DIY Скъсени вакуум пътища.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от bmw_320d_150 » 16 Май 2014, 10:58

Тръбите са прегледани,кулера и свалян и чистен и той но за клапана на турбото не се сетих а и не знам кой е.Пропуснал съм за съжаление.Колата обаче е супер и върви идеално само не мога да сваля разхода в града.Дава ми около 10 разход в София а чета във форума че колеги се хвалят с 7 - 8 разход което не знам как го постигат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Gqbriel » 16 Май 2014, 11:12

bmw_320d_150 написа:Тръбите са прегледани,кулера и свалян и чистен и той но за клапана на турбото не се сетих а и не знам кой е.Пропуснал съм за съжаление.Колата обаче е супер и върви идеално само не мога да сваля разхода в града.Дава ми около 10 разход в София а чета във форума че колеги се хвалят с 7 - 8 разход което не знам как го постигат.

хавтомат ли си
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от bmw_320d_150 » 16 Май 2014, 18:32

Не,с ръчни...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Nikolay P. » 16 Май 2014, 20:52

Колега, от градско до градско има разлика. Може много хора да са от София, който не е малък град и всеки да има ежедневен маршрут, различен от този на останалите колеги. Като прибавим различните стилове на шофиране на всеки и различните цолажи и размери гуми, е нормално да се получават някакви такива разлики от порядъка на 2-3 литра. Има и друго, градско си е много относително, може да се кара градско на къси разстояния, докато колата не е стигнала оптимална температура и да се гаси, тогава както и да караш, ще си смуче повечко. Така че не се задълбочавайте толкова на градското при дизелите дали е плюс - минус 2 литра е напълно в рамките на нормалното. Колкото и да отваряте, лъскате, чистите кулери, колектори и т.н., това нещо няма да се промени. Поддържайте си колите и не берете грижи! Живи и здрави! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от bmw_320d_150 » 17 Май 2014, 15:23

Абсолютно си прав.така е.Аз не се вталясвам толкова колко ми гори,Важното е да върви....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Gqbriel » 17 Май 2014, 21:04

Nikolay P. написа:Колега, от градско до градско има разлика. Може много хора да са от София, който не е малък град и всеки да има ежедневен маршрут, различен от този на останалите колеги. Като прибавим различните стилове на шофиране на всеки и различните цолажи и размери гуми, е нормално да се получават някакви такива разлики от порядъка на 2-3 литра. Има и друго, градско си е много относително, може да се кара градско на къси разстояния, докато колата не е стигнала оптимална температура и да се гаси, тогава както и да караш, ще си смуче повечко. Така че не се задълбочавайте толкова на градското при дизелите дали е плюс - минус 2 литра е напълно в рамките на нормалното. Колкото и да отваряте, лъскате, чистите кулери, колектори и т.н., това нещо няма да се промени. Поддържайте си колите и не берете грижи! Живи и здрави! :yes:

Литър по литър резервоар :)

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Nikolay P. » 18 Май 2014, 8:31

8) Такъв е живота, какво да правиш! :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от bmw_320d_150 » 19 Май 2014, 14:21

Gqbriel написа:
Nikolay P. написа:Колега, от градско до градско има разлика. Може много хора да са от София, който не е малък град и всеки да има ежедневен маршрут, различен от този на останалите колеги. Като прибавим различните стилове на шофиране на всеки и различните цолажи и размери гуми, е нормално да се получават някакви такива разлики от порядъка на 2-3 литра. Има и друго, градско си е много относително, може да се кара градско на къси разстояния, докато колата не е стигнала оптимална температура и да се гаси, тогава както и да караш, ще си смуче повечко. Така че не се задълбочавайте толкова на градското при дизелите дали е плюс - минус 2 литра е напълно в рамките на нормалното. Колкото и да отваряте, лъскате, чистите кулери, колектори и т.н., това нещо няма да се промени. Поддържайте си колите и не берете грижи! Живи и здрави! :yes:

Литър по литър резервоар :)

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Резервоар по резервоар.......цистерна :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 4.11.2012
Пол: Мъж
Кара: Е61-530XD LCI
Мечтае да кара: кюрьосити

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от djssss » 24 Май 2014, 12:51

здравейте карам 330xd направих манипулацията,мога да кажа че колата е неузнаваема държи се много приятно и в ниските и във високите!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от bmw_320d_150 » 24 Май 2014, 15:14

Странното ми е,че при някои колеги има огромен ефект и казват,че разликата е голяма.При мен почти няма.колата си върви по същия начин.Може би просто и преди това си е вървяла добре и за това но поне съм спокоен,че няма вихровите клапи да ми се счупят и да прецакат мотора.Аз заради тях на правих манипулацията.успех на всички....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от zoti » 14 Юли 2014, 15:24

Някой да има представа какво управлява вакуум регулатора,който се намира на колектора,точно зад АГР клапана?Вчера видях,че няма маркуч там.Би трябвало да са пеперудите,нали?
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от unikalen88 » 15 Юли 2014, 14:49

zoti написа:Някой да има представа какво управлява вакуум регулатора,който се намира на колектора,точно зад АГР клапана?Вчера видях,че няма маркуч там.Би трябвало да са пеперудите,нали?

да,този зад агр-ра е за клапите,а за арг-ра е под всукателния колектор точно до филтъра на купето
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 14.05.2014
Пол: Мъж

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от KaloyanS » 13 Авг 2014, 12:46

unikalen88 написа:
zoti написа:Някой да има представа какво управлява вакуум регулатора,който се намира на колектора,точно зад АГР клапана?Вчера видях,че няма маркуч там.Би трябвало да са пеперудите,нали?

да,този зад агр-ра е за клапите,а за арг-ра е под всукателния колектор точно до филтъра на купето


Момчета какъв размер вакуум маркучета слагате и някой да ме внедри вследствие на по-тесни от оригиналните турбината по-бързо ли реагира или се получава недостиг на вакуум и от там лаг, придърпване ала - бала ... Питам, защото нз какъв размер са моите (330д 184к фейс), а сложих 3мм и ми се струва, че се наиграх с тях .. Аз резервоара не само го "презкочих" ами и го махнах да не се пречка :mhihi:, но колата понякога тръгва друг път не ... Искам да почна от по-малкото, че само геометрията не съм чистил на моята ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 891
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от mustang1986 » 13 Авг 2014, 19:14

3,5 са оригиналните.И аз съм с 3мм силиконови и нямам абсолютно никакъв проблем.
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от A-style » 08 Сеп 2014, 23:37

След няколко часов престой на колата ми , педала на спирачките става твърд и започнах да се съмнявам , че ми бягат вакууките от някъде ! Взех нови маркучи и ги смених всичките, прегледах всички скоби и свръзки една по една от до , размених за проба дори 2-та клапана - тези които са еднакви там за турбото и резултат нулев... Установих ,че като престои повече време колата и откача 1 от маркучите който влиза във вакууният резервоар не издава този звук " псъъът" .. Този звук"псъъъът "при откачането на вакуумите се чува в рамките до 1 час когато е работила колата!
Изолирам "тулумбата" и пак е същата работа (за да съм сигурен ,че не е в нея проблема)
При вас как е колеги ?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook