Тампони двигател?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3874
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: 318i 97'

Re: Тампони двигател?

Мнение от metodi80 » 20 Май 2015, 23:00

vvasilev1 написа:така че, оригиналните части са си оригинални.


Аз не твърдя обратното .... друга ми беше мисълта , че се очаква едва ли не колата да стане като нова , само от подмяна на определен компонент (в случая тампони на мотора ) , а това не може да стане , независимо колко е оригинална частта .... Нещата са комплексни и го казвам именно по повод коментарите на колегите , които казват, че дори след смяната на тампоните с оригинални , вибрациите не са изчезнали задоволително , а това е така именно защото това зависи и от други неща (не само от тампоните на мотора ) .....
Както и да е ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Тампони двигател?

Мнение от Gancho » 01 Авг 2015, 15:33

И аз вече да се похваля с нови тампони на двигателя-марка SWAG.Изчетох цялата тема и повечето препоръчват да се сменят с оригинални но цената никак не ми хареса,а пък се доверих на един приятел който е сложил на неговото комби(същото като моето) такава марка тампони и вече е минал над 40000 хил.км. и засега още няма проблеми.Симптомите при мен бяха че когато колата загрее и се кара по продължително време започваше едно вибриране на цялото купе.Сега със смяната им моментално изчезна това и най хубавото е че при палене няма никакво заклащане на колата-все едно палиш бензинова.Слагам и снимки на старите тампони които са оргинални на БМВ и имат щампа 2004г.Интересното е че при мен левият беше наполвина разполвен а десния направо скъсан-като го развих направо му изтече маслото.Препоръчвам на всекиго който до сега не ги е сменял да го направи.Кефа след това е много голям.Поздрави.
IMG_20150801_102825[1].jpg
IMG_20150801_102832[1].jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 23.12.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 318i

Re: Тампони двигател?

Мнение от eXtr3m3r » 16 Сеп 2015, 16:57

Привет колеги !
Колата е БМВ е46 318и
Няма значение каква е външната температура (-20 , +40) когато паля колата се чува едно румолене и вибрации в купето. Това е само когато паля било то при топъл или суден мотор :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 2.01.2015

Re: Тампони двигател?

Мнение от TedoNedev » 25 Сеп 2015, 21:49

Dimitroff написа:Не мисля, че се произвеждат.

По темата - днес за пореден път се убедих, че с нови оригинални тампони на мотора и работеща умна дюза 136к.с. Е46 работи като по часовник...без грам, ама грам вибрация в купето! (на загрял мотор).


Колега, с 136 к.с. мотор съм. Днес смених съединител + маховик на LUK. Тампони на мотора SWAG. Кардан с висящи лагери, имах едно счупено каре на кардана ама не можахме да го свалим и взех друг кардан с висящите лагери, че единия беше заминал. Сменихме и демпферна шайба и пак имам такива скапани вибрации. От какво по дяволите може да са? До сега съм ходил до поне 5 различни майстора и не можем да разберем от какво са. Меката връзка е здрава, по генерацията има само нормалните си вибрации. Всичко останало съм сменил. За около час каране колата се държеше много добре, без грам вибрацийка, но после всичко започна отново. Беше късно и отидох на стар външен канал, за да погледна тампоните да не са дали фира случайно, но си бяха абсолютно непокътнати. От какво може да идват. Забелязах, че целия двигател откъм скоростната кутия се тресе зверски и не работи спокойно. В зоната на тампоните погледната от долу няма тресене. Моля помагайте, че се охарчих около 2000 за тая стара дарака и пак е същата работа. При палене и гасене се тресе, като лодка в бурно море.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Тампони двигател?

Мнение от philipz » 30 Сеп 2015, 21:16

Дайте на лично съобщение акъл от къде да ги взема оригиналните тампони на поносими цени . :help:
Все си мисля ,че за 230 000 км ще са си отишли от този свят полезните им качества :D :D :D

е46 330д ,204 к.с , 2004 г. - като чета темата са еднакви тампоните ама да видим :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тампони двигател?

Мнение от vvasilev1 » 01 Окт 2015, 7:50

Отишли са си със сигурност.
Човека го знаеш.


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.07.2015
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател?

Мнение от Atanasov91 » 20 Окт 2015, 23:56

Здравейте колеги моля за помож!!
Преди 1 месец смених тампоните на мотора карам бмв 330д204к.с сложих на лемфьордер след смяната добре след 5 дни отново вобраций големи отидох до сервиза смениха ми ги с нови пак на лемфьордер след 10 дни пак се върнаха направо съм бесен дадох 200 лева и пак има вибраций а ми викат че са много хибави и нямало да има проблем какво да правя ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Тампони двигател?

Мнение от Maxmadness » 26 Окт 2015, 23:53

Да си купиш оригинални тампони и да запомниш една фраза "евтиното излиза скъпо".
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тампони двигател?

Мнение от vvasilev1 » 27 Окт 2015, 21:04

Sad but true

Sent from my HTC One using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Тампони двигател?

Мнение от PolandBall » 27 Окт 2015, 22:49

Преди две седмици смених тампоните на мотора, като колата беше с оригиналните тампони на 247 000км. Забелязвам, че и при други хора в темата единия тампон е на две, предполагам десния(при мен беше). Смених ги с lemförder и сега няма вибрация, като изключим вибрацията от самия дизел.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Тампони двигател?

Мнение от philipz » 25 Окт 2016, 15:33

Здравейте колеги . :wave:

Търся колега с 330д 204 к.с. и със сменени оригинални тампони на двигателя . Искам да направя разликата с моята . Живея в София , ако има отзовали се , моля на лично съобщение, за да не пълним темата. :yes:


Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: е46 320д

Re: Тампони двигател?

Мнение от VALCATA82 » 25 Окт 2016, 17:50

Gancho написа:И аз вече да се похваля с нови тампони на двигателя-марка SWAG.Изчетох цялата тема и повечето препоръчват да се сменят с оригинални но цената никак не ми хареса,а пък се доверих на един приятел който е сложил на неговото комби(същото като моето) такава марка тампони и вече е минал над 40000 хил.км. и засега още няма проблеми.Симптомите при мен бяха че когато колата загрее и се кара по продължително време започваше едно вибриране на цялото купе.Сега със смяната им моментално изчезна това и най хубавото е че при палене няма никакво заклащане на колата-все едно палиш бензинова.Слагам и снимки на старите тампони които са оргинални на БМВ и имат щампа 2004г.Интересното е че при мен левият беше наполвина разполвен а десния направо скъсан-като го развих направо му изтече маслото.Препоръчвам на всекиго който до сега не ги е сменял да го направи.Кефа след това е много голям.Поздрави.
IMG_20150801_102825[1].jpg
IMG_20150801_102832[1].jpg

колега при гасене разклашта ли,говоря за над нормалното за дизел.благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Тампони двигател?

Мнение от Gancho » 28 Окт 2016, 20:40

VALCATA82 написа:
Gancho написа:И аз вече да се похваля с нови тампони на двигателя-марка SWAG.Изчетох цялата тема и повечето препоръчват да се сменят с оригинални но цената никак не ми хареса,а пък се доверих на един приятел който е сложил на неговото комби(същото като моето) такава марка тампони и вече е минал над 40000 хил.км. и засега още няма проблеми.Симптомите при мен бяха че когато колата загрее и се кара по продължително време започваше едно вибриране на цялото купе.Сега със смяната им моментално изчезна това и най хубавото е че при палене няма никакво заклащане на колата-все едно палиш бензинова.Слагам и снимки на старите тампони които са оргинални на БМВ и имат щампа 2004г.Интересното е че при мен левият беше наполвина разполвен а десния направо скъсан-като го развих направо му изтече маслото.Препоръчвам на всекиго който до сега не ги е сменял да го направи.Кефа след това е много голям.Поздрави.
IMG_20150801_102825[1].jpg
IMG_20150801_102832[1].jpg

колега при гасене разклашта ли,говоря за над нормалното за дизел.благодаря

Преди да ги сменя разклащаше бая но след смената им се усеща минимално.Тампоните вече са на 20 хил. км. и нямам проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тампони двигател?

Мнение от virtualchild » 21 Фев 2017, 12:00

Колеги, основния проблем на скъсани тампони на 330д не са вибрациите, а това, че нямате нормалноо работещи спирачки и нормално работещо турбо и нормално работещ ЕГР или нормално работещи вихрови клапи.
Това е така защото губите вакуум над 900 оборота или над 60км/h ако сте под 900 оборота!
Някои казват, че е възможно от твърде много клатене на мотора да се счупи перката на радиатора и да направи поразии на капака...
Ако не сте стигнали до там ви съветвам до момента в който смените тампоните, да си запушите вакуум маркуча, който води до клапана за тампоните.
Разклунението се намира под колектора и тръбичката е по-висока от останалите.
Така поне ще имате спирачки :wave:

Ето и инструкции за смяна на тампони на е46 X:
http://www.rmeuropean.com/bmw-e46-engine-mount-replacement.aspx

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook