Проблем с engine check лампа M43TUB19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Най-често срещаната болежка при М43 В19.
- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
имам проблем може би за 2 път ми светва чека колата ми е 323 м52б25ту с газов инжекцион на фобос 1 колата си върви нормално без проблеми нито когато е топла или студена чека светва при по продължително каране извън градско първия път я закачихме показа ламбда сонда големи стойности (каквото и да значи това ) само не си спомням на сондата преди или след катализатора та въпроса ми е от какво се дължи тази аномалия и защо я прави при по-дълъг пробег някой ако се е сблъсквал да пише
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Колеги да попитам нормално ли е след като запаля колата и чека да ми угася след 2 секунди а не веднага?
- IKN
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Нормално е ,чека угасва последен на таблото .
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Добър вечер и от мен,
Аз имам Е91 320 бензин автоматика. И при мен се появи същия проблем. Светна ми чека и я закарах на диагностика изчистиха грешката и ми казаха да я карам така. След 3-4 дена ми светна отново Чека и я закарах отново на диагностика в сервиза на Бош на Юни ауто във Варна. Направиха и диагностика и ми казаха че ми гори масло и цапала катализатора и затова ми светвал Чека. Искам да кажа, че колата си върви добре и няма никакви признаци за някакъв проблем. Искам да попитам да ли наистина може да е от горенето на масло да ми светва Чека или това е някакъв друг проблем.
А ауспуха е чист, никакви признаци че гори масло.
Аз имам Е91 320 бензин автоматика. И при мен се появи същия проблем. Светна ми чека и я закарах на диагностика изчистиха грешката и ми казаха да я карам така. След 3-4 дена ми светна отново Чека и я закарах отново на диагностика в сервиза на Бош на Юни ауто във Варна. Направиха и диагностика и ми казаха че ми гори масло и цапала катализатора и затова ми светвал Чека. Искам да кажа, че колата си върви добре и няма никакви признаци за някакъв проблем. Искам да попитам да ли наистина може да е от горенето на масло да ми светва Чека или това е някакъв друг проблем.
А ауспуха е чист, никакви признаци че гори масло.
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Ето ме и мен, днес броих за 328i, автомат M52TUB28 с газов инжекцион Romano. Тръгнах от Бургас, всичко точно и на 20 км преди Варна чека светна, викам ей сега я фтасах но в държанието на мотора никаква разлика, оборотите си коват, няма колебания. Веднага я закарах до едно момче в Аспарухово. Много съм доволен от него, супер педантичен и не гледа да ти изкара сумати и проблеми че да ти прибере парите а огледа всичко от/до -все пак току що я бях взел и трябваше да се огледа. Та закачи я той, проверява, изчисти я грешката и ми каза, че това е от инжекциона и най-вероятно ниското ниво на бензина( лампата светеше). Обясни ми за нещо дето слепвало и за това светва чека, мисля че нещо покрай бензиновата помпа( ще ме прощавате но още се образовам за тези неща) и ми каза че най вероятно пак ще светне и да следя за промяна в работата на двигателя, странни шумове и т.н. Моля колегите с ГИ да кажат, светва ли им чека постоянно и така ли карат? Благодаря.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
G0-SH0W написа:Ето ме и мен, днес броих за 328i, автомат M52TUB28 с газов инжекцион Romano. Тръгнах от Бургас, всичко точно и на 20 км преди Варна чека светна, викам ей сега я фтасах но в държанието на мотора никаква разлика, оборотите си коват, няма колебания. Веднага я закарах до едно момче в Аспарухово. Много съм доволен от него, супер педантичен и не гледа да ти изкара сумати и проблеми че да ти прибере парите а огледа всичко от/до -все пак току що я бях взел и трябваше да се огледа. Та закачи я той, проверява, изчисти я грешката и ми каза, че това е от инжекциона и най-вероятно ниското ниво на бензина( лампата светеше). Обясни ми за нещо дето слепвало и за това светва чека, мисля че нещо покрай бензиновата помпа( ще ме прощавате но още се образовам за тези неща) и ми каза че най вероятно пак ще светне и да следя за промяна в работата на двигателя, странни шумове и т.н. Моля колегите с ГИ да кажат, светва ли им чека постоянно и така ли карат? Благодаря.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Грешни са ти впечатленията за колегата от Аспарухово, слепва му ............
Ако ГИ е сложен и настроен като хората, чека няма да светне никога още повече с Романо.
И друго да знаеш няма как бмв техниците така да направят бмв-то, че като му светне резервата за гориво и чека да светва, то ако беше така хората дето правят диагностики щяха да търкат само грешки да са милионери хаххха.
П.П ако съм на твое място ще си сменя майстора.
- Nistel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320D
- Мечтае да кара: на сняг
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
То много лесно се трие грешката ама поне прочете ли каква беше или да гадаем? Моя случай беше подобен - чек без промяна в поведението. Грешката беше ДИСА клапа а проблема се оказа в дебитомера.oci написа:G0-SH0W написа:Ето ме и мен, днес броих за 328i, автомат M52TUB28 с газов инжекцион Romano. Тръгнах от Бургас, всичко точно и на 20 км преди Варна чека светна, викам ей сега я фтасах но в държанието на мотора никаква разлика, оборотите си коват, няма колебания. Веднага я закарах до едно момче в Аспарухово. Много съм доволен от него, супер педантичен и не гледа да ти изкара сумати и проблеми че да ти прибере парите а огледа всичко от/до -все пак току що я бях взел и трябваше да се огледа. Та закачи я той, проверява, изчисти я грешката и ми каза, че това е от инжекциона и най-вероятно ниското ниво на бензина( лампата светеше). Обясни ми за нещо дето слепвало и за това светва чека, мисля че нещо покрай бензиновата помпа( ще ме прощавате но още се образовам за тези неща) и ми каза че най вероятно пак ще светне и да следя за промяна в работата на двигателя, странни шумове и т.н. Моля колегите с ГИ да кажат, светва ли им чека постоянно и така ли карат? Благодаря.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Грешни са ти впечатленията за колегата от Аспарухово, слепва му ............
Ако ГИ е сложен и настроен като хората, чека няма да светне никога още повече с Романо.
И друго да знаеш няма как бмв техниците така да направят бмв-то, че като му светне резервата за гориво и чека да светва, то ако беше така хората дето правят диагностики щяха да търкат само грешки да са милионери хаххха.
П.П ако съм на твое място ще си сменя майстора.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Здравей колега, при мен проблема беше бедна смес във високите обороти. Смених си филтрите на инжекциона и всичко заспа. От тогава не е съветвал чека.Nistel написа:То много лесно се трие грешката ама поне прочете ли каква беше или да гадаем? Моя случай беше подобен - чек без промяна в поведението. Грешката беше ДИСА клапа а проблема се оказа в дебитомера.oci написа:G0-SH0W написа:Ето ме и мен, днес броих за 328i, автомат M52TUB28 с газов инжекцион Romano. Тръгнах от Бургас, всичко точно и на 20 км преди Варна чека светна, викам ей сега я фтасах но в държанието на мотора никаква разлика, оборотите си коват, няма колебания. Веднага я закарах до едно момче в Аспарухово. Много съм доволен от него, супер педантичен и не гледа да ти изкара сумати и проблеми че да ти прибере парите а огледа всичко от/до -все пак току що я бях взел и трябваше да се огледа. Та закачи я той, проверява, изчисти я грешката и ми каза, че това е от инжекциона и най-вероятно ниското ниво на бензина( лампата светеше). Обясни ми за нещо дето слепвало и за това светва чека, мисля че нещо покрай бензиновата помпа( ще ме прощавате но още се образовам за тези неща) и ми каза че най вероятно пак ще светне и да следя за промяна в работата на двигателя, странни шумове и т.н. Моля колегите с ГИ да кажат, светва ли им чека постоянно и така ли карат? Благодаря.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Грешни са ти впечатленията за колегата от Аспарухово, слепва му ............
Ако ГИ е сложен и настроен като хората, чека няма да светне никога още повече с Романо.
И друго да знаеш няма как бмв техниците така да направят бмв-то, че като му светне резервата за гориво и чека да светва, то ако беше така хората дето правят диагностики щяха да търкат само грешки да са милионери хаххха.
П.П ако съм на твое място ще си сменя майстора.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Сега предстои отстраняване на поредна неизправност, задържал преден десен спирачен апарат, а от там, чисто новите накладки са за хвърляне и диска е изкривен, та ще последва нови дискове, накладки, маркучи и ребилдване на апаратите. Поздрави!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
И аз го имам тоя проблем с тоя чек и честно да ви кажа хич не го отразявам.. Какво ли не правих и смених. Клапана на картерните, нови филтри нови маркучи , нови гумени "части" след въздушният филтър до дросела,
РЕвизиран дросел,Сменен КИТ за ВАНОСА от бейсан.. , сменени о-пръстени горе на смукателният колектор на часта от системата за картерни газове. Свещи сменени , бобини с осцилоскопа ги гледах , в рамки всичко , лулите сменях.. Ламбда сондите наред, едната малко мудна ама смених с друга, Сменен датчик разпределителен вал на изходящият. О-пръстени на всякъде къде може да се сети човек , дори и на този на щеката, на дросела, на стъпковия.Тест правих за утечка да смучи някъде паразитен въздух.. вакум мерих , масло мерих налягане... всичко...Гарнитура сменях чак на капака на клапаните.. Е тоя чек светва и сам гасни... И съм забелязал ,че го прави в предимно по влажно време не дъждовно влажно и като я карам по кротко... Иначе карам ли я по серт и чека изгасва... Явно си иска стъпка и натягане.
Мотора м52туб28 като я паля леко тресе после нищо Един лев оставам на мотора не клати нищо и не пада тоя лев , ама чека от време на време напомня за себе си и дори вече и кабела и диагностиката не и пускам...
Колата няма ГАЗ и никога няма да има поне докато е при мен. Газта е Табу за мене Колата се кара само и единствено на 100 октана винаги
РЕвизиран дросел,Сменен КИТ за ВАНОСА от бейсан.. , сменени о-пръстени горе на смукателният колектор на часта от системата за картерни газове. Свещи сменени , бобини с осцилоскопа ги гледах , в рамки всичко , лулите сменях.. Ламбда сондите наред, едната малко мудна ама смених с друга, Сменен датчик разпределителен вал на изходящият. О-пръстени на всякъде къде може да се сети човек , дори и на този на щеката, на дросела, на стъпковия.Тест правих за утечка да смучи някъде паразитен въздух.. вакум мерих , масло мерих налягане... всичко...Гарнитура сменях чак на капака на клапаните.. Е тоя чек светва и сам гасни... И съм забелязал ,че го прави в предимно по влажно време не дъждовно влажно и като я карам по кротко... Иначе карам ли я по серт и чека изгасва... Явно си иска стъпка и натягане.
Мотора м52туб28 като я паля леко тресе после нищо Един лев оставам на мотора не клати нищо и не пада тоя лев , ама чека от време на време напомня за себе си и дори вече и кабела и диагностиката не и пускам...
Колата няма ГАЗ и никога няма да има поне докато е при мен. Газта е Табу за мене Колата се кара само и единствено на 100 октана винаги
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
колеги чека ми свети,когато я запаля сутринта тресе и ако дам газ угасва,после не пали колкото и да я вьртя ,след като мине малко време запалва тресе ужасни не пипам нищо да не угасне,ако дам газ пак угасва веднага,като позагрее трьгвам и е на 3 цилиндьра,после я угасям и запалвам веднага,запалва и всичко е наред,но като застана на светофара тресе много като трьгна се оправя.,грешките са датчик разпределителен вал,.запалителна система и грешно запалване на 1,2,3,4 цилиндьр,.колата е бмв 318 н42б20,валветроник.,2003г,.143 к.с.,.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с engine check лампа M43TUB19
Защо не пишеш в темата за този двигател конкретно? Мисля,че ще има повече хора,които ще помогнат!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани