Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Колега,
първо Весела Коледа, да си жив и здрав и нека колата да те радва още хиляди километри.
Аз ще си сменя гумичките на клапаните, защото никога отдавна са правени...Човекът преди мен, който е имал тази кола не ги е пипал.
С времето тези гумички се втвърдяват и не работят по предназначението си.
И да ти прилапва масълце, няма лошо.Лошото е да не се налага да сменяш гарнитура на главата, но и в това няма лошо, ако не е с авария, а тогава отиваш на основен ремонт. блоковете на БМВ са циментирани и направени с покритие на мястото ,където е нужна издържливост на висока температура. Затова всяка смяна на време е безценно удължаване на живота на колата. Не се притеснявай от смяна на гумичките на клапаните. Цената им варира по- малко от 1 лев на гумичка! Цена 80 лева е малко лачена на фона на о,80 лв.
Купи си хубави гарнитури, гумички, маслен и въздушен филтър и масло, защото това е момент за смяна на маслото.
Гледай на този ремонт като на необходим и полезен ремонт. На жената сменяхме гумичките и всичко излезе около 350 лева.Колата утихна и миришеше на графитна смазка ден, два. Оборотите се успокоиха, а повече масло не похапва.
При такъв ремонт може да смениш и други неща. БМВ обича собствениците си,които се грижат за нея като за себе си.
Смяната на гумички на клапани не е повод за притеснение и е сравнително лек ремонт.
първо Весела Коледа, да си жив и здрав и нека колата да те радва още хиляди километри.
Аз ще си сменя гумичките на клапаните, защото никога отдавна са правени...Човекът преди мен, който е имал тази кола не ги е пипал.
С времето тези гумички се втвърдяват и не работят по предназначението си.
И да ти прилапва масълце, няма лошо.Лошото е да не се налага да сменяш гарнитура на главата, но и в това няма лошо, ако не е с авария, а тогава отиваш на основен ремонт. блоковете на БМВ са циментирани и направени с покритие на мястото ,където е нужна издържливост на висока температура. Затова всяка смяна на време е безценно удължаване на живота на колата. Не се притеснявай от смяна на гумичките на клапаните. Цената им варира по- малко от 1 лев на гумичка! Цена 80 лева е малко лачена на фона на о,80 лв.
Купи си хубави гарнитури, гумички, маслен и въздушен филтър и масло, защото това е момент за смяна на маслото.
Гледай на този ремонт като на необходим и полезен ремонт. На жената сменяхме гумичките и всичко излезе около 350 лева.Колата утихна и миришеше на графитна смазка ден, два. Оборотите се успокоиха, а повече масло не похапва.
При такъв ремонт може да смениш и други неща. БМВ обича собствениците си,които се грижат за нея като за себе си.
Смяната на гумички на клапани не е повод за притеснение и е сравнително лек ремонт.
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Има ли някой дет знае дали може да се сменят на този мотор гумичките без да се сваля главата,,,щот мисля че тка доста се спестява ,и дали ако стане ще е както трябва....
- boiko_86_86
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 27.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
колега търсих такъв майстор (защото и аз съм със същия проблем само че на е90 но мотора е н46 почти няма разлика) и само един пич от пловдив (който е по запознат с марката) е навит да ги смени така обаче аз съм от софия а на майсторите тук за малко пари не им се занимава изглежда и тия където разбират от бмв до 1 ми казват сваляне на главата и цена от порядъка на 700-1000 лв (без сегментите) - иначе тел на пича е .......ЛЮБАКА....0898/442273 а дали става наистина не-знам няма човек в форума който да е сменил само гумичките -или сменят и сегменти и гумички или ги продават а иначе аз имам 3-4 приятели с други марки коли който само с смяна на гумички си решиха проблема-така че ако има някой колега в форума от софия който може да ги смени да пише (ще изкара добри пари ако стане) като гледам колко коли има с тоя проблем и как всеки вика сегмени и сваляне на главата
- kruz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i 2002g
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Колеги и аз съм със същия проблем гори ми около 500-600гр.на1000км.изкам да ви питам добър вариант ли е да се сипе добавка в маслото .Интересувам се защото една добавка е около 20лв.но може да спести доста масло.Изобщо добре ли е за мотора да се кара постоянно с добавка.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Голям зор да ги сменяте тея сегменти надурно, голяма работа.Има си елементарни начини да се провери кога е сегмент, кога е вложки.Сменяѝте си гумичките и си караѝте колите-не се занимаваѝте с глупости.НИТО един от писалите в темата не е описал симптом за сегменти!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- boiko_86_86
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 27.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
и аз съм на това мнение колега но има едно голямо но -така е при другите мотори но точно при този работната температура е много голяма на 105 отваря термостата на 110 перка и от там идва изпичане на гумичките а може би и (свиване на маслените сегменти)не компресионните но само може да се гъдае а за признаците съм чел за колеги с признаци за сегменти да сменят гумички и да нямат проблеми както и с признаци на гумички да сменят гумички и да няма разлика(всяко правило си има изключение) а на колегата който пита за добавката да знае че при този разход едва ли ще усети разлика иначе ако не е някоя измислена марка няма нищо лошо в добавката(присадка) то във всички хубави масла има присадки
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
За омекване на сегменти трябва температура-110С не стигат доникъде:)А пък за добавките съм съгласен-в конкретния случаѝ е почти излишно да се говори.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Та никой не каза,дали е сменял гумичките без да сваля главата и дали се оправил с тоя харч на масло,щото аз се чудя още клапан картерни газове ли да сменям гумички ли първо да почна.а мотора си работи перфектно и си върви мн.добре но маслото много ме убива.Само да отбележа че като отвия капачката за маслото при работещ двигател ми претриса и засмуква въздух.
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Здравейте, колеги нямаше смисъл да повдигам нова тема а тази е най-изчерпателна. Искам да помоля всеки, който е сменил въпросните гумички и има наблюдения след това дали проблема е решен? Освен гумичките и съответно гарнитури друго сменено имали?
Ще беда благодарен на всеки който реши да коментира
Ще беда благодарен на всеки който реши да коментира
- culio
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 19.03.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е46М е87 118и е90 x5 3sd
- Мечтае да кара: X6 G power
- Детайли за колата: Повече горят от колкото вървят
БензинМаслоВода
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Аз сьм сменял гумички без сваляне на главата но чесно казано резултата не ме кефи ако колата е моя главата долу гумички пасване на клапани без да се свали главата могатли де се паснат маи няма още такъв начин
Колкото до сегментите забраветеги над десет мотора сам отварял за тяхната смяна по желание на клиентите и повярваите ми сьбирам ги пак сас старите този никасил ако е станал за сегменти по добре нов мотор
Друго по важно от сегментите е веригата много са алтави аз препорачвам
Главата долу шлаиф гумички пасване на клапани повдигачи ако са вкопани много нова верига с успокоители
И гас до ламарината да е леко на машината
Колкото до сегментите забраветеги над десет мотора сам отварял за тяхната смяна по желание на клиентите и повярваите ми сьбирам ги пак сас старите този никасил ако е станал за сегменти по добре нов мотор
Друго по важно от сегментите е веригата много са алтави аз препорачвам
Главата долу шлаиф гумички пасване на клапани повдигачи ако са вкопани много нова верига с успокоители
И гас до ламарината да е леко на машината
диагностика на всичко не е таина
винаги готов за помощ
винаги готов за помощ
- сашето.е46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
колеги, и все пак някой да каже дали пушенето се е оправило след смяна на гумичките, а не как се прави основен ремонт на този мотор....аз съм със същия мотор и същите симптоми като на колегата, който е повдигнал темата....
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
С риск да се повторя и аз се надявах някой да сподели
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Такааа,ето ме и мен, аз направих въпросният ремонт, сваляне на главата,шлайф,пасване клапани иии направо като си взех главата от шлайф базата изглеждаше като от завода ,обратно всичко на мястото си, майстора ми спокойно мога да кажа че ми събра мотора безупречно,чисто, без една прашинка.И равносметката, гореше около 1 литър на 1000км. След ремонта 1000км вече няма дим, маслото не е мръднало грам.
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
- kruz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i 2002g
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
ceci_v написа:Такааа,ето ме и мен, аз направих въпросният ремонт, сваляне на главата,шлайф,пасване клапани иии направо като си взех главата от шлайф базата изглеждаше като от завода ,обратно всичко на мястото си, майстора ми спокойно мога да кажа че ми събра мотора безупречно,чисто, без една прашинка.И равносметката, гореше около 1 литър на 1000км. След ремонта 1000км вече няма дим, маслото не е мръднало грам.
Браво колега колко време чакахме някой да каже отзиви,а сега ако кажеш и колко парички ти струваше труд и части ще е супер.Мерси.Мен ме чака същия филм.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани