проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 27 Яну 2018, 19:11

Намерих друг компютър,закарах колата в сервиз,след като я взема ще покарам малко,ще споделя мнение.,ще ви напиша какво е било преди и сега,най подробно за да го резберете,.
Последна промяна bmw-fann34 на 03 Фев 2018, 8:48, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bobreti » 29 Яну 2018, 17:24

dentamed написа:,,Колега" bobreti незнам защо се хващам да пиша това ама айде.Незнам дали въобще да ти обяснявам колко не са ти ясни нещата.
Ако говорим за коли кой какво кара аз имам 4 бмв-та.Двете са е46.Едно f30 купено чисто ново септември 2017 и една X5 e70 4.8i 355 коня.Тъй,че не ми обяснявай кое ми е скъпо.
Та по темата тоя клапан колега има една оранжева мембрана и една пружина.Също и спирала по която се стича маслото обратно в картера.Има и три тръби.Запушва се когато се кара много време с едно масло примерно както уж го дават 25 000.
Тоя двигател не трябва да се кара с 10w40. Това въобще няма да го комнтирам.
Мембраната няма как да се запуши ,а с годините се къса и започва да бърка работата на мотора.Това от завода са го казали ,че за по-малко от 100 000 няма как да стане.Скъса ли се мембраната почва да взима въздух от колектора и даже трудно се развива капачката за маслото.
Та да се върнем на това,че някой от нас карали лади до вчера и сега сме се качили на много луксозното ,,е46"
Колега не ставай смешен.Това се почти 20 годишни кошници.Не си мисли,че караш страхотна кола.И въпреки това е46 за мен си остава най на сърце.
И пак за парите на ,,скъпия" клапан. Клапана струва по спомен от м-кар 60 лева някъде.Колега аз на хикса за толкова слагам бензин на ден.Не пишете неподготвени и не бъркайте колегите
То колянов вал май на 15000 трябваше да се сменя.Нали колега?

Точно това искам да кажа,което ти казваш.Искам да кажа на момчето, което пита какво трябва да се смени че филтъра за картерната вентилация е добре да се сменя през една смяна на маслото,но понеже има хора които нямат възможност го сменят на 100000км. Нищо лошо не съм казал, но тук големи разбирачи.И аз карам много по добри БМВ-та от е46. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 30 Яну 2018, 14:43

То хубаво, ама вече няколко пъти ти се каза, че не е вярна тази измислица със честата смяна на филтър картерни през смяна масло, доводи ти бяха дадени не един и два, обяснения, ама не, ти си повтаряш там твърдения разни. Отделно от това продължаваш да квалифицираш хора без да ги познаваш, че не си ги и виждал дори.
Много помагаш на форума, много!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bobreti » 30 Яну 2018, 19:16

ivoaudi написа:То хубаво, ама вече няколко пъти ти се каза, че не е вярна тази измислица със честата смяна на филтър картерни през смяна масло, доводи ти бяха дадени не един и два, обяснения, ама не, ти си повтаряш там твърдения разни. Отделно от това продължаваш да квалифицираш хора без да ги познаваш, че не си ги и виждал дори.
Много помагаш на форума, много!

И ти. Този форум е да се споделя опит и изказване на мнение, който не го приема подминава мнението

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 02 Фев 2018, 11:31

Не се карайте.Сега гледам,че колегата кара 320d. Ако е вярно написаното де.При дизела е малко по-различно.Там филтъра е като едно киче.Зацапва се доста.Но при n42 нещата са коренно различни.
Споменах,че купихме едно f30 ново.Баща ми го взе в Германия и там го кара и обслужва.И големия кориоз е ,че в представителство в Германия на БМВ от където е купена колата не искат да сменят маслото на по-малко от 30 000.
Ако искате вярвайте до разправия се стигна.Още не е направена първата смяна ,а е на над 15 000.Казаха като стане на 30 000 заповядайте за първата смяна.Маслото било много качествено и т.н и нямало проблем щом от завода така са казали.
И следващите смени също щели да са на 30000.Аз си виках айде първата добре ,да ама не.Докато била гаранционна няма как на по малко.След това ако искаме и на 1000 км да си го сменяме.
Та и с клапана е същото.Немеца не е като едно време.Взеха и там да си правят сметките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ildivvy » 02 Фев 2018, 13:34

По принцип,те винаги са си правили сметка! Какво пречи да се смени маслото някъде другаде? Не вярвам да има пломба на пробката и капачката,за да разберат,че е сменяно и да отпадне гаранцията!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bobreti » 03 Фев 2018, 13:31

dentamed написа:Не се карайте.Сега гледам,че колегата кара 320d. Ако е вярно написаното де.При дизела е малко по-различно.Там филтъра е като едно киче.Зацапва се доста.Но при n42 нещата са коренно различни.
Споменах,че купихме едно f30 ново.Баща ми го взе в Германия и там го кара и обслужва.И големия кориоз е ,че в представителство в Германия на БМВ от където е купена колата не искат да сменят маслото на по-малко от 30 000.
Ако искате вярвайте до разправия се стигна.Още не е направена първата смяна ,а е на над 15 000.Казаха като стане на 30 000 заповядайте за първата смяна.Маслото било много качествено и т.н и нямало проблем щом от завода така са казали.
И следващите смени също щели да са на 30000.Аз си виках айде първата добре ,да ама не.Докато била гаранционна няма как на по малко.След това ако искаме и на 1000 км да си го сменяме.
Та и с клапана е същото.Немеца не е като едно време.Взеха и там да си правят сметките.

Преди карах 318и и след това взех 316ти н42 мотори и повече няма да повторя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bobreti » 03 Фев 2018, 13:34

ildivvy написа:По принцип,те винаги са си правили сметка! Какво пречи да се смени маслото някъде другаде? Не вярвам да има пломба на пробката и капачката,за да разберат,че е сменяно и да отпадне гаранцията!

До преди половин година карах служебно F01 ганционно сменях си маслото през 15000км. независимо,че Камор ми казваха на 25000км.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 03 Фев 2018, 17:27

След смяната на компа нищо нестана,сега пак в Бмв сервиз.После пак ще ви пиша.Ако някой пита кой ми смени компа,на лични ще ви пиша,за да не правя реклама къде не трябва да се ходи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от desoxr » 03 Фев 2018, 18:55

Аз карам кола с N42 мотор от 9 г. и не мога да се оплача изобщо, аз си я поддържам ,само аз пипам по нея и не ме е оставяла никога! Не знам какво само го плюете този мотор!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 03 Фев 2018, 20:18

маслото ще си го сменим и ние без да знаят от представителството.Мисълта ми беше,че не искат да го сменят на по-малко.
По едно време каза може да го сменим ако искате но ще струва еди колко си и в следващия момент няма как защото такива са условията на гаранцията.
N42 е най-хубавия и лесен двигател за поддръжка.Много отдавна съм го твърдял и все още съм на това мнение.
Другото е46 което имаме е с m43b19
За 8 години нищо не е пипано по него.Не гори масло обаче сега има една малка гарнитура до главата и тече антифриз само като е студена.Навън избива.Гарнитурата на главата е супер обаче сега за да се свали тая малката пущина трябва да се свали и главата.Един ми развиваше теории,че уж с две ламарини можело да се подпъхнели ама не му вярвам нещо.Както и да е.Мисълта ми е,че едно поддържано n42 е перфектно каквото може да се желае от един 4 цилиндров бензин.
За поддръжката на 4.8i нямам думи.Там е страшно

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 03 Фев 2018, 20:43

колеги имам развитие по въпроса след махането на буксата на дебитомера всички проблеми на колата изчезват.вие нещо да кажете,смяна или смуче въздух.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от KpuB4o » 10 Фев 2018, 18:27

Здравейте колеги, смених гарнитурите на соленоидите и спря омасляването, обаче в тази зона сега имам капки антифриз зад шайбата https://ibb.co/npMUjm Доколкото виждам там май е термостата или бъркам ? Какво трябва да се смени, ако може със снимка от реалоем да ми покажете :help:

Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 10 Фев 2018, 22:11

Не мога да отворя снимката, но там е термостата, да. И водната помпа също. И двете протичат, оглеждайте внимателно преди да сменяте.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 11 Фев 2018, 9:44

KpuB4o написа:Здравейте колеги, смених гарнитурите на соленоидите и спря омасляването, обаче в тази зона сега имам капки антифриз зад шайбата https://ibb.co/npMUjm Доколкото виждам там май е термостата или бъркам ? Какво трябва да се смени, ако може със снимка от реалоем да ми покажете :help:

Благодаря.

Термостатът е встрани, отляво и долу /№2/, в пластмасовия фланец /№4/. Този фланец е вързан за водната помпа /№1/. Най-отпред, зад шайбата е помпата на хидравликата, водната помпа е залепена зад нея. №16 е цялата галимация заедно.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3192

Това оцветеното е само хидравличната помпа, за да ги разграничиш по-лесно:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_1284
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook