Тампони двигател?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dpopov
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Тампони двигател?
JTD написа:А на 85 градуса не вибрира?
И кажи дали вибрира или клати, защото са различни неща.
за точно 85 не съм сиг, но за 78 съм абсолютно убеден (понеже имах развален термостат и отваряше на 78 и тогава колата не клатеше).
Правилния термин е "клатене", съжалявам за неточността.. В един сервиз (да не става реклама) казаха, че двигателя работи равномерно и няма проблеми, ама в купето си клати ..
maikooo написа:dpopov написа:Колеги, 330Д-ката ми клати купето САМО когато достигне работната си температура (88 градуса) и само на място.. Като подам дори и свръх малко газ (пак на място) и спира да клати . Преди да загрее до 88 не мърда, ама след тва ..
Та въпроса : тампони ли ще е работата ?
Kолега виж си оборотите на място и евентуално ги вдигни малко, при мен на 770 става именно това, а на 780 всичко спи
ще погледна след малко оборотите, а как се вдигат обороти (най-вероятно в сервиз) :Д и защо са паднали въобще ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Re: Тампони двигател?
При клатене най-вероятно имаш проблем с дюза/и.
Предложението на колегата е маскиране на проблема, а не негово отстраняване.
Оригиналните обороти са 750. Всичко нагоре и надолу е отклонение от нормалната работа на двигателя.
Предложението на колегата е маскиране на проблема, а не негово отстраняване.
Оригиналните обороти са 750. Всичко нагоре и надолу е отклонение от нормалната работа на двигателя.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Тампони двигател?
JTD написа:При клатене най-вероятно имаш проблем с дюза/и.
Предложението на колегата е маскиране на проблема, а не негово отстраняване.
Оригиналните обороти са 750. Всичко нагоре и надолу е отклонение от нормалната работа на двигателя.
Хм, нещо или аз не съм разбрал за какво говори колегата или ти Ако имаш проблем с дюзи на напълно загрял мотор, то на студен ще е много по-зле. При него не е така. Според мен говори за типична дизелова вибрация, която е просто по-ясно изразена, а не грубото поклащане породено от проблемна дюза. Относно оборотите, да оригиналните са 750, но допуските са ±50 , т.е. 770-780 об/мин в никакъв случай не са проблемни или прикриващи каквото и да било. За протокола - дюзите са ми в чудесна кондиция
- dpopov
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Тампони двигател?
дюзите последните 10тина месеци не съм ги преглеждал, бяха наред като ги гледах последно.. иначе оборотите са между 748 и 753 .. демек - 750 :Д иначе вчера на 86 градуса загряла кола нямаше клатене ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Re: Тампони двигател?
maikooo написа:JTD написа:При клатене най-вероятно имаш проблем с дюза/и.
Предложението на колегата е маскиране на проблема, а не негово отстраняване.
Оригиналните обороти са 750. Всичко нагоре и надолу е отклонение от нормалната работа на двигателя.
Хм, нещо или аз не съм разбрал за какво говори колегата или ти Ако имаш проблем с дюзи на напълно загрял мотор, то на студен ще е много по-зле. При него не е така. Според мен говори за типична дизелова вибрация, която е просто по-ясно изразена, а не грубото поклащане породено от проблемна дюза. Относно оборотите, да оригиналните са 750, но допуските са ±50 , т.е. 770-780 об/мин в никакъв случай не са проблемни или прикриващи каквото и да било. За протокола - дюзите са ми в чудесна кондиция
Човека си каза, че говори за клатене на купето, а не за вибрация. За това го попитах.
Когато вдигнеш оборотите над номиналните абсолютно прикриваш проблема в агрегати - тампони, маховик.
За това при проблемни тампони, когато ел. печката ти работи и ти държи 780 оборота, когато се изключи и ти спаднат оборотите на 750, то става нещо ужасно.
А когато караш с хубави, нови тампони, единствено регистрираш промяна в стрелката на оборотомера и шума на двигателя.
И за това като ги вдигнеш изкуствено на 780 просто прикриваш проблема, който имаш. Както искаш го приемай.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- dpopov
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Тампони двигател?
тампоните на двигателя увеличават твърдостта си правопропорционално на увеличаването на оборотите .. следователно, може ли да са се разстроили нещо настройките ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони двигател?
dpopov написа:тампоните на двигателя увеличават твърдостта си правопропорционално на увеличаването на оборотите .. следователно, може ли да са се разстроили нещо настройките ?
По - скоро са родили... реши проблема с нови.
- milenski75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Тампони двигател?
Колеги тампоните за дизел и бензинов двигатл едни и същи ли са.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Тампони двигател?
milenski75 написа:Колеги тампоните за дизел и бензинов двигатл едни и същи ли са.
Не, разбира се.
JTD написа:И за това като ги вдигнеш изкуствено на 780 просто прикриваш проблема, който имаш. Както искаш го приемай.
Колега нещо не мога да те разбера за прикриване на какви проблеми говориш? И от кого да ги крия? Това, че маховика не е в перфектно състояние е ясно, все пак си е оригиналния на колата, не е нов, това че тампоните не са в перфектно състояние, също е ясно, и те не са нови, дюзите също, като цяло мисля, че е съвсем нормално показатели на колата та ми да не са като излязла от магазина? Оборотите и горе написах, че са 750±50, т.е. 770 об/мин са в позволеното отклонение. Като цяло от изписаното ми се изясни само защо ти смени здрав маховик на твоята кола, няма лошо в напъването ти, но е излишно. Технически си по-грамотен от мен и не е нужно да ти обяснявам, че състоянието в което е била колата ти като е излязла от магазина никога няма да можеш да го постигнеш.
Re: Тампони двигател?
maikooo написа:milenski75 написа:Колеги тампоните за дизел и бензинов двигатл едни и същи ли са.
Не, разбира се.JTD написа:И за това като ги вдигнеш изкуствено на 780 просто прикриваш проблема, който имаш. Както искаш го приемай.
Колега нещо не мога да те разбера за прикриване на какви проблеми говориш? И от кого да ги крия? Това, че маховика не е в перфектно състояние е ясно, все пак си е оригиналния на колата, не е нов, това че тампоните не са в перфектно състояние, също е ясно, и те не са нови, дюзите също, като цяло мисля, че е съвсем нормално показатели на колата та ми да не са като излязла от магазина? Оборотите и горе написах, че са 750±50, т.е. 770 об/мин са в позволеното отклонение. Като цяло от изписаното ми се изясни само защо ти смени здрав маховик на твоята кола, няма лошо в напъването ти, но е излишно. Технически си по-грамотен от мен и не е нужно да ти обяснявам, че състоянието в което е била колата ти като е излязла от магазина никога няма да можеш да го постигнеш.
Смени си тампоните и ще ме разбереш за какво говоря.
По същата логика на празен ход може да си увеличиш налягането на дюзите, защото ще имаш много по-малко отклонение по време на диагностика. Повярвай правил съм и това на други коли, когато на хората не им се дават пари за рециклиране, но и да не пише грешка и колата да работи малко по-добре. Това не означава, че проблема се отстранява. Просто си го маскираш.
И си го маскираш за теб, защото те дразни. Това не е ли достатъчен довод?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Тампони двигател?
JTD написа:Смени си тампоните и ще ме разбереш за какво говоря.
Точно за това говоря. Нещо като не е перфектно не значи, че е за смяна. Тампоните ми са сменени преди 20 хил. км с оригинални, т.е. не са перфектни вече, но има още много ресурс в тях, същата е ситуацията и с маховика и дюзите, има още живот в тях преди да се сменят. Съвместното износване на тези и други компоненти по "веригата" може да налагат лекото повдигане на оборотите в позволените граници без да има реален проблем. Поне за мен де
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони двигател?
maikooo написа:JTD написа:Смени си тампоните и ще ме разбереш за какво говоря.
Точно за това говоря. Нещо като не е перфектно не значи, че е за смяна. Тампоните ми са сменени преди 20 хил. км с оригинални, т.е. не са перфектни вече, но има още много ресурс в тях, същата е ситуацията и с маховика и дюзите, има още живот в тях преди да се сменят. Съвместното износване на тези и други компоненти по "веригата" може да налагат лекото повдигане на оборотите в позволените граници без да има реален проблем. Поне за мен де
OEM тампони на 20к - не били перфектни - шегуваш ли се?Колко мислиш,че изкарват ....още малко,ще кажете,че тампони на мотора се сменят с маслото ,тук грешиш убеден съм .Виж обаче ако маховика е на 200 000км + определено хляба е по-скоро полусуха ,изронена филийка а не хляб
Дюзите - докато не направиш тест на стенд ,трудно от инпа ще разбереш реалното им състояние,защото ти виждаш корекции...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Тампони двигател?
Gqbriel написа:OEM тампони на 20к - не били перфектни - шегуваш ли се?Колко мислиш,че изкарват ....още малко,ще кажете,че тампони на мотора се сменят с маслото ,тук грешиш убеден съм .Виж обаче ако маховика е на 200 000км + определено хляба е по-скоро полусуха ,изронена филийка а не хляб
Дюзите - докато не направиш тест на стенд ,трудно от инпа ще разбереш реалното им състояние,защото ти виждаш корекции...
Ми предишните тампони монтирани 2009 в дару ги смених края на 2013 след точно 88 хил., та в този ред на мисли...нали
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони двигател?
maikooo написа:Gqbriel написа:OEM тампони на 20к - не били перфектни - шегуваш ли се?Колко мислиш,че изкарват ....още малко,ще кажете,че тампони на мотора се сменят с маслото ,тук грешиш убеден съм .Виж обаче ако маховика е на 200 000км + определено хляба е по-скоро полусуха ,изронена филийка а не хляб
Дюзите - докато не направиш тест на стенд ,трудно от инпа ще разбереш реалното им състояние,защото ти виждаш корекции...
Ми предишните тампони монтирани 2009 в дару ги смених края на 2013 след точно 88 хил., та в този ред на мисли...нали
Относително е защото най-много зависи колко старта правиш за тези 88 хил км
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Тампони двигател?
dpopov написа:тампоните на двигателя увеличават твърдостта си правопропорционално на увеличаването на оборотите .. следователно, може ли да са се разстроили нещо настройките ?
Абе Митаче , ма кажи че освен от футбол и от колицата ти не разбираш бе
като се видим ми покажи какво прави - моята и 2та тампона са сдали яко и си има вибрации при работа на място.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани