проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 09 Сеп 2018, 7:53

вие сте я вкарали в авариен режим.Може и моторчето да е било проблемно или някой от двата.те там са две моторчета.Аз имам n62b48 също.Досега не е правил проблем да чукна на дърво.Случвало се на едно е90 с n46b20 да прави подобни грешки и един приятел се разлигави и удари моторчето и се оправи.Може на определен пробег четките да заминават вече.
На мен пък от 1 седмица взе да ми свири лагер на алтернатора.Теглих едни майни на човека който ми го рециклира.Защото даде 100 000 гаранция.Поглеждам какво съм писал в книжката и гледам 120 000 са минали от тогава.Няма какво да го псувам човека.Обаче незнам колко бързо взеха да се въртят тея километри.Иначе в Бг всичко е на 150000 :D и по на по 15г.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 6.05.2010
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от agopov » 09 Сеп 2018, 10:28

Да развенчая мита с датчика за коляновия вал, който задължително трябвало да е оригинален. Напротив! Meat&Doria и заспа, и съм сигурен, че 80% от заместителите също ще вършат работа. Остава да си взема комплект за зацепване на валовете и съм готов :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от magareto_yori » 13 Сеп 2018, 23:08

аз само да спомена,че реших проблема с адаптирането на ексцентричния вал.свалих сензора,махнах капачето и видях,че под капсуловката има масло. почистих го и работата стана. проблема е,че новия сензор от бмв е към 600лв :shock: ебем ти и сензора
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 6.05.2010
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от agopov » 01 Окт 2018, 10:46

Някой ползвал ли е този инструмент, и дали ще ми свърши работа (като качество на изработка)

https://zimber-tools.com/bg/k-t-za-zace ... tools.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 01 Окт 2018, 16:53

Комай всички, които сме правили ремонт по n42 сме го ползвали. Ще ти свърши отлична работа, да.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.01.2018
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от sitedog » 08 Окт 2018, 20:10

И в крайна сметка колеги, някой справи ли се с проблема с тресенето и прекъсванията ? :cry: И може ли някой с работещ добре двигател , да ми даде снимки на живи данни .. Да видя отклоненията, че вече се отчайвам.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.10.2018

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Milen8383 » 27 Окт 2018, 17:15

Здравейте колеги може ли някой да ми каже мотора ми е N42b20 какъв е проблема за да ми гори много толкова много за 1800 км ми изгори 350€ а градско 17.18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от kali76 » 01 Ное 2018, 7:18

overclock написа:
dentamed написа:колеги искам да питам по-запознатите с електрониката на n42.
Влиза в авариен режим,свети eml и записва 2 грешки свързани с педала и потенциометъра на газта. 27f6 27f7
Възможно ли е проблема да е модула на валветроника?Прави го на 6,7 месеца веднъж.Когато се сети.Прави ми впечатление,че в момент когато се намаля го прави повече.Сменен е дросела,педала,дебитомера,акумулатора,алтернатора,бубини,свещи,двигател,еку,абе всичко без модула.
Колата работи и върви прекрасно,но в даден момент се включва емл и записва грешките.
Не,че толкова ме дразни ама ако е модула веднага го сменям.


От няколко месеца имам абсолютно същия проблем. Влиза в авариен режим и записва грешки за педала на газта и дроселовата клапа. Четох доста по въпроса в немски и английски форуми, но нищо не пише за решение на проблема. Пишат само, че с нов педал и нова клапа проблема остава. Странното е, че се оправя без нищо да правя.
На този клип се вижда точно какво прави:
https://www.youtube.com/watch?v=YUB--0wSAM8


Между другото педала не е с потенциометър, а е с датчик на хол:

"EDK uses two Hall sensor pedal positions mounted in the pedal position module. There are two
feedback potentiometers mounted in the EDK act
uator housing—the second potentiometer cross
checks the first for safety redundancy in case one fa
ils. The important differen
ce is that this system
uses a separate idle control motor.
The two Hall sensors read differently and are integral with the accelerator pedal module:

Pedal position 1 (Hall sensor 1): 0.5–4.5V

Pedal position 2 (Hall sensor 2): 0.5–2.0V "


П.п.: Някой знае ли как се прави адаптация на дроселова клапа?





Здравей колега. Как разреши проблема , и при мене е така , смених два педала и проблема си оставя. Аз съм с е 91 и двигателя е Н46.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 01 Ное 2018, 18:39

проблема от клипа е по различен от моя.Моя се оказа буксата на педала.При мен само светваше емл в движение без други лампи и без да премигва.Забива ,гася и паля и всичко се оправя.Твоя проблем най-вероятно е дросел.Педала е с датчик на хол да.Аз буксата още не съм я сменил ама съм я взел.Иначе напръсках със спрей и 1 година не е светвала до преди месец.Като размърдам буксата и се оправя или светва.Нещо там не контактува.Ама нямам време да я гледам сега.Виж колко ти зарежда алтернатора и дали акумулатора го бива още.Другото е дросел за проба от някъде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от kali76 » 02 Ное 2018, 15:33

Дросела ми е нов, сменил съм буксата на напедала. След смяна на педала кара така около месец и половина и изпадна в авариен режим. Напръсках със спрей и два месеца , като позастудя започна все почесто да прави така. Смених буксата и кара около седмица, след това взех педал втора употреба и след два килиметра пак заби. Като я закача на диагностика излиза , че педала прекъсва,затова го смених и новия го дадох за рекламация ( да го видят). Интересното е ,че като поразпипам кабелите или откача педала от буксата и се оправя. Е.аси във филма съм. На последната диагностика майстора каза ,че има проблем в инсталацията и от понеделник ще я карам. Междувременно поразкачих и закачих буксата поопънах кабелите и за сега карам, ама не смея да тръгна по- надалече. Ходих един път до село и беше голямо измъчение, там поразпипах кабелите и се прибрах без да влиза в авариен режим.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ildivvy » 02 Ное 2018, 17:29

Така,както е описано,всичко води към инсталацията! Проверете/огледайте кабелите най-внимателно!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от kali76 » 02 Ное 2018, 19:49

Оф те тези кабели да се огледат внимателно ,трябва да се свали таблото :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 02 Ное 2018, 21:32

колега инсталацията е проблема да.Моята е обръщана преди 8,9 години.Един бавноразвиващ се малоумник я обръща.Аз имам познати в една морга и те разрязаха един сноп кабели от кола със същата инсталация и стигнахме от педала право до буксата на компа.Никъде не се отклоняват кабелите на педала.Извадиха ми пиновете с кабелите до буксата и ми ги дадоха.Без да режим кабелите.И така трябва да се сменят цели.Проблема ти е инсталацията.Рови там

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от kali76 » 03 Ное 2018, 18:38

Наложи ли се да сваляте таблото, колега?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 04 Ное 2018, 10:02

не.При мен кабелите от педала тръгват и са свързани в основния сноп под джабката.От основния сноп трябва да стигнат до компа.
Предлагам ти следното.Отиваш в някоя морга и намираш е46 с инсталация.Може и дизел да е.Инсталацията е същата.И аз не вярвах но като ми показаха се убедих.Купуваш основния сноп.Разрязваш внимателно лентата която придържа кабелите.Вадиш буксата на педала заедно с кабелите от единия край,а от другия вадиш пиновете с тези кабели от буксата на компа.Без да сваляш таблото щракаш буксата на педала,а пиновете ги нареждаш в буксата на компа.Така имаш нова линия без да режеш или махаш старата.Няма спойки нищо.Всичко става оригинал.Няма разглобяване.Само си намери кабела с буксите.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook