Ел. печка на дизел - въпроси

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gromovich » 20 Окт 2013, 7:03

Не се настройва!!!

Работи при следните условия:
Напрежение поне 12.8 V.
Обороти на двигателя поне 790об/м.
10сек след запалване на двигателя.
При външна температура под -5.0 до достигане на 86.0 на антифриза.
При външна температура под 10.0 до достигане на 50.0 на антифриза.
При външна температура под 20.0 до достигане на 17.0 на антифриза.

Търсене му е майката. Стари теми колкото искате.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 30.06.2013

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от icar » 21 Окт 2013, 21:19

даааа благодаря колега,но точно в една стара тема намерих че може да се настрои примерно да се включва 5 мин преди да си запалиш колата сутрин,смисъл ако излизаш да речем в 7,тя да заработва в 6,55 и да ти подгрее масло антифриз и дори парнотот да ти духа леко топло в началото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от unikalen88 » 22 Окт 2013, 7:50

bochogogogo написа:Колеги и аз имам печка.От 4 години карам, но така и не разбрах кога се включва и как топли :dunno:

колега,погледни и буксите-много често здават багажа и предишния собственик я е откачил сигорно,то бива ама 4 години да не я чуеш :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от Le Transporteur » 28 Окт 2013, 20:17

icar написа:даааа благодаря колега,но точно в една стара тема намерих че може да се настрои примерно да се включва 5 мин преди да си запалиш колата сутрин,смисъл ако излизаш да речем в 7,тя да заработва в 6,55 и да ти подгрее масло антифриз и дори парнотот да ти духа леко топло в началото


Вероятно се е коментирала нафтова печка.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gromovich » 28 Окт 2013, 21:02

Заглавието е ел. печка, а не нафтова печка на дизел. Между двете има огромна разлика, като нафтовата вече наистина може да се настройва по време. Колегите да си изяснят първо какво имат и правилно да задават въпросите. Повечето колеги имат flow heater - електрическа печка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: щраус

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gazibarev » 31 Окт 2013, 23:44

Бяха споменали някъде че ел. подгрева на антифриза работи постоянно след като е запален двигателя до около 70 градуса на антифриза..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от JTD » 01 Ное 2013, 0:01

В края на краищата някой мерил ли колко вата е въпросния бойлер?
Че аз си дадох ампер клещите на "приятел" и сега няма с какво да измеря консумацията, а не е като да са евтини тия клещи да го... :evil:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: щраус

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gazibarev » 01 Ное 2013, 0:42

Имам фиат стило JTD то е с три свещи от по 200 вата.. а за баварката не знам...за тоя туч 3 литровия поне киловат.. ( стилото загравя за нула време.. а това да не казвам голяма дума ама 4 пъти по бавно) може термостата да е дал фира

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от JTD » 01 Ное 2013, 9:36

gazibarev написа:Имам фиат стило JTD то е с три свещи от по 200 вата.. а за баварката не знам...за тоя туч 3 литровия поне киловат.. ( стилото загравя за нула време.. а това да не казвам голяма дума ама 4 пъти по бавно) може термостата да е дал фира

Стилото няма система със свещи за допълнително подгряване на антифриза, освен ако не е правено нещо домашно.
И поради тази причина не загрява бързо.
Един 3 литров БМВ двигател с бойлер, който обсъждаме в тази тема, загрява по-бързо от Стило.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: щраус

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gazibarev » 01 Ное 2013, 13:34

JTD написа:
gazibarev написа:Имам фиат стило JTD то е с три свещи от по 200 вата.. а за баварката не знам...за тоя туч 3 литровия поне киловат.. ( стилото загравя за нула време.. а това да не казвам голяма дума ама 4 пъти по бавно) може термостата да е дал фира

Стилото няма система със свещи за допълнително подгряване на антифриза, освен ако не е правено нещо домашно.
И поради тази причина не загрява бързо.
Един 3 литров БМВ двигател с бойлер, който обсъждаме в тази тема, загрява по-бързо от Стило.
Има приятелю...но се поръчва като опция от производителя. Аз съм с такава и не е афтърмаркет. И загрява за нула време...доста по бързо от баварката ми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от JTD » 01 Ное 2013, 17:36

gazibarev написа:
JTD написа:
gazibarev написа:Имам фиат стило JTD то е с три свещи от по 200 вата.. а за баварката не знам...за тоя туч 3 литровия поне киловат.. ( стилото загравя за нула време.. а това да не казвам голяма дума ама 4 пъти по бавно) може термостата да е дал фира

Стилото няма система със свещи за допълнително подгряване на антифриза, освен ако не е правено нещо домашно.
И поради тази причина не загрява бързо.
Един 3 литров БМВ двигател с бойлер, който обсъждаме в тази тема, загрява по-бързо от Стило.
Има приятелю...но се поръчва като опция от производителя. Аз съм с такава и не е афтърмаркет. И загрява за нула време...доста по бързо от баварката ми.

:OT:
Няма, приятелю. Не се заблуждавай.
Но мисля, че няма смисъл да задълбаваме натам в този форум.

Успех. :bchug:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от DiGital » 01 Ное 2013, 20:55

Около 20-25 ампера е тока при 14,4в = мин 280вата. Зимата + ~2л/100 разход отгоре :) При мене работи само като пусма парното, тогава се включва и втория кръг на водата и колата пак загрява бавно, зимата пускам колата и чак като загрее пускам парното.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от JTD » 02 Ное 2013, 1:52

DiGital написа:Около 20-25 ампера е тока при 14,4в = мин 280вата. Зимата + ~2л/100 разход отгоре :) При мене работи само като пусма парното, тогава се включва и втория кръг на водата и колата пак загрява бавно, зимата пускам колата и чак като загрее пускам парното.

Стига бе. Това много убито. Все едно реотана на задния прозорец почти. Та чак оборотите на двигателя ти вдига. :kuku:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: щраус

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от gazibarev » 14 Ное 2013, 20:01

На баварката съм забелязал че нагревателя на антифриза още със запалването става горещ.. (едното цилиндрично тяло отгоре) без значение пуснат ли е климатроника лято ли е зима ли е. Иначе зимата щом запалиш колата студена и пуснеш климатроника да топли двигателя вдига оборотите с цел по бързото му влизане в оптимален температурен режим. щом достигне 70 градуса пускаш непускаш оборотите не мърдат. И да вметна.. нагревателя не го знам колко вата и ампера е но не се отразява видимо нито на обороти нито да премигва нещо по таблото заради висока консумация..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Ел. печка на дизел - въпроси

Мнение от bochogogogo » 01 Дек 2013, 22:25

Колеги така и не ми работи печката.Буксите са добре.Онзи ден на -2 градуса половин час не мога да се стопля и да отмразя колата.От какво може да е?Как мога да я тествам тази печка дали работи :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook