автоматична скоростна кутия
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: автоматична скоростна кутия
Кутията е съвсем същата, само задния капак е различен заедно с изходния вал, но ако ще сменяш кутията може да си свалиш твоя и да го сложиш на другата.
Re: автоматична скоростна кутия
Здравейте колеги. Да ви попитам за съвет. Преди месец купих е39 525i автоматик на 110 000 мили. Нямам никакъв проблем със скоростите, превключват плавно без удари освен леко чукване в първите 100 200 метра след като я запаля сутрин и тръгна. Понеже съм сигурен, че кутията не е обслужвана от предишните собственици, да го направя ли аз или да чакам някакви признаци.
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: автоматична скоростна кутия
Martin_90 написа:Здравейте колеги. Да ви попитам за съвет. Преди месец купих е39 525i автоматик на 110 000 мили. Нямам никакъв проблем със скоростите, превключват плавно без удари освен леко чукване в първите 100 200 метра след като я запаля сутрин и тръгна. Понеже съм сигурен, че кутията не е обслужвана от предишните собственици, да го направя ли аз или да чакам някакви признаци.
Ми като не я обслужиш,като се окоти ще търсиш общо взето под вола теле,кое колко струва и дали си заслужава да се прави Естествено,че трябва първото нещо да направиш е да я обслужиш,за да си спокоен.
Re: автоматична скоростна кутия
Когато имаш налице признаци, вече може да е късно. Обърни й внимание докато е време.
Re: автоматична скоростна кутия
Благодаря колеги . Свърших работа - 150 паунда масло филтър и гарнитура + работа.
Re: автоматична скоростна кутия
Здравейте. Колата е E46 330i, кутията ZF 5HP19, колата е на (уж реални, кабриолет е и не е карана много) 180 000 км. Карам я от 20 000. Още при купуването смених маслото на автомата. От скоро автоматът започна да влиза в авариен режим (грешка при смяна между 2 и 3 скорост) след 3 вечери дрифтове.
Следва отварянето му и споменатата цена за ремонт е минимум 2000 лева, потенциално повече + още няколко стотин за смяна на масло и филтри.
Според вас това адекватна цена ли е? Бих се радвал на всеки коментар по темата. Планирам да карам колата поне още 30 000 км и не ми се иска да се вкарвам във филми с автомати втора ръка и неясно състояние.
Следва отварянето му и споменатата цена за ремонт е минимум 2000 лева, потенциално повече + още няколко стотин за смяна на масло и филтри.
Според вас това адекватна цена ли е? Бих се радвал на всеки коментар по темата. Планирам да карам колата поне още 30 000 км и не ми се иска да се вкарвам във филми с автомати втора ръка и неясно състояние.
Re: автоматична скоростна кутия
imbmling написа:Здравейте. Колата е E46 330i, кутията ZF 5HP19, колата е на (уж реални, кабриолет е и не е карана много) 180 000 км. Карам я от 20 000. Още при купуването смених маслото на автомата. От скоро автоматът започна да влиза в авариен режим (грешка при смяна между 2 и 3 скорост) след 3 вечери дрифтове.
Следва отварянето му и споменатата цена за ремонт е минимум 2000 лева, потенциално повече + още няколко стотин за смяна на масло и филтри.
Според вас това адекватна цена ли е? Бих се радвал на всеки коментар по темата. Планирам да карам колата поне още 30 000 км и не ми се иска да се вкарвам във филми с автомати втора ръка и неясно състояние.
аз бях в подобна ситуация - дали да направя ремонт на моята кутия на стойност почти колкото половината кола и с гаранция от 10 000 км или 6 месеца или да сложа 2-ра ръка
нито едното от двете не е приемлива опция, поне за мен
10 000 км са нищо - аз поне ги минавам за 4-5 месеца и ако(да знам че е "ако") се счупи автомата - не малко пари хвърлени на вятъра....
взех кутия 2-ра ръка - покара около 15 000 км и започна да прави мизерии - за сега все още я карам - в начална фаза е проблема и се появява рядко - доста по малко пари хвърлени на вятъра спрямо тези за ремонт
заключение: слагаш ръчка - това е най сигурната и надеждна интервенция относно скоростните кутии в е46
Re: автоматична скоростна кутия
fastra написа:csx написа:Здравейте, колеги! Имам Е46,320Д,2003.Аз съм сменил маслото и филтъра, но сега като застудя и трябва на кутията повече време за да тръгне от място сутрин на първо палене.Преди да сменя маслото си беше същата работа на студено време. След като запали първият път и след това нямам ядове цял ден.Маслото е ZF, филтър- оригинален и старото масло си беше чисто в кутията, но реших да го сменна, след като не знаех, че е в това състояние.Хвана 6 литра масло, а аз бях източил към 5 литра.С повече газ тръгна веднага, но излиза аварийният режим и след загасване на колата изчезва грешката.В топлото време нямам проблем със тръгването и скорости, но станели студено и на колата и трябва към минута за да си тръгне сама от място на първо палене.Това се случва само на Д. Благодаря.
........колега и аз имам същия проблем , ако си го решил пиши и кажи как ,че направо откачам
Моята кутия е GM 5 скорости ,има подобен проблем ,сутрин като е студена иска доста газ да потегли като позагрее тръгва без газ ,що е то
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: автоматична скоростна кутия
Моята кутия е GM 4-степенна на 340000. Кгато е студено, държи ниска предавка, до по-високи обороти. Като загрее, започва да сменя на 1800-2000 оборота. При мен е почти 7 години и винаги така е работила. Според мен, това е някаква защита на самата кутия.
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: автоматична скоростна кутия
rosenrt написа:fastra написа:csx написа:Здравейте, колеги! Имам Е46,320Д,2003.Аз съм сменил маслото и филтъра, но сега като застудя и трябва на кутията повече време за да тръгне от място сутрин на първо палене.Преди да сменя маслото си беше същата работа на студено време. След като запали първият път и след това нямам ядове цял ден.Маслото е ZF, филтър- оригинален и старото масло си беше чисто в кутията, но реших да го сменна, след като не знаех, че е в това състояние.Хвана 6 литра масло, а аз бях източил към 5 литра.С повече газ тръгна веднага, но излиза аварийният режим и след загасване на колата изчезва грешката.В топлото време нямам проблем със тръгването и скорости, но станели студено и на колата и трябва към минута за да си тръгне сама от място на първо палене.Това се случва само на Д. Благодаря.
........колега и аз имам същия проблем , ако си го решил пиши и кажи как ,че направо откачам
Моята кутия е GM 5 скорости ,има подобен проблем ,сутрин като е студена иска доста газ да потегли като позагрее тръгва без газ ,що е то
Моята е така от 10г,на кутията и няма нищо,един клапан просто не задържа маслото и като постои повече време след това и трябва време ,за да подкачи и тръгне.Съвет,като бързаш сутрин дай на ръчен режим,колата тръгва веднага,включваш втора и връщаш на Драйв и си ти.Аз така правя и няма проблем,иначе трябва да я форсираш много сутрин докато зацепи.Общо взето е това,кутията ти е здрава.Гледам колегата е сложил масло зф на ГМ кутия,там ще има проблем,за ГМ кутия маслото е Декстрон 3.
Re: автоматична скоростна кутия
Здравейте, става въпрос за bmw x3, 2004г. 204 к.с. 5- степенна автоматична скоростна кутия. От скоро взе да се появява лампичката за кутията и колата влиза в нещо като авариен режим. След рестартиране на автомобила колата върви нормално. На диагностика ми изписа грешки : p0701, p0734, p0735.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани