Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Колеги здравейте на всички и за много години!
Имам следния проблем, търсих тема за моя проблем, може и да има но уви неможах да намеря.
По темата - купих си бмв е46 330Д 2001 август но имам проблем с оборотите! Когато запаля колата и парното почне да духа в купето, оборотите започват да се менят и се получава вибрация на волана и почти в цялото купе, това го прави само когато пусна да духа вътре топло в купето. Когато е само на фарове не мени обороти, само когато я натоваря с парното! Смених 3 динама 150 амперови, Valeo и всичко пак си е същото, без резултат! Замерих динамата, всичките зареждат до 13-7 - 13-8 при всичко пуснато, дават ги минимум 14!
Въпросът ми е, може ли това да се получава от самия акумулатор ако е пръднал и му е дошло времето? Четох една тема за тампоните на двигателя ако са заминали (вакуум или нещо подобно за тях), но от прочетеното разбрах че не може да бъде от тях.
Един друг човек ми каза че може да е от запушен въздушен или горивен филтър, но не вярвам!?
Някакви отговори по тази тема колеги преди да съм започнал да давам луди пари на вятъра утре. Пак се извинявам ако има подобна тема по този случай пред модераторите!!!
Мерси предварително колеги с най - добрата марка за шофиране BMW
Имам следния проблем, търсих тема за моя проблем, може и да има но уви неможах да намеря.
По темата - купих си бмв е46 330Д 2001 август но имам проблем с оборотите! Когато запаля колата и парното почне да духа в купето, оборотите започват да се менят и се получава вибрация на волана и почти в цялото купе, това го прави само когато пусна да духа вътре топло в купето. Когато е само на фарове не мени обороти, само когато я натоваря с парното! Смених 3 динама 150 амперови, Valeo и всичко пак си е същото, без резултат! Замерих динамата, всичките зареждат до 13-7 - 13-8 при всичко пуснато, дават ги минимум 14!
Въпросът ми е, може ли това да се получава от самия акумулатор ако е пръднал и му е дошло времето? Четох една тема за тампоните на двигателя ако са заминали (вакуум или нещо подобно за тях), но от прочетеното разбрах че не може да бъде от тях.
Един друг човек ми каза че може да е от запушен въздушен или горивен филтър, но не вярвам!?
Някакви отговори по тази тема колеги преди да съм започнал да давам луди пари на вятъра утре. Пак се извинявам ако има подобна тема по този случай пред модераторите!!!
Мерси предварително колеги с най - добрата марка за шофиране BMW
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Ако мислиш че е акомулатор, ходи да го замериш, и така поне ще знаеш да го отхвърлиш.
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Не е от акумулатора, имаше някакви грешки - в отоплението, изчистихме ги и сега само когато загрее спира да мени обороти. Не съм установил все още на какво се дължи това нещо относно оборотитe като е студена!? Двигателя не дава никакви грешки, нищо.....
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Значи..... когато запалиш а колата не е достигнала работна температура и пуснеш парното то комютъра автоматично вдига оборотите с цел по бързо достигане на оптималната температура и по бързо стопляне вътре.. Щом ти тресе според мен имаш два проблема... някоя дюза не работи в стойности и съсан тампон/и на двигателя.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
gazibarev написа:Значи..... когато запалиш а колата не е достигнала работна температура и пуснеш парното то комютъра автоматично вдига оборотите с цел по бързо достигане на оптималната температура и по бързо стопляне вътре.. Щом ти тресе според мен имаш два проблема... някоя дюза не работи в стойности и съсан тампон/и на двигателя.
Виж стойностите на дюзите... още повече че мени и обороти. За оборотите щом играят трябва да провериш и свещите/релето.
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
здравейте момчета
Колата я закачахме два пъти при различни майстори. Всичко по двигателя е перфе! Акумулатора е замерен с ремонтирано динамо, сега показва 14.02. Това замерване на дузите както казвате вие, става чрез компутар нали? Смисъл ръчно за да се замерят трябва разглобяване!? Също забелязах че катализатора ми липсва, това при е46 330Д проблем ли е?
Забравих да отбележа че динамото беше на ремонт, не зареждаша както трябва, като цъкна всичко падаше до 13.07, сега е 14.02!
Сега зареждам акумулатора, имаше нужда от йодинизирана вода(дестилирана вода), долях малко и го чакам да зареди да видя сутринта дали ще има някакъв ефект с зареден акумулатор.
Ако имате няккви идей, споделяйте относно този проблем! Хем ако някой друг има същия проблем да бъде решен по бързо ст ази тема
мерси на всички предварително за оказаното съдействие относно моят проблем.
Колата я закачахме два пъти при различни майстори. Всичко по двигателя е перфе! Акумулатора е замерен с ремонтирано динамо, сега показва 14.02. Това замерване на дузите както казвате вие, става чрез компутар нали? Смисъл ръчно за да се замерят трябва разглобяване!? Също забелязах че катализатора ми липсва, това при е46 330Д проблем ли е?
Забравих да отбележа че динамото беше на ремонт, не зареждаша както трябва, като цъкна всичко падаше до 13.07, сега е 14.02!
Сега зареждам акумулатора, имаше нужда от йодинизирана вода(дестилирана вода), долях малко и го чакам да зареди да видя сутринта дали ще има някакъв ефект с зареден акумулатор.
Ако имате няккви идей, споделяйте относно този проблем! Хем ако някой друг има същия проблем да бъде решен по бързо ст ази тема
мерси на всички предварително за оказаното съдействие относно моят проблем.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
ryderz написа:здравейте момчета
Колата я закачахме два пъти при различни майстори. Всичко по двигателя е перфе! Акумулатора е замерен с ремонтирано динамо, сега показва 14.02. Това замерване на дузите както казвате вие, става чрез компутар нали? Смисъл ръчно за да се замерят трябва разглобяване!? Също забелязах че катализатора ми липсва, това при е46 330Д проблем ли е?
Забравих да отбележа че динамото беше на ремонт, не зареждаша както трябва, като цъкна всичко падаше до 13.07, сега е 14.02!
Сега зареждам акумулатора, имаше нужда от йодинизирана вода(дестилирана вода), долях малко и го чакам да зареди да видя сутринта дали ще има някакъв ефект с зареден акумулатор.
Ако имате няккви идей, споделяйте относно този проблем! Хем ако някой друг има същия проблем да бъде решен по бързо ст ази тема
мерси на всички предварително за оказаното съдействие относно моят проблем.
Колега ,не мисля че имаш проблем с алтернатора ,смисъл моя като я запаля зарежда на 13.4 в последствие с загряване на колата стига до 14,14.1...а колата няма треперене няма нищо...определено търси другаде проблема закачете я на една качествена диагностика вижте показателите на дюзите ,показанията на дебитомера ,има достатъчно доказали се хора във форума,при които може да отидеш и които ще ти обърнат внимание
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Нека да пише някой от Бургас със същия проблем, да видим какво ще я правим 330ката ми. Това минене на обороти много дразни когато колата е студена! За тресенето вече го разбираме че е от тампоните на двигателя или от на коростната кутия.
Динамото го оправихте, беше дроп и не зареждаше както трябва, четки, диодната плочка-реле регулатор, статор нови!
Искам да запитам възможно ли е този проблем да е от акумулатора, да иска нов, да не и достигат нещо тоците!?
Динамото го оправихте, беше дроп и не зареждаше както трябва, четки, диодната плочка-реле регулатор, статор нови!
Искам да запитам възможно ли е този проблем да е от акумулатора, да иска нов, да не и достигат нещо тоците!?
- kvi2xlc
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 19.12.2010
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring 320 D от 12 години
- Мечтае да кара: е46 320 Д
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
пробвай със подаване на ток от работеща кола със кабели и виж дали ще ти прави същия номер със мененето на обороти
ако не го прави значи тока на твоя акумулатор е малко и ти ще си решиш дали да си вземаш предполагам ще ти покаже дали е от него с подаване на допълнително ток
ако не го прави значи тока на твоя акумулатор е малко и ти ще си решиш дали да си вземаш предполагам ще ти покаже дали е от него с подаване на допълнително ток
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
здравеите имам подобен проблем.наскоро смених алтернатора защото стария издухна и сега забелязвам че когато колата работи и няма вклучени никакжи консуматори динамото зарежда на 14.4V но когато включа климатроника това се променя по4ва едно постоянно играеене нагоре надолу ту 14.4 ту 12.6 ту14 постоянно включва и изключвадинамото и имавибрации в мотора немисля че трябва да е така
- koko moto
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 330d и Е90 320d
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Колега тампоните на двигателя при мен изглеждаха супер на колата 330д, но като ги свалиха картинката бе различна. С новите колата е друга. Няма вибрация вече нито на волана, нито в купето. Бих те посъветвал да отвориш шофьорската врата, когато колата работи на място и ако има чувствителна вибрация в горната част, над стъкло когато я държиш с ръка - тампони. Имай предвид,че повечето хора рядко ги сменят и няма нищо чудно в тях да ти е проблема. Като пуснеш парното мотора се натварва и ако тампоните са смачкани идва вибрата. Дано да намериш проблема.
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
До колегата Коко-Моко Това е така, тампоните са ми за смяна, въпроса е защо мени оборотите. Рециклирано динамо както трябва да бъде, акумулатора зареден. Като запаля докато не отиде до средата не спира да мени оборотите! Търсим отговора на тази задача, досега не съм го открил все още
- koko moto
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 330d и Е90 320d
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Намери ли проблема колега. Ако да, сподели, че ми е любопитно от какво е било. Сигурно и твоят мотор е 184 к.с.
- boqn92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
На един сервиз в Унгария пича собственик караше 730Д и имаше още няколко БМВ та и като го питах от какво е и той ми отговори ,че 90% от БМВ та с такива двигатели го правят даже неговото работеше така.Следователно ако не лъже и открием какъв е проблема ще се радвам много.Аз например изключвам парното преди да запаля но тъй като е на контакт не ,чакам много и като запаля 5-6 секунди пак си го прави и спира.Днеска забелязах ,че и при изключено парно оборотите леко играят на горе на долу.Виждал съм 318ис със същият пробем с парното така ,че и те може да се включат.
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: Проблем bmw e46 330D комби динамо - обороти
Докато не я закачиш на тестер можеш само да се вайкаш. Но трябва и човек който разбира от показанията. Достатъчно е един датчик да прави моментни пикове в стойностите заради дефект за да разбърква нормалната работа на мотора
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани