проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 25 Дек 2017, 12:35

KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?

https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm

от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от KpuB4o » 25 Дек 2017, 15:29

bmw-fann34 написа:
KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?

https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm

от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.


Датчика на разпределителния вал не беше ли под смукателя или бъркам ? Соленоидите се свалят като се махне болта и металната скоба нали ?

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 25 Дек 2017, 18:06

KpuB4o написа:
bmw-fann34 написа:
KpuB4o написа:Здравейте колеги, Весела Коледа !
Вчера забелязах че имам теч на масло, но не мога да локализирам от къде е. Виждам че е леко мазно при капака на клапаните, но по-ниско при ремъка има доста повече.
Мисля че е най-мазно около обтегача на веригата, който сменях преди около година и до преди месец беше напълно сух. Също виждам че и около единия соленоид е мазно. Възможно ли е от вакум помпата да е стигнало до там?

https://ibb.co/gTbvPmhttps://ibb.co/npMUjm

от соленоидите тече,стича се до рейката после на колекторите и по гарнитурата на картера,сменяй ги нее сложно и на двата датчика разпределителен вал има О прьстени,.има и вариант да не си затворил капачката на маслото..ако сменяш на помпата свали капака на клапаните за да я зацепиш.,После да не стане няма спирачки счупих вала,.


Датчика на разпределителния вал не беше ли под смукателя или бъркам ? Соленоидите се свалят като се махне болта и металната скоба нали ?
според мен измий добре и ще се види най добре от кьде тече.,датчици и соленоиди са на едно място,отпред на двигателя виждат се на снимката/.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от overclock » 25 Дек 2017, 23:02

Виж тази тема:
viewtopic.php?f=34&t=295861&p=3280350&hilit=Профилактика#p3280350
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж
Кара: е46 !

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Gtuned » 30 Дек 2017, 21:20

Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ilia1984 » 30 Дек 2017, 22:49

Gtuned написа:Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !


Измери си компресията....

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 31 Дек 2017, 9:14

Gtuned написа:Здравейте колеги имам проблем с колата и той е следния преди два дена след път когато я прибирах в гаража колата започна сякъш да работи на 3 цилиндъра оборотите паднаха на близо 500 и започна да издава шум наподобяващ хлопане от към мотора на следващия ден я качихме на диагностика и изкара проблем с 4-ти цилиндър казаха ми че е възможно да е бубина и я смених с чисто нова включително и всички свещи с нови оригинални за модела като при смяната ни направи впечетление че свеща на 4-ти цилиндър беше зацапана и след тези процедури когато запаля колата като е студена докато изключи смукача е добре и като позагрее оборотите пак падат и се появява същия проблем. Също така когато извадя свеща на 4-ти цилиндър на запален мотор няма промяна в работата му. Някой сблъсвал ли се е с подобен проблем и ако можете да ме опътите на какво може да се дължи той? Благодаря !

щом казваш че 4 ти цилиндьр е проблема,и без бубина работи,пробвай да караш без нея,дали щее сьщото.,

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж
Кара: е46 !

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Gtuned » 31 Дек 2017, 11:51

Добре колега след празниците ще бъде измерена ! Другото което ми направи впечетление е че няма искра на бубината на 4-ти цилиндър при положение че е сменена с чисто нова дали е възможно да е прекъснал някой кабел ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 25.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20A
Мечтае да кара: Х 5
Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от risto416 » 31 Дек 2017, 17:11

Gtuned написа:Добре колега след празниците ще бъде измерена ! Другото което ми направи впечетление е че няма искра на бубината на 4-ти цилиндър при положение че е сменена с чисто нова дали е възможно да е прекъснал някой кабел ?

Да,след като няма искра,може зс проба да размениш местата на някоя и друга бобина и да видиш да ли тази новата и дори и старата да ли ще проработят на друг цилиндър и така щеси сигурен че работят,а след това ще търсиш по окабеляването,но преди това трябва да си сигурен че бобината която слагаш на четвъртия цилиндър работи. Весело посрещане на новата година..... :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж
Кара: е46 !

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Gtuned » 03 Яну 2018, 21:11

Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 03 Яну 2018, 22:04

Gtuned написа:Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!

Колега мой,тука нее сервиз,закарай колата в БМВ.,Там ще ти кажат колко пари и какьв е проблема,.другото е гадаене и губене на време,.тя сама няма да се оправи,иска майстор.,

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж
Кара: е46 !

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Gtuned » 04 Яну 2018, 10:59

Ами колега аз колата днес си я оправих и всичко работи перфектно ! Виждам че тук никой не се вълнува от тези неща и най лесното е да ми препоръчаш да отида на сервиз в случая мнението ти е малко излишно и все пак благодаря.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Митко Стоянов » 04 Яну 2018, 11:12

Gtuned написа:Ами колега аз колата днес си я оправих и всичко работи перфектно ! Виждам че тук никой не се вълнува от тези неща и най лесното е да ми препоръчаш да отида на сервиз в случая мнението ти е малко излишно и все пак благодаря.
Ами пиши как си я оправил, щото иначе и твоето мнение става излишно.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж
Кара: е46 !

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Gtuned » 04 Яну 2018, 12:36

Сега да несъм ви засегнал по някакъв начин че всички се засилихте да пишете ? Ако е така извинявам се ! Лошото е , че когато имах нужда от мнения само 1-2 -ма колеги се отзоваха ! Лек ден.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 25.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20A
Мечтае да кара: Х 5
Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от risto416 » 04 Яну 2018, 13:10

Gtuned написа:Колега благодаря на отзовалите се! Горният проблем е решен но сега сме изправени пред друг а той е че ми дава грешка на клапан на валтроник и когато колата не е палена от поне ден при първото палене се чува този странен дрънчащ звук като на този клип - https://www.youtube.com/watch?v=29fdzGxsBr0 и освен това няма я тази сила на колата като преди чувствам я по мудна и ми свети еднжин чек на таблото и се чува едно тракане като капани. Някой може ли да ми прати примерна снимка на този клапан на валтроника и самата му смяна по спецефична ли е трябва ли да се препрограмира нещо или просто се сваля и се слага новия ? Благодаря!

Всичко е супер,ама пиши какъв се оказа проблема и как го реши,защото мнение то ти можеда бъде решение и за други четящи, не е гот ,да питаш,да ти отговорят и накрая да не споделиш как и по какъв начин е решен проблема,затова е редно и коректно към нас да споделиш как си намерил решение. Лек ден и успешна нова година. :D

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook