Реле подгревни свещи.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Реле подгревни свещи.
Здравейте,
Имам проблем с релето за подгрев. Винаги като запалиш колата автоматично записва греша реле.
Та след като се разтърсих, намерих номера по оригинална част:
12 21 2 246 919
Обаче това реле също го дават и за 4-ри цилиндровите дизели (М47).
По какъв начин се "казва" на релето, че трябва да пренебрегне още 2 свещи (когато се слага в М47), за да не запише грешка в тях?
Поздрави.
п.п. Някой ако има да услужи с такова реле за пробата, преди да купя ново, ще се радвам да сподели.
Имам проблем с релето за подгрев. Винаги като запалиш колата автоматично записва греша реле.
Та след като се разтърсих, намерих номера по оригинална част:
12 21 2 246 919
Обаче това реле също го дават и за 4-ри цилиндровите дизели (М47).
По какъв начин се "казва" на релето, че трябва да пренебрегне още 2 свещи (когато се слага в М47), за да не запише грешка в тях?
Поздрави.
п.п. Някой ако има да услужи с такова реле за пробата, преди да купя ново, ще се радвам да сподели.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Реле подгревни свещи.
Релето взима сигнал от DDE-то и си разпознава автоматично с колко свещи е.
Re: Реле подгревни свещи.
Retrofit написа:Релето взима сигнал от DDE-то и си разпознава автоматично с колко свещи е.
Едно уточнение за сигнала.
Сигнала идва от ЕКУ-то, за да се активира релето.
Релето само по себе си няма как да разпознае на колко свещи е закачено, защото практично може точно тези две от свещите да са му изгорели и ще индикира проблем. Съответно някой трябва да му подсказва колко свещи трябва да "търси".
Като разглеждам схемите ДДЕ-то комуникира по два канала с релето:
1. Пин-11 общ и за двата вида двигатели. Предполагам това е серийната връзка, по която релето комуникира с ДДЕ-то
2. Към пин 10 (М47) или пин 6 (М57) на релето управляващ сигнал (предполагам) за активиране на подгрева.
Предполагам по тази разлика (точка 2) релето "разпознава" колко свещи и кои пинове трябва да използва?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Реле подгревни свещи.
Общия кабел е за активиране на релето(11) а другия е за комуникация с DDE, самото реле си е един електронен модул, а не обикновено реле.
Re: Реле подгревни свещи.
Retrofit написа:Общия кабел е за активиране на релето(11) а другия е за комуникация с DDE, самото реле си е един електронен модул, а не обикновено реле.
Разглобявал съм такова реле и относително знам какво има вътре
Та значи по комуникацията от къде му идва се ориентира на какъв двигател е закачено и съответно да не дава грешки ако му липсва товар на две от крачетата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Реле подгревни свещи.
Някой може ли да даде снимка къде точно се намира това реле, че утре мисля да го сменям.
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Реле подгревни свещи.
Аз имах същия проблем,на мен ми даваше грешка и на 6-те свещи,но при положение ,че са смемеми всичките се оказа ,че трябва и релето да се смени.Отдоло под всмукателния колектор,т.е трябва да се свали и някъде отдоло се намира.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Реле подгревни свещи.
точно както ти е реда с подгревните свещи и отворите на цилиндрите - под тях в средата. И да не забравиш да ги прегледаш и тях/подгревните/.
Ако имаш една за смяна - сменяй всичките, за да не отваряш пак в недалечно бъдеще. За да видиш кои са читави с един мост от най-близкия плюс (този дето е до мука на оригиналната аларма - на снимката е отворена кутийката му) цъкваш върху всяка една.
Ако ще ги развърташ, го прави на напълно студен двигател.
Сам ли реши да го сменяш?
И между другото на английски си е GLOW PLUG CONTROL UNIT, само ние го знаем като реле.
под водното съединение някъде се падаше, ама как да ти го посоча точно като там си е хаос.
Ако имаш една за смяна - сменяй всичките, за да не отваряш пак в недалечно бъдеще. За да видиш кои са читави с един мост от най-близкия плюс (този дето е до мука на оригиналната аларма - на снимката е отворена кутийката му) цъкваш върху всяка една.
Ако ще ги развърташ, го прави на напълно студен двигател.
Сам ли реши да го сменяш?
И между другото на английски си е GLOW PLUG CONTROL UNIT, само ние го знаем като реле.
под водното съединение някъде се падаше, ама как да ти го посоча точно като там си е хаос.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Реле подгревни свещи.
даааа и аз си мислех че при свещите - да ама не
Беше до Компютъра - фабрично със стоика , окабеляване всичко... така че ако не е там където всеки си мисли че е не се шашкайте и се огледайте
Беше до Компютъра - фабрично със стоика , окабеляване всичко... така че ако не е там където всеки си мисли че е не се шашкайте и се огледайте
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Реле подгревни свещи.
sub_eleven написа:точно както ти е реда с подгревните свещи и отворите на цилиндрите - под тях в средата. И да не забравиш да ги прегледаш и тях/подгревните/.
Ако имаш една за смяна - сменяй всичките, за да не отваряш пак в недалечно бъдеще. За да видиш кои са читави с един мост от най-близкия плюс (този дето е до мука на оригиналната аларма - на снимката е отворена кутийката му) цъкваш върху всяка една.
Ако ще ги развърташ, го прави на напълно студен двигател.
Сам ли реши да го сменяш?
И между другото на английски си е GLOW PLUG CONTROL UNIT, само ние го знаем като реле.
под водното съединение някъде се падаше, ама как да ти го посоча точно като там си е хаос.
Исках да добия представа къде се намира, едва ли ще го правя сам и то в полеви условия.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Реле подгревни свещи.
xerial написа:даааа и аз си мислех че при свещите - да ама не
Беше до Компютъра - фабрично със стоика , окабеляване всичко... така че ако не е там където всеки си мисли че е не се шашкайте и се огледайте
а дали има зависимост дали е 184 или 204 коньовия за местоположението.
Аз съм с 204 и е там под свещите, ти си 184 и е на друго място...
Може и други хора да се изкажат да видим дали има зависимост.
или може би зависимостта да е автомат/ръчка?
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Реле подгревни свещи.
sub_eleven написа:xerial написа:даааа и аз си мислех че при свещите - да ама не
Беше до Компютъра - фабрично със стоика , окабеляване всичко... така че ако не е там където всеки си мисли че е не се шашкайте и се огледайте
а дали има зависимост дали е 184 или 204 коньовия за местоположението.
Аз съм с 204 и е там под свещите, ти си 184 и е на друго място...
Може и други хора да се изкажат да видим дали има зависимост.
или може би зависимостта да е автомат/ръчка?
и при други 184ки не при свещите... при мен не...
Re: Реле подгревни свещи.
Модула на 184кс е при компютъра на двигателя, а на 204кс е при свещите, върху двигателя.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Реле подгревни свещи.
JTD написа:Модула на 184кс е при компютъра на двигателя, а на 204кс е при свещите, върху двигателя.
Много шибано, но се справихме.
Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]