Досаден проблем с оригинален ксенон

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Досаден проблем с оригинален ксенон

Мнение от jonybravo_bg » 12 Мар 2012, 20:20

Здравейте колеги,
От известно време едната крушка на оригинален ксенон започна да свети по лилаво, имаше трептене на крушката... направих диагностика и имаше грешка при ксенона (clamp 15<7,5 v) ДИС казва да сменям баласта:) . След известно четене по нета стигнах до извод, че най-вероятно баласта е повреден и трябва да се смени. Проблема е че е необосновано скъп. Иска ми се да си сложа китайски на мястото на оригиналния. Ако някой го е правил, нека сподели каква е процедурата. Премахва ли се стария ксенон , има ли начин новия да се монтира на "шината" на оригиналния, дупчи ли се капака на фара зад ксеноновата крушка, нарушава ли се движението на крушката нагоре-надолу? И на какъв баласт да се спра :)?
Благодаря!
P.S: Май се оказа, че проблема хич не е в баласта , а е в копчето за фарове (LSZ). (виж по-надолу в темата ;))
Последна промяна jonybravo_bg на 25 Окт 2015, 13:54, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от JTD » 12 Мар 2012, 22:46

Чакай сега, защото крушката ти е променила цвета и дис-а ти казва да сменяш баласта, то за това ли искаш да го сменяш?
Да не ти пали случайно? Или да загасва, премигва и т.н.?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от slitter » 12 Мар 2012, 22:54

Смени си кружката и не се занимавай с глупости да сменяваш баласта. Щом лилавее и има трептене, значи проблемът е в кружката, ако ти гаснеше евентуално, проблемът щеше да е в стартера, който в оригиналния баласт е изнесен извън него (в китайските е внедрен вътре) и чак след това евентуално може да е баласта - ама много рядко гори той, а и както виждаш казвам гори, а твоят не е изгорял, един баласт или работи, или не!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от jonybravo_bg » 13 Мар 2012, 17:50

Значи на десен фар имам следните две грешки:

1. UL>115 Volt, operating voltage out of tolerance/ errror present
2. clamp 15< 7,5 Volt / error present

Забелязах, че веднага след като смених крушките едната на проблемния баласт полилавя. Размених двете крушки и другата полилавя, поне ми светеха един цвят.... След около година, сега пак я видях че е полилавява тази на проблемния баласт. Гледайки грешките си мисля, че заради това ниско напрежение може да е повреден баласта и да ми прецаква крушки...
Относно запалитела там е ясно има го проблема на другия фар :) -понякога не пали крушката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от slitter » 13 Мар 2012, 19:10

Еми при това положение или това http://ravena.bg/bg/%D0%90%D1%80%D1%82% ... ch,-Denso/

или

КИТАЙЧЕ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от jonybravo_bg » 24 Авг 2014, 20:06

Китайски, де, ама ми е интересно как се поставя... предполагам, че само някой, който е минал по този път може да обясни... Знам, че се практикува и за другите марки, защото всички оригинални баласти се развалят и са скъпи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от rafa224 » 24 Авг 2014, 21:19

Оригиналния ти баласт предполагам трябва да е D1S. Поне на Е70 е такъв. Ето ти алтернатива китайче- http://xenon.bg/product/125/balast-d1s- ... press.html
Би могъл с малко фантазия да го монтираш на мястото на оригиналния.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от jonybravo_bg » 27 Авг 2014, 8:05

d2s е, но благодаря за идеята. От подобно решение имам нужда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от rafa224 » 27 Авг 2014, 8:10

Има подобен тънък баласт и d2s - http://xenon.bg/product/69/balast-d2s-d ... press.html
Не рекламирам сайта. Можеш да си намериш и от другаде, просто мисля, че нещо подобно ще ти свърши работа, практично е и би могъл да го закрепиш на мястото на оригиналния, за разлика от дебелите баласти. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: e46 323i

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от guiltyboy86 » 27 Авг 2014, 14:25

този афтър маркет траф се захранва от оригиналната ти букса намираш само коя жица е + коя е - и захранваш трафа трафа захранва този преходник който колегата го е показал където се навива на крушката и си свиркаш и си караш
само ти трябва и този захранващия кабел от ксенон крушка h1,h7,h3 от която и да е за да стане с букса връзката между трафа и оригиналното захранване
http://www.paoloauto.com/Bulgarian/Item ... rushka-h7/


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от snaiperist0 » 27 Авг 2014, 15:39

guiltyboy86 написа:този афтър маркет траф се захранва от оригиналната ти букса намираш само коя жица е + коя е - и захранваш трафа трафа захранва този преходник който колегата го е показал където се навива на крушката и си свиркаш и си караш
само ти трябва и този захранващия кабел от ксенон крушка h1,h7,h3 от която и да е за да стане с букса връзката между трафа и оригиналното захранване
http://www.paoloauto.com/Bulgarian/Item ... rushka-h7/


за 2 години би трябвало да се е сетил че хваща просто + и - и работата заспива без кой знае какви преправки колега :ok:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от jonybravo_bg » 18 Окт 2015, 21:38

Малко да поизтупам темата. Смених двата баласта (десен отляво, и обратно). Грешката пак си остана в десния, предишния фар.
Дали има възможност проблема да е в лайт модула. Обясниха ми , че мога да сменя жици на лайта -ляв канал на място на десен и обратно, и да видя дали проблема пак ще се появи на старото място или ще се премести. Цвета на каналите се проверяват директно на сивата букса на баласта (едната жица е кафява, а другата с цветове), ама малко ме е шубе да пипам там.
Последна промяна jonybravo_bg на 20 Окт 2015, 19:48, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от rafa224 » 19 Окт 2015, 9:44

jonybravo_bg написа:Малко да поизтупам темата. Смених двата баласта (десен отляво, и обратно). Грешката пак си остана в десния, предишния фар.
Дали има възможност проблема да е в лайт модула. Обясниха ми , че мога да сменя жици на лайта -ляв канал на място на десен и обратно, и да видя дали проблема пак ще се появи на старото място или ще се премести. Само не ми е ясно точно кои жици да сменя на буксата, че май са доста на модула. Уж били някакви две по дебели от останалите, ама малко ме е шубе да пипам там.

Колега с лайт модула не се заигравай ако не разбираш, че ще си имаш проблеми. По добре вече потърси специалист.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Замяна на оригинален баласт с китайски?

Мнение от jonybravo_bg » 22 Окт 2015, 19:22

Смених лайт модула , сега да видим дали проблемът ще се реши. Новия модул в с софтуеърна версия 3.0 (оригиналния такъв с 3.11). Чудя се дали това ще е проблем и дали може да се ъпдейтне 3.0->по висока. По парт номер в реалоем излизат взаимозаместими. Естествено след монтиране на новия ми излезе "точката" на таблото. Ако проблемът се реши ще си остана с новия модул и трябва да намеря човек за читаво програмиране и кодиране (приемам предложения). Видях, че с новия модул си загубих програмирането на дневните светлини (копчето на фаровете стои постоянно вкл. и когато извадя ключа не ми светят габарити и таблото).

PS: Интересно след около три дни каране крушка не е гаснала, но забелязах леко трептене във светлината на фара.... Ще следя проблема и пак ще пиша.
Последна промяна jonybravo_bg на 26 Окт 2015, 17:16, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Досаден проблем с оригинален ксенон

Мнение от sub_eleven » 23 Окт 2015, 7:01

И на мен се случва да не ми запали лява крушка.... размених ги за проба и след известно време пак започна да не пали отвреме навреме. Като не запали, гася веднага преди да е набило грешката, врътвам пак и така докато тръгне. От стартера трябва да е нали? Колко струва това чудо и как изглежда?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook