проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Nikity93
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 7.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: BMW E90 E92
Re: Не разгадаем проблем с N42B18A
Първо благодаря на всички за отделеното време. Сега към колегата с сервиза на бмв :колега нвмам толко мангизи към колегата с датчиците :колега датчиците които сложих са по 40 лв единия нямаше недоволни от тях производител е Febi. Тук въпроса е може ли да си взема от морга щом са толкова скъпи много пати дадох по тая кола ще полудея.... Към колегата с катализатора и софтуера ако може малко да ми разясниш за тия инсталации и софтуери ще съм благодарен на Л.С. - п.с. Катализатора не съм го продал мога да го върна на местото му защото забелязох да почва да прави тия номера след премахването му. Благодаря на всички за съветите ви. Относно ламбдата и тя е втора ръка вече 2 ра но пак дава грешка. За 1 ва ламбда а кодовете съм ги разчел с един приятел на четец за 500 долара обаче си пише датчик рвзпределитен вал едната е стара другата беше нова.
B[color=#0040FF]M[color=#FF0000]W[/color][/color]
- Nikity93
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 7.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: BMW E90 E92
Re: Не разгадаем проблем с N42B18A
The Heartlistener написа:Сигурно за пети път повтарям... При премахване на катализатора /еле па на този мотор/, еку-то се преинсталира - Евро2 или безкат. С емулаторчета, тръбички, втулчици и тем подобни не се оптимизира нищо и мотроника продължава да трупа лоши адаптации.
Колега, относно ваносите - закачи я на INPA и виж адаптациите на валовете - Crankshaft adaptation inlet и Crankshaft adaptation outlet. Кажи градусите.
И - повярвай ми - преинсталирай, няма да съжаляваш. Мога да ти дам подробности ако желаеш, но тук не ми се развиват фермани залудо.
Колега тези от олх инпа диск и кабел вършат ли работа да я почовъркаме малко относно катслизатора у нас мога да си го шитна обратно ако трябва или да магам ламбда сондите или какво ще стсне ако им дръпна буксите. Катализатора е чисто чист и здрав дават ми 270 лв за него тамън една ламбда бъзикам се ако кажете го връщам ухапали ме 25 лв сега съм с резонаторно ще го продам и това е. Поне мисля че прави този проблем от както го махнах а ми казаха че и от лямбдата може да прави дертовете с валовете макар че едва ли. Ама това с паленето на топъл двигател го имаше и преди като имах карализатор мисля че ще да е от другите две бобини аз карах колата 70 хил километра без да барна нищо и като почна на 190 200 хил.. Мале мале... Всичко подред
B[color=#0040FF]M[color=#FF0000]W[/color][/color]
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Вършат работа. Закачете я и дай данните които ти казах, важно е във връзка с това което са ти казали за ваносите. Когато са избягали фазите, набива грешки в датчиците на разпред.валове и колкото и да ги сменяш е все тая. Може да са се случили някои неща. Всъщност мисля че там е основния ти проблем.
За прословутите ламбди - нищо няма да стане като им дръпнеш буксите, въпросът е че с този софт /Евро3/, няма да се получат нещата със смесите при сегашното статукво. Ако няма да връщаш катализатора, имаш избор: 1. Евро2 - няма задна ламбда и грешки по нея, няма чек лампа, предната остава. 2. Безкат /199/ - няма никакви ламбди и грешки по тях, няма чек лампа, сместа се прави по маф-а.
Относно преинсталацията - не е нищо сложно, може и сам да се справиш, но трябва да се понаучат някои неща. WinKFP е най-лесната и удобна програма за тази работа.
За прословутите ламбди - нищо няма да стане като им дръпнеш буксите, въпросът е че с този софт /Евро3/, няма да се получат нещата със смесите при сегашното статукво. Ако няма да връщаш катализатора, имаш избор: 1. Евро2 - няма задна ламбда и грешки по нея, няма чек лампа, предната остава. 2. Безкат /199/ - няма никакви ламбди и грешки по тях, няма чек лампа, сместа се прави по маф-а.
Относно преинсталацията - не е нищо сложно, може и сам да се справиш, но трябва да се понаучат някои неща. WinKFP е най-лесната и удобна програма за тази работа.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Стефан Николаев 82
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.11.2019
- Пол: Мъж
Проблем с дебитомер
Здравейте колеги. Имам следният проблем на n42 мотор като закача буксата на дебитомера и колата за почва да работи като на 3 цилиндира не може да
изфорсира. Смених дебитомера същата работа, като откача буксата няма проблем.
изфорсира. Смених дебитомера същата работа, като откача буксата няма проблем.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
От някъде влиза неотчетен въздух. Огледай добре всмукателя след дроселовата клапа. Има една резонаторна кутийка, прикремепа към филтърната кутия, дето често опита в една от ролките на ремъка и оттам влиза въздух. Но има и доста други възможни причини за паразитен въздух.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Проблем с n46b20
Колеги смених свещи и бубини.И проблема остава,а тои е че губи цилиндрите първо беше само 2ри.но палеше а сега 3 и 4 и не пали.смених свещи и бубини мера налягането в шината на инжекторите 3.5 бара не мърда дори и на запален мотор форсирам и пак не се променя.каде да търся проблеми даите съвети.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с n46b20
Колега, след смяна на части става още по-сложно- не се знае дали си сложил правилните, освен ако не са оригинални.
Налягането на горивото се регулира с клапан регулатор, който се управлява с вакум- някъде там търси проблема. Доколкото виждам без VIN, при теб би трябвало да е интегриран в горивният филтър.
Налягането на горивото се регулира с клапан регулатор, който се управлява с вакум- някъде там търси проблема. Доколкото виждам без VIN, при теб би трябвало да е интегриран в горивният филтър.
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Проблем с n46b20
zvetiko написа:Колега, след смяна на части става още по-сложно- не се знае дали си сложил правилните, освен ако не са оригинални.
Налягането на горивото се регулира с клапан регулатор, който се управлява с вакум- някъде там търси проблема. Доколкото виждам без VIN, при теб би трябвало да е интегриран в горивният филтър.
С старите и новите проблема си остава.бубините са по номер на бмв но не са бмв а хела ....може ли да са дюзи
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги имам е46 n42b20 . Колата прекъсва и губи цилиндри 1,2,3,4 на диагностика излизат masfire na всички цилиндри. Сменени верига, бубини ,свещи,датчик разп.вал, моторче валвтроник(втора употреба) сензор валвтроник (втора уп.)
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
krasi9 написа:Здравейте колеги имам е46 n42b20 . Колата прекъсва и губи цилиндри 1,2,3,4 на диагностика излизат masfire na всички цилиндри. Сменени верига, бубини ,свещи,датчик разп.вал, моторче валвтроник(втора употреба) сензор валвтроник (втора уп.)
Също като при мен.никои ли не оправял този проблем
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Някой може ли да ми каже какво е camshaft adaptation intake bank 1 и 2 в ИНПА?
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Също така при откачен сензор на валвтроника или откачено моторче на валвтроника работи добре но няма мощност, мерена е компресия 11,11,11,12.Сутрин при закачен валвтроник пали много трудно. Но при откачен валтроник пали веднага. Колеги препоръчайте ми сервиз в София където могат да ми решат проблемът.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
krasi9 написа:Някой може ли да ми каже какво е camshaft adaptation intake bank 1 и 2 в ИНПА?
Адаптивни стойности на всмукателния разпределителен вал.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте пак съм аз, градусите на разпределителния вал са замръзнали , на входящия 118.50 а на изходящия 61.40 и не мърдат. Каде да търся проблемът?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
krasi9 написа:Здравейте пак съм аз, градусите на разпределителния вал са замръзнали , на входящия 118.50 а на изходящия 61.40 и не мърдат. Каде да търся проблемът?
Стойностите ти са добри. Имай предвид че ваносите работят реално над 60 гр. температура на мотора. Освен това трябва да се подаде газ за известно време, Инпа-та реагира със закъснение. Ако не ти дава грешки по позицията на валовете, не се заигравай с това.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани