проблем с парното

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.06.2010

проблем с парното

Мнение от bmw_cupe » 26 Ное 2011, 20:08

колеги дайте савет стрелката на водата е в нормално положение а парното духа хладно колата е бмв е46 320д

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с парното

Мнение от Zagy » 26 Ное 2011, 23:13

В какво положение е врътката между двете духалки на средната конзола?
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.06.2010

Re: проблем с парното

Мнение от bmw_cupe » 27 Ное 2011, 12:54

в крайно дясно на най топло

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: проблем с парното

Мнение от NikVanov » 27 Ное 2011, 21:39

Господи, няма ляво-дясно, а горно-долно! Червените точки за топло и сините за студено.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.09.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с парното

Мнение от mitkofast » 27 Ное 2011, 21:48

bmw_cupe написа:колеги дайте савет стрелката на водата е в нормално положение а парното духа хладно колата е бмв е46 320д

да се възползвам и аз от темата,положението при мен е същото,врътката е на червените точки в началото започва да си духа топло примерно на 26 градуса настроено и след известно време започва да духа студено или по скоро хладно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: проблем с парното

Мнение от NIKMAN » 27 Ное 2011, 22:01

Сигурно е с климатик и е завъртял на дясно ключа за температурата/на червено/, а не е пуснал с врътките парното/на червените точки/от централната конзола.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d, E46 318i
Мечтае да кара: F30 M3
Детайли за колата: 320d GT '13 N47T
318i '98 M43TUB19

Re: проблем с парното

Мнение от mistyrain » 27 Ное 2011, 22:14

Така, аз имах проблеми с това парно и направо откачах. След доста бутане ето какво мога да кажа. При мен беше следното. Колата загрява ама вътре си духа хладно. Няма я топлината която трябва да е налична. Както си "топли" в един момент започва да духа хладно. Сякаш е решила че зададената топлина е стигната и трябва да охлади малко (климатроник). Е да ама то грам не е така. Вкарах я в сервиз и се оказаха няколко неща:

1. Не духа топло ама как да духа като радиаторчето е запушено.
2. Как да духа топло като има една клапа която се мести в положение парно/охлаждане. Незнам как точно се казва. След като я откачихме само от буксата тя веднага отвори за "парно" и разликата беше удивителна. Така е направена колата че ако имаш проблем с този клапан като го разкачиш да влезе в режим парно за да не замръзнеш некаде. Умно.

Почисти се всичко което може да се чисти около тази клапа, промивка на цялата охладителна система - радиатори мадиатори ....

Така и така беше разглобена си смених и водната помпа. Това аз си го реших. Сега парното е чук. Яко топло. Не съм мислил че може да е чак така. Тамън излиза от синята зона стрелката и се усеща топличак въздух. Жестоко.

Ако имате проблем и се наложи да прекодирате климатроник - Oci е вашия човек. При мен се оказа hardware проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 316 i 1999

Re: проблем с парното

Мнение от NikVanov » 27 Ное 2011, 23:17

Дано ме разберете: ако искате точна диагноза, описвайте ясно симптомите. Иначе само врачка може да познае с климатик ли сте или с климатроник.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с парното

Мнение от oci » 28 Ное 2011, 0:42

NikVanov написа:Дано ме разберете: ако искате точна диагноза, описвайте ясно симптомите. Иначе само врачка може да познае с климатик ли сте или с климатроник.


Много точно казано колега причините могат да са много :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.06.2010

Re: проблем с парното

Мнение от bmw_cupe » 02 Дек 2011, 8:59

колата е с климатик врътката на централната конзола е на най горно положение долната също е на горещо клапана съм го проверил не е той днес ще махам марку4ите които влизат кам радиатор4ето на парното за да проверя дали нее запушено

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: проблем с парното

Мнение от dokt0ra » 03 Дек 2011, 19:43

Да най-вероятно ще е запушено радиаторче,но това е може би най-трудното за решение.Започни с проверка на клапана за топло студено....мерси се съпротивление,захранване и последно хидравличен тест.После като свалиш маркучите за да тестваш радиаторчето дали е запушено,имаи на предвид,че дори да няма ясно съпротивление,пак може проблема да е в радиаторчето,защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.
бяло бяло ,защо не си червено....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с парното

Мнение от oci » 03 Дек 2011, 20:04

защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.[/quote]
Да колегата е прав така е това се отнася например за ауди А4 и някой други, но при бмв радиаторчето е направено така, че не може да се направи байбас единствено ако е запушено може да не се нагрява цялото, но това можеш да го провериш като откачиш маркучите от към двигателния отсег и с маркуч с вода пускаш през единия щуцер на радиатора и през другия трябва да потече нормално.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: проблем с парното

Мнение от dokt0ra » 04 Дек 2011, 12:54

oci написа:защото има радиаторчета за парно които позволяват да се направи вътре в него байпас и реално водата тече през него без проблем,но не минава през самата серпентина.

Да колегата е прав така е това се отнася например за ауди А4 и някой други, но при бмв радиаторчето е направено така, че не може да се направи байбас единствено ако е запушено може да не се нагрява цялото, но това можеш да го провериш като откачиш маркучите от към двигателния отсег и с маркуч с вода пускаш през единия щуцер на радиатора и през другия трябва да потече нормално.[/quote]
Свалям съм няколко пъти .. но виж не се сетих да го изчеластря да видя дали не е възможно да байпасира,защото входовете са му от едната страна и точно на тези модели на който входовете са от едната стана, знам че байпасират.Но може вътре да има сериозна преграда...следващото ще го отворя.
бяло бяло ,защо не си червено....

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.06.2010

Re: проблем с парното

Мнение от bmw_cupe » 04 Дек 2011, 20:07

oказа се радиатор4ето на парното имаше някъкви пластмасови или бакелитени пар4енца след дълго продухване от изхода към входа сега парното е на шест, но не можах да си обясна от къде са дошли тия пар4енца или от някой тройник или от радиатора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d, E46 318i
Мечтае да кара: F30 M3
Детайли за колата: 320d GT '13 N47T
318i '98 M43TUB19

Re: проблем с парното

Мнение от mistyrain » 05 Дек 2011, 23:16

Дам, и при мен това се оказа.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook