проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?
https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm
от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bmw-fann34 написа:KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?
https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm
от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.
Датчика на разпределителния вал не беше ли под смукателя или бъркам ? Соленоидите се свалят като се махне болта и металната скоба нали ?
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
според мен измий добре и ще се види най добре от кьде тече.,датчици и соленоиди са на едно място,отпред на двигателя виждат се на снимката/.KpuB4o написа:bmw-fann34 написа:KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?
https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm
от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.
Датчика на разпределителния вал не беше ли под смукателя или бъркам ? Соленоидите се свалят като се махне болта и металната скоба нали ?
- overclock
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Виж тази тема:
viewtopic.php?f=34&t=295861&p=3280350&hilit=Профилактика#p3280350
viewtopic.php?f=34&t=295861&p=3280350&hilit=Профилактика#p3280350
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !
- ilia1984
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !
Измери си компресията....
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !
щом казваш че 4 ти цилиндьр е проблема,и без бубина работи,пробвай да караш без нея,дали щее сьщото.,
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Добре колега след празниците ще бъде измерена ! Другото което ми направи впечетление е че няма искра на бубината на 4-ти цилиндър при положение че е сменена с чисто нова дали е възможно да е прекъснал някой кабел ?
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:Добре колега след празниците ще бъде измерена ! Другото което ми направи впечетление е че няма искра на бубината на 4-ти цилиндър при положение че е сменена с чисто нова дали е възможно да е прекъснал някой кабел ?
Да,след като няма искра,може зс проба да размениш местата на някоя и друга бобина и да видиш да ли тази новата и дори и старата да ли ще проработят на друг цилиндър и така щеси сигурен че работят,а след това ще търсиш по окабеляването,но преди това трябва да си сигурен че бобината която слагаш на четвъртия цилиндър работи. Весело посрещане на новата година.....
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!
- bmw-fann34
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 6.11.2017
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!
Колега мой,тука нее сервиз,закарай колата в БМВ.,Там ще ти кажат колко пари и какьв е проблема,.другото е гадаене и губене на време,.тя сама няма да се оправи,иска майстор.,
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами колега аз колата днес си я оправих и всичко работи перфектно ! Виждам че тук никой не се вълнува от тези неща и най лесното е да ми препоръчаш да отида на сервиз в случая мнението ти е малко излишно и все пак благодаря.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами пиши как си я оправил, щото иначе и твоето мнение става излишно.Gtuned написа:Ами колега аз колата днес си я оправих и всичко работи перфектно ! Виждам че тук никой не се вълнува от тези неща и най лесното е да ми препоръчаш да отида на сервиз в случая мнението ти е малко излишно и все пак благодаря.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Сега да несъм ви засегнал по някакъв начин че всички се засилихте да пишете ? Ако е така извинявам се ! Лошото е , че когато имах нужда от мнения само 1-2 -ма колеги се отзоваха ! Лек ден.
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Gtuned написа:Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!
Всичко е супер,ама пиши какъв се оказа проблема и как го реши,защото мнение то ти можеда бъде решение и за други четящи, не е гот ,да питаш,да ти отговорят и накрая да не споделиш как и по какъв начин е решен проблема,затова е редно и коректно към нас да споделиш как си намерил решение. Лек ден и успешна нова година.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани