Липса на "ритник" - 320d, 136к

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 28.08.2008
Кара: 320d, M47
Мечтае да кара: ///M3 Coupe

Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от d3 » 21 Апр 2012, 20:14

Здравейте колеги,

От известно време бимата ми върви доста спънато.
При потегляне се налага да додавам малко повечко газ и да отпускам по-леко съединителя,
иначе муцуната ми забива, случвало ми се е дори да я изтърва и да изгасне.
При каране над 2000 оборота, дори и на равен път (3-та предавка), рязко натискане на газта
не води до моментално ускорение - няма никакъв "ритник" отзад, ускорява, но мудно.

Миналата есен го имах този проблем. DIS-а тогава ми показа, че "умната" дюза е зацепила.
След смяната й, колата се роди - 5 човека, пълен багажник, изкачване по планински път, газ на трета и залепвах за седалката.
3 месеца по-късно (зимата), отново старото поведение - спъната и липса на ряз.
На DIS грешки няма... Ходих при Павката в Дружба под бул. Брюксел и ми каза, че ГНП не била подавала равномерно гориво на дюзите.
"Рециклираха" ми ГНП заедно с дюзите и колата била "по книжка"... Само дето аз не намерих почти никаква разлика -
пак ми забиваше муцуната при старт и още нямах ритник при рязка газ.
Ходих при друг майстор (пак Павел :)), и той ми каза, че има съмнения за разхлабена верига...
Турбината ми била надувала добре, смени ми и дебитомера за проба само, но колата се държеше по същия начин.
Вчера ми направи впечатление като излязох от колата при загрят мотор, в определен момент на свободен ход двигателят си промени шума...

Някой има ли идеи или съвети къде да отида?

Предварително благодаря на всички отзовали се!
Get the proper tool,
be patient and stay cool

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 28.08.2008
Кара: 320d, M47
Мечтае да кара: ///M3 Coupe

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от d3 » 21 Апр 2012, 20:33

Пропуснах да спомена и че понякога двигателя се разтрисва и оборотите му играят на празен ход - падат до ~700 и отскачат до 900+ докато се нормализират на ~830 (гледано и от тест-менюто).
Това ми го е правила и при студен и загрят мотор.

п.п. Преди "рециклирането" на ГНП, веднъж дори ми загасна на ТВ-кула. :dunno:
Get the proper tool,
be patient and stay cool

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от Zagy » 22 Апр 2012, 8:37

Пиши едно лично на Dimitroff да ти направи една хубава диагностика и да ти каже къде е проблема.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 28.08.2008
Кара: 320d, M47
Мечтае да кара: ///M3 Coupe

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от d3 » 03 Юни 2012, 21:08

След известно време застой, най-после обърнах внимание на бимата.
Отидох при Рашо.

На диагностика ми излезе, че дебитомерът не отчита правилно обема въздух, който турбината засмуква - тя засега уж е наред. Смених го с използван от "донор".
Днес направих пробно каране до Хасково и обратно и съм много доволен!

Благодарности на Рашо и механика му!
:bchug:
Get the proper tool,
be patient and stay cool

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 11.05.2010
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: X5 Е70 3.0si

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от Tinaki » 05 Юни 2012, 0:09

Здравейте Колеги.
От около месец съм собственик на такъв баварец, та при мен е същия проблем... отидох в Враца на майстор(разбирал от тия работи) направи ми диагностиката указа се "помпата" ремонтира я смени там каквото смени ... колата пак не иска да върви кара едвам едвам и от 3 оборота до 4 ме лепи за седалката иначе до тия обороти е мъртвец.. после бил спукан маркуч на интеркулера... аиде смених го върви колата що горе но пак го няма тоя "ритник" после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв и до тука дадох 700-800 лв върви колата що горе прелично ноооооо пак и има нещо което не мога да разбера от кое е.....върви що горе добре и пак от 2,5 3 хиляди борота и се изстрелва много чувствително и съм 99,9% че не трябва да е баш така, някак си ми е тромава на ниските обороти, от какво друго може да е ? другото което забелязах е че при реско пускане на съединителя( като при старт) и даване на пълна гас колата върви както си трябва но като и дам пълна гас от 1.6-2 оборота едвам едвам до като не набере 2.5-3 .... изключвам дебитомера тъй като е чисто нов...

Ако можете да ме посъветвате от какво може да е или къде в област Монтана или в Русе могат да ми оправят проблема. също така до 160-170 км дигне и забие муцуна и не иска да набира повече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от Maxmadness » 06 Юни 2012, 2:46

Tinaki написа:Здравейте Колеги.
От около месец съм собственик на такъв баварец, та при мен е същия проблем... отидох в Враца на майстор(разбирал от тия работи) направи ми диагностиката указа се "помпата" ремонтира я смени там каквото смени ... колата пак не иска да върви кара едвам едвам и от 3 оборота до 4 ме лепи за седалката иначе до тия обороти е мъртвец.. после бил спукан маркуч на интеркулера... аиде смених го върви колата що горе но пак го няма тоя "ритник" после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв и до тука дадох 700-800 лв върви колата що горе прелично ноооооо пак и има нещо което не мога да разбера от кое е.....върви що горе добре и пак от 2,5 3 хиляди борота и се изстрелва много чувствително и съм 99,9% че не трябва да е баш така, някак си ми е тромава на ниските обороти, от какво друго може да е ? другото което забелязах е че при реско пускане на съединителя( като при старт) и даване на пълна гас колата върви както си трябва но като и дам пълна гас от 1.6-2 оборота едвам едвам до като не набере 2.5-3 .... изключвам дебитомера тъй като е чисто нов...

Ако можете да ме посъветвате от какво може да е или къде в област Монтана или в Русе могат да ми оправят проблема. също така до 160-170 км дигне и забие муцуна и не иска да набира повече.


Колега,този вид ремонтна дейност проба-грешка,те е довел до тези 700-800 лева,излишни пари,бягай от такива майстори които сменят всичко наред докато не се оправи.Като смени дебитомера,със същият номер ли е като стария?Ако не е,адаптиран ли е от човек,който разбира от диагностика?


За региона Монтана,Русе най-добре се обърни към колегата VRPerformance,ще останеш доволен,момчето си разбира от работата,и ще ти направи много хубава диагностика,не само софтуерна,но и ще ти огледа колата и със сигурност ще ти каже какъв е проблема и защо не върви колата :yes:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 11.05.2010
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: X5 Е70 3.0si

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от Tinaki » 06 Юни 2012, 8:56

Да Колега дебитомера е с същия номер. другата седмица съм на Русе и ще се обадя на колега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от VRPerformance » 14 Юни 2012, 21:36

определено не си уцелил майстора колега...обади се ако искаш,ще погледнем какво не е наред :)

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: печка

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от plachkov » 15 Юни 2012, 21:11

VRPerformance написа:определено не си уцелил майстора колега...обади се ако искаш,ще погледнем какво не е наред :)
Същия проблем, същия мотор и няма от какво друго да е при мен освен дебитомера. Разправям на съквартиранта че мисля да махам катализатора и да инвестирам в чип тунинг, той ми отваря външната врата и ми показва табелата на стълба, е това е твоя човек ми вика, най-добрия, всички го знаят.Викам ти луд ли си аз намерил във форума, от Русе е ела виж сайта :) Отваряме сайта от там контакти и гледам ул. Тетово, та се оказа че сме комшии и говорим за един и същи човек. Та скоро може да се видим само да махна катализатора :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от VRPerformance » 15 Юни 2012, 21:57

Няма проблеми колеги,само ползвайте телефона в сайта,че в момента правя новото помещение с дино стенд и ходя напред назад малко :) ще направя каквото е възможно да оправим колите :)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: уличен хулиган
Мечтае да кара: по-голям хулиган

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от cekio » 19 Юни 2012, 23:58

Здравейте. При мен проблема с ''ритника'' също дойде от дебитомера.Смених го и всичко се оправи,но само за няколко месеца - и новия дебитомер даде фира.Смених го и него и пак същото-някой и друг месец и туш :banghead: .От какво може да се получава това ( колата е с чип)?Ако сложа дебитомер от 150 к.с. дали ще има ефект ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от mitrax » 20 Юни 2012, 7:25

нов имаш впредвид китайски ли ? От тея "заместители" нищо не става !! имай го впредвид
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от BiTurbo » 20 Юни 2012, 8:45

Tinaki написа:..... после пък сигурно от дебитомера ... айде чисто нов на bosch 350 лв


Предолагам знаеш, че при смяна на дебитомер при Е46 трябва да се направи адаптация.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от mitrax » 20 Юни 2012, 11:48

адаптациая при м47 136к.с. няма , ако си смениш дебитомера с оригинален със същия номер няма ядове. Номера е че повечето ако не всички са излизали от завода с дебитомер който вече е спрян от производство и заменем с дебитомер с нов номер . Та ако слагаш нов дебитомер на бош , той ще е от "новия" тип и тогава се налага смяна на софтуера на ЕЦУ-то. "Новия " завършваше на 076. Китайските аналози са нещо което не отговаря нито на стария тип , нито на новия. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: уличен хулиган
Мечтае да кара: по-голям хулиган

Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к

Мнение от cekio » 20 Юни 2012, 15:51

Ясно :lol: ,значи ще трябва да се изръса повечко :ranting:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook