Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
onewg написа:ivoaudi ivoaudi Вие сте от онези майстори, с половинчатите ремонти дето ги правите, аз ва знам...
После колата чука трака мече масло отвякъде е сега правя точно една шкода, взели са на човека 700 лева и колата трака чука още повече и повече гори масло..
Мога да ви обясня как се прави ремонт, ама при такива тъпири не знам защо да си хабя клавиатурата на компютъра..
Давай обясни. Едно мнение повече,добре дошло. А за колегата "ivoaudi" въобще не си прав,никак даже.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Една работа като ще се прави, или се прави като хората или въобще не се прави, така мисля аз!!!
Ще отваряш цял двигател за сегменти, и ще го оставиш със старите гумички и уплътнители и семеринги, да тече масло като скъсан после..
Разглобява се мотора на съставни части, всичко се измива идеално, проверяват се цилиндрите за износване, шийките на коляновият вал за износване, ако всичко е наред слагат се нови сегменти семеринги лагери на вала, това са неща който на 190 000 със сигурност вече са за смяна..
Специална на Н42 проверява се и маслената помпа, слабо място е разбива се и се разпада в двигателя!!!
Сменят се ангренажни вериги обтегачи и успокоители...
Главата се проверява за лице, проверяват се хидравличните повдигачи, проверяват се леглата на клапаните, ако е нужно се заменят..
Проверява се ролките на кобилиците да няма разбита ролка, проверява се ексцентричният вал на валветроника за износване, особено зъбите където движи моторчето..
Проверява се междините кобилици и техните пружини за счупване, препасват се клапаните заменят се вложките..
проверява се леглото на първата пета на разпределителните валове за износване, понеже през петите минава маслото за ВАНОСА
И двигателя се сглобява, и получаваш кола която ще се движи още, а няма да е затъкмена като за продаване!!!...
Ще отваряш цял двигател за сегменти, и ще го оставиш със старите гумички и уплътнители и семеринги, да тече масло като скъсан после..
Разглобява се мотора на съставни части, всичко се измива идеално, проверяват се цилиндрите за износване, шийките на коляновият вал за износване, ако всичко е наред слагат се нови сегменти семеринги лагери на вала, това са неща който на 190 000 със сигурност вече са за смяна..
Специална на Н42 проверява се и маслената помпа, слабо място е разбива се и се разпада в двигателя!!!
Сменят се ангренажни вериги обтегачи и успокоители...
Главата се проверява за лице, проверяват се хидравличните повдигачи, проверяват се леглата на клапаните, ако е нужно се заменят..
Проверява се ролките на кобилиците да няма разбита ролка, проверява се ексцентричният вал на валветроника за износване, особено зъбите където движи моторчето..
Проверява се междините кобилици и техните пружини за счупване, препасват се клапаните заменят се вложките..
проверява се леглото на първата пета на разпределителните валове за износване, понеже през петите минава маслото за ВАНОСА
И двигателя се сглобява, и получаваш кола която ще се движи още, а няма да е затъкмена като за продаване!!!...
Тиез коне искат да ядат....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Пак бисери:
За основа на философиите ти си взел и все натискаш за смяна на части, които при този двигател са РЯДКО здрави и безпроблемни. Какви сегменти бълнуваш? Колко износени сегменти видя за тоя мотор? Сегментите на тоя мотор държат над милион км дори Това, че ти си некадърен и масово си готов да набутваш хора да си ги сменят напразно, това не значи, че те са некачествени. Това, че си неспособен и не знаеш как да ги диагностицираш изобщо не е нормална предпоставка за смяната им
Какви гърбични валове те гонят също? Единствените гърбични валове в тоя мотор са разпределителните и в тоя форум НЯМА ТЕМИ за такива Нищо ли не ти говори това? Спри да подвеждаш хората и чети вместо да си лансираш компетентните мнения!
В темата за Н42 пък се посра, с тея ваноси, колко биле слабо място, при положение, че БМВ просто нямат мотор с по-безпроблемни ваноси
За маслената помпа също лъжеш навярно от незнание, всъщност ултра качествена е! Сменя и се цедката само и забравяш. Никви приводи и подобни глупости не се бутат. Освен ако не си глупав разбира се или пък не искаш да си набуташ клиента и да забогатееш бързичко на гърба на неразбиращите хора
Интересното е, че задаваш въпроси за съвсем елементарни неща(тоест си си бос), а после си изказваш компетенциите по въпроси далечни за теб.
Мисли!
За основа на философиите ти си взел и все натискаш за смяна на части, които при този двигател са РЯДКО здрави и безпроблемни. Какви сегменти бълнуваш? Колко износени сегменти видя за тоя мотор? Сегментите на тоя мотор държат над милион км дори Това, че ти си некадърен и масово си готов да набутваш хора да си ги сменят напразно, това не значи, че те са некачествени. Това, че си неспособен и не знаеш как да ги диагностицираш изобщо не е нормална предпоставка за смяната им
Какви гърбични валове те гонят също? Единствените гърбични валове в тоя мотор са разпределителните и в тоя форум НЯМА ТЕМИ за такива Нищо ли не ти говори това? Спри да подвеждаш хората и чети вместо да си лансираш компетентните мнения!
В темата за Н42 пък се посра, с тея ваноси, колко биле слабо място, при положение, че БМВ просто нямат мотор с по-безпроблемни ваноси
За маслената помпа също лъжеш навярно от незнание, всъщност ултра качествена е! Сменя и се цедката само и забравяш. Никви приводи и подобни глупости не се бутат. Освен ако не си глупав разбира се или пък не искаш да си набуташ клиента и да забогатееш бързичко на гърба на неразбиращите хора
Интересното е, че задаваш въпроси за съвсем елементарни неща(тоест си си бос), а после си изказваш компетенциите по въпроси далечни за теб.
Мисли!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Забравих и за "биелните и основни лагери". Тук нещата са сериозни ако си сервиз - представям си как ти идва рибка, чийто проблем е решим с развиването на 20 30 сравнително лесни болта(смяна вложки, да), а ти СЪВСЕМ АВТОРИТЕТНО току вземеш, та го убедиш да остане една седмица в бокса (вместо 5 часа) и да плати десетина пъти отгоре цената.....
Понеже прибързано ме квалифицира що за майстор съм без да те е питал някой, аз оставям на хората да те квалифицират теб.
Понеже прибързано ме квалифицира що за майстор съм без да те е питал някой, аз оставям на хората да те квалифицират теб.
Последна промяна ivoaudi на 14 Мар 2019, 19:22, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
ivoaudi написа:Какви гърбични валове те гонят също?
Ти въобще отварял ли си валветроник от там да почнем спора..
Тиез коне искат да ядат....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Правя го на съставните му пружинки, кобилички, повдигачета и шайбички и го сглобявам за около 15мин!
Със или без инструмент - както предпочетеш.
Със или без инструмент - както предпочетеш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Преди да си казал следващата си глупост - вала на Валвтроника НЕ Е гърбичен!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
А тогава защо се чудиш тогава какво е ексцентричен вал.. Позиция 1 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-01-2003-E46-BMW-318i&diagId=11_3009
Зъбният гребен където се движи серво моторчето се случва често да дефектира.. уж твърдиш че знаеш, ама явно не си виждал достатъчно дефектирали ексцентрични валове...
ПП
хубо написъл съм гърбичен а не ексцентричен грешката е моя..
Зъбният гребен където се движи серво моторчето се случва често да дефектира.. уж твърдиш че знаеш, ама явно не си виждал достатъчно дефектирали ексцентрични валове...
ПП
ivoaudi написа:Преди да си казал следващата си глупост - вала на Валвтроника НЕ Е гърбичен!
хубо написъл съм гърбичен а не ексцентричен грешката е моя..
Тиез коне искат да ядат....
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Е този двигател е правен така майсторската както казваш отвиват се 20 болта и воала..
И сега гори повече масло отколкото бензин, тече масло отвсякъде и са объркали модела на гарнитурата на главата, + няколко накъсани резби от майсторски стягания....
Вярно че е на Фолсваген не на БМВ. ама ти ако не можеш на един тъп фолсваген да оправиш двигателя на БМВ не можеш даже да мечтаеш да стане..
ivoaudi Виждам техниката те влече, дай си пощата да ти изпратя малко снимки технически
И сега гори повече масло отколкото бензин, тече масло отвсякъде и са объркали модела на гарнитурата на главата, + няколко накъсани резби от майсторски стягания....
Вярно че е на Фолсваген не на БМВ. ама ти ако не можеш на един тъп фолсваген да оправиш двигателя на БМВ не можеш даже да мечтаеш да стане..
ivoaudi Виждам техниката те влече, дай си пощата да ти изпратя малко снимки технически
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Тиез коне искат да ядат....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
ivoaudi написа:ivoaudi@abv.bg
Ок пращам, има ограничение на качените М.В. за това едно по едно ще пращам, с кратко описание..
Във зип са, предполагам знаеш какво е ЗИП
Тиез коне искат да ядат....
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Колега ” onewg" ,да не го приемеш като заяждане,Но от написаното останах с впечатлението че двигателя на БМВ според теб е някаква Космическа технология примесено с Висша математика. Не,не. Ако знаеш какво правиш и си чел достатъчно,няма нищо сложно. А по повод това което си написал какво трябва да се смени по двигателя,мисля че половината от нещата е нужно само да бъдат проверени и ако трябва тогава да се сменят. Иначе то така най лесно ,всичко ново (особено ако друг плаща) и само сглобяваш + една торба пари,Но да не забравяме и нещо друго,че частите които се продават тук не е ясно.... и другото : ремонта за който ти говориш може да надхвърли стойността на колата. Благодаря. Не се заяждм.
ivoaudi Виждам техниката те влече, дай си пощата да ти изпратя малко снимки технически [/quote]
ivoaudi Виждам техниката те влече, дай си пощата да ти изпратя малко снимки технически [/quote]
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Казах проверка за някой работи, и ако се наложи смяна.... А някой неща се сменят задължително след като се отвори, какво семерингите старите и опекани и втвърдени гумени уплътнения ще му ги оставиш ли
Аз така си говоря по принцип, малко тъпанарско просташки, не се заяждам с вас де
Може би ако бях повече сред хора отколкото сред коли, щях да имам по нормални изрези форми...
Иначе, се надявам снимките на колегата да са му интересни има и още много ама днеска няма да мога да го кача всичките..
Аз така си говоря по принцип, малко тъпанарско просташки, не се заяждам с вас де
Може би ако бях повече сред хора отколкото сред коли, щях да имам по нормални изрези форми...
Иначе, се надявам снимките на колегата да са му интересни има и още много ама днеска няма да мога да го кача всичките..
Тиез коне искат да ядат....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Поразгледах някои снимки да, няма да си кривя душата и някои от тях със сигурност са биле главоблъсканици и интересни случаи. Темата обаче отиде настрани, моята идея беше, че е излишно да се сменят части, от които конкретния мотор не само не страда, но дори напротив, имат хубав ресурс.
Вложки, успокоители и обтегач на веригата, цедка на маслената помпа, нищо друго чупливо не се сещам за н42 по мотора. Дъвкано е толкова много. Виж по периферията напротив - почти всичко се дъни.
Вложки, успокоители и обтегач на веригата, цедка на маслената помпа, нищо друго чупливо не се сещам за н42 по мотора. Дъвкано е толкова много. Виж по периферията напротив - почти всичко се дъни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Помощ колеги-смяна гумички клапани 318i N42
Здравейте колеги, Това ми е първи пост във форума.
Живея в Германия...
Та по темата, която е доста стара...
Купих една 3ка....с газ....тука има вече проблем с дизелите...Продавачите я докараха на ход и не съм се заглеждал много, ама мотора беше целия в масло....отбих от цената, тръгваме си, а жената кара след мене и вика ПУШИ БЯЛО!
Изнервих се, ама сам съм си виновен...
Мотора беше непознат за мене, та прекарах няколко месеца свободното си време по форуми и клипове...
Колата е е46 n42b20ab 143коня, автомат. За 7000км. долях около 5 литра масло 5w30.
Смених през това време доста неща. Течовете спряха. Но имах същите симптоми, като на колегите/ студена не пуши/а като загрее се почва...и то брутално!
Та...накупих си от интернет всички части, за които се бях сетил и преди 3 седмици се прибрах в родният ми Кърджали.
Намерих едно момче със сервиз и се разбрахме да ми даде място аз да си права колата.
И почнах!
Разглобих всичко. Свалих Валветроника, ваносите, разкачих веригата/ оказа се, че горната част от пластмасовия водач е счупена и вадих парчета от мотора./
Стигнах до гумичките. С помоща на 5 метра въже и едно маркуче не съм свалял главата, а подпирах клапаните отдолу...Ключът ми за гумички е много голям и се измъчих много, особено с последните, ама успях в крайна сметка. Като сменях веригата се оказа, че семеринга на коляновия вал е тръгнал, поръчахме го и го смених.
Сглобих всичко по обратният ред с помоща на комплект за зацепване.
Запалихме колата....имаше проблем...не работеше както трябва....Отворих капака пак и след внимателно преглеждане се оказа, че една от пружините на валветроника е излязла от леглото си. След отстраняване на проблема колата заработи чудесно.
Прибрах се в Германия и резултата след 3000 км е следния/ не пипа масло, не пуши, ауспухът е чист и без омазнение..мотора работи гладко.
Имам и доста снимки, но смятам, че не е толкова важно, нета е пълен.
Колата беше на 287000 км. при ремонта.
Живея в Германия...
Та по темата, която е доста стара...
Купих една 3ка....с газ....тука има вече проблем с дизелите...Продавачите я докараха на ход и не съм се заглеждал много, ама мотора беше целия в масло....отбих от цената, тръгваме си, а жената кара след мене и вика ПУШИ БЯЛО!
Изнервих се, ама сам съм си виновен...
Мотора беше непознат за мене, та прекарах няколко месеца свободното си време по форуми и клипове...
Колата е е46 n42b20ab 143коня, автомат. За 7000км. долях около 5 литра масло 5w30.
Смених през това време доста неща. Течовете спряха. Но имах същите симптоми, като на колегите/ студена не пуши/а като загрее се почва...и то брутално!
Та...накупих си от интернет всички части, за които се бях сетил и преди 3 седмици се прибрах в родният ми Кърджали.
Намерих едно момче със сервиз и се разбрахме да ми даде място аз да си права колата.
И почнах!
Разглобих всичко. Свалих Валветроника, ваносите, разкачих веригата/ оказа се, че горната част от пластмасовия водач е счупена и вадих парчета от мотора./
Стигнах до гумичките. С помоща на 5 метра въже и едно маркуче не съм свалял главата, а подпирах клапаните отдолу...Ключът ми за гумички е много голям и се измъчих много, особено с последните, ама успях в крайна сметка. Като сменях веригата се оказа, че семеринга на коляновия вал е тръгнал, поръчахме го и го смених.
Сглобих всичко по обратният ред с помоща на комплект за зацепване.
Запалихме колата....имаше проблем...не работеше както трябва....Отворих капака пак и след внимателно преглеждане се оказа, че една от пружините на валветроника е излязла от леглото си. След отстраняване на проблема колата заработи чудесно.
Прибрах се в Германия и резултата след 3000 км е следния/ не пипа масло, не пуши, ауспухът е чист и без омазнение..мотора работи гладко.
Имам и доста снимки, но смятам, че не е толкова важно, нета е пълен.
Колата беше на 287000 км. при ремонта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани