Липса на "ритник" - 320d, 136к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- d3
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 28.08.2008
- Кара: 320d, M47
- Мечтае да кара: ///M3 Coupe
Липса на "ритник" - 320d, 136к
Здравейте колеги,
От известно време бимата ми върви доста спънато.
При потегляне се налага да додавам малко повечко газ и да отпускам по-леко съединителя,
иначе муцуната ми забива, случвало ми се е дори да я изтърва и да изгасне.
При каране над 2000 оборота, дори и на равен път (3-та предавка), рязко натискане на газта
не води до моментално ускорение - няма никакъв "ритник" отзад, ускорява, но мудно.
Миналата есен го имах този проблем. DIS-а тогава ми показа, че "умната" дюза е зацепила.
След смяната й, колата се роди - 5 човека, пълен багажник, изкачване по планински път, газ на трета и залепвах за седалката.
3 месеца по-късно (зимата), отново старото поведение - спъната и липса на ряз.
На DIS грешки няма... Ходих при Павката в Дружба под бул. Брюксел и ми каза, че ГНП не била подавала равномерно гориво на дюзите.
"Рециклираха" ми ГНП заедно с дюзите и колата била "по книжка"... Само дето аз не намерих почти никаква разлика -
пак ми забиваше муцуната при старт и още нямах ритник при рязка газ.
Ходих при друг майстор (пак Павел ), и той ми каза, че има съмнения за разхлабена верига...
Турбината ми била надувала добре, смени ми и дебитомера за проба само, но колата се държеше по същия начин.
Вчера ми направи впечатление като излязох от колата при загрят мотор, в определен момент на свободен ход двигателят си промени шума...
Някой има ли идеи или съвети къде да отида?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
От известно време бимата ми върви доста спънато.
При потегляне се налага да додавам малко повечко газ и да отпускам по-леко съединителя,
иначе муцуната ми забива, случвало ми се е дори да я изтърва и да изгасне.
При каране над 2000 оборота, дори и на равен път (3-та предавка), рязко натискане на газта
не води до моментално ускорение - няма никакъв "ритник" отзад, ускорява, но мудно.
Миналата есен го имах този проблем. DIS-а тогава ми показа, че "умната" дюза е зацепила.
След смяната й, колата се роди - 5 човека, пълен багажник, изкачване по планински път, газ на трета и залепвах за седалката.
3 месеца по-късно (зимата), отново старото поведение - спъната и липса на ряз.
На DIS грешки няма... Ходих при Павката в Дружба под бул. Брюксел и ми каза, че ГНП не била подавала равномерно гориво на дюзите.
"Рециклираха" ми ГНП заедно с дюзите и колата била "по книжка"... Само дето аз не намерих почти никаква разлика -
пак ми забиваше муцуната при старт и още нямах ритник при рязка газ.
Ходих при друг майстор (пак Павел ), и той ми каза, че има съмнения за разхлабена верига...
Турбината ми била надувала добре, смени ми и дебитомера за проба само, но колата се държеше по същия начин.
Вчера ми направи впечатление като излязох от колата при загрят мотор, в определен момент на свободен ход двигателят си промени шума...
Някой има ли идеи или съвети къде да отида?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Get the proper tool,
be patient and stay cool
be patient and stay cool
- d3
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 28.08.2008
- Кара: 320d, M47
- Мечтае да кара: ///M3 Coupe
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Пропуснах да спомена и че понякога двигателя се разтрисва и оборотите му играят на празен ход - падат до ~700 и отскачат до 900+ докато се нормализират на ~830 (гледано и от тест-менюто).
Това ми го е правила и при студен и загрят мотор.
п.п. Преди "рециклирането" на ГНП, веднъж дори ми загасна на ТВ-кула.
Това ми го е правила и при студен и загрят мотор.
п.п. Преди "рециклирането" на ГНП, веднъж дори ми загасна на ТВ-кула.
Get the proper tool,
be patient and stay cool
be patient and stay cool
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Пиши едно лично на Dimitroff да ти направи една хубава диагностика и да ти каже къде е проблема.
Si non confectus, non reficiat.
- d3
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 28.08.2008
- Кара: 320d, M47
- Мечтае да кара: ///M3 Coupe
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
След известно време застой, най-после обърнах внимание на бимата.
Отидох при Рашо.
На диагностика ми излезе, че дебитомерът не отчита правилно обема въздух, който турбината засмуква - тя засега уж е наред. Смених го с използван от "донор".
Днес направих пробно каране до Хасково и обратно и съм много доволен!
Благодарности на Рашо и механика му!
Отидох при Рашо.
На диагностика ми излезе, че дебитомерът не отчита правилно обема въздух, който турбината засмуква - тя засега уж е наред. Смених го с използван от "донор".
Днес направих пробно каране до Хасково и обратно и съм много доволен!
Благодарности на Рашо и механика му!
Get the proper tool,
be patient and stay cool
be patient and stay cool
- Tinaki
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 11.05.2010
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: X5 Е70 3.0si
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Здравейте Колеги.
От около месец съм собственик на такъв баварец, та при мен е същия проблем... отидох в Враца на майстор(разбирал от тия работи) направи ми диагностиката указа се "помпата" ремонтира я смени там каквото смени ... колата пак не иска да върви кара едвам едвам и от 3 оборота до 4 ме лепи за седалката иначе до тия обороти е мъртвец.. после бил спукан маркуч на интеркулера... аиде смених го върви колата що горе но пак го няма тоя "ритник" после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв и до тука дадох 700-800 лв върви колата що горе прелично ноооооо пак и има нещо което не мога да разбера от кое е.....върви що горе добре и пак от 2,5 3 хиляди борота и се изстрелва много чувствително и съм 99,9% че не трябва да е баш така, някак си ми е тромава на ниските обороти, от какво друго може да е ? другото което забелязах е че при реско пускане на съединителя( като при старт) и даване на пълна гас колата върви както си трябва но като и дам пълна гас от 1.6-2 оборота едвам едвам до като не набере 2.5-3 .... изключвам дебитомера тъй като е чисто нов...
Ако можете да ме посъветвате от какво може да е или къде в област Монтана или в Русе могат да ми оправят проблема. също така до 160-170 км дигне и забие муцуна и не иска да набира повече.
От около месец съм собственик на такъв баварец, та при мен е същия проблем... отидох в Враца на майстор(разбирал от тия работи) направи ми диагностиката указа се "помпата" ремонтира я смени там каквото смени ... колата пак не иска да върви кара едвам едвам и от 3 оборота до 4 ме лепи за седалката иначе до тия обороти е мъртвец.. после бил спукан маркуч на интеркулера... аиде смених го върви колата що горе но пак го няма тоя "ритник" после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв и до тука дадох 700-800 лв върви колата що горе прелично ноооооо пак и има нещо което не мога да разбера от кое е.....върви що горе добре и пак от 2,5 3 хиляди борота и се изстрелва много чувствително и съм 99,9% че не трябва да е баш така, някак си ми е тромава на ниските обороти, от какво друго може да е ? другото което забелязах е че при реско пускане на съединителя( като при старт) и даване на пълна гас колата върви както си трябва но като и дам пълна гас от 1.6-2 оборота едвам едвам до като не набере 2.5-3 .... изключвам дебитомера тъй като е чисто нов...
Ако можете да ме посъветвате от какво може да е или къде в област Монтана или в Русе могат да ми оправят проблема. също така до 160-170 км дигне и забие муцуна и не иска да набира повече.
- Maxmadness
- ентусиаст
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Tinaki написа:Здравейте Колеги.
От около месец съм собственик на такъв баварец, та при мен е същия проблем... отидох в Враца на майстор(разбирал от тия работи) направи ми диагностиката указа се "помпата" ремонтира я смени там каквото смени ... колата пак не иска да върви кара едвам едвам и от 3 оборота до 4 ме лепи за седалката иначе до тия обороти е мъртвец.. после бил спукан маркуч на интеркулера... аиде смених го върви колата що горе но пак го няма тоя "ритник" после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв и до тука дадох 700-800 лв върви колата що горе прелично ноооооо пак и има нещо което не мога да разбера от кое е.....върви що горе добре и пак от 2,5 3 хиляди борота и се изстрелва много чувствително и съм 99,9% че не трябва да е баш така, някак си ми е тромава на ниските обороти, от какво друго може да е ? другото което забелязах е че при реско пускане на съединителя( като при старт) и даване на пълна гас колата върви както си трябва но като и дам пълна гас от 1.6-2 оборота едвам едвам до като не набере 2.5-3 .... изключвам дебитомера тъй като е чисто нов...
Ако можете да ме посъветвате от какво може да е или къде в област Монтана или в Русе могат да ми оправят проблема. също така до 160-170 км дигне и забие муцуна и не иска да набира повече.
Колега,този вид ремонтна дейност проба-грешка,те е довел до тези 700-800 лева,излишни пари,бягай от такива майстори които сменят всичко наред докато не се оправи.Като смени дебитомера,със същият номер ли е като стария?Ако не е,адаптиран ли е от човек,който разбира от диагностика?
За региона Монтана,Русе най-добре се обърни към колегата VRPerformance,ще останеш доволен,момчето си разбира от работата,и ще ти направи много хубава диагностика,не само софтуерна,но и ще ти огледа колата и със сигурност ще ти каже какъв е проблема и защо не върви колата
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Tinaki
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 11.05.2010
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: X5 Е70 3.0si
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Да Колега дебитомера е с същия номер. другата седмица съм на Русе и ще се обадя на колега.
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
определено не си уцелил майстора колега...обади се ако искаш,ще погледнем какво не е наред
- plachkov
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: печка
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Същия проблем, същия мотор и няма от какво друго да е при мен освен дебитомера. Разправям на съквартиранта че мисля да махам катализатора и да инвестирам в чип тунинг, той ми отваря външната врата и ми показва табелата на стълба, е това е твоя човек ми вика, най-добрия, всички го знаят.Викам ти луд ли си аз намерил във форума, от Русе е ела виж сайта Отваряме сайта от там контакти и гледам ул. Тетово, та се оказа че сме комшии и говорим за един и същи човек. Та скоро може да се видим само да махна катализатораVRPerformance написа:определено не си уцелил майстора колега...обади се ако искаш,ще погледнем какво не е наред
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Няма проблеми колеги,само ползвайте телефона в сайта,че в момента правя новото помещение с дино стенд и ходя напред назад малко ще направя каквото е възможно да оправим колите
- cekio
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: уличен хулиган
- Мечтае да кара: по-голям хулиган
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Здравейте. При мен проблема с ''ритника'' също дойде от дебитомера.Смених го и всичко се оправи,но само за няколко месеца - и новия дебитомер даде фира.Смених го и него и пак същото-някой и друг месец и туш .От какво може да се получава това ( колата е с чип)?Ако сложа дебитомер от 150 к.с. дали ще има ефект ?
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
нов имаш впредвид китайски ли ? От тея "заместители" нищо не става !! имай го впредвид
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Tinaki написа:..... после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв
Предолагам знаеш, че при смяна на дебитомер при Е46 трябва да се направи адаптация.
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
адаптациая при м47 136к.с. няма , ако си смениш дебитомера с оригинален със същия номер няма ядове. Номера е че повечето ако не всички са излизали от завода с дебитомер който вече е спрян от производство и заменем с дебитомер с нов номер . Та ако слагаш нов дебитомер на бош , той ще е от "новия" тип и тогава се налага смяна на софтуера на ЕЦУ-то. "Новия " завършваше на 076. Китайските аналози са нещо което не отговаря нито на стария тип , нито на новия.
- cekio
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: уличен хулиган
- Мечтае да кара: по-голям хулиган
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Ясно ,значи ще трябва да се изръса повечко
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани