проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Погледни първо 7,13,14 от схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3192
С една тръбичка ,гума и два о,пръстена се закрепва помпата към двигателя.Другото е маркуча който идва от термостата и също се закрепва към главата с о-пръстен.
Защото мазното ти е върху водната помпа.Според мене не е от помпата или хидравличната такава.Те имат един улей помежду си от долния край и като протекат капе отдолу на кората.Термостата също ще тече надолу и капе върху големия маркуч за радиатора.Обаче на мен ми се вижда поне от снимката,че е масло това или бъркам?
С една тръбичка ,гума и два о,пръстена се закрепва помпата към двигателя.Другото е маркуча който идва от термостата и също се закрепва към главата с о-пръстен.
Защото мазното ти е върху водната помпа.Според мене не е от помпата или хидравличната такава.Те имат един улей помежду си от долния край и като протекат капе отдолу на кората.Термостата също ще тече надолу и капе върху големия маркуч за радиатора.Обаче на мен ми се вижда поне от снимката,че е масло това или бъркам?
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:Погледни първо 7,13,14 от схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3192
С една тръбичка ,гума и два о,пръстена се закрепва помпата към двигателя.Другото е маркуча който идва от термостата и също се закрепва към главата с о-пръстен.
Защото мазното ти е върху водната помпа.Според мене не е от помпата или хидравличната такава.Те имат един улей помежду си от долния край и като протекат капе отдолу на кората.Термостата също ще тече надолу и капе върху големия маркуч за радиатора.Обаче на мен ми се вижда поне от снимката,че е масло това или бъркам?
Снимката е стара и това е масло, сега точно където е тази тръбичка 7,13,14 има червени капки антифриз, най-вероятно от нея. По кората няма никакъв антифриз. Тръбичката да сменя или само пръстените ?
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ами на тръбичката няма какво да и е.Смени пръстените с едно гумено такова.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Plamen40 написа:Здравейте,
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
С гадаене, не 100 , ами 1001 неща може да смениш без особен успех. Като начало - диагностика, после най-вероятно имаш бобина за смяна или паразитен въздух ( само предполагам) !
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Taricate написа:Plamen40 написа:Здравейте,
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
С гадаене, не 100 , ами 1001 неща може да смениш без особен успех. Като начало - диагностика, после най-вероятно имаш бобина за смяна или паразитен въздух ( само предполагам) !
Привет колега,
Да знам, че с гадаене няма да стане. За това основно и писах, ако някои е срещал същия проблем, като моя и да ме насочи при човека (сервиза) , в който го е решил. Понеже доколкото разбирам този двигател на BMW N42B20 изисква майстори, които разбират от него и са работили по него.
Поздрави
- overclock
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Пробвай да покараш с изключен дебитомер. Колата трябва да стане по-мудна, но не трябва да свети нищо на таблото.Пробвай това и пиши.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:Пробвай да покараш с изключен дебитомер. Колата трябва да стане по-мудна, но не трябва да свети нищо на таблото.Пробвай това и пиши.
Колеги, аз като изкlюча буксата на дебитомера колaта дори не иска да запали
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Plamen40 написа:Здравейте,
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
Трябва да направиш диагностика при човек,който знае как да я разчита! Може да е електронен модул,моторчето на валвтроника или самия блок за управление на валвтроника! При бобина или паразитен въздух няма да свети EML !
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:Пробвай да покараш с изключен дебитомер. Колата трябва да стане по-мудна, но не трябва да свети нищо на таблото.Пробвай това и пиши.
Здравей колега,
Изключих дебитомера и покарах колата, но изгасна единствено EML лампата и също като я карах от време на време отново влизаше в авариен режим колата и светеше въпросната лампа. След рестарт на двигателя отново, се оправяше и след малко каране се повтаряше процедурата. За Check-a изобщо не е гаснал. Също имаше и играене на оборотите след като изключих дебитомера.
Поздрави
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
desoxr написа:Plamen40 написа:Здравейте,
Бих искал да попитам, тъй като гледам, че доста от колегите са срещали подобен проблем като моя, а именно влизане на двигателя авариен режим (check engine и eml лампа). Проблемът се усложни в послените седмици, като сега колата е постоянно в авариен режим и няма мощност. Колата е със същия двигател N42B20. Като въпроса ми е да ме насочите към някой читав сервиз в София за да реша проблема един път за винаги, понеже ми писна от майстори, които гадаят и ми изброяват по 100 неща за възможна смяна.
Благодаря за вниманието.
Поздрави
Трябва да направиш диагностика при човек,който знае как да я разчита! Може да е електронен модул,моторчето на валвтроника или самия блок за управление на валвтроника! При бобина или паразитен въздух няма да свети EML !
Привет колега,
Да знам, че трябва да се направи качествена диагностика, за това и съм писал, ако някой от колегите е имал сходен проблем с неговата кола, за да ме насочи при майстора, при който е разрешил проблемите си. Говорим за София. За това и бях писал първия път основно, понеже видях че доста от колегите са имали сходен проблем.
Поздрави
- overclock
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз имах подобен проблем и ми записваше грешка на педала на газта и дроселовата клапа. Гасиш, палиш и се оправя до следващия път - от няколко часа до няколко месеца. Еден ден взе да го прави през 15мин. и ме вбеси яко, което доведе до изключване на дебитомера
Така карах 3-4 дни без никакви проблеми, но колата се усеща доста мудна. Обороти не ми е клатила, работеше си идеално. Мисля, че и "прахосмукачката" не се включваше сутрин на студен старт когато беше с изключен дебитомер. След като си включих дебитомера проблемите изчезнаха до следващата смяна на масло и филтри, но след почистване на буксата на дебитомера със контактен спрей проблема се реши. Вече година не е светвал чека.
Така карах 3-4 дни без никакви проблеми, но колата се усеща доста мудна. Обороти не ми е клатила, работеше си идеално. Мисля, че и "прахосмукачката" не се включваше сутрин на студен старт когато беше с изключен дебитомер. След като си включих дебитомера проблемите изчезнаха до следващата смяна на масло и филтри, но след почистване на буксата на дебитомера със контактен спрей проблема се реши. Вече година не е светвал чека.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:Аз имах подобен проблем и ми записваше грешка на педала на газта и дроселовата клапа. Гасиш, палиш и се оправя до следващия път - от няколко часа до няколко месеца. Еден ден взе да го прави през 15мин. и ме вбеси яко, което доведе до изключване на дебитомера
Така карах 3-4 дни без никакви проблеми, но колата се усеща доста мудна. Обороти не ми е клатила, работеше си идеално. Мисля, че и "прахосмукачката" не се включваше сутрин на студен старт когато беше с изключен дебитомер. След като си включих дебитомера проблемите изчезнаха до следващата смяна на масло и филтри, но след почистване на буксата на дебитомера със контактен спрей проблема се реши. Вече година не е светвал чека.
Привет,
Благодаря за информацията за колега. Сега пак откачих буксата на дебитомера и колата една идея по-рядко влиза в авариен режим. Другото странно е, че понякога влиза в авариен режим сега без да светла EML лампата. Тези дни ще се опитам да сваля дибитомера и да изчистя буксичките му с контактен спрей за да видим дали ще има някакво развитие след това и ще пиша отново. Все пак си мисля, че няма да е лошо някои от колегите да ме насочи към читав сервиз за да се погледне какво трупа като грешки.
Поздрави
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги притеснява ме че вече карам колата над 60000км и не съм сменял веригата, а не се знае и кога и дали е сменяна. Няма никакви шумове, запознат съм и с проблема с фабричния обтегач и съм го сменил. Дайте мнение дали си струва да се смени профилактично или да чакам да се разтропа. Целия комплект с верига обтегач и тн е около 230 лв на Swag и към 100лв гарнитура на капак на клапаните (гарнитурата трябва да я сменя дори и да не сменям веригата, защото се е омазнила)нямам идея колко пари върви смяната?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Според мен много се спекулира и преекспонира с тея вериги на н42. Моята я смених на 500 000км и то щото ей така ми надуваха главата и на мен колко били некачествени и дрън, дрън. Нищо и нямаше на веригата. На дължина бе същата, а като дъга, няква нищожна разлика да е имало. Ако ти работи добре мотора, не се занимавай с глупости.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани