Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, Гецата, ©, Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от choio » 03 Мар 2012, 11:28

Ами тогава отиди в оторизиран сервиз на БМВ и кажи че не пали без да обесняваш какво е станало за да не им дадеш възможност да те лъжат,защото лесно някой веднага ще вземе решение че е заминало ЕКУ-то...просто колата не пали и искаш диагностика и преди да сменят каквото и да било да те уведомят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2017
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от slitter » 03 Мар 2012, 11:32

narcosan написа:
NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.




ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!?? :dunno:


Виж са, това, за което говориш черната кутийка на плюсовия кабел е патрона на бега, демек ако се дръннеш да спре токовете в колата, за да не се запали. Ясно е, че не трябва да е стопена. Не знам дали за нея точно говориш, защото странното че, че като издърпяш плюсовия кабел от акумулатора е без значение дали ще го опреш на корпус или не, нищо няма или не би трябвало да стане. Както и да е! В жабката, там, където са бушоните я разглоби и свали цялата конзола на бушоните (седи на две закачалки и може да се сваля). Обърни я отзад и ще видиш, че в задната част има още бушони зад един пластмасов черен капак мисля, само че не изглеждат като обикновените, а като малки черни пластмасови квадратчета, ще ги познаеш! Ето как изглеждат:
Изображение
N6 на схемата.
Имери ги с мултицет и сменяваш това, което е изгоряло, а предполагам изгоряло е това, което захранва самия комп на двигателя и затова като дадеш на контакт стрелките правят така, просто щото нема сигнал от него. Не би трябвало да е изгорял самия комп, тия джаджи са сложени именно заради това, като втора защита да пазят електрониката! А диагностика май няма нужда да правиш, щото ще ги заблуди според мен тея олигофрени и ще почнат да сменяват наред, защото заради прекъснатото захранване няма да имат достъп до моторната електроника - първо щи кажат, че е изгорял компа, щи сложат нов, после ше видат, че не е от него и ще сменят всичко докат най-накрая не стигнат до тия бушоно. Поне според мен тва е сценария, съответно това е и проблема! Пиши после какво е станало!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от narcosan » 03 Мар 2012, 11:37

КОЛЕГИ ГОТОВО ЗАПАЛИ :bchug: :bchug: :bchug: ОТ ЗАД НАД АКУМОЛАТОРА ИМА ДВА ПРЕДПАЗИТЕЛА ЕДИНИЯ ОТ ТЯХ Е СЕГА САМ ГИ ПРАМАХНАЛ ДОКАТО ВЗЕМА НОВИ !!! :lalala: :lalala:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2017
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от slitter » 03 Мар 2012, 11:41

Явно си се светнал за тия предпазители докато пиша мнението ми, браво, не знаех, че ги има и зад акумулатора такива!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от narcosan » 03 Мар 2012, 11:42

slitter написа:
narcosan написа:
NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.




ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!?? :dunno:


Виж са, това, за което говориш черната кутийка на плюсовия кабел е патрона на бега, демек ако се дръннеш да спре токовете в колата, за да не се запали. Ясно е, че не трябва да е стопена. Не знам дали за нея точно говориш, защото странното че, че като издърпяш плюсовия кабел от акумулатора е без значение дали ще го опреш на корпус или не, нищо няма или не би трябвало да стане. Както и да е! В жабката, там, където са бушоните я разглоби и свали цялата конзола на бушоните (седи на две закачалки и може да се сваля). Обърни я отзад и ще видиш, че в задната част има още бушони зад един пластмасов черен капак мисля, само че не изглеждат като обикновените, а като малки черни пластмасови квадратчета, ще ги познаеш! Ето как изглеждат:
Изображение
N6 на схемата.
Имери ги с мултицет и сменяваш това, което е изгоряло, а предполагам изгоряло е това, което захранва самия комп на двигателя и затова като дадеш на контакт стрелките правят така, просто щото нема сигнал от него. Не би трябвало да е изгорял самия комп, тия джаджи са сложени именно заради това, като втора защита да пазят електрониката! А диагностика май няма нужда да правиш, щото ще ги заблуди според мен тея олигофрени и ще почнат да сменяват наред, защото заради прекъснатото захранване няма да имат достъп до моторната електроника - първо щи кажат, че е изгорял компа, щи сложат нов, после ше видат, че не е от него и ще сменят всичко докат най-накрая не стигнат до тия бушоно. Поне според мен тва е сценария, съответно това е и проблема! Пиши после какво е станало!



да да точно за този кабел става въпрос но него дадох на късо а тези дето са зад него двата за които е хванат този дето е в кутйката !!!!но вече разбрах от каде е проблема а сега един въпрос мога ли да карам без тези предпазители дето са на снимката в смисал докато взема нови !!!още сега отивам към бмв да ги взема !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от choio » 03 Мар 2012, 11:45

Супер много се радвам че успя без излишни разправии :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2017
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от slitter » 03 Мар 2012, 11:46

може разбира се - те са от 50 ампера нагоре до 150, просто по-яки предпазители, щом си ги прескочил с мост с нещо, предполагам с кабел може да караш временно така, докато си вземеш нов със същия ампер. Аз така изгорих на перката на климатика отпред и вече две години карам с мост от кабел и се забравям да ида да си взема, та сега ме подсети да го напрая и аз! :) и много се радвам, че не им даде колата на тия италиански олигофрени, които съм ги признал за по-големи глупаци, мошеници и селяндури и от нас българите. Те са способни да напраат страшни селяний, поне от това, което съм виждал на внесени коли от Италия. Страшни селяци, а освен тва съм съгласен, че са страшно прости хора!
Последна промяна slitter на 03 Мар 2012, 11:50, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от narcosan » 03 Мар 2012, 11:47

choio написа:Супер много се радвам че успя без излишни разправии :yes:



мерси колега :bchug: благодаря на всички които помогнаха !!!! :bchug: :bchug: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!

Мнение от narcosan » 03 Мар 2012, 11:51

slitter написа:може разбира се - те са от 50 ампера нагоре до 150, просто по-яки предпазители, щом си ги прескочил с мост с нещо, предполагам с кабел може да караш временно така, докато си вземеш нов със същия ампер. Аз така изгорих на перката на климатика отпред и вече две години карам с мост от кабел и се забравям да ида да си взема, та сега ме подсети да го напрая и аз! :)




единия я 100ампера а другия е 250а !!не със мост а просто презакачих самите кабели !!! ох от 3 дни съм като болен добре че се оправи !!!но най странното е че ги свалях но с нищо не разбрах че са заминали а не исках да ги прескач да не стане по голяма беля но в крайна сметка запали!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1017
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!

Мнение от NikVanov » 03 Мар 2012, 13:38

Колега slitter, има ли и къде са такива бушони и на моята кола /с преден акумулатор/?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i, e46 330d 204hp
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!

Мнение от sk1n » 11 Ное 2019, 9:32

Колеги, къде се намират тия предпазители. Аз имам същия проблем и и не знам къде са. Е46 330д комби 2004г.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i, e46 330d 204hp
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!

Мнение от sk1n » 11 Ное 2019, 10:42

Колеги, къде се намират тези стъпала/предпазители в багажника. Имам абсолютно същата случка с този плюсов кабел го дадох на късо и сега върти но не пали, свети блокажа и стрелката на температурата отива в червеното, а колата не е палена от 4 дни

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook