DIY Скъсени вакуум пътища.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
DIY Скъсени вакуум пътища.
За всички колеги собственици на Е46 дизел прилагам следното описание и снимков материал:
С цел по-бърза реакция на геометрията на турбината прилагам 3 прости снимки, който ще ви дадат:
1. По-бърза реакция на геометрията на турбината
2. От там мааалко по-ранно развъртане на турбината.
3. Повече "респонд" в педала на газта.
4. По-леко развъртане на мотора.
5. Mалко по-добро "доускорение"
Манипулацията е елементарна и отнема 10 секунди.
Всеки може да пробва и ако не му хареса да си върне нещата в първоначален вид пак за 10-15 секунди.
1. Отваряте капака и поглеждате в лявата част на мотора - между самия мотор и казанчето за течността на чистачките.
Виждате къде е "вакуум регулатора" (черно и тумбесто).
2. Хващате и изваждате маркуча, който гледа към бронята/предницата на колата (чува се пссст, защото се губи вакуума - не се стряскайте ).
3. Вадите маркуч номер 2 от акуатора/клапана и на негово място включвате маркуч номер 1 от вакуум регулатора.
- маркуч номер 2 остава не свързан никъде - не се притеснявайте.
Прилагам и 3 снимки. (кликнете за по-голям размер и пояснения) !
Първата кола (тестова) е вече с навъртени около 10 000км с тази интервенция и няма проблеми (Е46 320dA).
Моята, а също и на колега от форума също е с тази манипулация.
ЕДИТ: Оказа се, че ефекта е доста по-чувствителен на автомобили с ремап!
Собственици, който са попривикнали на ремапа усещат доста приятно подобрение след интервенцията.
А сега...марш до колите и после за по 1 кръгче за отзиви.
Пия бира и ям ребърца с мед в "Боримечката".
Zagy - enjoy
С цел по-бърза реакция на геометрията на турбината прилагам 3 прости снимки, който ще ви дадат:
1. По-бърза реакция на геометрията на турбината
2. От там мааалко по-ранно развъртане на турбината.
3. Повече "респонд" в педала на газта.
4. По-леко развъртане на мотора.
5. Mалко по-добро "доускорение"
Манипулацията е елементарна и отнема 10 секунди.
Всеки може да пробва и ако не му хареса да си върне нещата в първоначален вид пак за 10-15 секунди.
1. Отваряте капака и поглеждате в лявата част на мотора - между самия мотор и казанчето за течността на чистачките.
Виждате къде е "вакуум регулатора" (черно и тумбесто).
2. Хващате и изваждате маркуча, който гледа към бронята/предницата на колата (чува се пссст, защото се губи вакуума - не се стряскайте ).
3. Вадите маркуч номер 2 от акуатора/клапана и на негово място включвате маркуч номер 1 от вакуум регулатора.
- маркуч номер 2 остава не свързан никъде - не се притеснявайте.
Прилагам и 3 снимки. (кликнете за по-голям размер и пояснения) !
Първата кола (тестова) е вече с навъртени около 10 000км с тази интервенция и няма проблеми (Е46 320dA).
Моята, а също и на колега от форума също е с тази манипулация.
ЕДИТ: Оказа се, че ефекта е доста по-чувствителен на автомобили с ремап!
Собственици, който са попривикнали на ремапа усещат доста приятно подобрение след интервенцията.
А сега...марш до колите и после за по 1 кръгче за отзиви.
Пия бира и ям ребърца с мед в "Боримечката".
Zagy - enjoy
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Скъсени вакуум пътища.
Прилагам ви и една схема за добиване на допълнителна яснота:
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: Скъсени вакуум пътища.
Казвай за кога да поръчваме ребърцата!
Ти отдвна си ги заслужил ама все бягаш по тъч линията
Ти отдвна си ги заслужил ама все бягаш по тъч линията
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Скъсени вакуум пътища.
Ти си ебаси Спийди Гонзалеса - кога говорихме, кога я написа!
Вече загубих бройката на почерпките
Това още утре ще се пробва
Si non confectus, non reficiat.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Страшно Моята не е тук в момента, обаче слизаме веднага да правим колата на брато!!
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
така чисто теоретично,ако маркуч 2 се запуши да не стои така няма ли да е по добре?или няма значение
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Важно доуточнение - при Е46 преди фейса схемата е друга!
Не съм пробвал да запуша маркуч номер 2, но ...не пречи да се пробва
Не съм пробвал да запуша маркуч номер 2, но ...не пречи да се пробва
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Кой е маркуч номер 2? Или аз нещо не виждам, но номер е някакъв монтажен болт или стойка...
Si non confectus, non reficiat.
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Принципа на схемата е да се елиминира вакум резервора, главния вакум маркуч да прескочи резервоара и да се вкара директно в електрическия регулатор(клапан).
На преди фейса, ще трябва по дълъг маркуч
На преди фейса, ще трябва по дълъг маркуч
Последна промяна Retrofit на 20 Фев 2011, 17:21, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
В тоя ред на мисли би трябвало да се разкара и клапана и вакуума да се бутне директно в актуатора на турбото? Така ли?
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Koлегата Retrofit е прав - сега като се загледах (и след разговора със Zagy) - има разлика между преди и след фейса!
Това не пречи колегите да ползват 10см маркуч за удължение и да споделят как е минала интервенцията.
За Е46 преди фейса - снимките в първото ми мнение са достатъчен ориентир.
Това не пречи колегите да ползват 10см маркуч за удължение и да споделят как е минала интервенцията.
За Е46 преди фейса - снимките в първото ми мнение са достатъчен ориентир.
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Zagy написа:В тоя ред на мисли би трябвало да се разкара и клапана и вакуума да се бутне директно в актуатора на турбото? Така ли?
Коригирано за да не се бъркат хората.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
моята е преди феиса и това го нямам още от както си я купих явно преди мен са я направили тази интервенция но има разлика със и без това по пъргава е колата без него
BMW 320 D
- riki_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
колега ДИМИТРОФФ може ли на схемата за преди феиса да обележиж кое каде влиза 4е не6то не разбрах
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани