Подходящо окачване за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Подходящо окачване за Е46
Да не пускам нова тема, пък и тук доста хора имат отзиви.
Е46 м54б22 седан преди фейса.
4-те ми аморт. и пружини са оригинал 2001 пише на тях /за пружините не знам, но за аморт. - да/ и ще ги сменям.
Не търся спортно окачване, от това което е дискутирано тук, по-скоро нещо, с което колата да вози стегнато.
В доста 46-ци съм се возил имам чувството, че всяка вози различно.
Та да дадете съвет за нещо, което градско ще вози нормално, но извънградско няма да кляка на всеки завой
или пък да подскача на равен път.
SACHS, Boge или нещо друго ?
+ това се надявам до 500-550 да мога да се включа за 4 амо. + 4 пружини
Изобщо има ли начин да се разбере някое окачване /окачване = амортисьори + пружини/ как ще вози преди да се сложи ?
Благодаря !
Е46 м54б22 седан преди фейса.
4-те ми аморт. и пружини са оригинал 2001 пише на тях /за пружините не знам, но за аморт. - да/ и ще ги сменям.
Не търся спортно окачване, от това което е дискутирано тук, по-скоро нещо, с което колата да вози стегнато.
В доста 46-ци съм се возил имам чувството, че всяка вози различно.
Та да дадете съвет за нещо, което градско ще вози нормално, но извънградско няма да кляка на всеки завой
или пък да подскача на равен път.
SACHS, Boge или нещо друго ?
+ това се надявам до 500-550 да мога да се включа за 4 амо. + 4 пружини
Изобщо има ли начин да се разбере някое окачване /окачване = амортисьори + пружини/ как ще вози преди да се сложи ?
Благодаря !
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Подходящо окачване за Е46
Пружините защо искаш да ги сменяш? По-ниска ли ще я правиш или смяташ, че сегашните са улегнали?
Re: Подходящо окачване за Е46
dido0o``` написа:Пружините защо искаш да ги сменяш? По-ниска ли ще я правиш или смяташ, че сегашните са улегнали?
Височината си е екстра, мисля си че за 10 години са свършили курса :-)
- SlipX
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Подходящо окачване за Е46
Колеги, малко се отклонявам от темата, понеже веднъж съм питал за това. Но видях че темата е вече заключена, а да не пускам нова. Оказа се, че единия тампон на задния ми десен амортисьор е скъсан. И двата ли да ги подменя или само единия поотделно. И така като го видях на кое място е, мисля че смяната му няма да е толкова трудна. Т.е. сам с крика само ще мога ли да го подменя. Благодаря предварително и още веднъж се извинявам за отклоняването.
Re: Подходящо окачване за Е46
Малко да изровя темата, след като разгледах почти всички подобни от подфорума (масата са за coilovers до 500 лева)
За 330i какво бихте препоръчали - по-спортно окачване (говорим за пълен кит), с малко снижаване (не 50-60мм)? Идеята е да е все пак за everyday-ка + каране и зимата, но да е по-стегната и да става за някой друг трак ден (не, че и сега не става де, но малко дразни ). Съответно без залитания в някакви крайности, както и ми е ясно, че няма едно перфектно за всичко...
Аз разгледах следните модели с цени в САЩ:
Sport Cup Suspension Kit -> $679.00
KoniSport Damper Set & Springs -> $748.00
KoniSTR.T Damper Set & Springs -> $523.00
KoniFSD Damper Set & Springs -> $807.00
BilsteinB12 Sportline Kit -> $849.00
Ksport Kontrol Pro Coilover -> $966.00
D2 Street Coilovers -> $1068.00
KW Variant 1 -> $1550.00 (това само за референция се споменава )
Weitec Ultra GT Suspension Kits -> $720.00
H&R cup kit -> $684.00
KYB + Eibach sportline springs -> $580.00
ST Performance Coilover Kit (by KW) -> $980.00
Bistein Performance Suspension System -> $1080.00
H&R Street Performance Coil Over Kit -> $1110.00
KYB (пълен кит) -> $770.00
M Suspension -> $850.00
Нещо друго като идеи и близки цени? И примерно за горната употреба заслужава ли си разликата да кажем между Koni STR.T и D2 (почти двойна...)?
За 330i какво бихте препоръчали - по-спортно окачване (говорим за пълен кит), с малко снижаване (не 50-60мм)? Идеята е да е все пак за everyday-ка + каране и зимата, но да е по-стегната и да става за някой друг трак ден (не, че и сега не става де, но малко дразни ). Съответно без залитания в някакви крайности, както и ми е ясно, че няма едно перфектно за всичко...
Аз разгледах следните модели с цени в САЩ:
Sport Cup Suspension Kit -> $679.00
KoniSport Damper Set & Springs -> $748.00
KoniSTR.T Damper Set & Springs -> $523.00
KoniFSD Damper Set & Springs -> $807.00
BilsteinB12 Sportline Kit -> $849.00
Ksport Kontrol Pro Coilover -> $966.00
D2 Street Coilovers -> $1068.00
KW Variant 1 -> $1550.00 (това само за референция се споменава )
Weitec Ultra GT Suspension Kits -> $720.00
H&R cup kit -> $684.00
KYB + Eibach sportline springs -> $580.00
ST Performance Coilover Kit (by KW) -> $980.00
Bistein Performance Suspension System -> $1080.00
H&R Street Performance Coil Over Kit -> $1110.00
KYB (пълен кит) -> $770.00
M Suspension -> $850.00
Нещо друго като идеи и близки цени? И примерно за горната употреба заслужава ли си разликата да кажем между Koni STR.T и D2 (почти двойна...)?
Последна промяна Rainbow на 13 Май 2014, 22:47, променена общо 4 пъти
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Подходящо окачване за Е46
Аз бях с б12 на билщайн и не съм доволен.Изключително твърда возия на амортисьорите и като бонус след 20к километра ми се разтропа преден десн,пружините им са с някакви странни тяхни мерки и стойката се раминава с очакванията.Ако трябва пак да взимам сет ще заложа на Eibach sportline или H&R cupkit.От това което си написал съм сигурен,че и само пружини на някоя от марките ще ти свършат работа в комбинация с М-тех амортисьор.
Re: Подходящо окачване за Е46
Мерси за инфото. Добавих още малко опции в списъка, може да са полезни на някой. За М-тех не мога да намеря директно цена на пълен комплект към момент (ако намеря ще ги добавя).
Ще се радвам и на още препоръки, за да се стигне до перфектната крайна цел
Ще се радвам и на още препоръки, за да се стигне до перфектната крайна цел
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Подходящо окачване за Е46
Около 1200лв. бяха М-тех амортисьорите по спомен...Не знам обаче дали още ги предлагат като ретрофит кит. По ВИН можеш да си провериш в сайта на БМВ.бг или бмвфенс.
Never mistake motion for action...
- joreto330
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 04'330CD coupe and 91'318is
- Мечтае да кара: 320is
- Детайли за колата: много убава :D
Re: Подходящо окачване за Е46
Колеги здравейте от скоро съм собственик на Е46(330цд 2004г ) дойде ред на преднте амортисьори
Искам да попитам поеже не съм в час точно с амортисьори какви да взема като искам колата да си остане с стоковото окачване
предлагат ми 2 варянта
1ви на Закс - 350лв двата (по вин номера ми илизат заместител )
2ри на кони тук трябва да отворя една скоба (отидох и питах в руди 96 и понеже е на фирма ми направиха допълнителна отстъпка)
та 2 бр са 225лв
дали има грешка в руди или са някакви ментаци въпреки е момето ми покза пред мен как може да ги поръча от холандия
Дайте менние какво да сложа не ми е проблем и да са по скъпи само да са каествени и да не ми се промени стойката на колата
пс Извинявам се че не съм сложил препинателни но пиша от компа в гаража а на него не му работят тези копета + още няколко
Блгодаря!
Искам да попитам поеже не съм в час точно с амортисьори какви да взема като искам колата да си остане с стоковото окачване
предлагат ми 2 варянта
1ви на Закс - 350лв двата (по вин номера ми илизат заместител )
2ри на кони тук трябва да отворя една скоба (отидох и питах в руди 96 и понеже е на фирма ми направиха допълнителна отстъпка)
та 2 бр са 225лв
дали има грешка в руди или са някакви ментаци въпреки е момето ми покза пред мен как може да ги поръча от холандия
Дайте менние какво да сложа не ми е проблем и да са по скъпи само да са каествени и да не ми се промени стойката на колата
пс Извинявам се че не съм сложил препинателни но пиша от компа в гаража а на него не му работят тези копета + още няколко
Блгодаря!
На един мъж,конски сили и женски цици все са му малко!
- Batov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Подходящо окачване за Е46
Здравейте,
На 330i комби, '04 със S226 Sports suspension settings освен пружини, трябва ли да се сменят амортисьори, стабилизираща щанга и носачи, за да стане с нормално окачване? Също от кои други 46-ци (бензин, дизел, двигател, седан, комби и т.н.) могат да станат пружините?
Благодаря предварително.
На 330i комби, '04 със S226 Sports suspension settings освен пружини, трябва ли да се сменят амортисьори, стабилизираща щанга и носачи, за да стане с нормално окачване? Също от кои други 46-ци (бензин, дизел, двигател, седан, комби и т.н.) могат да станат пружините?
Благодаря предварително.
- Batov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Подходящо окачване за Е46
Колега,
Някой може ли да даде насоки?
Някой може ли да даде насоки?
Batov написа:Здравейте,
На 330i комби, '04 със S226 Sports suspension settings освен пружини, трябва ли да се сменят амортисьори, стабилизираща щанга и носачи, за да стане с нормално окачване? Също от кои други 46-ци (бензин, дизел, двигател, седан, комби и т.н.) могат да станат пружините?
Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани