проблем с парното
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с парното
колеги дайте савет стрелката на водата е в нормално положение а парното духа хладно колата е бмв е46 320д
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с парното
В какво положение е врътката между двете духалки на средната конзола?
Si non confectus, non reficiat.
Re: проблем с парното
Господи, няма ляво-дясно, а горно-долно! Червените точки за топло и сините за студено.
Re: проблем с парното
bmw_cupe написа:колеги дайте савет стрелката на водата е в нормално положение а парното духа хладно колата е бмв е46 320д
да се възползвам и аз от темата,положението при мен е същото,врътката е на червените точки в началото започва да си духа топло примерно на 26 градуса настроено и след известно време започва да духа студено или по скоро хладно
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: проблем с парното
Сигурно е с климатик и е завъртял на дясно ключа за температурата/на червено/, а не е пуснал с врътките парното/на червените точки/от централната конзола.
- mistyrain
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d, E46 318i
- Мечтае да кара: F30 M3
- Детайли за колата: 320d GT '13 N47T
318i '98 M43TUB19
Re: проблем с парното
Така, аз имах проблеми с това парно и направо откачах. След доста бутане ето какво мога да кажа. При мен беше следното. Колата загрява ама вътре си духа хладно. Няма я топлината която трябва да е налична. Както си "топли" в един момент започва да духа хладно. Сякаш е решила че зададената топлина е стигната и трябва да охлади малко (климатроник). Е да ама то грам не е така. Вкарах я в сервиз и се оказаха няколко неща:
1. Не духа топло ама как да духа като радиаторчето е запушено.
2. Как да духа топло като има една клапа която се мести в положение парно/охлаждане. Незнам как точно се казва. След като я откачихме само от буксата тя веднага отвори за "парно" и разликата беше удивителна. Така е направена колата че ако имаш проблем с този клапан като го разкачиш да влезе в режим парно за да не замръзнеш некаде. Умно.
Почисти се всичко което може да се чисти около тази клапа, промивка на цялата охладителна система - радиатори мадиатори ....
Така и така беше разглобена си смених и водната помпа. Това аз си го реших. Сега парното е чук. Яко топло. Не съм мислил че може да е чак така. Тамън излиза от синята зона стрелката и се усеща топличак въздух. Жестоко.
Ако имате проблем и се наложи да прекодирате климатроник - Oci е вашия човек. При мен се оказа hardware проблем.
1. Не духа топло ама как да духа като радиаторчето е запушено.
2. Как да духа топло като има една клапа която се мести в положение парно/охлаждане. Незнам как точно се казва. След като я откачихме само от буксата тя веднага отвори за "парно" и разликата беше удивителна. Така е направена колата че ако имаш проблем с този клапан като го разкачиш да влезе в режим парно за да не замръзнеш некаде. Умно.
Почисти се всичко което може да се чисти около тази клапа, промивка на цялата охладителна система - радиатори мадиатори ....
Така и така беше разглобена си смених и водната помпа. Това аз си го реших. Сега парното е чук. Яко топло. Не съм мислил че може да е чак така. Тамън излиза от синята зона стрелката и се усеща топличак въздух. Жестоко.
Ако имате проблем и се наложи да прекодирате климатроник - Oci е вашия човек. При мен се оказа hardware проблем.
Re: проблем с парното
Дано ме разберете: ако искате точна диагноза, описвайте ясно симптомите. Иначе само врачка може да познае с климатик ли сте или с климатроник.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с парното
NikVanov написа:Дано ме разберете: ако искате точна диагноза, описвайте ясно симптомите. Иначе само врачка може да познае с климатик ли сте или с климатроник.
Много точно казано колега причините могат да са много
Re: проблем с парното
колата е с климатик врътката на централната конзола е на най горно положение долната също е на горещо клапана съм го проверил не е той днес ще махам марку4ите които влизат кам радиатор4ето на парното за да проверя дали нее запушено
- dokt0ra
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: проблем с парното
Да най-вероятно ще е запушено радиаторче,но това е може би най-трудното за решение.Започни с проверка на клапана за топло студено....мерси се съпротивление,захранване и последно хидравличен тест.После като свалиш маркучите за да тестваш радиаторчето дали е запушено,имаи на предвид,че дори да няма ясно съпротивление,пак може проблема да е в радиаторчето,защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.
бяло бяло ,защо не си червено....
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с парното
защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.[/quote]
Да колегата е прав така е това се отнася например за ауди А4 и някой други, но при бмв радиаторчето е направено така, че не може да се направи байбас единствено ако е запушено може да не се нагрява цялото, но това можеш да го провериш като откачиш маркучите от към двигателния отсег и с маркуч с вода пускаш през единия щуцер на радиатора и през другия трябва да потече нормално.
Да колегата е прав така е това се отнася например за ауди А4 и някой други, но при бмв радиаторчето е направено така, че не може да се направи байбас единствено ако е запушено може да не се нагрява цялото, но това можеш да го провериш като откачиш маркучите от към двигателния отсег и с маркуч с вода пускаш през единия щуцер на радиатора и през другия трябва да потече нормално.
- dokt0ra
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: проблем с парното
oci написа:защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.
Да колегата е прав така е това се отнася например за ауди А4 и някой други, но при бмв радиаторчето е направено така, че не може да се направи байбас единствено ако е запушено може да не се нагрява цялото, но това можеш да го провериш като откачиш маркучите от към двигателния отсег и с маркуч с вода пускаш през единия щуцер на радиатора и през другия трябва да потече нормално.[/quote]
Свалям съм няколко пъти .. но виж не се сетих да го изчеластря да видя дали не е възможно да байпасира,защото входовете са му от едната страна и точно на тези модели на който входовете са от едната стана, знам че байпасират.Но може вътре да има сериозна преграда...следващото ще го отворя.
бяло бяло ,защо не си червено....
Re: проблем с парното
oказа се радиатор4ето на парното имаше някъкви пластмасови или бакелитени пар4енца след дълго продухване от изхода към входа сега парното е на шест, но не можах да си обясна от къде са дошли тия пар4енца или от някой тройник или от радиатора
- mistyrain
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d, E46 318i
- Мечтае да кара: F30 M3
- Детайли за колата: 320d GT '13 N47T
318i '98 M43TUB19
Re: проблем с парното
Дам, и при мен това се оказа.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани