Досаден проблем с оригинален ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Досаден проблем с оригинален ксенон
Здравейте колеги,
От известно време едната крушка на оригинален ксенон започна да свети по лилаво, имаше трептене на крушката... направих диагностика и имаше грешка при ксенона (clamp 15<7,5 v) ДИС казва да сменям баласта:) . След известно четене по нета стигнах до извод, че най-вероятно баласта е повреден и трябва да се смени. Проблема е че е необосновано скъп. Иска ми се да си сложа китайски на мястото на оригиналния. Ако някой го е правил, нека сподели каква е процедурата. Премахва ли се стария ксенон , има ли начин новия да се монтира на "шината" на оригиналния, дупчи ли се капака на фара зад ксеноновата крушка, нарушава ли се движението на крушката нагоре-надолу? И на какъв баласт да се спра ?
Благодаря!
P.S: Май се оказа, че проблема хич не е в баласта , а е в копчето за фарове (LSZ). (виж по-надолу в темата )
От известно време едната крушка на оригинален ксенон започна да свети по лилаво, имаше трептене на крушката... направих диагностика и имаше грешка при ксенона (clamp 15<7,5 v) ДИС казва да сменям баласта:) . След известно четене по нета стигнах до извод, че най-вероятно баласта е повреден и трябва да се смени. Проблема е че е необосновано скъп. Иска ми се да си сложа китайски на мястото на оригиналния. Ако някой го е правил, нека сподели каква е процедурата. Премахва ли се стария ксенон , има ли начин новия да се монтира на "шината" на оригиналния, дупчи ли се капака на фара зад ксеноновата крушка, нарушава ли се движението на крушката нагоре-надолу? И на какъв баласт да се спра ?
Благодаря!
P.S: Май се оказа, че проблема хич не е в баласта , а е в копчето за фарове (LSZ). (виж по-надолу в темата )
Последна промяна jonybravo_bg на 25 Окт 2015, 13:54, променена общо 2 пъти
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Чакай сега, защото крушката ти е променила цвета и дис-а ти казва да сменяш баласта, то за това ли искаш да го сменяш?
Да не ти пали случайно? Или да загасва, премигва и т.н.?
Да не ти пали случайно? Или да загасва, премигва и т.н.?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Смени си кружката и не се занимавай с глупости да сменяваш баласта. Щом лилавее и има трептене, значи проблемът е в кружката, ако ти гаснеше евентуално, проблемът щеше да е в стартера, който в оригиналния баласт е изнесен извън него (в китайските е внедрен вътре) и чак след това евентуално може да е баласта - ама много рядко гори той, а и както виждаш казвам гори, а твоят не е изгорял, един баласт или работи, или не!!!
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Значи на десен фар имам следните две грешки:
1. UL>115 Volt, operating voltage out of tolerance/ errror present
2. clamp 15< 7,5 Volt / error present
Забелязах, че веднага след като смених крушките едната на проблемния баласт полилавя. Размених двете крушки и другата полилавя, поне ми светеха един цвят.... След около година, сега пак я видях че е полилавява тази на проблемния баласт. Гледайки грешките си мисля, че заради това ниско напрежение може да е повреден баласта и да ми прецаква крушки...
Относно запалитела там е ясно има го проблема на другия фар -понякога не пали крушката...
1. UL>115 Volt, operating voltage out of tolerance/ errror present
2. clamp 15< 7,5 Volt / error present
Забелязах, че веднага след като смених крушките едната на проблемния баласт полилавя. Размених двете крушки и другата полилавя, поне ми светеха един цвят.... След около година, сега пак я видях че е полилавява тази на проблемния баласт. Гледайки грешките си мисля, че заради това ниско напрежение може да е повреден баласта и да ми прецаква крушки...
Относно запалитела там е ясно има го проблема на другия фар -понякога не пали крушката...
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Китайски, де, ама ми е интересно как се поставя... предполагам, че само някой, който е минал по този път може да обясни... Знам, че се практикува и за другите марки, защото всички оригинални баласти се развалят и са скъпи.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Оригиналния ти баласт предполагам трябва да е D1S. Поне на Е70 е такъв. Ето ти алтернатива китайче- http://xenon.bg/product/125/balast-d1s- ... press.html
Би могъл с малко фантазия да го монтираш на мястото на оригиналния.
Би могъл с малко фантазия да го монтираш на мястото на оригиналния.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
d2s е, но благодаря за идеята. От подобно решение имам нужда.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Има подобен тънък баласт и d2s - http://xenon.bg/product/69/balast-d2s-d ... press.html
Не рекламирам сайта. Можеш да си намериш и от другаде, просто мисля, че нещо подобно ще ти свърши работа, практично е и би могъл да го закрепиш на мястото на оригиналния, за разлика от дебелите баласти.
Не рекламирам сайта. Можеш да си намериш и от другаде, просто мисля, че нещо подобно ще ти свърши работа, практично е и би могъл да го закрепиш на мястото на оригиналния, за разлика от дебелите баласти.
- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
този афтър маркет траф се захранва от оригиналната ти букса намираш само коя жица е + коя е - и захранваш трафа трафа захранва този преходник който колегата го е показал където се навива на крушката и си свиркаш и си караш
само ти трябва и този захранващия кабел от ксенон крушка h1,h7,h3 от която и да е за да стане с букса връзката между трафа и оригиналното захранване
http://www.paoloauto.com/Bulgarian/Item ... rushka-h7/
само ти трябва и този захранващия кабел от ксенон крушка h1,h7,h3 от която и да е за да стане с букса връзката между трафа и оригиналното захранване
http://www.paoloauto.com/Bulgarian/Item ... rushka-h7/
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
guiltyboy86 написа:този афтър маркет траф се захранва от оригиналната ти букса намираш само коя жица е + коя е - и захранваш трафа трафа захранва този преходник който колегата го е показал където се навива на крушката и си свиркаш и си караш
само ти трябва и този захранващия кабел от ксенон крушка h1,h7,h3 от която и да е за да стане с букса връзката между трафа и оригиналното захранване
http://www.paoloauto.com/Bulgarian/Item ... rushka-h7/
за 2 години би трябвало да се е сетил че хваща просто + и - и работата заспива без кой знае какви преправки колега
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Малко да поизтупам темата. Смених двата баласта (десен отляво, и обратно). Грешката пак си остана в десния, предишния фар.
Дали има възможност проблема да е в лайт модула. Обясниха ми , че мога да сменя жици на лайта -ляв канал на място на десен и обратно, и да видя дали проблема пак ще се появи на старото място или ще се премести. Цвета на каналите се проверяват директно на сивата букса на баласта (едната жица е кафява, а другата с цветове), ама малко ме е шубе да пипам там.
Дали има възможност проблема да е в лайт модула. Обясниха ми , че мога да сменя жици на лайта -ляв канал на място на десен и обратно, и да видя дали проблема пак ще се появи на старото място или ще се премести. Цвета на каналите се проверяват директно на сивата букса на баласта (едната жица е кафява, а другата с цветове), ама малко ме е шубе да пипам там.
Последна промяна jonybravo_bg на 20 Окт 2015, 19:48, променена общо 1 път
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
jonybravo_bg написа:Малко да поизтупам темата. Смених двата баласта (десен отляво, и обратно). Грешката пак си остана в десния, предишния фар.
Дали има възможност проблема да е в лайт модула. Обясниха ми , че мога да сменя жици на лайта -ляв канал на място на десен и обратно, и да видя дали проблема пак ще се появи на старото място или ще се премести. Само не ми е ясно точно кои жици да сменя на буксата, че май са доста на модула. Уж били някакви две по дебели от останалите, ама малко ме е шубе да пипам там.
Колега с лайт модула не се заигравай ако не разбираш, че ще си имаш проблеми. По добре вече потърси специалист.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?
Смених лайт модула , сега да видим дали проблемът ще се реши. Новия модул в с софтуеърна версия 3.0 (оригиналния такъв с 3.11). Чудя се дали това ще е проблем и дали може да се ъпдейтне 3.0->по висока. По парт номер в реалоем излизат взаимозаместими. Естествено след монтиране на новия ми излезе "точката" на таблото. Ако проблемът се реши ще си остана с новия модул и трябва да намеря човек за читаво програмиране и кодиране (приемам предложения). Видях, че с новия модул си загубих програмирането на дневните светлини (копчето на фаровете стои постоянно вкл. и когато извадя ключа не ми светят габарити и таблото).
PS: Интересно след около три дни каране крушка не е гаснала, но забелязах леко трептене във светлината на фара.... Ще следя проблема и пак ще пиша.
PS: Интересно след около три дни каране крушка не е гаснала, но забелязах леко трептене във светлината на фара.... Ще следя проблема и пак ще пиша.
Последна промяна jonybravo_bg на 26 Окт 2015, 17:16, променена общо 2 пъти
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Досаден проблем с оригинален ксенон
И на мен се случва да не ми запали лява крушка.... размених ги за проба и след известно време пак започна да не пали отвреме навреме. Като не запали, гася веднага преди да е набило грешката, врътвам пак и така докато тръгне. От стартера трябва да е нали? Колко струва това чудо и как изглежда?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани