Смяна на разширителен съд?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: Смяна на разширителен съд?

Мнение от bmw_320d_150 » 12 Окт 2017, 6:20

А от връзката на казанчето ли тече колега? Там където си слижил О пръстена ли? Защото аз имах теч- минимален от един щуцер който се намира под колекторите и е бая работа докато се смени.Свалят се колекторите.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.06.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 520xdrive
Мечтае да кара: Здраво старо BMW

Re: Смяна на разширителен съд?

Мнение от i_t_o_v » 12 Окт 2017, 20:57

Само под казанчето съм забелязал капки. Имам газова и няколко пъти сменяха всички маркучи и тройници. Преместиха и изпарителя под левия фар. Също така тече само когато е студена. Сега настроих парното на 22 градуса и сякаш започна да губи по-малко вода (досега беше на 16), но още не мога да съм обективен. Не знам как да тествам за да търся други симптоми. Лечението на връзката между казанчето и радиатора ми се струва като най-доброто начало. Въпроса е как да го направя по най-добрия начин?

...
Реших проблема със смяна на всички О-пръстени към казанчето. С времето се изпичат и стават като пластмаса или поне в моя случай беше така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Смяна на разширителен съд?

Мнение от swetlioo » 04 Фев 2022, 12:00

Здравейте колеги. Спука ми се казанчето, поръчал съм ново и ще го сменям в студа. Колата е 320д 150 к.с. ако има значение, а въпросът ми е, има ли нещо специфично при смяната, за което трябва да внимавам и как да обезвъздуша след това?
Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Смяна на разширителен съд?

Мнение от swetlioo » 06 Фев 2022, 10:47

Оправих се, с 300 мъки се сменя пустото казанче.
За тези писали тук, за проблем с индикация за нивото на антифриза, след смяна на казанче - реших проблема с индикацията на таблото.
Снощи четох доста по форумите, основно чуждите. Видях много снимки на срязани казанчета и разгледах принципа им.
Проблема основно е в това, че поплавъка остава на дъното, а причината е, не съм на 100% сигурен, но или въздушен джоб под поплавъка или некачествен водач на поплавъка, който не му позволява лесно да изплува.
Проблемът прилича на проблем с тоалетното казанче, когато е старо и при пускане на водата, не иска да се пълни. Там се оправя или с подчукване или с ръка се издръпва леко поплавъка и той тръгва.
Та по същия начин реших да направя и аз.
Отворих капачката на казанчето, пъхнах една тънка тръбичка максимално навътре и с уста почнах да надувам. С дясната ръка стискам горния маркуч, а с лявата ръка подчуквам с едни клещи дъното на казанчето, така хем с вибрации, хем с аерация и тласък на водата, подпомагам да излезе въздушния джоб или да помогна на поплавъка на изпълзи по водача нагоре.
СТАНА.
Индикацията изгасна, предполагам поплавъка си е вече горе и ще си остане там докато има вода в казанчето.
Този метод ще свърши работа при казанчетата, при които поплавъка е в съседно отделение на това, в което е пръчката за нивото под капачката.
Дано съм бил полезен.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook