ли предпазител колеги?Че нещо не го откривам....
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Колеги,някой разглабял ли е това "Животно"-ел.нагревател.Може ли нещо да се отремонтирва в него,че постоянно,при качване на диагностика ми дианостицира проблем а иначе колата си загрява нормално в студено време.Преди няколко поста съм качил и снимки от замерване на напрежение и ток и уж работи а диагностиката олавя проблем?Самото нагреващо тяло сменява ли се?
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Здравейте колеги, от 1-2месеца карам BMW е46 320д 150к.с. автоматик.Това ми е първото BMW и във форума няколко пъти попаднах на тези печки ел.печки и нафтови печки.Как да разбера каква ми е печката дали е ел. или нафтова и как да разбера дали въобще имам печка и ако имам дали работи? Какво точно правят тези печки?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- angelBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
тази като на боби 81хх е ел.печка а дизеловите пак са на същото място ама само че формата им е по друга и са по големи и под пасажерската седалка имат едно гърне сега разбирам че това са печки,имах едно такова съмнение но пък никога не съм виждал тази печка да пуши а попринцип пушат защото на е39 3.0д пушише повече от там от колкото от крайното гърне
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Колеги, виждам че обсъждате ел.печката, която се монтира при Е46 дизел. Имам един въпрос и ще се опитам да го задам правилно.
Можели тази печка да се направи така, че да се включва ръчно, посредством реле и ключе? Искам да я монтирам на друг автомобил, затова е моето питане. Искам като се кача сутринта и запаля колата, да пусна и печката, за да подгрее водата по-бързо.
Можели тази печка да се направи така, че да се включва ръчно, посредством реле и ключе? Искам да я монтирам на друг автомобил, затова е моето питане. Искам като се кача сутринта и запаля колата, да пусна и печката, за да подгрее водата по-бързо.
- 2she
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320D
- Мечтае да кара: миг29
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
LiTtLeRoCk написа:Колеги, виждам че обсъждате ел.печката, която се монтира при Е46 дизел. Имам един въпрос и ще се опитам да го задам правилно.
Можели тази печка да се направи така, че да се включва ръчно, посредством реле и ключе? Искам да я монтирам на друг автомобил, затова е моето питане. Искам като се кача сутринта и запаля колата, да пусна и печката, за да подгрее водата по-бързо.
Може колега но ще ти е нужен някакъв генератор на импулси който да я управлява (http://elimex.bg/product/36600/kit-k131 ... 20khz.html нещо подобно ) защото компа на колата по този начин я управлява.Според дължината на импулсите е и мощността.
- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
Някой разглобявал ли го е това чудо, че и моята май е умряла. Излиза грешка 6660 Coolant temperature heater.
- dpopov
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Ел. печка на дизел - въпроси
..
Последна промяна dpopov на 04 Мар 2015, 12:20, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани