проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
новия вид е оптегач.При тебе е счупен най-вероятно водача.А в повечето случай водача или успокоителя на веригата се чупи точно от по-стария вид оптегач който не изпъва добре веригата защото е по-къс и пружината му е по слаба.
Смени двата успокоителя заедно с оптегача.Понякога се чупи долу при зъбчатката на коляновия вал и с размърдване на горния успокоител не се разбира.Вижда се чак като се свали.Долу също има пластмаса която е кафява.Другото е цедката на маслената помпа обаче там пластмасата е черна.
Смени двата успокоителя заедно с оптегача.Понякога се чупи долу при зъбчатката на коляновия вал и с размърдване на горния успокоител не се разбира.Вижда се чак като се свали.Долу също има пластмаса която е кафява.Другото е цедката на маслената помпа обаче там пластмасата е черна.
- Gonke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги. При мен пак се получи фал с Н42-ката.Сутрин няма палене на бензин чак от 5-6 път.Излиза ми грешка P1159.Мисля че е сондата на първите два цилиндъра . Споделете мнение.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги,на дълъг път колата ми записва грешка катализатор,знам че е най-вероятно от липсата му,но понякога записва още една две-винаги едни и същи,мисълта ми е да каже някой точно какво означават(чета я с бмв скенер).На последък взе да пали като трактор,работи няколко секунди на 2-3 цилиндъра и подскача целия мотор и гасне.Като запаля пак вече всичко е ок,някой с такива проблеми?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW POWER
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
2738 и при мене я записва вече 5,6 години.Пали чека ама промяна не отразява в обороти и вървеж.Тая грешка означава промяна в отчетените от катализатора изгорели газове.При теб я има повади няколко причини.Или катализатора го няма или е малко старичък вече и има запушени клетки.Или имаш паразитен въздух от някъде.Това най ме съмнява защото другите грешки мисля,че са нещо подобно.Затова провери за паразитен въздух от клапъна на картерните ,тръбите му,гофрето след дебитомера.И т.н.Виж и ония датчик на колектора който е за диференциално налягане.Грешките може и от него да са.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:2738 и при мене я записва вече 5,6 години.Пали чека ама промяна не отразява в обороти и вървеж.Тая грешка означава промяна в отчетените от катализатора изгорели газове.При теб я има повади няколко причини.Или катализатора го няма или е малко старичък вече и има запушени клетки.Или имаш паразитен въздух от някъде.Това най ме съмнява защото другите грешки мисля,че са нещо подобно.Затова провери за паразитен въздух от клапъна на картерните ,тръбите му,гофрето след дебитомера.И т.н.Виж и ония датчик на колектора който е за диференциално налягане.Грешките може и от него да са.
Eй туй е ключа за палатката. Години наред ми забиваше грешка 2738 - катализатор и то САМО на магистрала, никъде другаде. Смених баро-датчика на колектора + нов клапан вентилация и марку1и ... и няма повече грешка.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... it/IHb5k92
За де е по-ясно за кое става въпрос.Колега те и грешките са ти същите.Сменяй го.
За де е по-ясно за кое става въпрос.Колега те и грешките са ти същите.Сменяй го.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Хвърлихте ме сега с Тарикате и мен в размисли. И аз бая време все я получавах даром таз грешка и както казва той все на магистрала, като аз обаче забелязах, че тя се получава след сериозно гонене или дълги планински катервния. Отдавах го на газовата и смесите, ама колко му е да го сменя и тоз хубавец.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Клапана с маркучите ги сменях преди 10хил.ще пробвам с датчика.
BMW POWER
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На мен ми е интересно след смяната на въпросния клапан имало ли е някаква промяна в работата на мотора или само грешката е изчезнала? Така и така определено ще го сменя, ама питам.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- pApit0
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги вчера бях на почивка и на магистрала на темпомат ми заби муцуната и комата загасна със 160 и се появи грешка EML и чека .... прави ми го смо като я карам с темпомат .. изгасва докато не я запаля отново .... на място страхотни вибрации тресене ужас .... инъче като я изпъвам върви нормално нп на празен ход е ужас ... карам със изключен валвтроник .. сменени свещи и 4 нови бобини преди 10к км ... клапан картерни газове и маркучи също е сменен ... много моля за внимание че ме е страх от майстори .. пт варна съм и ако някой знае добър майстор за този двигател да пише ... също губя масло дали го горя нз казаха ми гумички на клапани за смяна
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
виж за евнтуален проблем с дросела или педала на газта.По-скоро дросела.Виж какво записва и едни живи данни и ще стаане ясно.Маслото го гори съмнение няма.По-честата причина са гумички.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На мен миналия ден ми се спука серво усилователя.Взе да съска все едно спускаш някоя гума.Натискам педла на спирачките спира да съска.Пускам педала на спирачката пак почва са съска.Промяна с педала на сирачките нямаше.Спир си нормално.Не беше твърд и т.н
От предишния двигтел вакуум помпата имаше износвне и хвърлше масло в сервото.Двигатела заедното с помпата го смених преди доста години.Но сервото не съм го сменял.С годините или мембраната или някой о- пръстен не е издържал на маслото и се е спукал.
След като го смених всичко заспа.Няма съскане и пирачките станяха по-добре от преди
От предишния двигтел вакуум помпата имаше износвне и хвърлше масло в сервото.Двигатела заедното с помпата го смених преди доста години.Но сервото не съм го сменял.С годините или мембраната или някой о- пръстен не е издържал на маслото и се е спукал.
След като го смених всичко заспа.Няма съскане и пирачките станяха по-добре от преди
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Смених днес въпросният клапан за диференциалното налягане и което не очаквах изобщо, колата определено живна и то не малко, по-специално в съвсем ниските обороти. Интересното е, че преди няколко дни пък сменях датчик колянов вал и след смяната му също имаше осезаемо подобрвние. Никаква логика не намирам, но факт. Тази кола ще ме ппдлуди, все необясними неща и се случват. Както и да е, отскоро пък взе да си подавя сама газ и много дразни това и съм записал час във Варна карс, щото аз просто идея никаква вече нямям. Абсолютно всичко по периферията без нито едно изключение е сменено!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Смени педала на газта и ще се оправи.Моята правеше така и като ме ядоса сритах педала странично и се оправи.После пак на няколко пъти е правела така и пак шут на педала решаваше проблема.Аз знам,че педала е за смяна защото записваше преди и две грешки в потенциалната на педала ама не ми е останало време да намеря друг и да го сменя.Вътре има едни графитени писти и се изтриват с времето.В оторизираните сервизи мисля,че имат уред да го тестват.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Абе педала съм го гледал процент по процент и си ги реди коректно. За този проблем обикновено набеждават електронния дросел, което пък аз до вчера напълно изключвах като възможност- какво имам предвид:
Навсякъде се твърди, че електронния дросел си седи винаги отворен докрай и ако това е така аз не виждам как ще ми увеличи принудително оборотите на празен ход. Вчера колата мина диагностика във Варна Карс и диагностикът там твърди, че дроселът на празен ход е притворен, а не отворен и все пак участва във смесообразуването. Голямата ми питанка е, той ли е прав или масата хора тук????
Търся си дросел да купя и ще го сменя за проба, но засега не намирам. Понеделник пък е на диагностик тук от форума, чиито идеи и начин на работа намирам за смислени и ще видим..
Навсякъде се твърди, че електронния дросел си седи винаги отворен докрай и ако това е така аз не виждам как ще ми увеличи принудително оборотите на празен ход. Вчера колата мина диагностика във Варна Карс и диагностикът там твърди, че дроселът на празен ход е притворен, а не отворен и все пак участва във смесообразуването. Голямата ми питанка е, той ли е прав или масата хора тук????
Търся си дросел да купя и ще го сменя за проба, но засега не намирам. Понеделник пък е на диагностик тук от форума, чиито идеи и начин на работа намирам за смислени и ще видим..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани