Реле подгревни свещи.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Реле подгревни свещи.
don_mimo написа:релето е чисто ново, утре ще закача лаптопа и ще направя една диагностика да покажа грешката...ще проверя и дали предпазителя е здрав и стига ли
ток до него
Щом свещите и релето са сменени , вероятно някой предпазител е изгорля , имаш два - F2- 30 A , F104- 100A (схемите ги има във WDS-a).
Единия е при компютъра (по -малкия) , другия e зад жабката ....
Имал съм случай колега да ми праща за ремонт старото си реле , след като чисто новото било дефектно (съответо го върнал в магазина).
Както каза и Орлин , след ремонт стават вечни ....
Провери дали на пин 12 на елипсовидната (много-пиновата)букса стига напрежение (след контакт, то идва от F2) , а на кръглата букса трябва да имаш постоянно 12 волта ....
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Реле подгревни свещи.
Модула при 218кс и изобщо тези които са с модули (не релета, с EDC16 система) се захранват директно, вземайки захранване (+) от генератора, няма предпазител. Тоя F2 дето е описан, е здрав, защото захранва и други неща и ако беше думнал щеше да има записани грешки.
Новия модул е дефектен.
Новия модул е дефектен.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле подгревни свещи.
DiGital написа:Модула при 218кс и изобщо тези които са с модули (не релета, с EDC16 система) се захранват директно, вземайки захранване (+) от генератора, няма предпазител. Тоя F2 дето е описан, е здрав, защото захранва и други неща и ако беше думнал щеше да има записани грешки.
Новия модул е дефектен.
Прав си колега на 218 коня е така.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Реле подгревни свещи.
Колеги,нормално ли е това подгреване на свещите?При подаване на контакт не подава напрежение към свещите и следователно те не подгряват,а чак след като стартира двигателя.Работят известно време и спират,което си е съвсем нормално.При измерването,сондите на уреда са към маса и изход подгреваща свещ(една от всичките)?Прилагам видеоклип:
https://www.youtube.com/watch?v=gpyVdaEctng
https://www.youtube.com/watch?v=gpyVdaEctng
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Реле подгревни свещи.
Нормално е, подгрева преди палене е до 25 градуса някъде, като по-силно подгрява под 5 градуса, а след запалване до около 45градуса.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Реле подгревни свещи.
Колега,при -3 градуса не би ли трябвало да подгрява преди палене?Лампата за подгряване свети,а всъщност не подгрява.Възможно ли е да е изгорял някой предпазител?По принцип кой предпазител отговаря за релето или цялата система за подгряване?Възможно ли е някой датчик от който взима информация за температура да е скапан и затова да не заработва подгрева.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Реле подгревни свещи.
bobi_81xx написа:Колега,при -3 градуса не би ли трябвало да подгрява преди палене?Лампата за подгряване свети,а всъщност не подгрява.Възможно ли е да е изгорял някой предпазител?По принцип кой предпазител отговаря за релето или цялата система за подгряване?Възможно ли е някой датчик от който взима информация за температура да е скапан и затова да не заработва подгрева.
Колега, видно е от клипа, че колата вече е палена и антифризът ти е позагрял. Доказателството - като даде на контакт стрелката се вдигна. Най-вероятно е вдигала над 25 градуса и е затова спира подгрева. Според моите наблюдения горе-долу там е стрелката на 25-30 градуса. Следващият път като правиш клип пусни и меню 7.0 да се вижда антифриза. А това, че е -3 градуса влияе само при първоначалния подгрев. Въпреки това температурата на двигателя пак е била около +3-4 градуса като си палил сутринта. Онзи ден като палих на -6, меню 7.0 показваше +1, т.е. трябва да е здрав студ и вятър, за да се изравни външна температура с тази на антифриза.
Re: Реле подгревни свещи.
Здравейте.
Как да разбера дали колата подгрява преди да запаля ?
Имам предвид, дали работят подгревни свещи и най-вече реле на подгревни свещи, защото до колкото знам, дори и да са изправни свещите, ако релето е проблемно не подгрява изобщо.
Колата пали, ма като че ли със зор и след това играят оборотите на място, до като позагрее малко.
Също така преди време беше дала грешка на реле подгревни свещи, та тогава изчистихме грешката и майсторите казаха, че можело да е някаква стара не изчистена и всичко да си е изправно.
Има ли някакъв начин, или пак трябва да я карам на диагностика ?
Поздрави.
Как да разбера дали колата подгрява преди да запаля ?
Имам предвид, дали работят подгревни свещи и най-вече реле на подгревни свещи, защото до колкото знам, дори и да са изправни свещите, ако релето е проблемно не подгрява изобщо.
Колата пали, ма като че ли със зор и след това играят оборотите на място, до като позагрее малко.
Също така преди време беше дала грешка на реле подгревни свещи, та тогава изчистихме грешката и майсторите казаха, че можело да е някаква стара не изчистена и всичко да си е изправно.
Има ли някакъв начин, или пак трябва да я карам на диагностика ?
Поздрави.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле подгревни свещи.
Kurtov написа:Здравейте.
Как да разбера дали колата подгрява преди да запаля ?
Имам предвид, дали работят подгревни свещи и най-вече реле на подгревни свещи, защото до колкото знам, дори и да са изправни свещите, ако релето е проблемно не подгрява изобщо.
Колата пали, ма като че ли със зор и след това играят оборотите на място, до като позагрее малко.
Също така преди време беше дала грешка на реле подгревни свещи, та тогава изчистихме грешката и майсторите казаха, че можело да е някаква стара не изчистена и всичко да си е изправно.
Има ли някакъв начин, или пак трябва да я карам на диагностика ?
Поздрави.
204 или 184 коня е колата?
Релето може да се замери или пък да се активира през диагностика и да се замери дали идва напрежение до всяка свещ.
Re: Реле подгревни свещи.
184 коня е мотора(m57d30), къде се намира това реле ?
С мултицет ли трябва да го замеря?
И когато подгрява на контакт ли трябва да дава напрежение ?
С мултицет ли трябва да го замеря?
И когато подгрява на контакт ли трябва да дава напрежение ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле подгревни свещи.
Kurtov написа:184 коня е мотора(m57d30), къде се намира това реле ?
С мултицет ли трябва да го замеря?
И когато подгрява на контакт ли трябва да дава напрежение ?
на 184 коня е при моторния компютър, черно на цвят и си е баш реле
С мултицен или пробна лампа все тая.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Реле подгревни свещи.
Колеги, изчетох темата и доста неща ми се изясниха. Мотора е 184 к.с. и ми записва грешка "Glow Plug Relay" а не "Glow Plug Unit".
Колата си пали на -10 градуса, интересува ме ако релето е умряло и не дава ток на свещите да подгряват дали ще запали на тези градуси.
Също така ме интересува при 184 кс има ли DDE5 или е само DDE4, колата е facelift ако е от значение.
Защото си мислех, че релето е свършило след като е записало грешка, но после прочетох че при 184 кс дава грешка "Glow Plug Unit" и може и да е от изгоряла свещ.
Колата си пали на -10 градуса, интересува ме ако релето е умряло и не дава ток на свещите да подгряват дали ще запали на тези градуси.
Също така ме интересува при 184 кс има ли DDE5 или е само DDE4, колата е facelift ако е от значение.
Защото си мислех, че релето е свършило след като е записало грешка, но после прочетох че при 184 кс дава грешка "Glow Plug Unit" и може и да е от изгоряла свещ.
Re: Реле подгревни свещи.
Моето скромно мнение е, че дори и да запали ще ти играят оборотите в началото.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле подгревни свещи.
iNfoster` написа:Колеги, изчетох темата и доста неща ми се изясниха. Мотора е 184 к.с. и ми записва грешка "Glow Plug Relay" а не "Glow Plug Unit".
Колата си пали на -10 градуса, интересува ме ако релето е умряло и не дава ток на свещите да подгряват дали ще запали на тези градуси.
Също така ме интересува при 184 кс има ли DDE5 или е само DDE4, колата е facelift ако е от значение.
Защото си мислех, че релето е свършило след като е записало грешка, но после прочетох че при 184 кс дава грешка "Glow Plug Unit" и може и да е от изгоряла свещ.
На твоя мотор и свещ и реле да има развалено грешката ще е винаги една и съща glow plug relay
Релето може с диагностика да се тества, а свещите да се замерят и така ще видиш къде е проблема
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Реле подгревни свещи.
Kurtov написа:Моето скромно мнение е, че дори и да запали ще ти играят оборотите в началото.
Ами тя си пали на -10 -12, няма проблем за това по-вероятно е да имам няколко изгоряли свещи отколкото релето да е свършило.
И в началото като е запаля оборотите си играят 4-5 секунди.
oci написа:На твоя мотор и свещ и реле да има развалено грешката ще е винаги една и съща glow plug relay
Релето може с диагностика да се тества, а свещите да се замерят и така ще видиш къде е проблема
Да точно това ме интересуваше, че заради грешката се бях ориентирал да си закупя релето и да го сменя.
Ще е закарам да е погледнат, пък ще видим какво ще излезе.
Благодаря ви за отделеното време!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани