Джанти с най малко ЕТ на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Джанти с най малко ЕТ на Е46
Джанти с какво най малко ЕТ 8J /17" могат да станат за Е46 ?????
без да опират на калници при нормално натоварена кола с 4 човека и малко багаж.
без да опират на калници при нормално натоварена кола с 4 човека и малко багаж.
Последна промяна Ivo Kanev на 07 Фев 2012, 23:01, променена общо 1 път
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
stilko написа:Въпроса ти е некоректно зададен без J на джантата.
с 8J
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
копирано от друг форум
За ЕТ има малко повече обяснение
Мярката се използва както за железни, така и за лети (алуминиеви) джанти. Съкращението ЕТ идва от германската дума Einpresstiefe, което си значи офсет. С това понятие него се отбелязва разстоянието между мислената напречна ос която разделя джантата на две равни части (червената линия долу) и монтажната повърхност (там дето джантата "ляга" върху диска или барабана на спирачките)
Ето един малко по-прост пример за пояснение:
- Голямо ЕТ, например 50 - джантата е по-хлътнала в калника, има голям шанс да закача някъде по окачването или спирачната система
- Малко ЕТ, например 15 - джантата е изнесена навън, но има риск да се трие в калника, особено при комбинация от натоварен автомобил и дупки
- ЕТ с отрицателна стойност, например -15 - мноого изнесена джанта, тука няма да се мине без раздувки на калниците
и малко по-сложно пояснение:
Размера на ЕТ-то (между другото е в милиметри) зависи и от ширината. Ако джантата е с индекс J6,5 и ЕТ40, това не значи, че ще е изнесена толкова, колкото е и джанта J8 също с ЕТ40.
Обяснено с цифри изглежда така:
Джанта J6.5, ЕТ40 - 6.5 инча са 16,51 сантиметра, средата на джантата е на 8,25 сантиметра + 4 см (ЕТ40) = 12,25 см
Джанта J8, ET40 - 8 инча са 20,32 сантиметра, средата е на 10,16 см + 4см = 14,16 см
Получава се разлика от грубо 2 сантиметра, която може да обърка нещата.
според мен за е46 от ЕТ35-30 ще опират с пълна кола и малко багаж
За ЕТ има малко повече обяснение
Мярката се използва както за железни, така и за лети (алуминиеви) джанти. Съкращението ЕТ идва от германската дума Einpresstiefe, което си значи офсет. С това понятие него се отбелязва разстоянието между мислената напречна ос която разделя джантата на две равни части (червената линия долу) и монтажната повърхност (там дето джантата "ляга" върху диска или барабана на спирачките)
Ето един малко по-прост пример за пояснение:
- Голямо ЕТ, например 50 - джантата е по-хлътнала в калника, има голям шанс да закача някъде по окачването или спирачната система
- Малко ЕТ, например 15 - джантата е изнесена навън, но има риск да се трие в калника, особено при комбинация от натоварен автомобил и дупки
- ЕТ с отрицателна стойност, например -15 - мноого изнесена джанта, тука няма да се мине без раздувки на калниците
и малко по-сложно пояснение:
Размера на ЕТ-то (между другото е в милиметри) зависи и от ширината. Ако джантата е с индекс J6,5 и ЕТ40, това не значи, че ще е изнесена толкова, колкото е и джанта J8 също с ЕТ40.
Обяснено с цифри изглежда така:
Джанта J6.5, ЕТ40 - 6.5 инча са 16,51 сантиметра, средата на джантата е на 8,25 сантиметра + 4 см (ЕТ40) = 12,25 см
Джанта J8, ET40 - 8 инча са 20,32 сантиметра, средата е на 10,16 см + 4см = 14,16 см
Получава се разлика от грубо 2 сантиметра, която може да обърка нещата.
според мен за е46 от ЕТ35-30 ще опират с пълна кола и малко багаж
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
BMW_DRIVER написа:копирано от друг форум
За ЕТ има малко повече обяснение
Мярката се използва както за железни, така и за лети (алуминиеви) джанти. Съкращението ЕТ идва от германската дума Einpresstiefe, което си значи офсет. С това понятие него се отбелязва разстоянието между мислената напречна ос която разделя джантата на две равни части (червената линия долу) и монтажната повърхност (там дето джантата "ляга" върху диска или барабана на спирачките)
Ето един малко по-прост пример за пояснение:
- Голямо ЕТ, например 50 - джантата е по-хлътнала в калника, има голям шанс да закача някъде по окачването или спирачната система
- Малко ЕТ, например 15 - джантата е изнесена навън, но има риск да се трие в калника, особено при комбинация от натоварен автомобил и дупки
- ЕТ с отрицателна стойност, например -15 - мноого изнесена джанта, тука няма да се мине без раздувки на калниците
и малко по-сложно пояснение:
Размера на ЕТ-то (между другото е в милиметри) зависи и от ширината. Ако джантата е с индекс J6,5 и ЕТ40, това не значи, че ще е изнесена толкова, колкото е и джанта J8 също с ЕТ40.
Обяснено с цифри изглежда така:
Джанта J6.5, ЕТ40 - 6.5 инча са 16,51 сантиметра, средата на джантата е на 8,25 сантиметра + 4 см (ЕТ40) = 12,25 см
Джанта J8, ET40 - 8 инча са 20,32 сантиметра, средата е на 10,16 см + 4см = 14,16 см
Получава се разлика от грубо 2 сантиметра, която може да обърка нещата.
според мен за е46 от ЕТ35-30 ще опират с пълна кола и малко багаж
И аз мисля за ЕТ35 не по малко ама незнам дали някой не е слагал по малко
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Относително е,аз съм с 18" 8.5j et50,но с фланци 20мм, гуми 255 с 4 човека + багаж и опира малко по неравности със скорост 120+
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Аз съм с 16ки style 60 с ет20 досега дори и с 4 човека не е опирала.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
И аз съм с 16ки ЕТ20 и не ми опира. Много зависи от джантата и от гумата.
Si non confectus, non reficiat.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
ET40 ,но разгледай тази страница http://www.linquist.net/motorsports/bmw/wheels
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Zagy написа:И аз съм с 16ки ЕТ20 и не ми опира. Много зависи от джантата и от гумата.
Да не си с джанти от е 39, че загледах едно е 46 с такива и доста добре му седяха
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
spower написа:Zagy написа:И аз съм с 16ки ЕТ20 и не ми опира. Много зависи от джантата и от гумата.
Да не си с джанти от е 39, че загледах едно е 46 с такива и доста добре му седяха
Точно от Е39-ка са Само че трябваше да си направя втулки, че централния отвор на Е46 е по-малък от този на Е39. И наистина седят много добре
Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Много е относително да ти се каже на 100% че после може да псуваш някой от нас
По принцип всичко под ЕТ35 на Е46 ще опира.Има изключения но има много фактори от който зависи това.
Трябва да прецениш и гумите,които ще сложиш на самите джанти но според мен ЕТ 30 ще ти бъде макс и това пак не е 100% сигурно.
Ако кажеш кой модел джанта си си харесал ще бъде най-добре и ще ти помогнем най-точно
По принцип всичко под ЕТ35 на Е46 ще опира.Има изключения но има много фактори от който зависи това.
Трябва да прецениш и гумите,които ще сложиш на самите джанти но според мен ЕТ 30 ще ти бъде макс и това пак не е 100% сигурно.
Ако кажеш кой модел джанта си си харесал ще бъде най-добре и ще ти помогнем най-точно
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Забравяте още нещо много важно - окачването!
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
Zagy написа:И аз съм с 16ки ЕТ20 и не ми опира. Много зависи от джантата и от гумата.
Колко е широчината на джантата? Това също е важно, колегата горе е обяснил защо.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vlado320
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Джанти с най малко ЕТ на Е46
ет 35,колега
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани