Липса на "ритник" - 320d, 136к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
новия завършва на 527,а не на 076
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
действително не съм сигорен , но като е заедно с корпуса не е ли на 076 . Така е в реалоем. Да не говориш за пълнителя само.
Но идеята е ясна де ..
Но идеята е ясна де ..
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
аз давам номер по БМВ , а това е по БОШ
http://www.baiancn.com/Productinfo_58/0928400527.html
http://www.baiancn.com/Productinfo_58/0928400527.html
- d3
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 28.08.2008
- Кара: 320d, M47
- Мечтае да кара: ///M3 Coupe
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
неприятно е, но стария проблем се прояви отново - извънградско, 2 тира с ремаркета един след друг и увисвам при изпреварването - буквално взех завоя на магия "ритник" почти никакъв.
Ходих пак при Рашо, но на показания дебитомера бил в "норми". Прочистиха ми турбо-пътища, но поведението е отново същото.
"Големия" катализатор е 99% изтърбушен, казаха ми евентуално да се изтърбушва и малкият...
Пак ми казаха, че турбината била наред, а откъде се е взело маслото в интеркулера - филтъра на отдушника го смених 2 пъти за 1г (25,000км).
На мен проблема почва да ми намирисва на някаква простотия с DDE, знам ли, но за 3-ти път "ритника" ми изчезва след 1-2 месеца нормален отговор на мотора.
Ще съм благодарен на всякакви съвети!
Ходих пак при Рашо, но на показания дебитомера бил в "норми". Прочистиха ми турбо-пътища, но поведението е отново същото.
"Големия" катализатор е 99% изтърбушен, казаха ми евентуално да се изтърбушва и малкият...
Пак ми казаха, че турбината била наред, а откъде се е взело маслото в интеркулера - филтъра на отдушника го смених 2 пъти за 1г (25,000км).
На мен проблема почва да ми намирисва на някаква простотия с DDE, знам ли, но за 3-ти път "ритника" ми изчезва след 1-2 месеца нормален отговор на мотора.
Ще съм благодарен на всякакви съвети!
Get the proper tool,
be patient and stay cool
be patient and stay cool
- d3
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 28.08.2008
- Кара: 320d, M47
- Мечтае да кара: ///M3 Coupe
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Един от проблемите описани по-рано - тресенето на празен ход, при мен изчезна след като изключих рециркулацията на изгорелите газове.
Като погледнах през ERG-вала, обаче, останах попарен - огромни нагари в него и навътре във входящия колектор!
Подозирам, че те допринасят за липсата ми на ритник, верояно зацапан сензор за налягане в колектора (MAP)?!
Планирам промивка на колектора и вала през уикенда.
Някой правил ли е подобна процедура. Четох в чужд форум за промиване на колектора от катрана отвътре във вана със сода-каустик...
Друго, което ми хрумва като причина за липсата на ритник е "забавана" реакция на ел. (вакуумният) клапан на турбината?!
Възможно ли е турбината да нагнетява повече от нормалното и/или "горещата" перка да възпира изгорелите газове, ако геометрията й не се променя да отведе част от тях директно навън?
п.п. Образуването на нагар във входящия колектор си го обяснявам така:
1) филтърът на картерните газове се напоява като гъба и изпуска малко масълце през отдушника, оттам през турбина, интеркулер и нагоре към EGR-вал и вх. колектор;
2) горещите върнати изгорели газове пуснати през ERG-вала към колектора запичат маслото и го превръщат в нагар;
Ако това е полезно на някого, мисля че е мн "практично" ERG/рециркулацията да се изключи изобщо!
Като погледнах през ERG-вала, обаче, останах попарен - огромни нагари в него и навътре във входящия колектор!
Подозирам, че те допринасят за липсата ми на ритник, верояно зацапан сензор за налягане в колектора (MAP)?!
Планирам промивка на колектора и вала през уикенда.
Някой правил ли е подобна процедура. Четох в чужд форум за промиване на колектора от катрана отвътре във вана със сода-каустик...
Друго, което ми хрумва като причина за липсата на ритник е "забавана" реакция на ел. (вакуумният) клапан на турбината?!
Възможно ли е турбината да нагнетява повече от нормалното и/или "горещата" перка да възпира изгорелите газове, ако геометрията й не се променя да отведе част от тях директно навън?
п.п. Образуването на нагар във входящия колектор си го обяснявам така:
1) филтърът на картерните газове се напоява като гъба и изпуска малко масълце през отдушника, оттам през турбина, интеркулер и нагоре към EGR-вал и вх. колектор;
2) горещите върнати изгорели газове пуснати през ERG-вала към колектора запичат маслото и го превръщат в нагар;
Ако това е полезно на някого, мисля че е мн "практично" ERG/рециркулацията да се изключи изобщо!
Get the proper tool,
be patient and stay cool
be patient and stay cool
- icohristov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
d3 написа:п.п. Образуването на нагар във входящия колектор си го обяснявам така:
1) филтърът на картерните газове се напоява като гъба и изпуска малко масълце през отдушника, оттам през турбина, интеркулер и нагоре към EGR-вал и вх. колектор;
2) горещите върнати изгорели газове пуснати през ERG-вала към колектора запичат маслото и го превръщат в нагар;
Ако това е полезно на някого, мисля че е мн "практично" ERG/рециркулацията да се изключи изобщо!
Не твърдя, че съм много прав, но аз си обяснявам работата не точно така.
то точка 1: възможно е омасляването да е от филтъра но това лесно ще се разбере като го смениш. Ако не е спре да омаслява значи си е от турбината.
по точка 2: на мен ми е от турбината, но ERG и "пеперудите" си бяха завидно чисти - за това и си ги оставих. При сглобяването не бях закачил добре кабела на вакум клапана ЕРГ-то и стана следното: ЕГР не включва; дава една грешка и си я трупа, но това не е проблем според мен; колата си върви по същия начин - може би защото постоянно возя малката с мен и карам спокойно; колата спря да пуши - тук разликата ми направи впечатление още преди да видя, че има някаква грешка; но и забелязах че почна да ми омаслява от уплътненията на колектора и ЕРГ който не съм сменял при демонтирането му заради "пеперудите". Щом закачих кабела на ЕРГ и то заработи правилно колата почна да си изпушва, но и спря да омаслява двигателя от горе. При мен топлия въздух от рециркулацията изсушава маслото (е сигурно и го спича хубаво) и по двигателя не се забелязва никъде омасляване. А щом ЕРГ-то и "пеперудите" си бяха почти чисти значи 10 години при такава работа им са се отразили съвсем малко. Не виждам никакъв смисъл да ги махам или изключвам. Живи и здрави след 2-3 години ще проверя как са и тогава ще пиша пак.
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Колеги и аз имам проблем с този "ритник" днеска пипах вакумните маркучи и не знам дали съм ги сложил правилно, защото бяха нацепени и изплюти от местата си. При мен проблема е че при 2.5к оборота стрелката на оборотомера се чуди за момент и като мине вече към 3к оборота почва да дърпа адски. Какво да проверя първо?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Silverlight написа:Колеги и аз имам проблем с този "ритник" днеска пипах вакумните маркучи и не знам дали съм ги сложил правилно, защото бяха нацепени и изплюти от местата си. При мен проблема е че при 2.5к оборота стрелката на оборотомера се чуди за момент и като мине вече към 3к оборота почва да дърпа адски. Какво да проверя първо?
Здрасти,
при мен тоя проблем се реши със смяна на ел.магнитния клапан управляващ актуатора на турбината. Съвета ми е пробвай с друг здрав клапан и ще си сигурен къде е проблема.
Тук можеш да видиш кое къде се свързва. Успех.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3331
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Липса на "ритник" - 320d, 136к
Сега виждам, че маркуча с номер 8 съм го сложил на друго място, но дали ще се оправи ще видим. Оборотомера на 2,5к нещо се замисля и все едно вися на тези обороти, но като мине 3к почва да пълни по-бързо оборотомера и колата дърпа повече.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани