Сверяване на часовника при счупено лостче?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ivo Kanev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: на задни гуми :)))
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
lancerpor написа:А при неработещо лостче за зануляване на километража, как се процедира?
колегата по горе е публикувал как....http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ter+repair
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
Такааааааааааа, искам да ви се похваля При мене всичко мина добре без нужда от кламери и тнт. Историята е следната. Явно някой като е слагал ринговете е изкарал тези бутончета и след това не ги е сложил както трябва по местата им. Първо за да се сложат, се махат гумичките които ги покриват. После се махат плаките в долната част на километража, понеже стърчат малко и покриват пинчетата. При мене някой след като е разглобил километража да слага ринговете, явно е действал бързо и не ги е наместил плаките и пинчетата както трябва. От мен се искаше само да махна плаките, да сложа пинчетата в гнездата им, да сложа плаките отгоре и да сглобя по обратния път Не можах да снимам, защото не бях подготвен, но ако не сте ме разбрали, тези дни ще правя един друг километраж, там ще снимам да ви покажа
- mcfistell
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
Здравейте,
При мен са счупени двете рогчета на бялата пластмаса - черните бутони са здрави. Вчера направих опит да ги лепя, но пак се счупиха и двете.
Бялата пластмаса има ли я отделно от таблото и да се подмени само тя?
При мен са счупени двете рогчета на бялата пластмаса - черните бутони са здрави. Вчера направих опит да ги лепя, но пак се счупиха и двете.
Бялата пластмаса има ли я отделно от таблото и да се подмени само тя?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
mcfistell написа:Здравейте,
При мен са счупени двете рогчета на бялата пластмаса - черните бутони са здрави. Вчера направих опит да ги лепя, но пак се счупиха и двете.
Бялата пластмаса има ли я отделно от таблото и да се подмени само тя?
Подменя се само тя, но трудно се намира, аз имам ако искаш пиши ще измислим нещо
- milas_7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 25.10.2013
- Пол: Мъж
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
Ivo Kanev написа:lancerpor написа:А при неработещо лостче за зануляване на километража, как се процедира?
колегата по горе е публикувал как....http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ter+repair
Супер и аз имам същия проблем сега ще пробвам това
- mumford
- 320ci
- Мнения: 573
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
И на мен лостчето спря да ми работи, като го въртя наляво. Като имам време ще сваля таблото. Който има подобен проблем тук може да види, как се сваля таблото и сменя лостчето:
https://www.youtube.com/watch?v=J3kPO_VeHwM
https://www.youtube.com/watch?v=J3kPO_VeHwM
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
Здравейте,
малко да повдигна темата...
При мен също се бяха счупили белите ушички. Наистина има вариант да се смени цялата пластмасова платка, но тя се намира трудно. Може да се купи друго табло и да се използва за донор на пластмасовата платка, но трудно се намира здрава, защото е често срещан проблем.
Има и друго решение...
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Изпробвах го лично и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
малко да повдигна темата...
При мен също се бяха счупили белите ушички. Наистина има вариант да се смени цялата пластмасова платка, но тя се намира трудно. Може да се купи друго табло и да се използва за донор на пластмасовата платка, но трудно се намира здрава, защото е често срещан проблем.
Има и друго решение...
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Изпробвах го лично и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
Здравейте,
малко да повдигна темата...
При мен също се бяха счупили белите ушички. Наистина има вариант да се смени цялата пластмасова платка, но тя се намира трудно. Може да се купи друго табло и да се използва за донор на пластмасовата платка, но трудно се намира здрава, защото е често срещан проблем.
Има и друго решение...
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Изпробвах го лично и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
малко да повдигна темата...
При мен също се бяха счупили белите ушички. Наистина има вариант да се смени цялата пластмасова платка, но тя се намира трудно. Може да се купи друго табло и да се използва за донор на пластмасовата платка, но трудно се намира здрава, защото е често срещан проблем.
Има и друго решение...
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Изпробвах го лично и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
Re: Сверяване на часовника при счупено лостче?
J0P3T0 написа:Предполагам, че е счупено, защото, като го натискам или въртя нищо не става. Обаче, когато колата е само на контакт и го натискам се сменя Oil Service и там другото. Четох, че за да се активира часовника да не седи на --:-- ставало от копчето на бордови компютъра, но аз нямам копче. Ако откача и закача акумолатора дали часовника ще застане на 00:00 часа?
Не
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани