Малко помощ за новака!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- danchopachev
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.10.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: айляшката.
- Детайли за колата: е46 318i м43
Малко помощ за новака!
Здравейте на всички. Нов съм и съм горд да си призная, че вече съм "сектант" на тема БМВ. От 3дни съм собственик на е46 318i и съм изключително щастлив. Естествено сега почвам с обслужването и затова лека-полека се ориентирам какво има да се прави и кво не. Изчетох целия форум преди да се регистрирам и смея да кажа, че понаучих доста неща от вас. Като за начало нещата, които са ми като проблем са две светещи лампи- на еарбега (проблема с кантара) и на накладките. Първия не ме притеснява, до колкото разбрах е стандартен проблем и все пак има решение за него. Втория проблем с накладките предполагам, че са тея датчици. Колата е много запазена и вървежа е супер. До вчера обаче палеше от раз, а днес ми запали от третия път. Говорим за студен мотор и палене сутрин. Върти и не пали. С подаване на газ от третия път стана. Светна и лампата на антифриза. Тва вече ме притесни, при положение, че за тея три дни съм минал 250км. и нямаше никакъв проблем. Като цяло, мотора мърка, колата има ряз, не губи мощност, не загравя, а държи градусите в норма. Няма пушилка отзад, нито странни шумове от моторния кош. Утре мисля да ида на диагностика да видим кво ше кажат. Знам, че е писано доста, ползвах и търсачката, но все още не мога да се ориентирам добре във форума и не мога да намеря място в Пловдив, където могат да ми погледнат изброените проблеми. Разчитам на личните ви впечатления и вашата помощ. Със здраве! И моля модераторите за малко разбиране.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Малко помощ за новака!
Добре дошъл! Първо си провери нивото на антифриза- има три места, от които може да губи антифриз, ако не го гори. След това направи една читава диагностика и обстоен оглед на ходовата част, и започни един по един да отстраняваш проблемите. Може да споделяш всичко с нас и ние да те "храним" със съвети.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко помощ за новака!
danchopachev написа:Здравейте на всички. Нов съм и съм горд да си призная, че вече съм "сектант" на тема БМВ. От 3дни съм собственик на е46 318i и съм изключително щастлив. Естествено сега почвам с обслужването и затова лека-полека се ориентирам какво има да се прави и кво не. Изчетох целия форум преди да се регистрирам и смея да кажа, че понаучих доста неща от вас. Като за начало нещата, които са ми като проблем са две светещи лампи- на еарбега (проблема с кантара) и на накладките. Първия не ме притеснява, до колкото разбрах е стандартен проблем и все пак има решение за него. Втория проблем с накладките предполагам, че са тея датчици. Колата е много запазена и вървежа е супер. До вчера обаче палеше от раз, а днес ми запали от третия път. Говорим за студен мотор и палене сутрин. Върти и не пали. С подаване на газ от третия път стана. Светна и лампата на антифриза. Тва вече ме притесни, при положение, че за тея три дни съм минал 250км. и нямаше никакъв проблем. Като цяло, мотора мърка, колата има ряз, не губи мощност, не загравя, а държи градусите в норма. Няма пушилка отзад, нито странни шумове от моторния кош. Утре мисля да ида на диагностика да видим кво ше кажат. Знам, че е писано доста, ползвах и търсачката, но все още не мога да се ориентирам добре във форума и не мога да намеря място в Пловдив, където могат да ми погледнат изброените проблеми. Разчитам на личните ви впечатления и вашата помощ. Със здраве! И моля модераторите за малко разбиране.
За еърбега - не бъди толкова сигурен ,че е на кантара,верно голяма част е от това,без да се види къде точно - няма как да си 100% сигурен...може да не пали от различни неща,пак една проверка ще елиминира половината.
За накладките - абе то хубаво не те притеснява,аз бих ги сменил на момента - не се знае какви са старите и кои точно светят има 2 датчика отпред и отзад.
Това с антифирза не е особено добре - бягай в сервиз да не направиш беля,термостати,някой маркуч или уплътнените да изпуска и т.н..
Тя може да не загравя и от това ,че термостата просто не затваря както трябва...виж си и акумулатора
Май май най добре я вкарай и прави всичко наведнъж ,това което описваш ,пожелавам ти всичко да е в норма едва ли ще излезе повече от едни 200-300лв максимум (ако не и доста по малко)..по добре спокоен на пътя
p.s : имай в предвид,че като сменяш накладки и датчик още може да свети чека на таблото ,та за да няма нова тема ако свети след това(случва се често) ,дай на контакт отвори шофьорската врата и изчакай докато изгасне чека и си ти
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitaka7
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Малко помощ за новака!
Честито за колата.
Няма да е лошо да споделиш кой мотор на 318 е колата. Препоръчително е да направиш едно хубаво обслужване щом си я взел наскоро - ремъци, ролки, обтегачи, свещи и много други неща, ама няма да изброявам всичко, за да не те стресирам....
Долей антифриз и го следи. Ако изчезва пак, значи има някъде проблем и ще трябва да го търсиш. Еърбега ти е най-малкия проблем, както и датчика за накладките.
Няма да е лошо да споделиш кой мотор на 318 е колата. Препоръчително е да направиш едно хубаво обслужване щом си я взел наскоро - ремъци, ролки, обтегачи, свещи и много други неща, ама няма да изброявам всичко, за да не те стресирам....
Долей антифриз и го следи. Ако изчезва пак, значи има някъде проблем и ще трябва да го търсиш. Еърбега ти е най-малкия проблем, както и датчика за накладките.
- danchopachev
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.10.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: айляшката.
- Детайли за колата: е46 318i м43
Re: Малко помощ за новака!
Колеги благодаря за отговорите. Днес минах обслужване на маслото, всички филтри и тн. Сутринта долях антифриз и пое към литър. Лампата изгасна и засега смятам да поизчакам и да видим след някой друг навъртян километър дали нещо ще изкочи. Цяла нощ не съм спал от нерви, ама засега е ок. Мотора е М43 1,9куб.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Малко помощ за новака!
majstorapetkov написа:Добре дошъл! Първо си провери нивото на антифриза- има три места, от които може да губи антифриз, ако не го гори.
Малко оффтопик, но имам един много новаторски въпрос. Когато си отворя казанчето вътре няма почти никакъв антифриз, но когато отворя пробката за обезвъздушаване се напълва и нивото си идва в норма. Така ли трябва да е?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Малко помощ за новака!
Да.
Ориентирай се по поплавъка!
От страни на пласмасата е показано мин и макс. ниво - виж как е при теб.
Ориентирай се по поплавъка!
От страни на пласмасата е показано мин и макс. ниво - виж как е при теб.
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Малко помощ за новака!
Когато се отвори капачката на казанчето трябва щеката да изплува до мярката("топчето" по средата й). В този случай антифриза е в норма.
Пробката не се пипа освен при обезвъздушаване.
Паднало ти е нивото.
Пробката не се пипа освен при обезвъздушаване.
Паднало ти е нивото.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Re: Малко помощ за новака!
Колега включвам се малко късно но се надявам да помогна ... по проблема с антифриза ... просто си провери за течове после си долей до мярката и го следи всеки ден ако продължи да го губи а няма течове запази спокойствие и продължи да следиш нивото възможно е да губи антифриз до определена степен и после да си остава в това положение(случвало ми се е на Е36 ис М42)...ако обаче не спира да губи антифриз възможностите са издухана гарнитура на главата но при това положение ще ти надува маркучите на охладителната система и ще пуши бял дим(препоръката ми е да отидеш при специалист...виж някой колега от форума да ти препоръча майстор ...не се доверявай на случайни майстори за да нямаш проблеми)...
По проблема с айрбега вариантите са също няколко ... не сменяй части на сляпо а отиди на диагностика...често проблема се оказва лентовия кабел, но си погледни и под двете предни седалки да не се е извадила някоя букса от системата... Поздрави и добре дошъл в семейството на БМВ...смело мога да кажа че това е един от най - добре поддържаните и полезни форуми.
По проблема с айрбега вариантите са също няколко ... не сменяй части на сляпо а отиди на диагностика...често проблема се оказва лентовия кабел, но си погледни и под двете предни седалки да не се е извадила някоя букса от системата... Поздрави и добре дошъл в семейството на БМВ...смело мога да кажа че това е един от най - добре поддържаните и полезни форуми.
свн
Re: Малко помощ за новака!
Загубата на антифриз 99% е от пласмасовата тръба зад главата намира се точно под кутията на филтъра за климатика.
номера на часта е 11531708808 номер 1 ти трябва
номера на часта е 11531708808 номер 1 ти трябва
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Малко помощ за новака!
jazzy написа:Загубата на антифриз 99% е от пласмасовата тръба зад главата намира се точно под кутията на филтъра за климатика.
номера на часта е 11531708808 номер 1 ти трябва
И аз съм почти сигурен че е това понеже на двама приятели вече им се случи.
Не е сложно да се смени, може и сам да се справиш.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Re: Малко помощ за новака!
само да отбележа че ако е малък теча още се хваща на студен двигател със опипване със пръст иначе на топло изпарява антифриза и няма хващане докато не увеличи пукнатината.
Ето ти номер по swag-20 92 8401 около 17 лв струва
Ето ти номер по swag-20 92 8401 около 17 лв струва
- danchopachev
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.10.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: айляшката.
- Детайли за колата: е46 318i м43
Re: Малко помощ за новака!
Eвала момчета, страшни сте. Утре ще проверя как стоят нещата и ако има някаква промяна ще пиша. Благодаря ви още един път.
- danchopachev
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.10.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: айляшката.
- Детайли за колата: е46 318i м43
Re: Малко помощ за новака!
Момчета проблема е решен. Точно тоя елемент беше проблема + един маркуч, който сълзеше. Пиша почти месец по-късно, защото исках да се уверя , че няма теч. Явно е някакъв хроничен проблем на е46. Благодаря ви, живи и здрави.
Re: Малко помощ за новака!
,,Загубата на антифриз 99% е от пласмасовата тръба зад главата намира се точно под кутията на филтъра за климатика.
номера на часта е 11531708808''
Една молба към колегите -щом проблемът е толкова чест, нека който е сменял тройника да опише малко по-подробно алгоритъма-DIY, тъй-като очевидно се работи на сляпо с опипване-ключ- примерно 10 /гаечен, лула.../, колко са местата за стягане, има ли тънкости и т.н. Иначе човек го прави за първи /често и последен/ път за 2-3 часа, а който има опит-за 20 минути. Като смяната на таралежа.
номера на часта е 11531708808''
Една молба към колегите -щом проблемът е толкова чест, нека който е сменял тройника да опише малко по-подробно алгоритъма-DIY, тъй-като очевидно се работи на сляпо с опипване-ключ- примерно 10 /гаечен, лула.../, колко са местата за стягане, има ли тънкости и т.н. Иначе човек го прави за първи /често и последен/ път за 2-3 часа, а който има опит-за 20 минути. Като смяната на таралежа.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани