Проблем с тресене на място при загрял мотор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Проблем с тресене на място при загрял мотор
Здравейте колеги имам нужда от малко помощ и съвет,колата е е46 330 cd 204 коня. Проблема е следния,колата тресе силно на място,странното в случая е че го прави само на загрял мотор (винаги на раб температура) вибрацията е доста силна,както се шегуваме иска да откачи вратите. Правили сме 3 диагностики като и на 3-те колата излиза сълза ...няма грешки, корекциите на дюзите са в нормите.
Сменени са и двата тампона на мотора с оригнални ,филтър картерни газове,колата е напълно обслужена,нямам проблеми с паленето на топъл и студен мотор ,на студено колата работи перфектно ...в момвнта който стрелката закове 12 часа и се почва с вибрациите ...в движение на обороти не се усещат няма загуба на мощност ,пушене и проблем с вървенето,прави го само на празен ход на място ...ако подам газ на празен ход малко преди 1000 об вибрацията изчезва.
Странното е че ако карам на климатик колата не вибрира,ако навивам волана на място също вибрациите изчезват...общо взето всяко натоварване на мотора с някакъв "консуматор" преустановява вибрациите....
Имаме няколко съмнения ...първото е двумасовия маховик....по време на вибрациите се чува доста гадно стържене от сектора м/у кутията и мотора....при натискане на съединителя изчезва...но вибрирането остава....лошото е че това стържене може да е и породено от самите вибрации,нямам проблем с тръгването и с отделянето на съединителя.
Второто предпололожение ест са дюзите но пък на студено мотора работи безупречно и корекциите са нормални....
Мислих и за перката на виското но видимо тя няма проблеми и дебеланс....
Искам да помоля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели някакъв опит ...защото просто съм стигнал до някаква задънена улица с тоя проблем ако взема маховик и не е от него ще съм дал излишни доста пари ако почна от дюзи пак същото...та така...
П.п Предварително се извинявам на някои колеги ,които вече съм занимавал с този проблем и може и да им е писнало
Сменени са и двата тампона на мотора с оригнални ,филтър картерни газове,колата е напълно обслужена,нямам проблеми с паленето на топъл и студен мотор ,на студено колата работи перфектно ...в момвнта който стрелката закове 12 часа и се почва с вибрациите ...в движение на обороти не се усещат няма загуба на мощност ,пушене и проблем с вървенето,прави го само на празен ход на място ...ако подам газ на празен ход малко преди 1000 об вибрацията изчезва.
Странното е че ако карам на климатик колата не вибрира,ако навивам волана на място също вибрациите изчезват...общо взето всяко натоварване на мотора с някакъв "консуматор" преустановява вибрациите....
Имаме няколко съмнения ...първото е двумасовия маховик....по време на вибрациите се чува доста гадно стържене от сектора м/у кутията и мотора....при натискане на съединителя изчезва...но вибрирането остава....лошото е че това стържене може да е и породено от самите вибрации,нямам проблем с тръгването и с отделянето на съединителя.
Второто предпололожение ест са дюзите но пък на студено мотора работи безупречно и корекциите са нормални....
Мислих и за перката на виското но видимо тя няма проблеми и дебеланс....
Искам да помоля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели някакъв опит ...защото просто съм стигнал до някаква задънена улица с тоя проблем ако взема маховик и не е от него ще съм дал излишни доста пари ако почна от дюзи пак същото...та така...
П.п Предварително се извинявам на някои колеги ,които вече съм занимавал с този проблем и може и да им е писнало

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Здравей отново
Преди беше пропуснал да кажеш, че при включване на консуматор вибрациите намаляват/изчезват...
Сега по същество - как са вакумите на тампоните на мотора? - включени ли са?
А системата под вакум ли е?
На диагностика - какви са оборотите на мотора?
Константни ли са?

Преди беше пропуснал да кажеш, че при включване на консуматор вибрациите намаляват/изчезват...
Сега по същество - как са вакумите на тампоните на мотора? - включени ли са?
А системата под вакум ли е?
На диагностика - какви са оборотите на мотора?
Константни ли са?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
На климатик и на при въртене на волана ,оборотите леко скачат от там намаля резонанса,който явно се получава,на мен по скоро ми се вижда маховик или демпферна шайба..след като си с оригинални тампони на двг
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Dimitroff написа:Здравей отново![]()
Преди беше пропуснал да кажеш, че при включване на консуматор вибрациите намаляват/изчезват...
Сега по същество - как са вакумите на тампоните на мотора? - включени ли са?
А системата под вакум ли е?
На диагностика - какви са оборотите на мотора?
Константни ли са?
Ванка бях ти писал лично но може ида си пропуснал....оборотите са константни оборотомера не играе,незная колко точно са били но никой от диагностиците не казаче са ниски...имали някой датчик който може да лъже нещо компа при напълно загрят мотор ,дебитомер нещо? ,за тампоните знаеш къде сменях втория невярвам даса пропуснали да го включат....мисля че е свързано с темп на мотора защото зимата когато загряваше по бавно тоя проблем се появяваше след бая каране...сега на топлото доста побързо идва този момент ... принципно и аз бях заложил на маховика но ме тревожи че би трябвало ако е механичен проблема да е постоянен....колата се държи се едно са и ниски оботоротите и като вкл консуматор се успива...
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Колега имаме един мерцедес Ц-класа, при който имаше почти идентичен проблем с твоя, като изключим това със звука от кутията.
При пускане на габарит вибрациите спираха или това с волана. Мотора се тресеше страшно в коша и това само на топъл, а като студен си беше всичко наред.
Окоза се проблем с ГНП-то (някакви клапанчета).
При пускане на габарит вибрациите спираха или това с волана. Мотора се тресеше страшно в коша и това само на топъл, а като студен си беше всичко наред.
Окоза се проблем с ГНП-то (някакви клапанчета).
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
PREDATOR_318is написа:Колега имаме един мерцедес Ц-класа, при който имаше почти идентичен проблем с твоя, като изключим това със звука от кутията.
При пускане на габарит вибрациите спираха или това с волана. Мотора се тресеше страшно в коша и това само на топъл, а като студен си беше всичко наред.
Окоза се проблем с ГНП-то (някакви клапанчета).
А как го хванахте че е от там...смисъл на диагностика ли излезе,имаше ли проблем с вървенето ?
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
choio написа:PREDATOR_318is написа:Колега имаме един мерцедес Ц-класа, при който имаше почти идентичен проблем с твоя, като изключим това със звука от кутията.
При пускане на габарит вибрациите спираха или това с волана. Мотора се тресеше страшно в коша и това само на топъл, а като студен си беше всичко наред.
Окоза се проблем с ГНП-то (някакви клапанчета).
А как го хванахте че е от там...смисъл на диагностика ли излезе,имаше ли проблем с вървенето ?
Не един познат който има bosh сервиз ни прати при негови хора, които бяха сигурни, че е помпата.
Преди това ходих незнам колко пъти на диагностика (дори и в Бълкан стар).
Колата нямаше никакви проблеми с вървеж и разход на гориво.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
PREDATOR_318is написа:choio написа:PREDATOR_318is написа:Колега имаме един мерцедес Ц-класа, при който имаше почти идентичен проблем с твоя, като изключим това със звука от кутията.
При пускане на габарит вибрациите спираха или това с волана. Мотора се тресеше страшно в коша и това само на топъл, а като студен си беше всичко наред.
Окоза се проблем с ГНП-то (някакви клапанчета).
А как го хванахте че е от там...смисъл на диагностика ли излезе,имаше ли проблем с вървенето ?
Не един познат който има bosh сервиз ни прати при негови хора, които бяха сигурни, че е помпата.
Преди това ходих незнам колко пъти на диагностика (дори и в Бълкан стар).
Колата нямаше никакви проблеми с вървеж и разход на гориво.
Mда същност аз там работя .... и се разчита компа да ти каже всичко ,благодаря за насоката колега ще трябва и това да отчета като вариант....ще те помоля ако може на лично да ми дадеш някаква информация за тези хора и евентуално какво струва такъв ремонт....чисто информативно питам,мерси предварително:)
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Колега,мисля си че е маховика.Пробвай да вдигнеш оборотите с КТСа нали в бош каза че работиш с 50 об/мин нагоре и ще изчезне всичко поне временно ще си решиш проблема за година напред!
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
karnak написа:Колега,мисля си че е маховика.Пробвай да вдигнеш оборотите с КТСа нали в бош каза че работиш с 50 об/мин нагоре и ще изчезне всичко поне временно ще си решиш проблема за година напред!
Б.Стар колега


- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Имал съм такъв проблем за тва ти пиша,не знам но само при загрял мотор се разтраква, явно като загреят пружините
Има зверски въртящ момент тоя звяр и трудно изкарват 130-40 хил с един маховик особенно и ако е мапната !

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
karnak написа:Имал съм такъв проблем за тва ти пиша,не знам но само при загрял мотор се разтраква, явно като загреят пружинитеИма зверски въртящ момент тоя звяр и трудно изкарват 130-40 хил с един маховик особенно и ако е мапната !
Така е страхотен автомобил....но този проблем ме побърква истински ,ако го нямаше щеше и да е мапната но докато го има просто нямам право да се гавря с колата...мерси за мнението

Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
здрасти, колега,
и аз съм с такава кола, но мапната, и имам същите оплаквания - наскоро смених за целта маховик и съединител, защото и без това ми казаха, че са си заминали. Само че проблемът си остана - при загрял мотор тресе, но оборотите не мърдат. Мислех си за тампони на двигателя, но щом ти си ги сменял явно не е от тях. Въпросът става доста интересен.
и аз съм с такава кола, но мапната, и имам същите оплаквания - наскоро смених за целта маховик и съединител, защото и без това ми казаха, че са си заминали. Само че проблемът си остана - при загрял мотор тресе, но оборотите не мърдат. Мислех си за тампони на двигателя, но щом ти си ги сменял явно не е от тях. Въпросът става доста интересен.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Stim написа:здрасти, колега,
и аз съм с такава кола, но мапната, и имам същите оплаквания - наскоро смених за целта маховик и съединител, защото и без това ми казаха, че са си заминали. Само че проблемът си остана - при загрял мотор тресе, но оборотите не мърдат. Мислех си за тампони на двигателя, но щом ти си ги сменял явно не е от тях. Въпросът става доста интересен.
То се почва от тампоните мойте бяха скъсани и двата за съжаление не се оказа от там ... все пак колега почни и ти от там може пък да имаш късмета да е от тях

- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Проблем с тресене на място при загрял мотор
Choio, ще споделиш ли в крайна сметка къде беше проблемът - маховик, клапани, нещо друго ...?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани