проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 21 Мар 2018, 23:25

и моята не се оправи с ъпдейт.
иначе за износването на вала причината е заводска.Има клипове от братята руснаци в youtube.ДВГ само,че н62б48.Пак валветроник но осмак.Както и да е.Проблема е от слабите пружини.Целия вал става на язви.После пада и покритието.Ако някой е обръщал внимание да погледне ролките на петите на валветроника ще ме разбере.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от desoxr » 22 Мар 2018, 13:29

dentamed написа:и моята не се оправи с ъпдейт.
иначе за износването на вала причината е заводска.Има клипове от братята руснаци в youtube.ДВГ само,че н62б48.Пак валветроник но осмак.Както и да е.Проблема е от слабите пружини.Целия вал става на язви.После пада и покритието.Ако някой е обръщал внимание да погледне ролките на петите на валветроника ще ме разбере.


Причината е ,че гледате клипчета и четете коментари писани от знайни и незнайни ! Гледаш едно клипче,което е частен случай с кола ,за която не знаеш нищо.Как е поддържана,кой я е ремонтирал и т.н. И вече това е често срещан проблем за еди кой си двигател и този двигател е най скапания ! За 50 стр. в тази тема се пише едно и също нещо за 3 проблема ! Представям си , какви ще са отзивите и заглавията на темите , когато живот и здраве подкарате F3x моделите ! Извинявам се за коментара, но аз съм се убедил в друго след 10 г, използване на кола с този мотор !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 22 Мар 2018, 20:07

колега уважавам мнението ти ама от 5 двигателя н42 които аз съм разглобявал и на петте валовете бяха тръгнали.По чуждите форуми е писано доста за този проблем.Аз съм навил повече от 220 000 на този двигател за 8 години вече почти 9 даже.За мен този двигател няма неизвестни повече от 5 години.За мен това е един от най-здравите(не го казвам с ирония,а наистина е така) но доста капризен двигател.
А относно f...ките.Баща ми има купена чисто нова но е дизел и е още гаранционна затова няма тема :mhihi: .Иначе имам и доста по различни беНвета от н42 но това няма значение.
клипчета аз не гледам просто няма как да ви го обясня по друг начин.
едва ли проблема на колегата е свързан с вала но нищо не пречи да го пробери.
Много нещо се изписа за този простичък двигател обаче проблема е,че и най-можещия и знаещия няма как да го оправи през клавиатурата.Истината е ,че иска пробване,една насочваща диагностика с живи данни,разглобяване и прецизна работа от хора които знаят какво правят.Нищо сложно няма.
Колега провери налягането на бензиновата помпа и рейката.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 23 Мар 2018, 18:21

dentamed написа:колега уважавам мнението ти ама от 5 двигателя н42 които аз съм разглобявал и на петте валовете бяха тръгнали.По чуждите форуми е писано доста за този проблем.Аз съм навил повече от 220 000 на този двигател за 8 години вече почти 9 даже.За мен този двигател няма неизвестни повече от 5 години.За мен това е един от най-здравите(не го казвам с ирония,а наистина е така) но доста капризен двигател.
А относно f...ките.Баща ми има купена чисто нова но е дизел и е още гаранционна затова няма тема :mhihi: .Иначе имам и доста по различни беНвета от н42 но това няма значение.
клипчета аз не гледам просто няма как да ви го обясня по друг начин.
едва ли проблема на колегата е свързан с вала но нищо не пречи да го пробери.
Много нещо се изписа за този простичък двигател обаче проблема е,че и най-можещия и знаещия няма как да го оправи през клавиатурата.Истината е ,че иска пробване,една насочваща диагностика с живи данни,разглобяване и прецизна работа от хора които знаят какво правят.Нищо сложно няма.
Колега провери налягането на бензиновата помпа и рейката.

колеги гледана е на живи данни имам и газов инжекцион,все тая,понякога работи много добре,но понякога тресе,.в бмв сервиз я гледаха,не вярвам да не разбират толкова,гледана е от други диагностици,но резултат няма,някой може ли да ме насочи към някой разбиращ,защото я карам така 15.х.км.,аз самия имам диагностика,1 цилиндър нее в стойностите,свети чека,записва датчика на разпределителния вал,запалителна система,грешно запалване на всички цилиндри,когато е студена като и дам газ да набирам спира да набира мига чека и после минава на 3 цилиндъра,.след рестарт на двигатела се оправя но нетрябва да я напъвам,.колата не върви няма тяга като цяло,.след изкчючването на валветроника тресенето изчезва но става още по мудна,и чека свети постоянно,.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 23 Мар 2018, 23:30

виж налягането на бензина.Има много общо.Филтъра има клапан,помпата също.След 24 часа трябва да държи налягането.Ако изтърва клапана влиза въздух в рейката и докато превърти през дюзите колата почва да прави всичко описано от тебе.А с въздух колите не вървят.
Може и да не е това,но през компа само гадаем.Все ще нацелим проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 6.11.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от bmw-fann34 » 24 Мар 2018, 10:22

dentamed написа:виж налягането на бензина.Има много общо.Филтъра има клапан,помпата също.След 24 часа трябва да държи налягането.Ако изтърва клапана влиза въздух в рейката и докато превърти през дюзите колата почва да прави всичко описано от тебе.А с въздух колите не вървят.
Може и да не е това,но през компа само гадаем.Все ще нацелим проблема

Само гадаем това е така но вече спрях да гадая защото ми струва скъпо,и да си мечтая после че ще се оправи,една година само това правя,.ако има някой който разбира да я види,иначе ще я закарам в бмв,но колата не струва толкова колкото ще ми искат,затова не я оставих да я правят,доходите ми не са достатъчни,затова ви пиша на вас някой да ми помогне,остана ми да сменя двигателя,и ще разбера,но моя двигател е здрав и мисля че ако се оправи тресенето,ще кара още много км,.Проблема е на газ и бензин,.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Ceco Sqrov » 23 Апр 2018, 13:05

Здравейте колеги, от два месеца имам е 46 318ци n42b20a мотора и ми се появи следния проблем: когато е студена пали трудно и тресе,подавам газ и не се форсира след като изпатка веднъж дваж и се оправя но няма тяга мотора и като че ли малко ми вдигна разхода ако съдя по уредите на таблото.Вчера смених клапана за картерните газове(голям к...р беше )и уж се оправи чека си изгасна до тази сутрин.Сега даже и на.празен ход не държи обороти а гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 8.03.2017
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от oldirtydog » 24 Апр 2018, 7:15

Ceco Sqrov написа:Здравейте колеги, от два месеца имам е 46 318ци n42b20a мотора и ми се появи следния проблем: когато е студена пали трудно и тресе,подавам газ и не се форсира след като изпатка веднъж дваж и се оправя но няма тяга мотора и като че ли малко ми вдигна разхода ако съдя по уредите на таблото.Вчера смених клапана за картерните газове(голям к...р беше )и уж се оправи чека си изгасна до тази сутрин.Сега даже и на.празен ход не държи обороти а гасне.

газово имаш ли ?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Ceco Sqrov » 24 Апр 2018, 10:52

Няма газ и никога не е имала
Забравих да вметна че като отворя капачката за маслото колата почти гасне същото е и като извадя щеката

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.08.2008

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от genkogenev » 24 Апр 2018, 13:46

Ceco Sqrov написа:Няма газ и никога не е имала
Забравих да вметна че като отворя капачката за маслото колата почти гасне същото е и като извадя щеката


Вакуми ? Клапан , маркучи , регулатор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от overclock » 24 Апр 2018, 14:50

А какви грешки записва? Пробвай с изключен дебитомер.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Ceco Sqrov » 25 Апр 2018, 5:22

След смяната на клапана не записва грешки,чека си изгасна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от overclock » 25 Апр 2018, 12:46

На мен ми звучи като паразитен въздух. Може при смяната на клапана нещо да не сте събрали както трябва. Уплътненията на всмукателния колектор сменявани ли са?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Ceco Sqrov » 26 Апр 2018, 8:53

Да нови сложих и сега като се замисля където влизат болтовете на единия канал ми падаше гумената шайба и знам ли може да е паднала при наместването на всмукателите и да е от проблема но това чак в събота ще го установя като отворя на ново

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 28 Апр 2018, 9:31

Шайбата не е гумена.Нещо като бакелитена е(образно казано).Внимавай,че много се чупят и ако влезне нещо при клапаните става лом.Най- вероятно или не си сменил маркучите и някой се е счупил.Защото с времето прегарят.Или някъде не е влезнал някой о-пръстен, гарнитура и т.н.Виж и гуфрето на дросела.Определено най-вероятно е паразитен въздух.Виж и тръбата отдолу на колектора за канестера.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook