Прекъсва единия цилиндър!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Biankonero
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Прекъсва единия цилиндър!
CTORH написа:Е колега, каква е логиката от крив клапан след рестарт да се оправя?
Логиката колега е, че заради проблем в горенето компа отрязва цилиндъра. След като рестартираш колата цилиндъра отново работи - защото то в него си има горене, просто заради кривия клапан не затваря добре и стойностите, които компа отчита са проблемни - следва отрязване на цилиндъра. Ако беше бобината заминала и след рестарт щеше да продължи да работи на 5 цилиндъра. Или повдигачите или крив клапан.
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Прекъсва единия цилиндър!
http://translate.google.com/translate?h ... .google.bgBiankonero написа:CTORH написа:Е колега, каква е логиката от крив клапан след рестарт да се оправя?
Логиката колега е, че заради проблем в горенето компа отрязва цилиндъра. След като рестартираш колата цилиндъра отново работи - защото то в него си има горене, просто заради кривия клапан не затваря добре и стойностите, които компа отчита са проблемни - следва отрязване на цилиндъра. Ако беше бобината заминала и след рестарт щеше да продължи да работи на 5 цилиндъра. Или повдигачите или крив клапан.
- Nikolay Chankov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Здравейте , при мен се получи нещо подобно. Започнаха да се появават вибрации в таблото , когато подавам газ , закарах я на майстор. Той ми каза че само е направил отново баланс на гумите и ги е напомпил след това вибрациите спряха но за кратко. След това се престиха от дясната страна на таблото като бяха малко по-силни. Започнаха да се появават и когато дам на задна. Колата е автоматик 330 ЦИ , отново я закарах в сервиз, но този път тук в София. Казаха ми че 2 тампона на двигателя са много меки и са за смяна.... сменихме ги. Отделно майстора, спомена че проблема идва от драйверните групи и изключване на цилиндрите ( от 1 до 3 ) но, не успя да намери разковничето , тъй като ми я държа 2 седмици и все някоя друга кола идва преди моята и отидох и си я взех . Та.....тепърва ще го мислим. Ще пиша отново при повече яснота .
ПС:
ДОри след смяната на тампоните , вибрации все още се усещат.
ПС:
ДОри след смяната на тампоните , вибрации все още се усещат.
- Andy330xiM
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.12.2017
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва единия цилиндър!
здравеште до всички ,Браво на юнаците дето не нужно са сменили сумати консумативи! Провлема при студено време при Баварците Е конденца коитосе получава,гасиш и палиш на ново и Газ до ламарина!!!
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Един приятел има същият проблем. Мъчихме го, но не е нито дюза, нито свещ нито бубина..палиш тресе на 5 цилиндъра и като запалиш отново се оправя. Дали пък да не е нещо от диса клапата ? Сменя я той ама тази клапа изобщо не е за подценяване. Като цяло го прави само на 4-ти цилиндър това нещо. Забравих да спомена че сменях и датчик колянов вал, но тезата за повдигачите ми се стори доста интресна.
м50 + турбо....безценно
- nikolow_kz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.10.2007
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Andy330xiM написа:здравеште до всички ,Браво на юнаците дето не нужно са сменили сумати консумативи! Провлема при студено време при Баварците Е конденца коитосе получава,гасиш и палиш на ново и Газ до ламарина!!!
Кое те наведе на тази мисъл?
- nikolow_kz
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.10.2007
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Имам същия проблем, но ми го прави в момента в който мина на газ(почва да тресе и глъхне при подаване на газ от педала и записва грешки на 2 и 5цилиндър) изгасям и паля отново пак така, при трети опит, но я оставям да позагрее за още 3-4мин на бензин и когато обърна на гас-вече работи добре! Има ли някой със същите оплаквания, но да няма ГАЗ?!
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Здравейте, моя проблем е малко по-различен, но си мисля че пак това е темата.
Става дума за колата от профила ми 328i Touring с ГИ Романо.
На студен двигател нямам никакви проблеми, пали от раз и работи нормално. Най-често се проявява когато загрее спра и изгася за известно време и пак запаля. Стартера върти повече, от колкото като е студена, като запали почва да "боботи" и тресе, а оборотите играят. При вървежа няма никакви проблеми, не падат обороти като подам газ, може би е малко по-мудна. По-рано като я закачах с INPA беше записала misfire на 4-ти и 6-ти цилиндър и за това съм подготвил нови свещи за смяна, NGK Laser Line LPG1. Колата е автоматик и прави проблема само на P. Слагам и линк към видео от днес, карах известно време и като паркирах, оборотите започнаха да играят.
Искам да отбележа че не всеки път прави проблема, но направи ли го, и да гася двигателя пак е същото. Трябва да го оставя да изстине добре и е ОК. Утре пак ще я закача, че днес ми светна чека отново и ще видя какво е записал компа.
И още един проблем се появи днес, май не ми е ден, спрях, изгасих, слязох и немога да заключа. Заключих с ключа в ключалката и нямах проблем да отключа с дистанционното. Отварях и затварях врати, е неще и неще. Пробвах бутона в купето, и той неще да заключи. Дръннах ключа в ключалката, свърших си работата, отключването нормално с дистанционното, качих се, запалих, пробвах пак бутона в купето, РАБОТИ! Викам си, оправи се. Да, ама не, спрях, излязох и пак не ще да заключи от дистанционното. Бутона в купето пак не работи, палих и гасих 3 пъти и нищо. Утре пак ще я мъча. Ако някой е имал подобен проблем, моля споделете.
Ето и видеото за горния проблем:
https://youtu.be/4GoZ_NzoS_Q
Поздрави
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Става дума за колата от профила ми 328i Touring с ГИ Романо.
На студен двигател нямам никакви проблеми, пали от раз и работи нормално. Най-често се проявява когато загрее спра и изгася за известно време и пак запаля. Стартера върти повече, от колкото като е студена, като запали почва да "боботи" и тресе, а оборотите играят. При вървежа няма никакви проблеми, не падат обороти като подам газ, може би е малко по-мудна. По-рано като я закачах с INPA беше записала misfire на 4-ти и 6-ти цилиндър и за това съм подготвил нови свещи за смяна, NGK Laser Line LPG1. Колата е автоматик и прави проблема само на P. Слагам и линк към видео от днес, карах известно време и като паркирах, оборотите започнаха да играят.
Искам да отбележа че не всеки път прави проблема, но направи ли го, и да гася двигателя пак е същото. Трябва да го оставя да изстине добре и е ОК. Утре пак ще я закача, че днес ми светна чека отново и ще видя какво е записал компа.
И още един проблем се появи днес, май не ми е ден, спрях, изгасих, слязох и немога да заключа. Заключих с ключа в ключалката и нямах проблем да отключа с дистанционното. Отварях и затварях врати, е неще и неще. Пробвах бутона в купето, и той неще да заключи. Дръннах ключа в ключалката, свърших си работата, отключването нормално с дистанционното, качих се, запалих, пробвах пак бутона в купето, РАБОТИ! Викам си, оправи се. Да, ама не, спрях, излязох и пак не ще да заключи от дистанционното. Бутона в купето пак не работи, палих и гасих 3 пъти и нищо. Утре пак ще я мъча. Ако някой е имал подобен проблем, моля споделете.
Ето и видеото за горния проблем:
https://youtu.be/4GoZ_NzoS_Q
Поздрави
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Прекъсва единия цилиндър!
G0-Show при теб проблема ще дойде според мен да е от някой датчик. Разпределител/колянов вал. Ако имаш от някъде за проба действай. Иначе виж си и диса клапата. Много са проблемни...
м50 + турбо....безценно
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Благодаря abefen, аз свещите ще ги сменя така или иначе, че не мисля че сегашните са читави. Иначе ще се хвана да сваля DIS-ата да я погледна.
Re: Прекъсва единия цилиндър!
G0-SH0W написа:Благодаря abefen, аз свещите ще ги сменя така или иначе, че не мисля че сегашните са читави. Иначе ще се хвана да сваля DIS-ата да я погледна.
Предполагам като е загряла вече и се опиташ да я запалиш пали на газ. Пробвай я само на бензин гасене / палене след като е загряла.
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Винаги пали на бензин, просто като е загряла по-бързо обръща на газ.inspite написа:G0-SH0W написа:Благодаря abefen, аз свещите ще ги сменя така или иначе, че не мисля че сегашните са читави. Иначе ще се хвана да сваля DIS-ата да я погледна.
Предполагам като е загряла вече и се опиташ да я запалиш пали на газ. Пробвай я само на бензин гасене / палене след като е загряла.
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Прекъсва единия цилиндър!
[quote="G0-SH0W"]Здравейте, моя проблем е малко по-различен, но си мисля че пак това е темата.
Става дума за колата от профила ми 328i Touring с ГИ Романо.
На студен двигател нямам никакви проблеми, пали от раз и работи нормално. Най-често се проявява когато загрее спра и изгася за известно време и пак запаля. Стартера върти повече, от колкото като е студена, като запали почва да "боботи" и тресе, а оборотите играят. При вървежа няма никакви проблеми, не падат обороти като подам газ, може би е малко по-мудна. По-рано като я закачах с INPA беше записала misfire на 4-ти и 6-ти цилиндър и за това съм подготвил нови свещи за смяна, NGK Laser Line LPG1. Колата е автоматик и прави проблема само на P. Слагам и линк към видео от днес, карах известно време и като паркирах, оборотите започнаха да играят.
Искам да отбележа че не всеки път прави проблема, но направи ли го, и да гася двигателя пак е същото. Трябва да го оставя да изстине добре и е ОК. Утре пак ще я закача, че днес ми светна чека отново и ще видя какво е записал компа.
И още един проблем се появи днес, май не ми е ден, спрях, изгасих, слязох и немога да заключа. Заключих с ключа в ключалката и нямах проблем да отключа с дистанционното. Отварях и затварях врати, е неще и неще. Пробвах бутона в купето, и той неще да заключи. Дръннах ключа в ключалката, свърших си работата, отключването нормално с дистанционното, качих се, запалих, пробвах пак бутона в купето, РАБОТИ! Викам си, оправи се. Да, ама не, спрях, излязох и пак не ще да заключи от дистанционното. Бутона в купето пак не работи, палих и гасих 3 пъти и нищо. Утре пак ще я мъча. Ако някой е имал подобен проблем, моля споделете.
Ето и видеото за горния проблем:
https://youtu.be/4GoZ_NzoS_Q
Ваносите ревизирани ли ти са колега.Един приятел имаше същия проблем при него се оказаха ваносите...
Става дума за колата от профила ми 328i Touring с ГИ Романо.
На студен двигател нямам никакви проблеми, пали от раз и работи нормално. Най-често се проявява когато загрее спра и изгася за известно време и пак запаля. Стартера върти повече, от колкото като е студена, като запали почва да "боботи" и тресе, а оборотите играят. При вървежа няма никакви проблеми, не падат обороти като подам газ, може би е малко по-мудна. По-рано като я закачах с INPA беше записала misfire на 4-ти и 6-ти цилиндър и за това съм подготвил нови свещи за смяна, NGK Laser Line LPG1. Колата е автоматик и прави проблема само на P. Слагам и линк към видео от днес, карах известно време и като паркирах, оборотите започнаха да играят.
Искам да отбележа че не всеки път прави проблема, но направи ли го, и да гася двигателя пак е същото. Трябва да го оставя да изстине добре и е ОК. Утре пак ще я закача, че днес ми светна чека отново и ще видя какво е записал компа.
И още един проблем се появи днес, май не ми е ден, спрях, изгасих, слязох и немога да заключа. Заключих с ключа в ключалката и нямах проблем да отключа с дистанционното. Отварях и затварях врати, е неще и неще. Пробвах бутона в купето, и той неще да заключи. Дръннах ключа в ключалката, свърших си работата, отключването нормално с дистанционното, качих се, запалих, пробвах пак бутона в купето, РАБОТИ! Викам си, оправи се. Да, ама не, спрях, излязох и пак не ще да заключи от дистанционното. Бутона в купето пак не работи, палих и гасих 3 пъти и нищо. Утре пак ще я мъча. Ако някой е имал подобен проблем, моля споделете.
Ето и видеото за горния проблем:
https://youtu.be/4GoZ_NzoS_Q
Ваносите ревизирани ли ти са колега.Един приятел имаше същия проблем при него се оказаха ваносите...
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Прекъсва единия цилиндър!
Аз я имам от 6 месеца колата, не съм ги ревизират но и не се чуват да тракат или нещо, няма грешки за соленоидите. Ще пробвам първо със свещите, че така и така съм ги взел, пък от там по веригатаturbonetic написа:G0-SH0W написа:Здравейте, моя проблем е малко по-различен, но си мисля че пак това е темата.
Става дума за колата от профила ми 328i Touring с ГИ Романо.
На студен двигател нямам никакви проблеми, пали от раз и работи нормално. Най-често се проявява когато загрее спра и изгася за известно време и пак запаля. Стартера върти повече, от колкото като е студена, като запали почва да "боботи" и тресе, а оборотите играят. При вървежа няма никакви проблеми, не падат обороти като подам газ, може би е малко по-мудна. По-рано като я закачах с INPA беше записала misfire на 4-ти и 6-ти цилиндър и за това съм подготвил нови свещи за смяна, NGK Laser Line LPG1. Колата е автоматик и прави проблема само на P. Слагам и линк към видео от днес, карах известно време и като паркирах, оборотите започнаха да играят.
Искам да отбележа че не всеки път прави проблема, но направи ли го, и да гася двигателя пак е същото. Трябва да го оставя да изстине добре и е ОК. Утре пак ще я закача, че днес ми светна чека отново и ще видя какво е записал компа.
И още един проблем се появи днес, май не ми е ден, спрях, изгасих, слязох и немога да заключа. Заключих с ключа в ключалката и нямах проблем да отключа с дистанционното. Отварях и затварях врати, е неще и неще. Пробвах бутона в купето, и той неще да заключи. Дръннах ключа в ключалката, свърших си работата, отключването нормално с дистанционното, качих се, запалих, пробвах пак бутона в купето, РАБОТИ! Викам си, оправи се. Да, ама не, спрях, излязох и пак не ще да заключи от дистанционното. Бутона в купето пак не работи, палих и гасих 3 пъти и нищо. Утре пак ще я мъча. Ако някой е имал подобен проблем, моля споделете.
Ето и видеото за горния проблем:
https://youtu.be/4GoZ_NzoS_Q
Ваносите ревизирани ли ти са колега.Един приятел имаше същия проблем при него се оказаха ваносите...
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- HDI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 13' Audi A6 3.0TFSI Stage 1
Re: Прекъсва единия цилиндър!
nikolow_kz написа:Имам същия проблем, но ми го прави в момента в който мина на газ(почва да тресе и глъхне при подаване на газ от педала и записва грешки на 2 и 5цилиндър) изгасям и паля отново пак така, при трети опит, но я оставям да позагрее за още 3-4мин на бензин и когато обърна на гас-вече работи добре! Има ли някой със същите оплаквания, но да няма ГАЗ?!
Имам същия проблем и аз от известно време - при прехвърляне на газ при по-студено време глъхне и няма мощност, чек енджин започва да мига това като стане. Понякога го прави и на позагряла кола 5-6 минути след като е прехвърлила на газ. След като я прехвърля на бензин няма промяна - пак прекъсва, но копчето за прехвърляне на газ не ми дава да я прехвърля повече на газ - блокира на бензин. Всичко се оправя след рестарт.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани