пролем с разширителнич съд

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: sofiya

пролем с разширителнич съд

Мнение от meta » 14 Мар 2011, 22:52

става въпрос за един О-пръстен отгоре на разширителното казанче там кадето маркуча влиза в казанчето ако някой знае парт номер или размери ще съм му много благодаре че от 4 часа търся в нета и нищо не намерих а от там ми тече сериозно тази вечер свалих О-пръстена и не прилича на нищо немога да взема и размери даже. Благодаря ви много предшарително.
17127510952.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
хората нямат резервни части. Карай разумно !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от tosh » 15 Мар 2011, 8:50

Виж в този сайт http://www.realoem.com/bmw/select.do
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от vavilon » 15 Мар 2011, 9:17

Онзи ден сменях този маркуч с колянто. Вървят заедно, не се продава поотделно. Моя за 318-та струваше в Дару кар-78лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: sofiya

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от meta » 15 Мар 2011, 18:35

там в "Real Om" съм проверил няма го като отделна част. Днеска се обадих у дару кар и ми казаха че се продава заедно с маркуча и отделно неги продават, а за един о–пръстен да сменя целия маркуч за мене е все едно като ми се спука гумата да сменъам колата но както и дае днеска бях у един магазин за О-рингове и си накупих около 10-тина различни размера за около 4 лв. ако не станат ще сваля и маркуча и ще отида в магазина за О-рингове. А между другото преди окило 6 месеза ми смениха казанчето у дару кар и ми казаха че е спукано а аз преди два месеца го бях сменил и им казах че не е от казанчето но те не , защото понеже когато тече от гърлото на маркуча се отича около гърлото на газанчето и се задържа там около фланеца и те ми го смениха и и така и не спра да намокря там на сащото място така че вече си имам 2 казанчета сега и немисе иска да си имам и два маркуча.
хората нямат резервни части. Карай разумно !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от vavilon » 17 Мар 2011, 9:34

Аз да ти кажа за този прослувут маркуч :) 2години ми миришеше колата на антифриз като загре. Малко, но си понамирисваше и губеше по 100-150гр. на година антифриз. А тя пластмасата около маркуча се е рушала малко по малко и е изпускало па'ри антифриз. Първо ми се скапа болтчето за обезвъздушаване и сега преди 1 месец, се скапа пластмасата около маркуча. На околовръстното с вдигнат капак и люлеещ се маркуч :mhihi: ! И така нов маркуч и имам вече не миришеща кола :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от slitter » 17 Мар 2011, 10:45

Колеги, искам да питам... на схемата Изображение номер 1 голямото гърло от към радиатора ми сълзи. Отворих го и вудях, че вътре О-пръстена се е деформирал вече от стареене и не уплътнява явно хубаво. Същото като при колегата. Повечето връзки в охладителната система на е46 са по този начин. Някой сменявал ли е само О-пръстените. Според мен могат да се извадят и по техния размер да се вземе ново, което струва стотинки реално, а иначе се продава целия маркуч за 80 лв. Интересува ме някой правил ли е опит. Ако не е, аз ще направя и ще споделя впечатления... би било полезно за всички!

Колега, като отделен парт номер няма да го откриеш. Аз мисля същото да направя. Сваляш внимателно улътнението, което ти тече и отиваш в първия магазин за авточасти и по размера си взимаш нов О-пръстен. Слагаш и монтираш, поне така си мисля, че би трябвало да бъде. Затова ми се иска да сподели някой с опит, ако има!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от tosh » 17 Мар 2011, 11:29

Ами аз скоро смених о-пръстен но малкия термостат на ЕГР кулера - номер 10
Изображение

Въпреки че го има отделно като част и струва 1-2 лева, Варна карс ми се стори далече за нещо което струва толкова пари. Затова си го купих от магазин на LOCTITE където имаха супер много о-ринги като размери. Засега е добре, да не чува оня долу :roll:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от vavilon » 17 Мар 2011, 12:19

slitter написа:Колеги, искам да питам... на схемата Изображение номер 1 голямото гърло от към радиатора ми сълзи. Отворих го и вудях, че вътре О-пръстена се е деформирал вече от стареене и не уплътнява явно хубаво. Същото като при колегата. Повечето връзки в охладителната система на е46 са по този начин. Някой сменявал ли е само О-пръстените. Според мен могат да се извадят и по техния размер да се вземе ново, което струва стотинки реално, а иначе се продава целия маркуч за 80 лв. Интересува ме някой правил ли е опит. Ако не е, аз ще направя и ще споделя впечатления... би било полезно за всички!

Колега, като отделен парт номер няма да го откриеш. Аз мисля същото да направя. Сваляш внимателно улътнението, което ти тече и отиваш в първия магазин за авточасти и по размера си взимаш нов О-пръстен. Слагаш и монтираш, поне така си мисля, че би трябвало да бъде. Затова ми се иска да сподели някой с опит, ако има!


Ей го е http://www.bgmaps.com/link/56B98C83AC77 ... E16B33988A
Магазина за лагери семеринги и О-мръстени. :mhihi:
Източваш малко хантифриза, сваляш края на маркуча (с пружинни скобки е). Вадиш О-мръстена, и бегом в магазина. Там си имат шублер и ще го премерят. Незабравяй да кажеш, че ще е голяма температурата (105гр.) около този О-мръстен! :mhihi: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: sofiya

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от meta » 17 Мар 2011, 19:37

колега аз снощи го смених става вапрос за сащия О-пристен аз даже смених и големия кадето маркуча влиза у радиатора и днеска баяа покарах и вечерта отворих капака на колата и небеше протекло дори и капчица. Размера на О-пръстена дето съм сложил е 16-3 mm, а на голямото 38 на 4 mm, аз големия го измерих с електронен шублер а за малкия измерих само гърлото на казанчето то е добре и да се измери и вутрешния диаметър на маркуча но няма как. Ако правиш сащтите упражнения като мене бих те посаветвал като смениш уплътнението запали колата и изчакай да загрее до половината работна температура и изгаси да изтине за да може уплътнението да си легне хубаво и да заеме формата на маркуча, след като изтине добре пак го запали и вече не би трябвало да имаш проблеми, поне при мене беше така.
Ако се пооправи и твойта пиши да знаем ;)
пък ако можеш да намериш от някаде такъв стар маркуч да го срежим и да му шземем размерите ще е най добре
хората нямат резервни части. Карай разумно !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от slitter » 20 Мар 2011, 20:45

И аз днес го смених и искам да кажа, че си става перфектно. Рамерът си е с точно 38 на 4 mm, както каза колегата за големия щуцер. Нема сми да давате пари за цел маркуч! Който има проблем да сменява само О-пръстените!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от IKN » 21 Мар 2011, 0:07

Супер!!!
Много полезна информация :yes:
Колеги какъв цвят са пръстените които сте използвали ,предполагам черни , но
има примерно и зелени . Предполагам че има значение. Оригиналните на маркуча
какъв цвят са.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от slitter » 21 Мар 2011, 0:35

Черни са колега! Може и да има значение, ама в случая е важно май до каква температура издържа!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от IKN » 21 Мар 2011, 0:54

slitter написа:Черни са колега! Може и да има значение, ама в случая е важно май до каква температура издържа!

10 Х.
Просто на другата ми кола съм сменял някои О-пръстени и ми е правило впечатление че черните са по
охладителната система , а зелените се изполват при уплътнения за масло . Естествено винаги може да
има и изключения и цвета да не е определящ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от IKN » 21 Мар 2011, 10:01

slitter написа: Рамерът си е с точно 38 на 4 mm, както каза колегата за големия щуцер.

Кой размер е 38 мм. - външен или вътрешен диаметър на О-пръстена .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: пролем с разширителнич съд

Мнение от slitter » 21 Мар 2011, 10:19

IKN написа:
slitter написа: Рамерът си е с точно 38 на 4 mm, както каза колегата за големия щуцер.

Кой размер е 38 мм. - външен или вътрешен диаметър на О-пръстена .


Вътрешен! От където и да купуваш на самата кутия с о пръстените си им пише размерите!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook