проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
вие сте я вкарали в авариен режим.Може и моторчето да е било проблемно или някой от двата.те там са две моторчета.Аз имам n62b48 също.Досега не е правил проблем да чукна на дърво.Случвало се на едно е90 с n46b20 да прави подобни грешки и един приятел се разлигави и удари моторчето и се оправи.Може на определен пробег четките да заминават вече.
На мен пък от 1 седмица взе да ми свири лагер на алтернатора.Теглих едни майни на човека който ми го рециклира.Защото даде 100 000 гаранция.Поглеждам какво съм писал в книжката и гледам 120 000 са минали от тогава.Няма какво да го псувам човека.Обаче незнам колко бързо взеха да се въртят тея километри.Иначе в Бг всичко е на 150000 и по на по 15г.
На мен пък от 1 седмица взе да ми свири лагер на алтернатора.Теглих едни майни на човека който ми го рециклира.Защото даде 100 000 гаранция.Поглеждам какво съм писал в книжката и гледам 120 000 са минали от тогава.Няма какво да го псувам човека.Обаче незнам колко бързо взеха да се въртят тея километри.Иначе в Бг всичко е на 150000 и по на по 15г.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Да развенчая мита с датчика за коляновия вал, който задължително трябвало да е оригинален. Напротив! Meat&Doria и заспа, и съм сигурен, че 80% от заместителите също ще вършат работа. Остава да си взема комплект за зацепване на валовете и съм готов
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
аз само да спомена,че реших проблема с адаптирането на ексцентричния вал.свалих сензора,махнах капачето и видях,че под капсуловката има масло. почистих го и работата стана. проблема е,че новия сензор от бмв е към 600лв ебем ти и сензора
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Някой ползвал ли е този инструмент, и дали ще ми свърши работа (като качество на изработка)
https://zimber-tools.com/bg/k-t-za-zace ... tools.html
https://zimber-tools.com/bg/k-t-za-zace ... tools.html
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Комай всички, които сме правили ремонт по n42 сме го ползвали. Ще ти свърши отлична работа, да.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И в крайна сметка колеги, някой справи ли се с проблема с тресенето и прекъсванията ? И може ли някой с работещ добре двигател , да ми даде снимки на живи данни .. Да видя отклоненията, че вече се отчайвам.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги може ли някой да ми каже мотора ми е N42b20 какъв е проблема за да ми гори много толкова много за 1800 км ми изгори 350€ а градско 17.18
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:dentamed написа:колеги искам да питам по-запознатите с електрониката на n42.
Влиза в авариен режим,свети eml и записва 2 грешки свързани с педала и потенциометъра на газта. 27f6 27f7
Възможно ли е проблема да е модула на валветроника?Прави го на 6,7 месеца веднъж.Когато се сети.Прави ми впечатление,че в момент когато се намаля го прави повече.Сменен е дросела,педала,дебитомера,акумулатора,алтернатора,бубини,свещи,двигател,еку,абе всичко без модула.
Колата работи и върви прекрасно,но в даден момент се включва емл и записва грешките.
Не,че толкова ме дразни ама ако е модула веднага го сменям.
От няколко месеца имам абсолютно същия проблем. Влиза в авариен режим и записва грешки за педала на газта и дроселовата клапа. Четох доста по въпроса в немски и английски форуми, но нищо не пише за решение на проблема. Пишат само, че с нов педал и нова клапа проблема остава. Странното е, че се оправя без нищо да правя.
На този клип се вижда точно какво прави:
https://www.youtube.com/watch?v=YUB--0wSAM8
Между другото педала не е с потенциометър, а е с датчик на хол:
"EDK uses two Hall sensor pedal positions mounted in the pedal position module. There are two
feedback potentiometers mounted in the EDK act
uator housing—the second potentiometer cross
checks the first for safety redundancy in case one fa
ils. The important differen
ce is that this system
uses a separate idle control motor.
The two Hall sensors read differently and are integral with the accelerator pedal module:
•
Pedal position 1 (Hall sensor 1): 0.5–4.5V
•
Pedal position 2 (Hall sensor 2): 0.5–2.0V "
П.п.: Някой знае ли как се прави адаптация на дроселова клапа?
Здравей колега. Как разреши проблема , и при мене е така , смених два педала и проблема си оставя. Аз съм с е 91 и двигателя е Н46.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
проблема от клипа е по различен от моя.Моя се оказа буксата на педала.При мен само светваше емл в движение без други лампи и без да премигва.Забива ,гася и паля и всичко се оправя.Твоя проблем най-вероятно е дросел.Педала е с датчик на хол да.Аз буксата още не съм я сменил ама съм я взел.Иначе напръсках със спрей и 1 година не е светвала до преди месец.Като размърдам буксата и се оправя или светва.Нещо там не контактува.Ама нямам време да я гледам сега.Виж колко ти зарежда алтернатора и дали акумулатора го бива още.Другото е дросел за проба от някъде.
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Дросела ми е нов, сменил съм буксата на напедала. След смяна на педала кара така около месец и половина и изпадна в авариен режим. Напръсках със спрей и два месеца , като позастудя започна все почесто да прави така. Смених буксата и кара около седмица, след това взех педал втора употреба и след два килиметра пак заби. Като я закача на диагностика излиза , че педала прекъсва,затова го смених и новия го дадох за рекламация ( да го видят). Интересното е ,че като поразпипам кабелите или откача педала от буксата и се оправя. Е.аси във филма съм. На последната диагностика майстора каза ,че има проблем в инсталацията и от понеделник ще я карам. Междувременно поразкачих и закачих буксата поопънах кабелите и за сега карам, ама не смея да тръгна по- надалече. Ходих един път до село и беше голямо измъчение, там поразпипах кабелите и се прибрах без да влиза в авариен режим.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Така,както е описано,всичко води към инсталацията! Проверете/огледайте кабелите най-внимателно!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Оф те тези кабели да се огледат внимателно ,трябва да се свали таблото
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
колега инсталацията е проблема да.Моята е обръщана преди 8,9 години.Един бавноразвиващ се малоумник я обръща.Аз имам познати в една морга и те разрязаха един сноп кабели от кола със същата инсталация и стигнахме от педала право до буксата на компа.Никъде не се отклоняват кабелите на педала.Извадиха ми пиновете с кабелите до буксата и ми ги дадоха.Без да режим кабелите.И така трябва да се сменят цели.Проблема ти е инсталацията.Рови там
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Наложи ли се да сваляте таблото, колега?
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
не.При мен кабелите от педала тръгват и са свързани в основния сноп под джабката.От основния сноп трябва да стигнат до компа.
Предлагам ти следното.Отиваш в някоя морга и намираш е46 с инсталация.Може и дизел да е.Инсталацията е същата.И аз не вярвах но като ми показаха се убедих.Купуваш основния сноп.Разрязваш внимателно лентата която придържа кабелите.Вадиш буксата на педала заедно с кабелите от единия край,а от другия вадиш пиновете с тези кабели от буксата на компа.Без да сваляш таблото щракаш буксата на педала,а пиновете ги нареждаш в буксата на компа.Така имаш нова линия без да режеш или махаш старата.Няма спойки нищо.Всичко става оригинал.Няма разглобяване.Само си намери кабела с буксите.
Предлагам ти следното.Отиваш в някоя морга и намираш е46 с инсталация.Може и дизел да е.Инсталацията е същата.И аз не вярвах но като ми показаха се убедих.Купуваш основния сноп.Разрязваш внимателно лентата която придържа кабелите.Вадиш буксата на педала заедно с кабелите от единия край,а от другия вадиш пиновете с тези кабели от буксата на компа.Без да сваляш таблото щракаш буксата на педала,а пиновете ги нареждаш в буксата на компа.Така имаш нова линия без да режеш или махаш старата.Няма спойки нищо.Всичко става оригинал.Няма разглобяване.Само си намери кабела с буксите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани