E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Здравейте, колеги!
Колата не иска да пали с втория ключ, което ми се вижда странно.
Ето каква е историята: скоро се опитаха да я откраднат. Разбиха патрона на врата, след това на стартера, открътиха шофьорска жабка и т.н. Класика. Но да не ви занимавам с това. След това естествено я дадох на сервиз. Направиха я добре на пръв поглед, но след няколко дена жена ми се оплака, че не пали Бимата с нейния ключ. Опитах лично, но не. Ето какво съм направил дотук: пробвах да я запаля с втория ключ като държа близо моя - не става. Питах в сервиза дали са пренастройвали нещо, но ми отговориха, че не са.
Нямам идея какво се е случило, така че ако имате предположения - казвайте. Моля!
Колата не иска да пали с втория ключ, което ми се вижда странно.
Ето каква е историята: скоро се опитаха да я откраднат. Разбиха патрона на врата, след това на стартера, открътиха шофьорска жабка и т.н. Класика. Но да не ви занимавам с това. След това естествено я дадох на сервиз. Направиха я добре на пръв поглед, но след няколко дена жена ми се оплака, че не пали Бимата с нейния ключ. Опитах лично, но не. Ето какво съм направил дотук: пробвах да я запаля с втория ключ като държа близо моя - не става. Питах в сервиза дали са пренастройвали нещо, но ми отговориха, че не са.
Нямам идея какво се е случило, така че ако имате предположения - казвайте. Моля!
Последна промяна nako-bako на 01 Май 2012, 8:33, променена общо 1 път
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Хубаво беше да напишеш и дали отключва, но нейсе. Все пак почни с инициализация.
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Колега, втория ключ най-вероятно иска инициализация - viewtopic.php?f=34&t=5831&start=15 по долу е показано как става, важното е да си бърз за да можеш да "задвижиш" и двата .
Иначе, като малко офф бих те питал къде се е случило посегателството ...
Иначе, като малко офф бих те питал къде се е случило посегателството ...
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Колата се отключва и заключва и от двата ключа без проблеми. Преди малко бях при един авто ключар и проверихме и двата ключа на ЗЕД-БУЛ. Работещият ключ се разпознава под номер 4. Неработещият пак се разпознава, т.е излиза всичката информация - рама, километраж, последния работил код и пр., но за номера на ключа изписва 0. Това е новото, което мога да добавя.
Искам допълня още нещо. След като я бомбиха колата си палеше. Вярно, че стартерът беше изкорубен, но с една отвертка си палеше като доближа ключа. И в тоя ред на мисли се питам дали е възможно ключарят да е направил нов запис на имобилайзера и ключа с цел после да си дублира един собствен ключ, сещатате се защо.....!? Преди време имаше подобни случаи в Благоевград и Кюстендил, но "ключарската" банда я разриха и арестуваха.
Иначе колата ми стана жертва в София.
Инициализацията не се ли отнася само до настройа на отключване и залючване??
Искам допълня още нещо. След като я бомбиха колата си палеше. Вярно, че стартерът беше изкорубен, но с една отвертка си палеше като доближа ключа. И в тоя ред на мисли се питам дали е възможно ключарят да е направил нов запис на имобилайзера и ключа с цел после да си дублира един собствен ключ, сещатате се защо.....!? Преди време имаше подобни случаи в Благоевград и Кюстендил, но "ключарската" банда я разриха и арестуваха.
Иначе колата ми стана жертва в София.
Инициализацията не се ли отнася само до настройа на отключване и залючване??
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
nako-bako написа:Колата се отключва и заключва и от двата ключа без проблеми. Преди малко бях при един авто ключар и проверихме и двата ключа на ЗЕД-БУЛ. Работещият ключ се разпознава под номер 4. Неработещият пак се разпознава, т.е излиза всичката информация - рама, километраж, последния работил код и пр., но за номера на ключа изписва 0. Това е новото, което мога да добавя.
Искам допълня още нещо. След като я бомбиха колата си палеше. Вярно, че стартерът беше изкорубен, но с една отвертка си палеше като доближа ключа. И в тоя ред на мисли се питам дали е възможно ключарят да е направил нов запис на имобилайзера и ключа с цел после да си дублира един собствен ключ, сещатате се защо.....!? Преди време имаше подобни случаи в Благоевград и Кюстендил, но "ключарската" банда я разриха и арестуваха.
Иначе колата ми стана жертва в София.
Инициализацията не се ли отнася само до настройа на отключване и залючване??
Да, инициализацията е само за закодиране на ключа да може да заключва и отключва. Другото му свойство да пали зависи от чипа и единственото, за което се сещам е просто да са забранили ключа да пали чрез диагностичен софт. Това може да се провери пак чрез диагностичен софт (ДИС тестер примерно), за да се установи на 100% дали е така! Щом ключът изпраща, а колата приема, което е очевидно, щом пали с другия, просто няма кво да е друго освен да са забранили ключа и да не ти казват, или просто да са цъкали и те да не знаят, че са го забранили!
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Така е, това е опция, която се използва при загубен ключ, те затова имат номера, които помни компютърът на колата. В много краен случай остават Камор и Дару.
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
ПРочетох последните постове и се обадих в сервиза да питам дали нещо са правили, но ми отговориха, че не са пипали нищо. Май трябва да отида на ДИС тест, за да се провери вашата версия. Дано да сте прави, де.
Няой да има идея как да се сваля най-безболезнено дъмпа на имобилайзера. Струва ми се добра идея да се запише на диск и после с някой ключар с подходяща програма да се запише на скапания ключ.
Няой да има идея как да се сваля най-безболезнено дъмпа на имобилайзера. Струва ми се добра идея да се запише на диск и после с някой ключар с подходяща програма да се запише на скапания ключ.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Нали ти бяха откраднали EWS-a?
Кой ти кодира "новия" EWS ?
Кой ти кодира "новия" EWS ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
nako-bako написа:ПРочетох последните постове и се обадих в сервиза да питам дали нещо са правили, но ми отговориха, че не са пипали нищо. Май трябва да отида на ДИС тест, за да се провери вашата версия. Дано да сте прави, де.
Няой да има идея как да се сваля най-безболезнено дъмпа на имобилайзера. Струва ми се добра идея да се запише на диск и после с някой ключар с подходяща програма да се запише на скапания ключ.
Не се сваля никакъв дъмп просто се изчита евс-а и след това ще трябва да ти се запише нов чип твоя който е оригинални на ромбоидния ключ не се презаписва веднъж кодиран и това е.
Виж на мен ми хрумна нещо просто може тия пичове като са свалили евс-а да си направят ключ за да я запалят да са го пуснали под номер 0 и него и затова сега на теб този ключ да не ти работи защото има още един със същия номер.
Мен ако ме питаш по добре забрани всички ключове които ги има активни като те са 10 на брой но се използват само 4 ключа и си остави само ключа който го имаш ти и другия вариант е да ти се кодира друг евс за да не се разделиш скоро с колата, не че това е гаранция но все пак е нещо.
Както виждаш не се спират пред нищо на един познат с въже му я изтеглиха от пред тях е верно е че ги хванаха та даже и по телевизията ги даваха
- xterminator
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Dimitroff написа:Нали ти бяха откраднали EWS-a?
Кой ти кодира "новия" EWS ?
Да не го бъркаш с мен
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
xterminator написа:Dimitroff написа:Нали ти бяха откраднали EWS-a?
Кой ти кодира "новия" EWS ?
Да не го бъркаш с мен
Не - и двамата сте по един и същ сценарий, но през различни години )
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
До Димитров..
Всъщност, колега, оказа се , че ИВС-а не беше отраднат. Бяха му строшили кутийката и висеше с всичи други кабели заедно. Картинката беше грозна, бяха рязали някяакви кабели /явно техни щото моите си бяха на лице после/, шофьорската жабка я бяха сдробили, абе всичко беше каша. И в тая бъркотия аз не можах да се ориентирам кое точно е ИВС-а. Просто висеше една платка, която не знаех за какво е. После обаче извиах един познат и той ме светна, че съм изарал късмет. Колата си запали с една отвертка.
Относно дъмпа на ИВС... доолкото разбрах, за да се прочете, трябва да се свали, да се разглоби и платката му да се закачи на някакъв четец. Само че ми казаха, че имало и по-лесен начин с някаъв кабел, без да се налага разглобяване. Сваля се вътрешният код /дъмп/, записва се на диск и после на компютър със специална програма се прави настройка и на ключовете. Но дали е така, кой ще ми каже........?
Всъщност, колега, оказа се , че ИВС-а не беше отраднат. Бяха му строшили кутийката и висеше с всичи други кабели заедно. Картинката беше грозна, бяха рязали някяакви кабели /явно техни щото моите си бяха на лице после/, шофьорската жабка я бяха сдробили, абе всичко беше каша. И в тая бъркотия аз не можах да се ориентирам кое точно е ИВС-а. Просто висеше една платка, която не знаех за какво е. После обаче извиах един познат и той ме светна, че съм изарал късмет. Колата си запали с една отвертка.
Относно дъмпа на ИВС... доолкото разбрах, за да се прочете, трябва да се свали, да се разглоби и платката му да се закачи на някакъв четец. Само че ми казаха, че имало и по-лесен начин с някаъв кабел, без да се налага разглобяване. Сваля се вътрешният код /дъмп/, записва се на диск и после на компютър със специална програма се прави настройка и на ключовете. Но дали е така, кой ще ми каже........?
Последна промяна nako-bako на 01 Май 2012, 8:32, променена общо 1 път
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Има кой, но след празниците. Ще питам един приятел. Само ми напомни в сряда.
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Наистина се оказа, че има кой. Ако искаш, прати ми л.с. да те свържа с човека.
Re: E46 320D 150 к.с. не пали с единия ключ!?
Колеги, да изтича темата от прахта, с един мой проблем.
Купих колата с 2 ключа и един пластмасов, сервизен.
Но единият от ромбоидните ключове не пали. Другия, както и пластмасовия палят без проблем.
Смених батерията на непалещия ключ, но нищо. Всъщност, докарах я до там, че при опит да зпаля с неработещия ключ, не иска да завърти и стартера дори. Веднага пъхам работещия ключ, пали, гася я, пъхам отново неработещия ключ, въртя и пали.
Така докато не загася колата. След това не пали, но ако повтаря процедурата с палещия ключ, непалещия сработва, до загасянето на колата.
Също така непалещия ключ не отключва колата с еднократно натискане на unlock бутона, трябва да го натисна 3-4 пъти и отключва.
Какъв е проблема и как може да проработи непалещия ключ?
Благодаря.
Купих колата с 2 ключа и един пластмасов, сервизен.
Но единият от ромбоидните ключове не пали. Другия, както и пластмасовия палят без проблем.
Смених батерията на непалещия ключ, но нищо. Всъщност, докарах я до там, че при опит да зпаля с неработещия ключ, не иска да завърти и стартера дори. Веднага пъхам работещия ключ, пали, гася я, пъхам отново неработещия ключ, въртя и пали.
Така докато не загася колата. След това не пали, но ако повтаря процедурата с палещия ключ, непалещия сработва, до загасянето на колата.
Също така непалещия ключ не отключва колата с еднократно натискане на unlock бутона, трябва да го натисна 3-4 пъти и отключва.
Какъв е проблема и как може да проработи непалещия ключ?
Благодаря.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани